Skocz do zawartości
Gość Piotr de 330

Wszystko o Ursus C-330

Rekomendowane odpowiedzi

dzisiaj odpaliem ciapka. ruszylem na czworce, chcialem cofnac zgrzyt! zawrocilem nie na wstecznym wlaczylem sprzeglo chcialem ruszyc na do przodu a tu nic ciagni stoi co moze byc przyczna

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
dzisiaj odpaliem ciapka. ruszylem na czworce, chcialem cofnac zgrzyt! zawrocilem nie na wstecznym wlaczylem sprzeglo chcialem ruszyc na do przodu a tu nic ciagni stoi co moze byc przyczna

 

Może oberwało tarcze sprzęgłową.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Witam mam pytanko czy ktos z Was załozył pomocniczy siłownik w 30-tce.Prosze o porade i fotki

pozdrawiam

 

ja znam sklep w ktorym maja kazda szybe od reki.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

jakie pierścienie olejowe są w czeskich kompletach? coś mi się zdaje że mechanik mnie zrobił w h..ja

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dzisiaj zauważyłem, że w mojej C-330 cieknie ropa i to dość sporo z takiej rurki co idzie od pompy wtryskowej i jest skierowana dół i kończy się za filtrami paliwa (jest to jakby przelew z pompy wtryskowej). Ciągnik stał na równi a z tej rurki kapało kropla za kropla mniej więcej co sekundę.Czemu tak się dzieje?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

masz juz wyrobioną pompke zasilającą i podczas tłocznia przedostaje sie z niej ropa do pompy wtryskowej i temu wycieka przelewem...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

a czy mogę ją jeszcze naprawić czy pozostaje tylko wymiana całej na nową??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Panowie, czy to paliwo w pompie wtryskowej na pewno jest z nieszczelnej pompy zasilającej? Ja słyszałem, że ono pochodzi z nieszczelnych (zużytych) sekcji wtryskowych

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

czy to znaczy, że mam kupić całą pompkę zasilającą nową??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

nie rozbierałem zasilającej ale skoro w niej nie będzie żadnych oringów to jej nie uszczelnisz po prostu tłok się zużył. rozbierz co ci szkodzi i tak puszcza paliwo na zewnątrz (straty)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

W zasilającej jest mały oring w którym porusza sie niewielki tłoczek, wstaw nowy oring i zobaczysz czy bedzie dobrze

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

zależy co chcesz robić:

-tuleje (nie zawsze konieczne)

-pierścienie (to raczej na pewno)

-panewki (też należy wymienić jak już rozbebeszysz)

-tłoki (też chyba zostaną)

-głowica (radze uważać na te po regeneracji - moja "nowa" miała dziure przy tulei zaworu i przez to miał takie ciśnienie że na pusto nie mógł ruszyć po równym)

-zawory (być może tylko do regulacji)

-sprzęgło (ale to chyba odpadnie)

do tego komplet uszczelek pod głowice, pokrywę głowicy, kolektor wydechowy itd. (kupuje się w komplecie)

RAZEM coś w granicach 2 tys. zależnie od tego co będziesz robił

 

 

PS. pobij mój rekord = 40 min na rozjechanie założenie symeryngu między skrzynią i sprzęgłem i złożenie z powrotem

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jak remont kapitalny to wszystko nowe będź regenerowane. Wał nowy lub po szlifie, panewki nowe, tuleje tłoki pierścienie nowe, głowic po regeneracji, ewentualnie wymiana wałka rozrządu, regeneracja/regulacja pompy paliwa. To da koszt ok 3tys. zależy co do rboty i jakie części.

Jeżeli chodzi o mały remoncik, typu wymiana pierścieni i regeneracja głowicy to koszt wynosi ok 800 zł, warto zrobić też pompe wtryskową i ustawić wtryskiwacze. Jeśli silnik jest w nienajgorszej kondycji to taki mały remoncik napewno go ożywi, wiem po swoim przykładzie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nastąpiło małe przeoczenie. Myślałem że temat dotyczy C360 a nie C330. W przypadku C330 koszt remontu może oscylować w granicach 2 tyś za części jak pisał poprzednio kolega. Sorry za pomyłke.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

witam. mam pytanie odnosie jak podlaczycz to gdziazdo pod przyczepe(światła,kierunkowskazy,stop) co oznaczaja te skuruty gdzie ma byc masa?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

We wtyczce i gniezdzie masz takie oznaczenia i podłanczaj

 

31-masa

54-stop

58 ,58L -światła

R-kierunkowskaz prawy

L -kierunkowskaz lewy

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

mam takie pytanie...co może być przyczyną wolnej jazdy ursusa c-330M na biegu:6 to znaczy...może nie wolnej ale mniejszej prędkości niż powinna być

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mam takie pytanie. Ostatnio podczas pracy ciapka przy cyklopie zauważyłem wyciek jak by oleju z łączenia kolektora z kominem. Ciągnik pracował normalnie nie kopcił na drugi dzień pojechałem orać wszystko się wypaliło i już nic nie lecie moc normalna. Może mi ktoś powie co się mogło stać bo nie wiem czy zbagatelizować to czy jechać do mechanika.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Miałem taki sam wyciek, brał mi olej z filtra powietrza- bo był spawany i zostały małe dziurki i robiło się podcisnienie, wymieniłem na nowy i po kłopocie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Ile kosztuje generalny remont silnika w c-330[/quote

 

Aięc jak chcesz zrobic na lata to:

zestawy naprawcze do silnika 2 nowe tzn tuleja,tłok, pierscienie ,sworzen,

do korbowodow trzeba nowe tulejki włozyc i wywinklowac

jesli wał niebył szlifowant to go szlifnąc

panewki nowe

uszczelniacze

głowice do regeneracji tzn planowanie wymiana gniazd zaworow prowadnic

kpl uszczelek, sprzegło tez trzeba zrobic

i pompe olejowa najlepiej wymienic

pompe wtryskowa tez jest dobrze zregenerowac

a i nowe tulejki na wałek rozrzadu

za czesci wyjdzie ok 2 tys ale masz pewne ze bedzie długo chodziło

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

×
×
  • Dodaj nową pozycję...