pawlo36 0 Napisano 25 Stycznia 2011 no to jak jestes pewien ze juz lepiej nie idzie wyregulowac to niestety chyba zostaje tylko ten docisk Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tekmie 0 Napisano 25 Stycznia 2011 Witam.Wypadało by sprawdzić sprężyny po.9 i 11 http://i51.tinypic.com/21opm45.jpg Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bakus% 0 Napisano 25 Stycznia 2011 ok tylko jak rozkrece i wymienie te sprezyny to potem pododno strasznie ciezko ustawic te drugir małe srubki(mam na mysli nie te 3 od łap tylko te pomiedzy nimi) Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tekmie 0 Napisano 25 Stycznia 2011 Wymiary do regulacji http://i56.tinypic.com/2m69a3l.jpg Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bakus% 0 Napisano 25 Stycznia 2011 do tekmieczyli tam sa tylko te dwie sprezyny??i ta 30 stka jest z 1969r czy to ma jakies znaczenie? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tekmie 0 Napisano 25 Stycznia 2011 Wykaz części http://i56.tinypic.com/sqmdcl.jpg do tego rysunku http://i51.tinypic.com/21opm45.jpg Idzie po 6 sprężyn.Jeżeli potrzebujesz katalog,instrukcję obsługi to jest na moim chomiku(link poniżej). Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Piotrek 1 0 Napisano 25 Stycznia 2011 WitamMam problem a mianowicie tak jakby z pod głowicy od strony tłumika wydobywa się olej , olej też cieknie tak jakby z połączenia silnika z przodem ciągnika troszkę oleju też widać tak jakby z pod szpilek od kolektora wydechowego , więc mam pytanie czy tą głowicę można dociągnąć i czy te wycieki da się jakoś usunąć? Myślałem nad wklejeniu tych szpilek od kolektora wydechowego , a i pokrywa głowicy jest od góry trochę uciapana Nie są to jakieś wielkie wycieki proszę o jakąś poradę. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bakus% 0 Napisano 25 Stycznia 2011 ok dzienki jesli bede sobie nie poradze z tym bede pisac Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bakus% 0 Napisano 25 Stycznia 2011 moim zdaniem trzeba odkrecic dekiel od zaworów tam gdzie sie wlewa olej i dokrecic sruby powycierac slady oleju i poczekac co sie bedzie działo jak nie pomoze to zmiana uszczelki wydaje sie mi konieczna,z przodu moze ci cieknac od koła klinowego tam jest symering i uszczelka od dekla rozrzadu Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
alina5678 0 Napisano 27 Stycznia 2011 ok tylko jak rozkrece i wymienie te sprezyny to potem pododno strasznie ciezko ustawic te drugir małe srubki(mam na mysli nie te 3 od łap tylko te pomiedzy nimi) Jeżeli bakus pisze,że idą 3łapki ,to sprężyn też idzie3. W starych 30tkach i w28 są 3łapki ,a w nowych typach 6.Jeżeli chodzi ote małe śrubki od 2stopnia ,to każdą wkręć do oporu a potem rozkręć 1cały obrót +pół obrotu i ciut ,czyli 1i3/4 obrotu. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tekmie 0 Napisano 27 Stycznia 2011 Mowa była o sprężynach docisku a nie "łapek".Sprawdż rysunek. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
alina5678 0 Napisano 27 Stycznia 2011 No to sorry Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Piotrek 1 0 Napisano 28 Stycznia 2011 co można zrobić jeśli obok wtryskiwacza od strony kabiny uciekają spaliny czy to zmniejsza jego moc?i czy można w dokręcić te śruby przy tym wtryskiwaczu? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Robert23 0 Napisano 28 Stycznia 2011 jak wydostają się tam spaliny to napewno jest mniejsza moc bo ma mniejszą kompresje, dokręć te dwie nakrętki koło wtryskiwacza a jak to nic nie da to trzeba wyjąć wtryskiwacz i wymienić miedzianą podkładke pod wtryskiwaczem Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Piotrek 1 0 Napisano 29 Stycznia 2011 Mam pytanko a mianowicie zdjąłem pokrywę głowicy i gdy kręcę tym kołem pasowym ręką słychać jakby jakieś powietrze uciekało cz tak ma być?Jak zdjąć to koło pasowe ? odkręcić tą śrubę i je wyciągnąć gdy tak próbowałem to i tak nie chciało mi wyjść bo się opierało już o przód ciągnika czy trzeba rozjechać przód czy może jest jakiś inny sposób uszczelniam wszystkie wycieki i z pokrywy rozrządu kapie i chcę się tam dostać tylko za bardzo nie wiem jak zdjąć to koło proszę o pomoc. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pawlo36 0 Napisano 30 Stycznia 2011 jak nie ma miejsca to inaczej nie zdejmiesz jak nie odsuniesz przedniego korpusu Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Piotrek 1 0 Napisano 30 Stycznia 2011 a czy może być słychać po zdjęciu pokrywy głowicy syczenie tak jakby powietrza gdy kręcę tym kołem pasowym? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pawlo36 0 Napisano 30 Stycznia 2011 wszystko zalezy jak mocna, wiaomo ze im mocniej tym gorzej bo mniejsze sprężanie i moze traci i moga sie gniazda wypalicmoze masz za ciasno zawory Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rusin 0 Napisano 30 Stycznia 2011 takie syczenie bedzie zawsze slychac. przeciez jak sie otwieraja zawory to powietrze musi uciekac wylotowymi albo zasysac sie dolotowymi zaworami. zle sie robi jak w suwie sprezania slychac intensywne syczenie, a tak to bez strachu. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Piotrek 1 0 Napisano 30 Stycznia 2011 Ale to jest normalne że to koło pasowe można przekręcić ręką ? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tekmie 0 Napisano 30 Stycznia 2011 Witam.Przez suw sprężania,to chyba tylko jak masz "imadełko"w rękach.Korbą ciężko przeciągnąć.Jeżeli luz na zaworach masz prawidłowy,to możliwe że zawory(głowica)do "roboty".Aby mieć pewność to należy sprawdzić ciśnienie sprężania. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Piotrek 1 0 Napisano 31 Stycznia 2011 A czy przy zdjętej pokrywie rozrządu może być słychać syczenie przy kręceniu tym kołem pasowym z przodu ciągnika bo słychać je z tam tond bardzo intensywnie kołem pasowym nie da się od razu przekręcić bo jest bardzo ciężko ale tak powoli to bez problemu tyle że słychać to syczenie jak powoli to powietrze ucieknie to znów kawałek idzie lekko przekręcić czy tak ma być ?Nie mam jak sprawdzić ciśnienia sprężania. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bartekcios 0 Napisano 31 Stycznia 2011 Witam, 2 lata temu mechanik wymienil tarcze sprzęgłowe z elementami, po złozeniu okazało sie, ze podczas zwalniania sprzęgła ciągnik szarpie, mechanik powiedzial, ze z czasem przestanie, do tej pory szarpanie nie ustało. Im dłużej trzyma się na sprzęgle, podczas ruszania, tym dłuzej szsarpie, niezaleznie od obciązenia, sprawdzalem luz na podniesionym kole jednym i drugim na biegu, luzu nie ma, czy przyczyną moze byc łożysko dociskowe? z góry dziękuje za pomoc Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bartekcios 0 Napisano 31 Stycznia 2011 Witam, 2 lata temu mechanik wymienil tarcze sprzęgłowe z elementami, po złozeniu okazało sie, ze podczas zwalniania sprzęgła ciągnik szarpie, mechanik powiedzial, ze z czasem przestanie, do tej pory szarpanie nie ustało. Im dłużej trzyma się na sprzęgle, podczas ruszania, tym dłuzej szsarpie, niezaleznie od obciązenia, sprawdzalem luz na podniesionym kole jednym i drugim na biegu, luzu nie ma, czy przyczyną moze byc łożysko dociskowe? z góry dziękuje za pomoc Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Robert23 0 Napisano 31 Stycznia 2011 Najprawdopodobniej jest nierówno ustawione Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach