Piotrek 1 0 Napisano 29 Kwietnia 2011 witam Mam problem a mianowicie w c330 pojawił mi się wyciek tak jakby z pod pompy wtryskowej nie wiem czy to wycieka olej czy olej z ropą czy jeszcze coś innego olej a przynajmniej tak wygląda leje się w tym miejscu gdzie przód ciągnika łączy się z miską jak rozwiązać ten problem? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
malkolm2 1 Napisano 29 Kwietnia 2011 umyj sprzęta jakimś detergentem aby odtłuścić i obserwuj gdzie się pokarze plama albo kropla, Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Piotrek 1 0 Napisano 29 Kwietnia 2011 ja tak zrobołem i wydaje mi się że to jest na połączeniu pompy z rozrządem ale ta ciecz jest za bardzo przeżroczysta jak na olej a na ropę też mi to nie wygląda Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Piotrek 1 0 Napisano 1 Maja 2011 pojawił się jeszcze jeden problem gdy ciągnik troche popracuje z cięższymi maszynami bardzo słabo a nawet w ogóle nie podnosi czy to to jest wina pompy? dodam że pompa 2 lata temu była zmieniana. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wiarus 0 Napisano 1 Maja 2011 ja tak zrobołem i wydaje mi się że to jest na połączeniu pompy z rozrządem ale ta ciecz jest za bardzo przeżroczysta jak na olej a na ropę też mi to nie wyglądaPrzecież łatwo sprawdzić czy się pali.Na pewno ropa- poszła jakaś uszczelka.To samo przy pompie olejowej przy przeciążeniu lubi wybić uszczelki.Zwłaszcza jak było podkręcane ciśnienie.Jak pompa nowa wystarczy je wymienić.Wtryskową natomiast do pompiarza. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jarmer 0 Napisano 15 Maja 2011 Już trzeci raz rozleciała mi się ta szajba na pompie wodnej. W czym problem?Tandetna szajba? Jak mocno powinien być naciągnięty pasek? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
malkolm2 1 Napisano 15 Maja 2011 Jak mocno powinien być naciągnięty pasek?raczej dość delikatnie, nie ma sensu zbytnio tego napinać , szkoda łożysk na prądnicy Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kamil89 0 Napisano 17 Maja 2011 Już trzeci raz rozleciała mi się ta szajba na pompie wodnej. W czym problem?Tandetna szajba? Jak mocno powinien być naciągnięty pasek? Miałem kilka lat temu taki sam problem aż w końcu wyrzuciłem alternator na rzecz prądnicy i od tamtej pory (7lat) koło pasowe wymieniłem 2 razy- u pękło gdy poderwało mi przód w sadzarce i ma twarde lądowanie. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zonk28 0 Napisano 19 Maja 2011 Panowie gdzie waszym zdaniem najlepiej regenerują pompy wtryskowe w małopolsce?Pozdrawiam. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bakus% 0 Napisano 1 Czerwca 2011 panowie mam problem ze zbieznoscia a dokładniej to chyba z kolumna bo co ustawie zbieznosc to chwile pózniej sie przestawia gdy napotka nawet mała przeszkode np nierówny teren.co zrobic?wymienic sruby z boku kolumny"slimaki" czy nie da sie nic zrobic? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
seweryn7701 0 Napisano 1 Czerwca 2011 Te śruby w układzie kierowniczym nie są do regulacji zbieżności tylko do kasowania luzu na kołach zębatych układu kierowniczego. Zbieżność ustawia się na drążkach kierowniczych. Jeżeli ona sama ci się zmienia to prawdopodobnie masz gdzieś luz i zależy jak się ustawi taka wychodzi zbieżność. Układ kierowniczy, gałki, zwrotnica, sworzeń osi. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bakus% 0 Napisano 1 Czerwca 2011 hehe nie wiedziałem tego nigdy w zyciu od lat u nas wszyscy tak zbieznosc ustawiali na te sruby. odkrecało sie wyciagało ranie i ustawiało zbieznosc...to moze jak dokrece sruby i ustawie na drazkach to problem zniknie dzienki za pomoc Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
seweryn7701 0 Napisano 1 Czerwca 2011 No nie. Na tych co są w układzie kierowniczym z kontrą kasujesz luz układu i nic więcej. Nie ma sprawy. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wiarus 0 Napisano 4 Czerwca 2011 Chodzi o luz przekładni kierowniczej. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Piotrek 1 0 Napisano 8 Czerwca 2011 witam Mam problem a mianowicie wymieniałem uszczelkę między pokrywą pośrednią rozrządu a pompa co wymagało jej wymontowania po założeniu ciągnik nie chce zapalić jak to wszystko się ustawia , gdzie znajduje się ząbek na obudowie pompy i na pokrywie żeby to jakoś zgrać przed wyjęciem pompy zaznaczyłem jak był czyli zrobiłem kreskę na pokrywie i pompie pytanie teraz tylko czy dobrze to założyłem bo ustawiłem zgodnie z kreskami które narysowałem proszę o pomoc bo ciągnik jest mi bardzo potrzebny z góry dziękujęnie jestem jakimś tam mechanikiem więc proszę o jak najprostsze wytłumaczenie Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tekmie 0 Napisano 9 Czerwca 2011 Witam.Pompę przykręcasz na stałe a regulację dokładną przeprowadzasz luzując trzy śruby którymi jest przykręcona zębatka rozrządu napędzająca pompę.Ale żeby przystąpić do regulacji musisz mieć pewność że koła rozrządu są ustawione zgodnie z znakami.U mnie na chomiku(jeżeli nie posiadasz) jest schemat ustawienia kół.Tak samo zasady regulacji momentu wtrysku są szczegółowo opisane w instrukcji obsługi(str.48). Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Piotrek 1 0 Napisano 10 Czerwca 2011 Jakoś ustawiłem i zapalił lecz nie ma tyle samo mocy co przed jej wyjęciem i kopci bez obciążenia dobrze wkręca się na obroty lecz bardzo kopci co jest nie tak? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bartolinip 0 Napisano 25 Czerwca 2011 Witam. przymieżam się do malowania mojej trzydziestki i nie wiem jak sie za to zabrać chodzi dokładnie czym ją wyczyścić i zllikfidowac rdzę, czy prze polożeniem lakieru malową podkładem. Proszę o jakięś rady. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
robson1608 0 Napisano 26 Czerwca 2011 Umyj ciągnik myjką i jakimś detergentem rozpuszczającym smary w miarę dokładnie, następnie rozbierasz go z błotników, kół, stawiasz na np drewnianych klockach, itp. w zależności jak dokładnie chcesz go malować, po rozebraniu jeszcze będziesz musiał go wyczyścić w zakamarkach które się odsłonią, jak masz możliwość to w takim stanie jeszcze raz myjką, polecam odtłuścić miejsca gdzie były wycieki oleju lub ropy i całość za podkładować dobrym podkładem i odpowiednim do lakieru którym będziesz malować, błotniki, maskę, wyczyścić z rdzy i pomalować podkładem, polecam "cornizon" bardzo dobrze spisuje się na rdzy wchodząc z nią w reakcje, i polakierować na wybrany kolor:) trochę pracy ale trzydziesteczka jak nowa:) Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bartolinip 0 Napisano 2 Lipca 2011 Umyj ciągnik myjką i jakimś detergentem rozpuszczającym smary w miarę dokładnie, następnie rozbierasz go z błotników, kół, stawiasz na np drewnianych klockach, itp. w zależności jak dokładnie chcesz go malować, po rozebraniu jeszcze będziesz musiał go wyczyścić w zakamarkach które się odsłonią, jak masz możliwość to w takim stanie jeszcze raz myjką, polecam odtłuścić miejsca gdzie były wycieki oleju lub ropy i całość za podkładować dobrym podkładem i odpowiednim do lakieru którym będziesz malować, błotniki, maskę, wyczyścić z rdzy i pomalować podkładem, polecam "cornizon" bardzo dobrze spisuje się na rdzy wchodząc z nią w reakcje, i polakierować na wybrany kolor:) trochę pracy ale trzydziesteczka jak nowa:) Dzięki za pomoc. Ciągnik jest już rozebrany umyty odrdzewiony i w miejscach bez lakieru pomalowany podkładem teraz czekam na pogodę i biorę się za malowanie. Jak będzie gotowe to postaram się wrzucić jakieś fotki Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
robson1608 0 Napisano 2 Lipca 2011 Chętnie zobaczę wyniki pracy Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Anty_kk 0 Napisano 14 Lipca 2011 Witam, już nie wiem co robić, rozleciała mi się kolejna stacyjka (nie łączy kluczyk). przez rok były chyba ze 4 wymienione. czy są do kupienie jeszcze oryginalne sztuki? może taka dłużej wytrzyma? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
malkolm2 1 Napisano 14 Lipca 2011 psiknij wd do środka , ajeszcze lepiej coś co zabezpiecza jak jest nowa i powinna dłużej posłużyć Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Robert23 0 Napisano 14 Lipca 2011 kup taką i tylko taką z lublina http://www.farmexpert.pl/stacyjka_z_kluczykiem_c_330_360_385_lublin_metalowa_nakretka_produkt4966.aspx?utm_source=nokaut.pl&utm_medium=cpc&utm_campaign=2011-07&utm_content=4966#nclid=53bd2554d4592143526a866d82116564mam ja juz ponad 4 lata i wszystko jest ok kurz, woda itp i dalej działa Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Piotrek 1 0 Napisano 15 Lipca 2011 witam mam kolejny problem a mianowicie ubywa mi wody w chłodnicy nie ma żadnych wycieków miał wymienioną uszczelkę bo wywalał wodę korkiem po wymianie uszczelki jest niby wszystko ok ale powoli ubywa mi wody po 1 dniu pracy woda jest poniżej żeber w chłodnicy a jest zawsze zalewana pod sam korek dodam że oleju raczej nie przybywa ani nie ma majonezu pod korkiem oleju co jest nie tak proszę o poradę Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach