Skocz do zawartości
Gość Piotr de 330

Wszystko o Ursus C-330

Rekomendowane odpowiedzi

Witam.Proponuję zamontować termostat.Ja w C-360 mam zamontowany termostat i też trochę zawsze wygoni i żeby nie wyciekał płyn na ziemię to zrobiłem tak https://picasaweb.google.com/azbaHM/Album2#5630336266783001474 wężyk do karnisterka.W C-330 trochę trudniej może to zrealizować ale coś tam można wymyślić.W swoim "ciapku"to mam wodę i okazjonalnie dolewam(bliżej nie określony czas).A że blacha zamontowana to też nie wiadomo na ile wymusza krążenie wody.Czy czasami gdzieś w zakamarkach się nie gotuje?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

czyli mogę tak jeżdzić bo przy orce 2 godziny i jest poniżej tych żeber w chłodnicy a jest zalewana pod sam korek

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie oto mi chodziło.Jeżeli będzie widać żeberka to woda nie będzie krążyć i będzie brak chłodzenia.Jeżeli brak termostatu to jest brak wymuszenia krążenia(czyli mieszania ciepłej wody z bloku z chłodną z chłodnicy) i w miejscach najbardziej oddalonych od pompy woda będzie się gotować i będzie ją wyganiać.I dlatego ważny jest termostat i szczelny korek żeby wytworzyć właściwe ciśnienie w układzie chłodzenia(korek który jednocześnie będzie zaworem nie dopuszczającym do nadmiernego wzrostu ciśnienia w układzie).Jeżeli po tym będzie nadal wody ubywać to dopiero wtedy szukać innej przyczyny.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

to jak założyć termostat w tą obudowę proszę o pomoc bo nie wiem jest goła obudowa i ta blacha

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

poszukaj katalogu części tam masz narysowane co i jak po kolei zakładać, cała operacja nie jest jakoś zbytnio skomplikowana

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Panowie mam kolejny problem a mianowicie wczoraj chciałem sprawdzić poziom oleju w pompie wtryskowej odkręcam korek wlewowy od regulatora i nie ma miarki więc chciałem spuścić ten stary olej i zalać nowym a tam ku mojemu zdziwieniu ropa się wylała a w pompie też na wskażniku prętowym nic nie widać wnioskuję że tam też może być ropa bo nie wiem gdzie się olej spuszcza z pompy czy wymiana pompki zasilającej pomoże i będzie ok? proszę o fachową poradę.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ten olej jest razem, a jak się długo nie wymienia to on rozcieńcza się ropą i tak jest , ja co 100 mgh wymieniam na coś gęstego

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Korek spustowy jest wspulny dla pompy i regylatora opbrotów. Wymiana pompki zasilającej może nie pomóc jeśli puszczają sekcje. Jeżeli pompa wtryskowa chodzi dobrze i nie wykazuje objawów zużycia to się tym nie martw. To standart w 336 i 360. KOrek spustowy jest w regulatorze obrotów.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No tak ale pompka zasilająca jest tak skonstruowana że gdy się uszkodzi to może puszczać ropę do oleju w pompie?Czy to wina czegoś innego?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jasne że może to być wina pompki zasilającej. Napisałem ci tylko dodatkowo że puszczają też sekcje. I mimo że nie maja juz zbytniej szczelnosci ciągnik chodzi dobrze i nie ma się czym przejmować.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

kupiłem wczoraj pompkę zasilającą do c330 i jest trochę inna niż ta co wyjąłem a mianowicie w tej co kupiłem wystaje tylko taki palec który wchodzi w korpus pompy wtryskowej a w starej pompce nie ma tego palca tylko jest jakiś inny mechanizm ale działa na tej samej zasadzie w starej pompce wciska się ten mechanizm a w nowej palec mam tylko pytanie czy to jest to samo to znaczy czy nie uszkodzi pompy wtryskowej zamontowałem tą nową pompkę ale boję się trochę go odpalić doradźcie coś

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

W starszych pompkach po krzywce pracowała rolka, w nowszych poszli na skróty i zrobili tylko popychacz. Pal smiało.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam

mam kolejny problem to znaczy wydaje mi się że ubywa oleju z silnika mam wrażenie że jak go odpalę i zgasze 1 raz to jest min na bagnecie a jak odpale drugi raz i zgaszę to już trochę więcej oczywiście czekam aż silnik ostygnie

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Kolego polecam trochę ochłonąc i podejść do sprawy spokojnie. Jeżeli w niedługim czasie zaobserwujesz poważny ubytek oleju załóżmy 2 cm na miarce to wtedy zaczniemy się martwić. Na razie niech robi.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

mam jeszcze jedno pytanie ile wlać oleju do pompy wtryskowej bo na tym bagnecie prawie nic nie widać jest cały mokry od góry do dołu widać to dopiero na palcu jak się dotknie a tak to wogóle

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

według instrukcji do pompy mieści się 0,6 litra, i tyle proponuję wlać

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

×
×
  • Dodaj nową pozycję...