Skocz do zawartości
Gość Piotr de 330

Wszystko o Ursus C-330

Rekomendowane odpowiedzi

pierścienie lub prowadnice zaworów do roboty. ja robiłem remont i mimo to ma przedmuchy, ten typ tak ma

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mój też remont miał nie tak dawno bo z 4 lata temu ale od tamtego czasu zrobił a ze 150 mtg więc można powiedzieć że dopiero po dotarciu ale ten olej wywalał od samego początku zaraz po złożeniu nie są to duże ilości ale pokrywe zachlapie dzieje się to tylko na wysokich obrotach jak ciągnik po dupie dostaje jak się zmieni korek to kilka godzin roboty jest ok a później troszkę chlapie , a może to wina oleju i trzeba zmienić ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wymiana oleju nic nie pomoże, ja w miejsce korka założyłem inny korek z rurką i kawałek węża tak jak w innych ciągnikach i po problemie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

mam jeszcze jedno pytanie ile spali maksymalnie ursus c330 w orce a ile minimalnie oczywiście na mtg, chcę sprawdzić czy się łapę

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam

 

mam do czynienia z ciągnikiem który prawdopodobnie przez kilka ostatnich lat nie był używany i po odpaleniu po kilkunastu minutach zaczyna sączyć się spod komina jakby spalony olej czy ropa - czego to może być objawem, czy może po konkretnym rozgrzaniu to ustąpi????

 

z góry dzięki za pomoc

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A jak na wtryskach nic nie wyjdzie to wedłóg mnie czeka Cię wymiana tulei i pierścieni. Sąsiad kupił kiedyś zetora 6245 który nie był odpalany przez 3-4 lata i po uruchomieniu wyrzucał olej, okazało się że w miejscach gdzie stały tłoki przyłapała rdza na pierwszym pieścieniu i tamtędy brał olej jak tą rdze obtarło..

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam ponownie

 

dzięki za porady dot. wtrysków - wymieniłem końcówki i jest OK ! ale niestety to nie koniec problemów z moim egzemplarzem. Coś jest nie tak z chłodzeniem. Chłodnica jest nowa, węże i uszczelki nowe, termostat niby działa (sprawdzałem przy wyjętym) a mimo wszystko wygląda mi na to że nie ma obiegu wody - termostat się otwiera i wąż górny i góra chłodnicy są gorące ale wąż dolny jest całkiem zimny a jak otworzę zawór w bloku to woda leci raczej za gorąca i gaszę wtedy sprzęt żeby nie narobić szkód. Przypominam że nie znam się na ciągnikach i może nie nagrzewam go do właściwej temperatury ale z drugiej strony jak termostat się otwiera to znaczy że temp. jest ok.

Jaka jest robocza temp. pracy silnika? Czy jest możliwe by kanały w bloku były pozatykane od kamienia??? proszę o pomoc

 

pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam.

... tem.odpowiednia do pracy silnika .80-95*C ...
Kiedyś rozrysowałem obieg płynu chłodzącego w C-330 https://picasaweb.google.com/113275700209538508819/Album2#5585163239776160306 Najlepiej było by zmierzyć tem.silnika.U mnie kiedyś jeszcze jak łopatki pompy wodnej były żeliwne to skorodowały i wówczas nie było obiegu tylko silnik się grzał,ale wskażnik był z cyframi i było widać osiąganą tem.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Z tym wydmuchiwaniem oleju korkiem wlewowym sprawa załatwiana wymieniłem ten grzybek i zalałem nowego oleju turdus wcześniej śmigał na superolu cc i problem się skończył wcześniej sama wymiana tego grzybka nic nie dawała. Zastanawia mnie jeszcze jedno czy kopcenie przy dodawaniu gazu jest normalne do puki nie wkręci się na obroty dym wydobywa się czarno brązowy coś takiego

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

koledzy mam pytanie ile oleju należy wlać do pompy wtryskowej bo sam już nie wiem czy 0,25l czy 0,4 czy 0,6 czy 0,5 a może 1litr dotychczas miałem wlane 0,25l ale na bagnecie nic nie było widać sugerować się nim? jakie konsekwencje są jak się naleje za dużo?

Oczywiście mowa o c330

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

powinno być 0,6.

jak za dużo wlejesz to wygoni przelewem, z tyłu za pompą jest taka rurka

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Co się stanie jak oleju będzie za dużo w pompie i mam jeszcze jedno pytanie kiedy uznajemy silnika za przegrzany bo ostatnio miałem przystawioną chłodnicę tekturą , nie mam termostatu zapomniałem jej wyjąć i wskazówka weszła na pierwsze czerwone pole do połowy dodam że gdy odsłoniłem chłodnicę temperatura po minucie spadła do 80 stopni czy przegrzałem silnik?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam

Dzisiaj przyprowadziłem c 330 od mechanika, pukało coś w skrzyni na 5 i 6 biegu, mechanik po zdjeciu pokrywy stwierdził odkrecenie się sruby na dolnym wałku, kupiłem nowa podkładke i srube i pare uszczelek i simeringi na sprzegło i skrzynia została złożona. Zaczepiłem rozrzutnik i co stwierdziłem podczas pracy, że w skrzyni puka prawie jak przed naprawą, do tego pożniej glebobryzowałem na 3 i tez coś puka nawet głosniej nisz na 5 i przy małym obciazeniu bardzo słychać podczas ruszania. Na 4 biegu i wstecznym nic nie puka ładnie smiga nie szarpie bo sprzęgło było robione 2 lata temu i teraz podczas rozpaławiania wszystko Ok a na biegach po prawej stronie czyli 2, 3, 5 i 6 coś puka jak by zębatka o obudowe. Co może byc przyczyna które zębatki są zurzyte czy wałki? Mechanik powiedział że nie widział wyszczerbionego trybu.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam mam problem a mianowicie po wymianie ze staej pompy na nową wzmacnianą podnośnik podnosił super ale jest problem tego rodzaju że jak ciągnik jest zimny i włącze pompe to go bardzo ale to bardzo muli z obrotów 800 potrafi zgasnąć dzieje się tak kiedy rozdzielacz znajduje się w pozycji opuszczanie lub utrzymywanie narzędzia w górze czasami towarzyszy jakiś pis z okolic rozdzielacz pompa Po dobrym rozgrzaniu oleju że aż podnośnik opada troszke ciągnik przestaje mulic i wtedy da się pracować Proszę o poradę nie wiem co mam z tym fantem zrobić );

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam

mam problem buczy filter oleju. Dodam że te buczenie filtra oleju występuje dopiero po rozgrzaniu silnika, na zimnym nic nie słychać. Pomaga też zmniejszenie obrotów prawie do zera ale tylko na chwile bo po chwili znowu zaczyna buczeć.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam

Mam problem z odpalaniem mojego ciapka gdy jest zimny tak jak by brakowało mu paliwa kręci kręci i nie może załapać a jak już zagada to przez moment kopci jak szalony. gdy jest ciepły pali na dotyk. wtryski sprawdzałem są ok. Czy może to być pompa wtryskowa?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam.Może i pompa.Wtedy by było jakieś nadmierne spalanie,czy utrata mocy.Ale ja bym pierwsze szukał gdzie najmniejsze nakłady.A jak świece żarowe? Grzeją?Paliwo zimowe?Olej silnikowy przynajmniej wielosezonowy?Rozrusznik kręci dynamicznie?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

×
×
  • Dodaj nową pozycję...