kserkses 0 Napisano 23 Kwietnia 2007 wejść by i weszły, tylko trochę felga za wąska i kiepsko byłyby ułożone Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
andrzej2110 0 Napisano 23 Kwietnia 2007 14,2 to są od 360?? jeśli tok to u mnie ieden założył do ciapka takie opony i je sobie chwali. dobrze jeżo a uciąg się zwiększył. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
posi 0 Napisano 23 Kwietnia 2007 Witam, mam okazje kupić opony 12,4R28 firmy "Trayal" do C-330 co sądzicie o tych oponach, jak wam się sprawują? Pozdrawiam. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wielam 0 Napisano 23 Kwietnia 2007 SPRZĘGŁOMam prośbę a dotyczy ona regulacji ...chyba regulacji sprzęgła starego typuMam duzy jałowy skok pedału sprzęgła, biegi wchodzą jako tako ale jak mam włączyć WOM to prawie wgniatam pedał w pomost.Czym i jak regulować sprzęgło.... i mam nadzieję że nie muszę rozpoławiać ciągnika. POZDRAWIAM Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
andrzej2110 0 Napisano 23 Kwietnia 2007 z prawej strony jest okienko do reg€laci sprzęgła. westarczy odkręćić zaślepke i poluzować śruby na sprzeęgle. tam będzie 6 śrób. 3 od 1 stopnia i 3 od 2 (na zmiane) Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
małorolny2 0 Napisano 24 Kwietnia 2007 SPRZĘGŁOMam prośbę a dotyczy ona regulacji ...chyba regulacji sprzęgła starego typuMam duzy jałowy skok pedału sprzęgła, biegi wchodzą jako tako ale jak mam włączyć WOM to prawie wgniatam pedał w pomost.Czym i jak regulować sprzęgło.... i mam nadzieję że nie muszę rozpoławiać ciągnika. POZDRAWIAM Jeżeli sprzęgło starego typu to wyregulujesz przez okienko. O ile pamiętam to jest po obwodzie 6 śrub M8 ( takie kołki z nacięciem na śrubokręt) zakątrowanych nakrętkami na klucz 13 lub 14mm. to tyczy II stopnia czyli womu . A I stopień sruby przy łapach. Ale z tego co piszesz to podejrzewam że regulacja nic nieda. Być możę na słoneczku czyli deklu sprzęgła wyłamała sie któraś z podstawek pod łapy i dlatego pedał jest bardzo nisko i ma duzy luz. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
W3reWolf 0 Napisano 24 Kwietnia 2007 14,2 to są od 360??Nie, w C-360 opona ma szerokość 14,8. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
małorolny2 0 Napisano 24 Kwietnia 2007 14,2 to są od 360??Nie, w C-360 opona ma szerokość 14,8. A nie 14,9 ? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
amadevsh 0 Napisano 24 Kwietnia 2007 pomyslilem sie z tym 14,2 faktycznie jest 14,9 ale czy one napewno wejda? chodzi mi tylko o to czy sie zmieszcza o jakie z tego plusy to wiadomo minusy tez sie znajda jak chocby obsypywanie zmieniakow Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
andrzej2110 0 Napisano 24 Kwietnia 2007 tak jak mówiłem facet jeździ od jesieni i je sobie chwali. nie miał problemu z założeniem. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
RADZIO 0 Napisano 25 Kwietnia 2007 Witam, niedawno w mojej C330 zamardzła woda w bloku i wysadziło brok ten za szkrzynka na narzędzia w bloku silnika.Czy teraz moge go wsadzic na miejsce od tak czy trzeba cos uczynic jeszcze?? za odpowiedz z góry dziekuje. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wielam 0 Napisano 25 Kwietnia 2007 SPRZĘGŁOJezeli chodzi o I stopień to łapy są sztywne - po zdjęciu dekla podkręciłem łapy i skok łozyska dociskowego a zarazem pedału sprz. skrócił się i biegi wchodzą lepiej.A co do II stopnia to pomiędzy łapami I stopnia są śruby ale na klucz 17 podwójne nakretki .. i co dalej ..... Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wielam 0 Napisano 27 Kwietnia 2007 SPRZĘGŁOJezeli chodzi o I stopień to łapy są sztywne - po zdjęciu dekla podkręciłem łapy i skok łozyska dociskowego a zarazem pedału sprz. skrócił się i biegi wchodzą lepiej.A co do II stopnia to pomiędzy łapami I stopnia są śruby ale na klucz 17 podwójne nakretki .. i co dalej ..... Podkręciłem o dwa obroty 6 szpilek i zakontrowałem nakrętkami (drugi stopień) mieliście rację jest to naktetka na klucz 14 i wysprzęgla WOM ale biegi zgrzytają ... I jak dalej regulować ... czy podciągnąć jeszcze łapy Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
małorolny2 0 Napisano 28 Kwietnia 2007 SPRZĘGŁOJezeli chodzi o I stopień to łapy są sztywne - po zdjęciu dekla podkręciłem łapy i skok łozyska dociskowego a zarazem pedału sprz. skrócił się i biegi wchodzą lepiej.A co do II stopnia to pomiędzy łapami I stopnia są śruby ale na klucz 17 podwójne nakretki .. i co dalej ..... Podkręciłem o dwa obroty 6 szpilek i zakontrowałem nakrętkami (drugi stopień) mieliście rację jest to naktetka na klucz 14 i wysprzęgla WOM ale biegi zgrzytają ... I jak dalej regulować ... czy podciągnąć jeszcze łapy tak Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
MarcinC-360 0 Napisano 29 Kwietnia 2007 Jestem ciekaw,czy są jeszcze gdzieś na chodzie najstarsze modele C-325??Teraz zadam pytanie dziwne jak dla was -użytkownikówC-330 i starszych mianowice,dlaczego te ciągniki są tak kultowe i uznane?? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
buchaj 0 Napisano 29 Kwietnia 2007 U mnie wiosce jeden koleś ma 325, ale nie wiem z którego roku.A odpowiedź na drugie pytanie jest prosta: bo jak dotąd były najbardziej odpowiednie dla przeciętnego, polskiego rolnika. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
małorolny2 0 Napisano 29 Kwietnia 2007 Jestem ciekaw,czy są jeszcze gdzieś na chodzie najstarsze modele C-325??Teraz zadam pytanie dziwne jak dla was -użytkownikówC-330 i starszych mianowice,dlaczego te ciągniki są tak kultowe i uznane?? Mój C -328 z 1965 roku a szwagra C -325 z silnikiem C -328 z 1963r . A co do odpowiedzi na Twoje pytanie: poprostu maszyny nie do zajechania , idealne na mały areał , a moze inaczej są uniwersalne do wszystkiego. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
buchaj 0 Napisano 29 Kwietnia 2007 No właśnie - c330 to chyba najbardziej uniwersalny ciągnik. W mojej wsi koleś ma 330 i 385, ale prawie wszystkie prace w polu wykonuje c330 (od siewu buraków do prasowania prasą z224). C385 wykorzystuje jedynie do orki, ale też nie zawsze. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Janek44 0 Napisano 29 Kwietnia 2007 A moze jest cos posrodku?Jest 13,6 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
abuk14 0 Napisano 29 Kwietnia 2007 C-330 jest ciągniekiem bardzo udanym. Potwierdzi to praktycznie każdy jego użytkownik. Rzeczywiście nadaje się do większości prac, gdyby miał większą moc i jakiś bieg pomiędzy 4, a 5 to byłby praktycznie idealny. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
abuk14 0 Napisano 29 Kwietnia 2007 Chociaż nie powiem, ze nie ma wad. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
miccao 0 Napisano 29 Kwietnia 2007 dlaczego te ciągniki są tak kultowe i uznane?? Podam przyklad: ciągnik należy do mojego wuja, jest z 86r. Przez 21 lat bezawaryjnej (nie licząc wymiany wałka sprzęgła i półksiężyca wraz z cięgłem) pracy nakręcił 7,5 tys motogodzin. Co ciekawe podnośnik trzyma prawie w kamień (pług 2-skibowy pzez noc opada do połowy) i podnosi na niskich obrotach. Ma oryginalny lakier, zdarł 3 komplety tylnych opon. Ciągnik nadal ma się dobrze, z pługiem swobodnie idzie na 4 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
abuk14 0 Napisano 30 Kwietnia 2007 Jest bardzo trwałym ciągnikiem. Nadaję się do gosp o pow. do 10 ha jako główny i jakko pmocniczy np. z Turem też będzie dobry, chociaż gdyby podnosił więcej niż tylko 400 kg to byłoby dobrze. Często się go porównuje do T-25, ale ja uważam to za durnotę. Przecież każdy będzie chwalił swój ciągnik. Chociaż uważam, że są tak samo dobre ( no może C-330 jest ciut lepszy )... wiem, zaczynam chwalic swój ciągnik . Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
andrzej2110 0 Napisano 30 Kwietnia 2007 Skan z gazetki. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Farmer 13 0 Napisano 30 Kwietnia 2007 Jestem ciekaw,czy są jeszcze gdzieś na chodzie najstarsze modele C-325??Teraz zadam pytanie dziwne jak dla was -użytkownikówC-330 i starszych mianowice,dlaczego te ciągniki są tak kultowe i uznane?? :D Mój C -328 z 1965 roku a szwagra C -325 z silnikiem C -328 z 1963r . A co do odpowiedzi na Twoje pytanie: poprostu maszyny nie do zajechania , idealne na mały areał , a moze inaczej są uniwersalne do wszystkiego.Sam mam c330 i chodzi bezawaryjnie trzy lata temu dokupilem do niego c360 ale to juz nie to samo :cry: :? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach