Skocz do zawartości
Gość Piotr de 330

Wszystko o Ursus C-330

Rekomendowane odpowiedzi

nie njest to wada fabryczna , a skutek jazdy po asfalcie - też takie miałem

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja w swoim zetorze 5211 mam opony stomila radialki i jadac pole zawsze musze przejechac ok 10 km w jedna strone i moje opony zdzieraja się dobrze , może poprostu mieszanka gumy w oponach jest jakas twarda czy coś. A masz dobrze napompowane kola , moze za malo powitrza w nich jest Z takim przypadkiem sie nie spotkałem jeszcze.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Koloedzy później wkleje jakąś fote tego. A tymczasem podziele sie z wami różnymi opiniami ludzi których pytałem o taki stan rzeczy. Jedni twierdzili, że to faktycznie może być spowodowane dużymi przebiegami po asfalcie, inni że podczas np orki jak koło idzie bruzdą to tak go może zedrzeć (oczywiście jak duuużo mth z pługiem chodzi), była opinia że koło może być nie równoległe do osi ciągnika. Co do powietrza teraz jest ok al mam ten ciągniczek dopiero 2 latka i nie wiem co było wcześniej. moim zdaniem przyczyną mogło być właśnie niewłaściwe powietrze. opona lekko ugięta, jeżeli chodziła po drogach asfaltowych - z lekkim spadkiem w strone pobocza mogła być delikatnie ściągana na bok i taki efekt. Co wy na to??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Witam wszystkich forumowiczów.

Mam problem z tylnymi oponami w swoim ciapku, które to w jakiś dziwny sposób zużywają sie, mianowicie w tzw jodle klocki wewnętrzne zdarte są znacznie bardziej niż zewnętrzne, przez co koło przeskakuje z jednego wyższego na następny wyższy a przy pewnych prędkościach cały ciągnik wpada w taki rezonans, że omało co sie wszystko nie rozleci. Tu pytanie moje i prośba jeżeli ktoś wie co może być tego przyczyną, spotkał sie z takim czymś proszę o wszelkie informacje i sugestie. Opony są i tak do wymiany ale boję sie żeby z nowymi nie działo sie to samo.

Pozdrawiam

PS Jutro, tj już dzisiaj postaram sie wrzucić jakąś fotkę tego

a nie masz za duzo powietrza w nich przypadkiem??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Teraz z powietrzem jest ok ale jak pamiętam to w jednym było troche przymało , nieopamiętam w którym. Pytanie do "nowego" czy wymieniałeś już na inne i czy nadal nie dzieje Ci się to samo?

Załącxzam foty mojej oponki

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/f1aa3d0f7e6dc952.html

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/3d386a7d31c0d313.html

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Proponuj ci dowiedzieć się jakie jest prawidłaowe ciśnienie powietrza w oponach i takie zrobić w swoich , wtedy to już wina może byc tylko opon chyba.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mój kolega w ciapku ma identycznie zdarte opony.

Przyczyna- jazda po drogach utwardzonych!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ja juz w moim ciapku mam oponki z 15 lat, ich stan jest idealny, zero zuzycia, to chyba przez to ze mam w niej slabe chamulce

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No musze przyznać że w bardzo dobrym stanie masz opony i dobrze się zdzierają.

Może to zasługa teho że masz opony z twardej mieszanki gumy .

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

He he, mój ciapek z 79r ma opony z 80r bo była okazja a nigdzie nie dało się kupic to kupił ojciec zapas, w 94r założył nowe ale szybko jedna pękła więc na jednym kole dalej pracuje fabryczna, fabryczne zużyte 60% "nowe" 5%, a dlatego że ciapek jest bez papierów i asfalty tylko w poprzek przecina

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Panowie

 

mam problem z podnośnikiem w c-360. no więc założyłem nową pompę i rozdzielacz - no i właśnie. podnosi ale z bólem. a żeby jeszcze ciekawiej było - kiedy podczas dźwigania przesunę manetkę obwodu zewn. na podnoś lub opuszczaj to problem znika do momentu podniesienia na daną wysokość. a potem podnośnik wyje puki nie puszczę obwodu zewn. słucham sugestji i podpowiedzi. czy są jaieś rodzaje rozdzielaczy do poczciwej 60? mi sie wydaje, że w rozdzielaczu gdzieś olej ucieka. HELP!!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
dobre te Twoje oponki mozesz dzieci wozic aby szybciej zasnely.

 

nabawiły by się najwyżej wstrząsu mózgu, tym sie normalnie jeździć nie daje. musze jak najszybciej zmienić na inne ale na nówki nie ma drobnych. Jakby ktoś wiedział o jakiś używkach, za nie dużą kasę to dajcie znać

GG 2898553

zibi.0@interia.pl

 

dzięki pozdrawiam.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Polacam ten rozrusznik, tylko nie za tą cenę.

Kupiłem na wiosnę i bardzo ładnie kręci go akumulator - chyba już 6-letni - 66Ah.l Jak będzie w zimie sie zobaczy, pewnie trzeba dać większy akumulator, ale no problem bo mam z kombajnu 140 Ah.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja mam bardzo podobny w 5211 narazie kręci,ale jak sie d;uzej przytrzyma przycisk od zaplonu takie male zgrzyty słychac, nie wiem co to jest ale ciągnik pali jak łza

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

zibi80 Te opony wyglądaja mi na zdizeranie podczas orki gdyż tylko jedna strona pretektora jest zdarta. Na zdjęciu jest lewe koło więc prawe jak idzie w bruzdzie ciągnik jest przechylony to ten zdarty pretektor idealnie jest ułożony do poziomu. Obróc lekko zdjęcie to sobie to wyobrazisz. My mamy podobnie w 360. ale nie aż tak zdarte. A zarzuc fotke drugiej oponki.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/e350d6ae5e67010b.html

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/ae0f88ce6e286a5c.html

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/ae0f88ce6e286a5c.html

jeszcze raz lewe robione w dzień i prawe. Prawe w znacznie lepsszej kondycji niż lewe ale też zaczyna go w podobny sposób "brać". Gość od którego kupiliśmy traktor twierdził właśnie że to od orki tak się zciuchało i że przekładał jakiś czas temu, żeby drugie trochę si.ę też zdarło. Na razie nie mam kaski na nowe więc spróbuje ściąć te za wysokie klocki w jodle, żeby nim tak nie rzucało a opona i tak do wymiany i tak. Pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam wszystkich,

niedawno kupiłem 30-stke i jak to na poczatek mały przegląd wymiana olei paru uszczelek itp, i tak doszedłem do filtru powietrza i tu właśnie mam z nim mały problem. Jest to filtr nowego typu i jak odkręciłem podstawe tam gdzie wlewa się olej było sucho, ok umyłem zalałem nowy olej tyle ile trzeba do wytłoczenia w podstawce, ale jak zaczołem tą podstawke przykładać to obudowy filtra to zauwarzyłem że jakby tam czegoś brakowało zaden element filtru nawet nie styka się z olejem, a chyba cos powinno się stykać lub być w nim zanurzone żeby powietrze mogło przepływać przez ten olej i oczyszczać to powietrze. I sam nie wiem co powinno sie tam jeszcze znajdoać jakiś kawałek rurki który powinien schodzic niżej az do oleju czy jak...

może macie jakiś rysunek co po kolei tam idzie i jak ma być...

Z góry dziękuje!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

×
×
  • Dodaj nową pozycję...