Skocz do zawartości
Gość Piotr de 330

Wszystko o Ursus C-330

Rekomendowane odpowiedzi

Ja pomalowałem silnik i korpus ciągnika farbą chlorokałczukową. Wcześniej wszystko solidnie odtłuściłem. Minął drugi rok a ciągnik wygląda jak świeżo malowany.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dzięki Panowie bardzo mi pomogliście a pamiętacie może ile wam tej farby poszło na pomalowanie całego bloku i korpusu. Z góry dziękuje i pozdrawiam.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Na blok i korpus zużyłem 2 litry emalii chlorokauczukowej firmy Pillak - kolor popielaty.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dokładnie tak samo.Na cały blok i korpus zużyłem 2 litry farby chlorokauczukowej z nobilesu. Malowałem pistoletem bo miałem wszystko porozbierane ale znam też takich co malują pędzlem. Tylko całość dobrze umyj a potem odtłuśc nitrem bo będzie ci wszystko schodzic potem przy myciu.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

przerabiał ktos instalacje w 30 na alternator proszę o schemat

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

nie męczcie tak poczciwych 30 ja kosiłem kiedys 2.1 Fella na 5 faktycznie daje rade ale mtz em moge jeżdzić jeszcze 5km\h szybciej a i nie jest wyżyłowany więc mniej pali i dłużej służy

30 jak sie uprzesz to zrobisz wszystko ale na dłuższa mete to nie ma sensu

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dzisiaj wymieniłem pompę na nową HYDROTOR TUCHOLA oraz przy okazji wymieniłem wszystkie uszczelnienia (oringi) jakie są na zasilaniu i wypływie z pompy Wymieniłem też pierścienie na tłoczysku, tuleja była jak nowa wiec pozostawiłem ja. Po montażu podpiąłem ciągnik do owijarki i jest lepiej ale jeszcze nei tak jak sie spodziewałem, owijarkę podnosi ale przy max obr silnika. Przy mniejszych obrotach nie podnosi do samej góry. Coraz bardziej przekonuje sie, ze ten ciągnik jednak nie nadaje sie do tego typu sprzętu, porostu ma za słaby podnośnik. Coraz bardziej myśle nad sprzedażą i kupnem czegoś silnijszego (2812 lub kolejny mf-255)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

jestem nowym uzytkownikiem forum więc jakieś błedy czy coś w tym rodzaju na poczatku użytkownikowania prosze mi wybaczyc. Mam zaledwie 15 lat a wziąłem się za remont silnika w c-330 oczywiście z pomoca taty który juz raz robił taki remont i co chwila mnie o czymś informuje jak czegoś niewiem. Mamy jeden problem a mianowicie musimy rozpołowić ciagnik aby zmienić uszczelniacz "z wału" na komore gdzie znajduje się sprzegło (podobnież jest on zaraz przy wale tata mi coś mówił że przy zdejmowaniu sprzęgła może coś mocno strzelić i może być to groźne. Czy to prawda a jezeli jak to jak to bezpiecznie ominąć. żeby dobrac się do uszczelniacza??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

prawdopodobnie myślał o sprężynach w koszu sprzęgła nie ma obaw nic nie strzeli rozbieraj śmiało

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Odkręć po prostu cały kosz sprzęgłowy i działaj dalej nic nie ma prawa strzelić chyba że zabierzesz się za tarcze

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

na jaki kolor pomalować trzydziestkę??? Mam nową plandekę na dachu koloru niebieskiego.... jakie kolory byście polecili??? Mam również możliwość pomalowania ursuska w metaliku ale to chyba głupi pomysł..... Co byście doradzili???

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

mam pytanie na jak wyregulować zawory w c-330 mam szczelinomież a nie wiem jakie są szczeliny i miedzy sącymi i wydeciwymi zaworami z góry dziękuje

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
mam pytanie na jak wyregulować zawory w c-330 mam szczelinomież a nie wiem jakie są szczeliny i miedzy sącymi i wydeciwymi zaworami z góry dziękuje

Koleg ustaw 0,2mm i powinno być ok

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
mam pytanie na jak wyregulować zawory w c-330 mam szczelinomież a nie wiem jakie są szczeliny i miedzy sącymi i wydeciwymi zaworami z góry dziękuje

Koleg ustaw 0,2mm i powinno być ok

Jasne -tak ustaw a za pół roku głowice masz do roboty jak nic !!!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
mam pytanie na jak wyregulować zawory w c-330 mam szczelinomież a nie wiem jakie są szczeliny i miedzy sącymi i wydeciwymi zaworami z góry dziękuje

Koleg ustaw 0,2mm i powinno być ok

Jasne -tak ustaw a za pół roku głowice masz do roboty jak nic !!!

Kolego widze że jesteś taki obeznany w sprawach silników że chcesz fakryke poprawiac

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
mam pytanie na jak wyregulować zawory w c-330 mam szczelinomież a nie wiem jakie są szczeliny i miedzy sącymi i wydeciwymi zaworami z góry dziękuje

Koleg ustaw 0,2mm i powinno być ok

Jasne -tak ustaw a za pół roku głowice masz do roboty jak nic !!!

Co ty nie powiesz ..............

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
mam pytanie na jak wyregulować zawory w c-330 mam szczelinomież a nie wiem jakie są szczeliny i miedzy sącymi i wydeciwymi zaworami z góry dziękuje

Koleg ustaw 0,2mm i powinno być ok

Jasne -tak ustaw a za pół roku głowice masz do roboty jak nic !!!

krzych22 napisał:

małorolny2 napisał:

Ulala napisał:

Witam!

Czy ktoś mogłby mi udzielić porady co do ustawiania zaworów w C-335 ?

Byłabym bardzo wdzięczna Smile.

Pozdrawiam,

Ulala

Ustaw tak samo jak w c -330 na pewno będzie ok ! Very Happy

 

 

No- dałeś wyczerpującą odpowiedź

Zawór dolotowy inaczej zwany ssącym na zimno i na gorąco 0,18 - 0,22 mm Zawór wylotowy inaczej zwany wydechowym na zimno i na gorąco 0,18-0,22 mm Very Happy Ile razy to tłumaczyć ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam wszystkich właścicieli trzydziestek które są tak samo dobre jak t25 mam pytanko mianowicie co to jest wom i gdzie on się znajduje przy traktorze

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A chciałem się spytać jak to jest z tym podnoszeniem w 330-tkach bo jak włóczyłem ciapkiem sąsiada to nie mogłem podnieść bron na postoju czy wszystkie trzydziestki tak mają

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
co to jest wom i gdzie on się znajduje przy traktorze
Ja takiemu dałbym od razu Bana

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ej nie śmiejcie się ja mam t25 i wiem o nich dość dużo a ursusami dopiero zaczynam się interesować więc jeśli wiecie to odpowiedzcie

No chyba że niewiecie

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A przepraszam teraz sam z siebie się śmieje chodzi mi o to gdzie jest dźwignia od wom-u a

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

×
×
  • Dodaj nową pozycję...