Skocz do zawartości
Gość Piotr de 330

Wszystko o Ursus C-330

Rekomendowane odpowiedzi

obok pięty lewej nogi, przednia jest od włączania pompy hydraulicznej, tylna od WOM - włączony całkowicie do tyłu, środek wyłączony, do przodu obroty zależne ale wyjątek by były założone więc też WOM wyłączony

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

NA starym rozruszniku na starterze było słychać prrrrrr. Po zmianie na nowy rozrusznik starter jest to samo. Palić pali . Pomóżcie

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Prawdopodobnie są zużyte zęby na wieńcu koła zamachowego. Można wieniec zamontować w położeniu odwróconym, jeżeli zużycie zębów w miejscu współpracy z kołem zębatym rozrusznika nie przekracza połowy długości.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
NA starym rozruszniku na starterze było słychać prrrrrr. Po zmianie na nowy rozrusznik starter jest to samo. Palić pali . Pomóżcie

Kolego miałem podobny przypadek w 330. Powód był bardzo błach mianowicie zaśniedział kabel pod starterem (klamką). Spróbuj połączyć przewód doprowadzający prąd z akumulatora z ciękim przewodem na elektromagnesie, jeśli będzie normalnie kręcił to szukaj przyczyny na dopływie prądu do elektromagnesu

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

spróbuj również rozkręcić starter (klamka) i wyczyścić znajdujące się tam styki. Może to być również przyczyną słabego przepływu prądu między akumulatorami a rozrusznikiem. Ja miałem taki przypadek. Nawet wymienił cewkę przy rozruszniki i nic nie dało. Dopiero po wyczyszczeniu styków było wszystko ok.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam wszystkich

Kupiłem 2 letnią kabinę od prywaciarza do ursusa C330. Założyłem ją i ruszyłem w pole. I mam następujące pytanie kabina jest typu zetor taka jak na allegro sprzedają i jest w niej strasznie głośno nie da się w niej wysiedzieć a co dopiero będzie jak przyjdzie robić orkę. Czy znacie jakiś sposób na wytłumienie kabiny, czy założenie gum do mocowań może coś dać ponieważ mocowana jest na sztywno do bloku oraz do błotników, oraz czy maty bitumiczne mogą sie sprawdzić.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gumy powinienneś raczej podłożyć tak czy siak, zawsze wytłumią jakieś wibracje. Sprawdź też drzwi, czy dobrze przylegają i ew. załóż uszczelki gumowe. U mnie w 2812 to one najbardziej hałasują

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

witam wszystkich posiadaczy trzydziestki i nie tylko. Mam małe pytanko ma ktoś może z was kabine przy swojej trzydziestce z firmy SZYSZKA z Sapieżyna?

A mianowicie chodzi mi o wymiary zewnętrzne tylnej ramki tej kabiny. Jeśli ktoś z was ma taka kabinę to byłbym bardzo wdzięczny za ponadnie mi tych wymiarów.pozdrawiam wszystkich i proszę o odpowiedź?????

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mam takie pytanko: jezeli mowi sie o spalaniu przez silnik paliwa na motogodzine, to czy dawka paliwa jaka zostanie spalona na motogodzine podczas gdy ciagnik ma tylko uruchomiony silnik na niskich obrotach, jest DOKŁADNIE TAKA SAMA jak podczas gdy wypracuje motogodzine podczas np orki lub innych ciezkich prac? Przepraszam że pytanie tyczy sie ogólnie mechaniki a nie konkretnie tematu C 330

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Mam takie pytanko: jezeli mowi sie o spalaniu przez silnik paliwa na motogodzine, to czy dawka paliwa jaka zostanie spalona na motogodzine podczas gdy ciagnik ma tylko uruchomiony silnik na niskich obrotach, jest DOKŁADNIE TAKA SAMA jak podczas gdy wypracuje motogodzine podczas np orki lub innych ciezkich prac? Przepraszam że pytanie tyczy sie ogólnie mechaniki a nie konkretnie tematu C 330

 

z tego co ja zauważyłem to w katalogach to podają spalanie paliwa na kWh

i tak ma pełnych obrotach z obciązeniem kiedy silnik daje te np 30 koni mech

mocy urzytecznej to ilość spalonego paliwa to 265g/kWh x30 a kiedy silnik chodzi na wolnych obrotach wytwarzając np 5 koni mech to wychodzi dawka x te 5

katalogowo norma zużycia paliwa to 265g/kWh

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Od jakiego samochodu najlepiej kupić alternator do c-330 aby nie było problemów z podłączeniem oraz żeby dobrze działał.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Z tego co sie orientuje ludzie zazwyczaj montuja altki od poloneza, w koncu sa niedrogie i z czesciami nie jest trudno/. Sam mam wlasnie taki i nie narzekam;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Może masz jakiś schemat jak taki alternator podłączyć?? Jak zmienić bieguny??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
witam wszystkich mam pytanie jaki rozstaw kół ma trzydziestka
fabrycznie z przodu i z tyłu 125 cm, jeśli z przodu jest tzw. płaska oś to z przodu jest 135 z tyłu 125. rozstaw można regulować gdzieś do 180 cm

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Może masz jakiś schemat jak taki alternator podłączyć?? Jak zmienić bieguny??

 

ukadrozruchowyadowaniacdq4.th.jpg

 

To jest wersja podłączenia alternatora z poloneza W124 ( 9 diodowy) z wbudowanym regulatorem napięcia, z forum elektroda.pl . Tam też znajdziesz schemat podłączenia alternatora 6 diodowego ( W53 o ile dobrze kojarzę) z regulatorem napięcia osobno.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

czy ktos sie orientuje ile moze kosztowac kompletna maska do c330 i przednie lampy. bo sam nie moge sprawdzic bo jestem za granica a znajomy irlandczyk chcialby kupic. i czy jest moodel c332 bo onniby taki ma

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
czy ktos sie orientuje ile moze kosztowac kompletna maska do c330 i przednie lampy. bo sam nie moge sprawdzic bo jestem za granica a znajomy irlandczyk chcialby kupic. i czy jest moodel c332 bo onniby taki ma

maska kosztuje ponad 300 zł reflektor ok30

o modelu 332 nie słyszałem na export produkowali c335

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

zawsze można założyć coś mocniejszego np. od Omegi wtedy nie ma problemu jak się zakłada dodatkowe halogeny lub szperacze

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam mam problem robiłem remont c-330 i jak przykręcałem pompe paliwową zapomniałem dać uszczelki :/ teraz po odpaleniu od czasu do czasu coś tam kapnie oleju. wystarczy teraz objechać silikonem czy trzeba jednak rozkręcić i założyć uszczelke. Wydaje się że to błaha rzecz odkręcić pompe i założyć ale potem ustawić kąt wtrysku na zakręconej głowicy to nie jest takie proste przynajmniej dla mnie :/

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

WITAM

mam mały problem

zapomniałem spóścić wodę z układu chłodzenia, a był mróz i zamarzła, co spowodowało wypadnięcie zaślepek z głowicy, założyłem je z powrotem i nalałem wody, lecz zdziwiłem się trochę , gdyż wlałem 12 litrów, zbiornik się nie napełnił, a woda z nikąd się nie wylewała, po chwili zaczęła wypływać z wlewu oleju.

czyli krótko mówiąc woda dostaje się do oleju,

czego to wina?? od czego zacząć naprawę??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

cały blok cylindrowy??

słyszałem że jak pęknie uszczelka pod głowicą to też tak się robi.

a jaki jest ewentualny koszt całego bloku??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

×
×
  • Dodaj nową pozycję...