Skocz do zawartości
Gość Piotr de 330

Wszystko o Ursus C-330

Rekomendowane odpowiedzi

Mistrzowie,poradźcie mi w takiej kwestii:

Chcę pomalować swego ciapka,nie mam sprężarki itp.,więc będe malował sprayem.Może wiecie ile wyjdzie średnio puszek 300 ml na pomalowanie maski i błotników. Czy dać jakiś podkład, czy od razu lakier ?

 

No i jaki kolorek polecacie

pozdr.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nigdy tego nie praktykowałem ale wiem (tak robił kumpel) ,że sprężarkę może

zastąpić napompowany zbiornik powietrza ,który masz i w ciapku.

Wystarczy jakiś przewód podłączyć bezpośrednio do zbiornika, na końcu pistolet

do malowania i możesz bawić się w malarza (podkład obowiązkowo)

A co do koloru to już sprawa twojego gustu.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
prze drożysz konkretnie może lepiej wałeczkiem pomaluj

 

aż tyle to wyniesie ?

wałeczkiem chyba nie będzie zbyt ładnie

Zawsze pozostaje Ci pędzel ........

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Wiesz zeby wymienic simering to ja nie mam zamiaru oddawac pompy do jakiegoś tam warsztatu bo to zadna filozofia mozna to zrobic samemu i za friko. A jesli chodzi o naprawe gwintów to chce znać wasze zdanie co mozna z tym zrobić i za jaką cene, bo za mała kase znaczy 20 zł mam mozliwośc dostania nowej pokrywy i po sprawie...
Pompa to takie urządzenie które wymaga stołu ......... i nie podlega naprawie w warunkach domowych .......... wiele można zrobić samemu i za friko ....... ale to nie Szkocja , a co do gwintów to potrzebny kawałek mosiądzu lub brązu tokarka lub sąsiad z tokarką ..... gwintowniki i chęci ..... lub wiertła , gwintowniki i chęci ............ młotkiem też można zaklepać opcja drastyczna No ale ty wyczarowałeś nową obudowę a nawet dwie to masz problem z głowy .......

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zamisat sprayu wolał bym pomalowac wałkiem. Wyjdzie taniej a wcale gorzej nie bedzie wygladać. Bo jak nie masz wprawy to zacieków mozesz narobić a Ciśnienie w spraju nie do końca jest równe. Ja malowałem Komara wałkiem i wyglądał jak pistoletem. Więc wybór należy do ciebie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Zamisat sprayu wolał bym pomalowac wałkiem. Wyjdzie taniej a wcale gorzej nie bedzie wygladać. Bo jak nie masz wprawy to zacieków mozesz narobić a Ciśnienie w spraju nie do końca jest równe. Ja malowałem Komara wałkiem i wyglądał jak pistoletem. Więc wybór należy do ciebie.
weźcie mnie nie rozśmieszajcie ............ za te 5 elementów to lakiernikowi na flaszkę lub dwie walniesz i będzie miało wygląd jak należy ...... o czym wy dyskutujecie ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Hej panowie hehe co wy ciagle z tym warsztatem i oddaniem do niego pompy ja się na tym znam i nie raz juz wymieniałem simeringi w ciągnikach i autach starszego typu itp jestem po takiej szkole więc nie ma z tym problemu hehe:) wiadomo ze sam wszystkiego nie zrobie bo cisnienia i dawki nie ustawie bo nie mam na czym, ale takie cos jak wymiany łożysk simeringów nie ma z tym problemu, jak do tej pory koło ciągnika sam wszystko robie i naprawiam jedynie co to pompe woziłem do ustawienia, a tak jakoś idzie... Może źle wczesniej napisałem ale głównie chodziło mi o miejsce umiejscowienia tego simeringa, czy dostep jest od zewnątrz czy wewnątrz bo z tą pompą stykam się pierwszy raz a nie mam katalogu zeby to sprawdzić bo wiadomo jak od wewnatrz to więcej czasu trzeba na to poswięcić

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Hej panowie hehe co wy ciagle z tym warsztatem i oddaniem do niego pompy ja się na tym znam i nie raz juz wymieniałem simeringi w ciągnikach i autach starszego typu itp jestem po takiej szkole więc nie ma z tym problemu hehe:) wiadomo ze sam wszystkiego nie zrobie bo cisnienia i dawki nie ustawie bo nie mam na czym, ale takie cos jak wymiany łożysk simeringów nie ma z tym problemu, jak do tej pory koło ciągnika sam wszystko robie i naprawiam jedynie co to pompe woziłem do ustawienia, a tak jakoś idzie... Może źle wczesniej napisałem ale głównie chodziło mi o miejsce umiejscowienia tego simeringa, czy dostep jest od zewnątrz czy wewnątrz bo z tą pompą stykam się pierwszy raz a nie mam katalogu zeby to sprawdzić bo wiadomo jak od wewnatrz to więcej czasu trzeba na to poswięcić
Jak jesteś taki dobry to co to za różnica ? Czy z przodu czy z tylu ? Godzinka w lewo czy prawo ............ więcej czasu tracisz na pisanie na forum jak na tą pompę ...........

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Pisząc tego posta odrazu wiedziałem że jakiś tym się doczepi. Nie każdy jak ty małorolny ma dostep i wiedze do wszystkiego. A ja tylko radziłem koledze. Nie rozumie takich kolesi chcą sobie nabijać posty czy co ?? Brak słów.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ooo różnica jak dla mnie jest spora bo na nadmiar czasu nie narzekam praca, gospodarstwo itp i jak wiecej roboty to tylko weekend na to pozostaje a jak odwrotnie to w tygodniu cos się wykombinuje i taka to własnie jest u mnie różnica... A forum od tego chyba jest zeby na nim pisać i wymieniać sie poglądami jak myslisz

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Pisząc tego posta odrazu wiedziałem że jakiś tym się doczepi. Nie każdy jak ty małorolny ma dostep i wiedze do wszystkiego. A ja tylko radziłem koledze. Nie rozumie takich kolesi chcą sobie nabijać posty czy co ?? Brak słów.

 

...i za rade serdecznie koledze dziękuje

 

a uszczypliwości szkoda komentować

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Mistrzowie,poradźcie mi w takiej kwestii:

Chcę pomalować swego ciapka,nie mam sprężarki itp.,więc będe malował sprayem.Może wiecie ile wyjdzie średnio puszek 300 ml na pomalowanie maski i błotników. Czy dać jakiś podkład, czy od razu lakier ?

 

No i jaki kolorek polecacie

pozdr.

 

jak dobierzesz dobrą gęstość lakieru i odpowiedni wałek to wyjdzie ci lepiej jak byle jak pistoletem

a jeśli się uparłeś na pistolet to kup sobie elektryczny za 40 zł jak dobrze dobierzesz gęstość i wyregulujesz to naprawde ładnie pomalujesz

a sprajem to ok 3 -4 butelek ci wyjdzie ale podkład zrób w odpowiednim kolorze do lakieru

co do koloru to jak ciapek ma maskę orginalną to zielony jak od 330 to żółty albo czerwony jak fabryczne

ja kupiłem lakier L80 czerwony ale czekam na lepszą pogodę z malowaniem

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Pisząc tego posta odrazu wiedziałem że jakiś tym się doczepi. Nie każdy jak ty małorolny ma dostep i wiedze do wszystkiego. A ja tylko radziłem koledze. Nie rozumie takich kolesi chcą sobie nabijać posty czy co ?? Brak słów.
Na swoją wiedzę to ja pracowałem latami a pracowałem od 6 roku życia ........ a mam obecnie 37 lat czyli matematyka jest prosta to tylko 31 doświadczenia ........ a i ilość postów to mi zwisa ........... A tak na marginesie niczego się nie czepiam , po prostu czasami problemy są śmieszne , i wygląda a na to że niektórzy z księżyca wrócili ..........

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
a mam obecnie 37 lat
Młokos ,panie dzieju, Kolego jesteś.(*_*)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

a mam obecnie 37 lat
Młokos ,panie dzieju, Kolego jesteś.(*_*)
Masz rację ............... dla Ciebie młokos dla innych wapinak .....

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam!

Chyba każdy z was ma już dość zalanego olejem błotnika u swojego C-330, znalazłem zdjęcie gdzie jest to bardzo ciekawie rozwiązane w związku z tym pytanie. Może ktoś wie czy w ogóle są gdzieś dostępne takie rurki do hydrauliki zewnętrznej

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/54050afa2154c810.html

czy można je gdzieś kupić czy trzeba je robić we własnym zakresie.

 

Dodam, ze posiadam katalog do c-330 w którym jest opisana również wersja c-330m i niestety nic takiego nie znalazłem.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam. Jestem posiadaczem C-330M.

1. Na jezdzie z górki na tzw. "na luzie" słysze dziwne zgrzytanie. Odgłos pojawia się okresowo czyli nie ciągle na jezdzie z górki na luzie. Odgłos dochodzi gdzieś z okolic tylniego mostu - tak mi się wydaje. Jaki może być powód? Ewentualnie jak można to naprawić?

2. Wyskakuje bieg 2 (terenowy). Czy jest na to jakiś sposób?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Może ktoś wie czy w ogóle są gdzieś dostępne takie rurki do hydrauliki zewnętrznej
Myślę, że nie powinno być z tym większych problemów. Takie rozwiązanie stosowano fabrycznie w ostatnich wypustach emek.
Witam. Jestem posiadaczem C-330M.
:D
1. Na jezdzie z górki na tzw. "na luzie" słysze dziwne zgrzytanie. Jaki może być powód? Ewentualnie jak można to naprawić?

2. Wyskakuje bieg 2 (terenowy). Czy jest na to jakiś sposób?

Na odległość trudno wyrokować. W 99% stawiam na skrzynie. Pocieszę Cię jest to przypadłość emek, można to naprawić, rozebrać skrzynie, wymienić wałek, parę trybów i nakręcić nową nakrętkę.Na przyszłość mniej w d.... na czwórce.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
1. Na jezdzie z górki na tzw. "na luzie" słysze dziwne zgrzytanie. Jaki może być powód? Ewentualnie jak można to naprawić?

2. Wyskakuje bieg 2 (terenowy). Czy jest na to jakiś sposób?

Na odległość trudno wyrokować. W 99% stawiam na skrzynie. Pocieszę Cię jest to przypadłość emek, można to naprawić, rozebrać skrzynie, wymienić wałek, parę trybów i nakręcić nową nakrętkę.Na przyszłość mniej w d.... na czwórce.

 

Janek44 powiedz...ile mniej więcej wyniesie koszt takiej naprawy? A może to nie jest zbyt skomplikowane i można samemu naprawić? Czy ktoś już robił coś takiego ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Witam!

Chyba każdy z was ma już dość zalanego olejem błotnika u swojego C-330, znalazłem zdjęcie gdzie jest to bardzo ciekawie rozwiązane w związku z tym pytanie. Może ktoś wie czy w ogóle są gdzieś dostępne takie rurki do hydrauliki zewnętrznej

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/54050afa2154c810.html

czy można je gdzieś kupić czy trzeba je robić we własnym zakresie.

 

Dodam, ze posiadam katalog do c-330 w którym jest opisana również wersja c-330m i niestety nic takiego nie znalazłem.

 

Stary sam czegoś takiego szukałem i w zadnym sklepie za cholerę nie szło dostać. Ja zrobiłem tak że jeden przewód wypusciłem z rozdzielacza pod siedzeniem a drugi tak jak na tym zdjęciu. Potrzebowałem tak zrobic do kombajnu ziemniaczanego. Wtedy rozdzielaczem na błotniku obsługuje zbiornik a tym obok siedzenia w pozycji środkowej mam opuszczanie i podnoszenie kopaczki. Przewody dopasowalem chyba z 80-tki ale teraz juz nie pamietam. Wiem że troszke trzeba je dogiąć. Sąsiad ma 330 z 91 roku właśnie emkę i oba przewody miał juz fabrycznie tak jak na twoim zdjęciu.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

fantastyczny pomysł z ta rurka. a nie dało by sie do oryginalnego gniazda zakręcic przewodu elastycznego i koncówke zamontować jak na zdjęciu. u mnie facet ma włsnie tak zrobione tylko nie zamontował końcówki tak na błotniku tylko zwisa przez wybita małą szybe u dołu w koja smolniki jak ktos wie taka trójkątna małaszyba widok na zaczepy

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

przez 7 miałem jeden ciagnik ursuska c 330M nazywalismy go szalony ciagnik. obrabiałem nim 20 hektarów ziemi chodził w prasie równiez zarobkowo. w ciągu tych 7 lat gdy nie było 2 durzego ciągnika zurzyła 5 kompletów tulei i tłoków pare pomp wodnych rozsypała sie klawiatura wymienilem wałek rozrządu i szklanki laski również ze 2 razy, niesamowice odporne ciągniki podziwiam go jesli ktos mówi że 30 to złom to nie zna dobrze 30. ciągnik naprawiam sam jest prosty jak budowa cepa i części są bardzo dostępne oraz tanie. nigdy nie podkręcałem papy 30 ma swoja siłe i tak a wieksze zurzycie paliwa obdiło by się na mojej kieszeni. załorzyłm papę od hydrauliki aluminiowa tam pisało ze to jest do wiekszego ursusa warto sie o to zapytac niesamowice mocna pąpa polecam wszystkim którzy maja wymieniać pąpę aluminiowa jest tylko na 2 śróby ale jest niesamowita na prawdę warto poszukać.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

×
×
  • Dodaj nową pozycję...