Skocz do zawartości
Gość Piotr de 330

Wszystko o Ursus C-330

Rekomendowane odpowiedzi

W końcu silnik wylądował w Ciechanowie w COM a tam co innego gwarancja

1 rok i odległość 200 km też nie robi problemu,a na przeglądzie po 50 mtg

wymienili pompę oleju i wody a także misę olejową bo dostałem pękniętą i nie

było najmniejszego oporu ze strony zakładu.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

gdzie jest COM w ciechanowie? może chodzi Ci o ten zakład obok KRUS-u? tyle, że nazywa się on COT (centrum obsługi techniczne ciechanówj- tak jest napisane na fakturze od nich). jeśli tak to kiedyś widziałem ich cennik na którym były silniki do ursusów i bizonów, ale zdaje mi się, że pisało tam również, że robią remonty silników innych marek, przy czym koszt remontu takiego silnika miał być stały dla silników np. czterocylindrowych + części.

nigdy nie remontowałem u nich całego silnika, ale regenerowali mi np. głowice i raczej solidnie to zrobili

a oto telefon do nich (023) 672 32 11 do 14

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Rozmawiałem dzisiaj telefonicznie z kierownikiem warsztatu COT w Ciechanowie i powiem tak : gośc mówi konkretnie , rzeczowo i zna temat .Robią praktycznie wszystkie diesle , dają gwarancję na naprawę , nie naprawiają jedynie prądnicy i rozrusznika .Wydaje mi się że warto .

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

jakiś czas temu ktoś pisał o pieniącym się oleju przy turze

teraz ja mam taki problem remontowałem niedawno tylny most i kupiłem 25 litrów Hipolu z beczki teraz mam problem bo podnośnik słabo podnosi i olej jest cały spieniony tak miesza sie z powietrzem że aż robi się szaro kremowy dodam jeszcze że połączenie przed pompą jest sprawne i to jest tylko wina oleju

oleje np silnikowe zawierają antyspieniacz

czy ma może ktoś sposób na poprawę właściwości tego oleju

troche nie uśmiecha mi się ponowna wymiana bo to ponad 170 zł może by coś dodać?

może wlać z 5 oleju silnikowego?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
by coś dodać?

może wlać z 5 oleju silnikowego?

Już może nic nie dodawaj. Wymień olej na dobry. Wydaje mi się, że będzie taniej.Ale ja sie nie znam.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Taaaa nie znasz sie... myślałby kto...

 

Arko---> Olejów o różnym przeznaczeniu się niemiesza. Jak bys dolał byłoby jeszcze gorzej. Może ten olej co kupiłeś jest właśnie pomieszany i dlatego się pini. innej przyczyny niewidze. Odżałuj kasy i kup nowego hipolu 6 w bańce zabezpieczonej a nie z beczki.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
by coś dodać?

może wlać z 5 oleju silnikowego?

Już może nic nie dodawaj. Wymień olej na dobry. Wydaje mi się, że będzie taniej.Ale ja sie nie znam.

Ja też się nie znam ......... ale zastosował bym płukanie ... przed zalaniem nowego oleju ............. bezcenne

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja miałem ten problem, oleju jeszcze nie zmieniłem ale miałem zatkany i pęknięty filtr, po wymianie tegoż sytuacja się sporo poprawiła ale nadal jest trochę zapowietrzony układ. Trudno powiedzieć co jest tego przyczyną, znajomy majster mi mówił że to może być coś w rozdzielaczu, lub uszczelka przy filtrze, albo uszczelki przy pompie...

 

Ja pomieszałem i zabrudziłem sobie olej przez pożyczane przyczepy, ale to było z rok przed problemem. Wszystko było ok aż do zeszłej jesieni i tego nie rozumiem.... to dowodzi raczej przyczynie technicznej, przynajmniej u mnie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
by coś dodać?

może wlać z 5 oleju silnikowego?

Już może nic nie dodawaj. Wymień olej na dobry. Wydaje mi się, że będzie taniej.Ale ja sie nie znam.

Ja też się nie znam ......... ale zastosował bym płukanie ... przed zalaniem nowego oleju ............. bezcenne

płukanie byłoby zbyteczne bo rozebrałem i wymyłem korpus mostu i szkrzyni i wyczyścilem do suchego wszystko

poszukam jeszcze jakiś informacji może coś znajdę a jaknie to będę musiał upić nowy a ten będę miał do smarowania łańcucha piły na najbliższe 10 lat

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
by coś dodać?

może wlać z 5 oleju silnikowego?

Już może nic nie dodawaj. Wymień olej na dobry. Wydaje mi się, że będzie taniej.Ale ja sie nie znam.

Ja też się nie znam ......... ale zastosował bym płukanie ... przed zalaniem nowego oleju ............. bezcenne

płukanie byłoby zbyteczne bo rozebrałem i wymyłem korpus mostu i szkrzyni i wyczyścilem do suchego wszystko

poszukam jeszcze jakiś informacji może coś znajdę a jaknie to będę musiał upić nowy a ten będę miał do smarowania łańcucha piły na najbliższe 10 lat

Sorki ale jakoś nie mam przekonania do olejów z beczki ............. może i taniej ale .... zawsze pozostaje to ale .........

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

olej z beczki jeśli beczka jest oznakowana naleki i tak dalej to nie powinno być problemu. ja kupywałem juz kilka razy olej z beczki i absolutnie nie miałem żadnego problemu. chybdraulicny lałem do kąbajnu i wszystko było ok. może sprzedali ci inny olej niż miał być i dla tego sie pieni???

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Panowie doradźcie co począć z tym fantem, mianowicie

w czasie gdy ciapek pracuje z włączoną pompą, spod gałki wywrotu umieszczonej na błotniku, wydostaje sie olej. Nie jest go aż tak dużo, ale przy kilkugodz. pracy po błotniku dosyć dosyć sobie leci. Może wiecie, czy tam jest jakaś uszczelka,oring... czy da sie coś z tym zrobić ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Panowie doradźcie co począć z tym fantem, mianowicie

w czasie gdy ciapek pracuje z włączoną pompą, spod gałki wywrotu umieszczonej na błotniku, wydostaje sie olej. Nie jest go aż tak dużo, ale przy kilkugodz. pracy po błotniku dosyć dosyć sobie leci. Może wiecie, czy tam jest jakaś uszczelka,oring... czy da sie coś z tym zrobić ?

 

 

Tam jest taka uszczelka gumowa mała. Wystarczy odkręcić te dwie śrubki na śrubokręt i już jest wymontowana gałka i uszczelka Koszt ok 1 zł w sklepie z częściami.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Posiadam Instrukcje Napraw do ciągnika URSUS C-330 I C-335 są w niej bardzo szczegółowe rysunki i opisy PONAD 250 stron

 

 

mój email: rkrystian@interia.eu

GG 10024523

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Raczej nie powinno nikogo interesować. Za jakąkolwiek ingerencje w ukł. kierowniczy traci się dowód, a w razie nieszczęścia, długo ogląda sie kwadratowe słoneczko.

 

????? za ingeręcje w układ kierowniczy traci sie dowód???? pierwsze słyszę coś takiego!!!!!! a co z tymi co przekładaja do ruskiego ciapka kolumne od 60 to oni nie mają już dowodów

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Janek ma rację, a ja ktoś chce mieć ważny dowód to pozostaje znajomy od przeglądu albo dobra flaszka, sam mam w 40 kolumne od 60...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Raczej nie powinno nikogo interesować. Za jakąkolwiek ingerencje w ukł. kierowniczy traci się dowód, a w razie nieszczęścia, długo ogląda sie kwadratowe słoneczko.

 

????? za ingeręcje w układ kierowniczy traci sie dowód???? pierwsze słyszę coś takiego!!!!!! a co z tymi co przekładaja do ruskiego ciapka kolumne od 60 to oni nie mają już dowodów

 

Po pierwsze to kto jeździ na przegląd z traktorem w razie kontroli na drodze problemy będzie mieć też diagnosta

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

×
×
  • Dodaj nową pozycję...