stef275 0 Napisano 30 Marca 2008 W końcu silnik wylądował w Ciechanowie w COM a tam co innego gwarancja 1 rok i odległość 200 km też nie robi problemu,a na przeglądzie po 50 mtg wymienili pompę oleju i wody a także misę olejową bo dostałem pękniętą i niebyło najmniejszego oporu ze strony zakładu. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
buntownik72 0 Napisano 30 Marca 2008 A w tym Ciechanowie to robią także i inne marki (np. , Deutz , Renault ) ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
stef275 0 Napisano 30 Marca 2008 Tego nie wiem. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Przekeeeek 0 Napisano 30 Marca 2008 gdzie jest COM w ciechanowie? może chodzi Ci o ten zakład obok KRUS-u? tyle, że nazywa się on COT (centrum obsługi techniczne ciechanówj- tak jest napisane na fakturze od nich). jeśli tak to kiedyś widziałem ich cennik na którym były silniki do ursusów i bizonów, ale zdaje mi się, że pisało tam również, że robią remonty silników innych marek, przy czym koszt remontu takiego silnika miał być stały dla silników np. czterocylindrowych + części. nigdy nie remontowałem u nich całego silnika, ale regenerowali mi np. głowice i raczej solidnie to zrobilia oto telefon do nich (023) 672 32 11 do 14 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
buntownik72 0 Napisano 30 Marca 2008 Dzięki za numer do Ciechanowa Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
stef275 0 Napisano 30 Marca 2008 Tak chodzi mi o ten właśnie zakład , sory za pomyłkę Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
buntownik72 0 Napisano 31 Marca 2008 Rozmawiałem dzisiaj telefonicznie z kierownikiem warsztatu COT w Ciechanowie i powiem tak : gośc mówi konkretnie , rzeczowo i zna temat .Robią praktycznie wszystkie diesle , dają gwarancję na naprawę , nie naprawiają jedynie prądnicy i rozrusznika .Wydaje mi się że warto . Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
arkoarek 0 Napisano 2 Kwietnia 2008 jakiś czas temu ktoś pisał o pieniącym się oleju przy turze teraz ja mam taki problem remontowałem niedawno tylny most i kupiłem 25 litrów Hipolu z beczki teraz mam problem bo podnośnik słabo podnosi i olej jest cały spieniony tak miesza sie z powietrzem że aż robi się szaro kremowy dodam jeszcze że połączenie przed pompą jest sprawne i to jest tylko wina oleju oleje np silnikowe zawierają antyspieniacz czy ma może ktoś sposób na poprawę właściwości tego oleju troche nie uśmiecha mi się ponowna wymiana bo to ponad 170 zł może by coś dodać?może wlać z 5 oleju silnikowego? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Janek44 0 Napisano 3 Kwietnia 2008 by coś dodać?może wlać z 5 oleju silnikowego?Już może nic nie dodawaj. Wymień olej na dobry. Wydaje mi się, że będzie taniej.Ale ja sie nie znam. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
MarcinC-360 0 Napisano 3 Kwietnia 2008 Taaaa nie znasz sie... myślałby kto... Arko---> Olejów o różnym przeznaczeniu się niemiesza. Jak bys dolał byłoby jeszcze gorzej. Może ten olej co kupiłeś jest właśnie pomieszany i dlatego się pini. innej przyczyny niewidze. Odżałuj kasy i kup nowego hipolu 6 w bańce zabezpieczonej a nie z beczki. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
małorolny2 0 Napisano 3 Kwietnia 2008 by coś dodać?może wlać z 5 oleju silnikowego?Już może nic nie dodawaj. Wymień olej na dobry. Wydaje mi się, że będzie taniej.Ale ja sie nie znam. Ja też się nie znam ......... ale zastosował bym płukanie ... przed zalaniem nowego oleju ............. bezcenne Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Casper 0 Napisano 3 Kwietnia 2008 Ja miałem ten problem, oleju jeszcze nie zmieniłem ale miałem zatkany i pęknięty filtr, po wymianie tegoż sytuacja się sporo poprawiła ale nadal jest trochę zapowietrzony układ. Trudno powiedzieć co jest tego przyczyną, znajomy majster mi mówił że to może być coś w rozdzielaczu, lub uszczelka przy filtrze, albo uszczelki przy pompie... Ja pomieszałem i zabrudziłem sobie olej przez pożyczane przyczepy, ale to było z rok przed problemem. Wszystko było ok aż do zeszłej jesieni i tego nie rozumiem.... to dowodzi raczej przyczynie technicznej, przynajmniej u mnie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
arkoarek 0 Napisano 3 Kwietnia 2008 by coś dodać?może wlać z 5 oleju silnikowego?Już może nic nie dodawaj. Wymień olej na dobry. Wydaje mi się, że będzie taniej.Ale ja sie nie znam. Ja też się nie znam ......... ale zastosował bym płukanie ... przed zalaniem nowego oleju ............. bezcenne płukanie byłoby zbyteczne bo rozebrałem i wymyłem korpus mostu i szkrzyni i wyczyścilem do suchego wszystko poszukam jeszcze jakiś informacji może coś znajdę a jaknie to będę musiał upić nowy a ten będę miał do smarowania łańcucha piły na najbliższe 10 lat Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
małorolny2 0 Napisano 4 Kwietnia 2008 by coś dodać?może wlać z 5 oleju silnikowego?Już może nic nie dodawaj. Wymień olej na dobry. Wydaje mi się, że będzie taniej.Ale ja sie nie znam. Ja też się nie znam ......... ale zastosował bym płukanie ... przed zalaniem nowego oleju ............. bezcenne płukanie byłoby zbyteczne bo rozebrałem i wymyłem korpus mostu i szkrzyni i wyczyścilem do suchego wszystko poszukam jeszcze jakiś informacji może coś znajdę a jaknie to będę musiał upić nowy a ten będę miał do smarowania łańcucha piły na najbliższe 10 lat Sorki ale jakoś nie mam przekonania do olejów z beczki ............. może i taniej ale .... zawsze pozostaje to ale ......... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kalisk 0 Napisano 6 Kwietnia 2008 olej z beczki jeśli beczka jest oznakowana naleki i tak dalej to nie powinno być problemu. ja kupywałem juz kilka razy olej z beczki i absolutnie nie miałem żadnego problemu. chybdraulicny lałem do kąbajnu i wszystko było ok. może sprzedali ci inny olej niż miał być i dla tego sie pieni??? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kalisk 0 Napisano 13 Kwietnia 2008 ktos się orjentuje jaka naj lepiej kabine kupic na 30 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kubuś1597156799 0 Napisano 14 Kwietnia 2008 Panowie doradźcie co począć z tym fantem, mianowiciew czasie gdy ciapek pracuje z włączoną pompą, spod gałki wywrotu umieszczonej na błotniku, wydostaje sie olej. Nie jest go aż tak dużo, ale przy kilkugodz. pracy po błotniku dosyć dosyć sobie leci. Może wiecie, czy tam jest jakaś uszczelka,oring... czy da sie coś z tym zrobić ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
emil 0 Napisano 14 Kwietnia 2008 Panowie doradźcie co począć z tym fantem, mianowiciew czasie gdy ciapek pracuje z włączoną pompą, spod gałki wywrotu umieszczonej na błotniku, wydostaje sie olej. Nie jest go aż tak dużo, ale przy kilkugodz. pracy po błotniku dosyć dosyć sobie leci. Może wiecie, czy tam jest jakaś uszczelka,oring... czy da sie coś z tym zrobić ? Tam jest taka uszczelka gumowa mała. Wystarczy odkręcić te dwie śrubki na śrubokręt i już jest wymontowana gałka i uszczelka Koszt ok 1 zł w sklepie z częściami. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kubuś1597156799 0 Napisano 14 Kwietnia 2008 dzięki Emilu Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kalisk 0 Napisano 20 Kwietnia 2008 może to kogoś zainteresuje??? http://www.allegro.pl/item333464840_wspomaganie_kierownicy_ciagnika_t25_ursus_30_60.html Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Janek44 0 Napisano 25 Kwietnia 2008 może to kogoś zainteresuje??? http://www.allegro.pl/item333464840_wspomaganie_kierownicy_ciagnika_t25_ursus_30_60.htmlRaczej nie powinno nikogo interesować. Za jakąkolwiek ingerencje w ukł. kierowniczy traci się dowód, a w razie nieszczęścia, długo ogląda sie kwadratowe słoneczko. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
maly 0 Napisano 27 Kwietnia 2008 Posiadam Instrukcje Napraw do ciągnika URSUS C-330 I C-335 są w niej bardzo szczegółowe rysunki i opisy PONAD 250 stron mój email: rkrystian@interia.euGG 10024523 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kalisk 0 Napisano 28 Kwietnia 2008 może to kogoś zainteresuje??? http://www.allegro.pl/item333464840_wspomaganie_kierownicy_ciagnika_t25_ursus_30_60.htmlRaczej nie powinno nikogo interesować. Za jakąkolwiek ingerencje w ukł. kierowniczy traci się dowód, a w razie nieszczęścia, długo ogląda sie kwadratowe słoneczko. ????? za ingeręcje w układ kierowniczy traci sie dowód???? pierwsze słyszę coś takiego!!!!!! a co z tymi co przekładaja do ruskiego ciapka kolumne od 60 to oni nie mają już dowodów Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
miccao 0 Napisano 28 Kwietnia 2008 Janek ma rację, a ja ktoś chce mieć ważny dowód to pozostaje znajomy od przeglądu albo dobra flaszka, sam mam w 40 kolumne od 60... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kserkses 0 Napisano 28 Kwietnia 2008 może to kogoś zainteresuje??? http://www.allegro.pl/item333464840_wspomaganie_kierownicy_ciagnika_t25_ursus_30_60.htmlRaczej nie powinno nikogo interesować. Za jakąkolwiek ingerencje w ukł. kierowniczy traci się dowód, a w razie nieszczęścia, długo ogląda sie kwadratowe słoneczko. ????? za ingeręcje w układ kierowniczy traci sie dowód???? pierwsze słyszę coś takiego!!!!!! a co z tymi co przekładaja do ruskiego ciapka kolumne od 60 to oni nie mają już dowodów Po pierwsze to kto jeździ na przegląd z traktorem w razie kontroli na drodze problemy będzie mieć też diagnosta Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach