Skocz do zawartości
Gość Piotr de 330

Wszystko o Ursus C-330

Rekomendowane odpowiedzi

Hahahaha niewiesz!!!! A żniesz takiego mądrale
Niiech ci będzie ........ a może Ususowo brakł czasu na wdrożenie modelu do produkcji seryjnej bo po prostu licencję sprzedał .......

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
To napisze ktoś wreszcie dlaczego nie był produkowany???
Trafił na złe czasy, to raz, dwa nie był to najszczęśliwszy ,,wynalazek".

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

jakie podzespoły naj częsciej psują sie w 330 ? Na co zwrócić szczególną uwage przy zakupie tego ciągnika ? Zamierzam kupić trzydziestke z 71 roku za 14tys.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

jakie podzespoły naj częsciej psują sie w 330 ? Na co zwrócić szczególną uwage przy zakupie tego ciągnika ? Zamierzam kupić trzydziestke z 71 roku za 13tys.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Pompa wody czasami lubi przeciekać od strony koła pasowego

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

witam wszystkich...! ma mały problem z Ciągnikiem c-330 po kapitalnym remoncie ciągnika nie wiem czemu ale wyrzuca mi wodę i bardzo szybko sie grzeje... nie wiem czym to jest spowodowane...,? bardzo proszę o pomoc może ktoś się już spotkał z takim przypadkiem...?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeżeli wyrzuca wodę to wina leży najprawdopodobniej po stronie głowicy. Być może uszczelka jest słabo dokręcona i następuje przedmuch spalin do kanałów wodnych. Możliwe że uszczelka była wadliwie wykonana lub w ostateczności doszło do pęknięcia głowicy. Proponuje zdjąć głowicę i założyć nową uszczelkę. A co do grzania się to jak wyrzuci wodę to silnik automatycznie się grzeje a że jest na dotarciu to tym bardziej.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

dzięki za odpowiedz marcin.go...! a ma jeszcze pytanko jedno nową uszczelkę pod głowice założyć na smarze czy na silikonie...?[/b]

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Silikonu sie raczej nie stosuje pod glowice. Wypala sie i robi sie luz i od nowa sie kompresja wydostaje..

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Uszczelki pod głowice nie zakłada sie na żaden smar ani silikon z tego co mi wiadomo. W tym przypadku uszczelnienie daje naprężenie śrub jakie jest wywoływane podczas ich dokręcania. Zakładaj samą uszczelkę i dokręć głowicę. Powodzenia.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
I dlatego ma szybszą skrzynie??

A powiedz mi kolego czy URSUS robił C-330 3p??

Jak tak to ile sztuk wyszło z fabryki i dlaczego przestali produkować?

 

były produkowane z tak zwaną ,,szybką skrzynią: jednak prawdziwa nazwa to c-330 M a żeby dać to do zrzumienia do podaje linczora z strony firmowej ursusa http://www.ursus.com.pl/pl/muzeum/c330m.html

 

aha i tak przy okazji ile kosztuje pompa paliwowa po regeneracji do ciapka mniej więcej orientuje się ktoś w cenach

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

witam...! w Ciągniku dwa miesiące temu był robiony remont silnika przez znajomego... ostatnio jak uruchomiłem ciągnik to wyrzucał" mi wodę przez chłodnicę... postanowiłem jak tu wcześniej zadałem pytanie na forum co jest powodem... ? no i zdjąłem głowice i na uszczelce zauważyłem ze na jednym tuleja była wypalona uszczelka... założyłem nową uszczelkę i beż zmian...? dwie tuleje są około 2 milimetrów obniżone w dół nie są równo z blokiem nie wiem czy tak ma być...? nie wiem czy prawdopodobnie nie zapomniał dać pod tuleje cienkie podkładki miedziane ... ? czy to może być tego powód....? proszę o poradę....

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

witam...! w Ciągniku dwa miesiące temu był robiony remont silnika przez znajomego... ostatnio jak uruchomiłem ciągnik to wyrzucał" mi wodę przez chłodnicę... postanowiłem jak tu wcześniej zadałem pytanie na forum co jest powodem... ? no i zdjąłem głowice i na uszczelce zauważyłem ze na jednym tuleja była wypalona uszczelka... założyłem nową uszczelkę i beż zmian...? dwie tuleje są około 2 milimetrów obniżone w dół nie są równo z blokiem nie wiem czy tak ma być...? nie wiem czy prawdopodobnie nie zapomniał dać pod tuleje cienkie podkładki miedziane ... ? czy to może być tego powód....? proszę o poradę....

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wg mnie tuleje też nie powinny być obniżone. W C360 nawet wystają minimalnie ponad blok, ale jak jest w C330 to nie wiem.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wg mnie tuleje też nie powinny być obniżone. W C360 nawet wystają minimalnie ponad blok, ale jak jest w C330 to nie wiem.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
witam...! w Ciągniku dwa miesiące temu był robiony remont silnika przez znajomego... ostatnio jak uruchomiłem ciągnik to wyrzucał" mi wodę przez chłodnicę... postanowiłem jak tu wcześniej zadałem pytanie na forum co jest powodem... ? no i zdjąłem głowice i na uszczelce zauważyłem ze na jednym tuleja była wypalona uszczelka... założyłem nową uszczelkę i beż zmian...? dwie tuleje są około 2 milimetrów obniżone w dół nie są równo z blokiem nie wiem czy tak ma być...? nie wiem czy prawdopodobnie nie zapomniał dać pod tuleje cienkie podkładki miedziane ... ? czy to może być tego powód....? proszę o poradę....
Tuleje mają wystawac ponad blok o 0,35 mm

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

małorolny2 dzięki za odpowiedzi...! kupiłem nowe tuleje i pierścienie i mam nadzieje za uda mi sie jutro włożyć i uruchomić ciągnik...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
I dlatego ma szybszą skrzynie??

A powiedz mi kolego czy URSUS robił C-330 3p??

Jak tak to ile sztuk wyszło z fabryki i dlaczego przestali produkować?

 

dlaczego przestali

Dlaczego nie zaczeli

Dlaczego

bo im sie nie chciało

Prezesom

 

juz wna poczatku lat 80 tych wyszly szesdziesiatki z napedem carraro i wspomaganiem kierowniczym oraz kabiną dosc komfortową

ale nic z tego

szlaban

 

nawet nie pokusili sie robic miekkich przodkow

flejtuchy

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

30stka jak by dostł SILNIK PERKINSA 3 P

I DO TEGO NAPED PRZOD (A CZEMU NIE)

TO BYLBY HIT NA KOLEJNE DWADZIESCIA LAT

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
małorolny2 dzięki za odpowiedzi...! kupiłem nowe tuleje i pierścienie i mam nadzieje za uda mi sie jutro włożyć i uruchomić ciągnik...
Nie dziękuj wprowadziłem cię w błąd , mam nadzieję że jeszcze nic nie robiłes ! Prawidłowa wysokosc wystawania tuleji to 0,01 - 0,16 mm , sorki mój błąd jeszcze raz przepraszam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

×
×
  • Dodaj nową pozycję...