jacek1234567890 0 Napisano 5 Września 2009 Czy przyczyną wyrzucania wody przy zwiększaniu obrotów w c330 może być termostat?? Na dużych obrotach nie wyrzuca (głowica i uszczelka nowe ). Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
romeooo 0 Napisano 6 Września 2009 Sprawdz uszczelkę w korku na chłodnicy ,u mnie była popękana i wyganiało wodę kupiłem nowy korek i przestało wyganiać. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Robert23 0 Napisano 6 Września 2009 koledzy jak moze nie wiecie to wam powiem że nie nalewa sie wody w chłodnicy do pełna, bo wiadomo jak sie grzeje zwieksza się jej poziom i wtedy wycieka. Najlepiej około 2 cm poniżej wlewu zeby poziom był wtedy nie bedzie wypierało. A jak juz ktoś ma potrzebę nalania pod sam korek to lepiej wstawić pojemnik wyrównawczy i zakręcić korek szczelnie i tez nic nie wycieknie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
luki800 0 Napisano 23 Września 2009 Ile może spalić wózek widłowy na godzinę pracy z silnikiem z Ursusa 330? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
małorolny2 0 Napisano 25 Września 2009 Ile może spalić wózek widłowy na godzinę pracy z silnikiem z Ursusa 330? ~ 3 litry ON na zegarówkę ........... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
grześ21 0 Napisano 25 Września 2009 koledzy w każdej 330 można włączyć WOM zależny? bo mam juz 330 2 lata ale nie było mi to nigdy potrzebne pytam z czystej ciekawości bo jak bym nie włączał wałek i pompę to działa tak samo... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tekmie 0 Napisano 25 Września 2009 Pompa hydrauliczna ma tylko napęd niezależny.Wałek odbioru mocy ma również obroty zależne,ale tylko w czasie jazdy ciągnika.Opis na www.chomikuj.pl/habza.m w dokumentach plik napęd zależny WOM330. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Vein 0 Napisano 2 Października 2009 Witam, W związku z remontem ciągnika który stał w częściach przez 10 lat, zastanawiam się czy nie zastosować oleju półsyntetycznego do silnika ( 10w40 ) aby ułatwić odpalanie ciągnika zimą.Tak samo interesuje mnie czy można zastosować inny olej do skrzyni niż Lux (czy może to być olej do układów hydraulicznych)? Może ktoś posiada jakieś informacje z tym związane?ps. wymienione będą uszczelniacze wału, jest zrobiony szlif, prawdopodobnie zmienione zostaną też pierścienie tłokowe, "dół" ma wszystkie nowe uszczelki więc nie powinien popłynąć) ps2. Jakiej pojemności może być akumulator w "30", może zamiast 2x6v 160ah wystarczy 1x12v 90ah ? ps3. zastanawiam się kto wcześniej składał ten silnik, ciągnik był w częściach, bo urwało się koło zamachowe (źle dokręcone), zostało zregenerowane, tak samo wał, ja zrobiłem szlif wału, ale środkowa panewka główna była ZMIELONA, drugi dzień czyszczę wał korbowy, bo po odkręceniu korków okazało się że te wnęki były zasyfione w 3/4 zmielonymi opiłkami panewek oraz syfem z oleju (twarde jak biteks i tak samo przylega) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dzbanek23 0 Napisano 2 Października 2009 ps2. Jakiej pojemności może być akumulator w "30", może zamiast 2x6v 160ah wystarczy 1x12v 90ah ? ja odpalałem 12v 55 ah Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marcin.go 0 Napisano 2 Października 2009 Możesz zastosować olej półsyntetyczny, ale nie wiadomo jak będzie trzymał ciśnienie. To że zrobisz "dół" silnika nie oznacza że będzie ok bo ciśnienie może uciekać jeszcze na wałku rozrządu.Jak już rozbierasz silnika to wymień chociaż te pierścienie, zawsze to coś da.Olej w skrzyni nawet musi być przeznaczony do układów hydraulicznych. Najbardziej popularny do takiego ciągnika będzie Hipol 6, ale można też wlać np Agrol. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tekmie 0 Napisano 2 Października 2009 W C-328 były zalecane 115Ah,ale rozrusznik był słabszy,pobór prądu przy biegu jałowym C-328 85A a C-330 160Aliczba obrotów na min. C-328 5000 a C-330 7000pobór prądu przy pełnym zahamowaniu C-328 600A a C-330 1200Aminimalny moment(kGm) C-328 2,6 a C-330 4 Przy akumulatorze o mniejszej pojemności należyliczyć się z krótszą żywotnością akumulatora.Ja mam 120Ah już 2 lata bez problemów. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tomasz0859 0 Napisano 2 Października 2009 Możesz zastosować olej półsyntetyczny, ale nie wiadomo jak będzie trzymał ciśnienie. To że zrobisz "dół" silnika nie oznacza że będzie ok bo ciśnienie może uciekać jeszcze na wałku rozrządu.Jak już rozbierasz silnika to wymień chociaż te pierścienie, zawsze to coś da.Olej w skrzyni nawet musi być przeznaczony do układów hydraulicznych. Najbardziej popularny do takiego ciągnika będzie Hipol 6, ale można też wlać np Agrol.Marcin- nigdy nie zmienia się oleju na innego sortu. Jak chodzi na mineralnym zmiana na półsyntetyk nic nie da. Może zamiast CD dać CG ew CF. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Vein 0 Napisano 3 Października 2009 kolejne z pytań odnośnie naprawy głównej:1) korki w wale korbowym, czy trzeba kupować nowe? Korki wkręcać do oporu, czy tak jak były stare? Po wkręceniu do oporu należy nawiercić nowe otwory pod zawleczki, prawda? Jeden korek był moim zdaniem za luźno wkręcony.2) pompa oleju, a właściwie zawór, na rysunku przedstawiam już sytuację,tłoczek zaworu, (żółte w czerwonym otworze) jest obniżony, przez co ciągle jest uchylony zawór i olej leci "bokiem", czy tak powinno być? czy może powinien być kompletnie zamknięty w normalnym stanie?[/img] Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tekmie 0 Napisano 3 Października 2009 Pod korkami należy dać pierścień uszczelniający 30,2*3 i dokręcić do oporu.Tłoczek zaworu powinien przesuwać się bez oporów i zamykać wstanie spoczynku cały otwór.Proponuję rozważyć zakup nowego zaworu redukcyjnego ewentualnie samej sprężyny.Nowy zawór powinien być ustawiony już fabrycznie na odpowiednie ciśnienie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jarki 0 Napisano 3 Października 2009 rozdzielacz mi buczy jak podnosze a teraz jak zimniej jakby częściej czy to jego koniec a może dasie coś z tym zrobić Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Vein 0 Napisano 3 Października 2009 Witam, Dziękuje , czyli zakupię nowy kompletny zawór, a pokrywę wyczyszczę.Odnośnie oringów to dałem nowe, tylko miałem wątpliwości czy kręcić korek dalej i nawiercać drugi otwór pod zawleczkę Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lisek 0 Napisano 6 Października 2009 Pod korkami należy dać pierścień uszczelniający 30,2*3 i dokręcić do oporu.Tłoczek zaworu powinien przesuwać się bez oporów i zamykać wstanie spoczynku cały otwór.Proponuję rozważyć zakup nowego zaworu redukcyjnego ewentualnie samej sprężyny.Nowy zawór powinien być ustawiony już fabrycznie na odpowiednie ciśnienie. Zależy co podnosisz. Do tura te ustawienia są trochę zbyt asekuracyjne. ja pod sprężynę jeszcze kilko podkładek podkładam. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Robert23 0 Napisano 7 Października 2009 Pod korkami należy dać pierścień uszczelniający 30,2*3 i dokręcić do oporu.Tłoczek zaworu powinien przesuwać się bez oporów i zamykać wstanie spoczynku cały otwór.Proponuję rozważyć zakup nowego zaworu redukcyjnego ewentualnie samej sprężyny.Nowy zawór powinien być ustawiony już fabrycznie na odpowiednie ciśnienie. Zależy co podnosisz. Do tura te ustawienia są trochę zbyt asekuracyjne. ja pod sprężynę jeszcze kilko podkładek podkładam. Kolego mowa tu o pompie olejowej i wale korbowym a nie o rozdzielaczu Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Lime 0 Napisano 22 Października 2009 Potrzebuje pomocy w ustawieni sprzęgła do Ursus C330. Mam parę pytań a mianowicie: 1) Na pokrywie sprzęgła jest 6 śrub, jak powinny być wkręcone? Do końca? Jak je się reguluje? 2)Jak powinny być wyregulowane 3 śruby mocujące dźwigienki? 3)Które śruby ustawiają które tarcze sprzęgłowe? 4) Czy sprzęgło będzie prawidłowo działać kiedy ta szóstka śrub nie będzie wkręcona w osłonę sprzęgła? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tekmie 0 Napisano 22 Października 2009 Na www.chomikuj.pl/habza.m w dokumentach umieściłem opis działania i regulacji sprzęgła. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Lime 0 Napisano 23 Października 2009 Dzięki, na pewno luknę. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Lime 0 Napisano 23 Października 2009 tekmie mam prośbę mógłbyś tego pdf wylać mi na email paulinia1311@interia.pl nie chce niepotrzebnie logować się na chomikuj i później usuwać konto, zaprzątać sobie głowy kolejnym kontem. Z góry dzięki. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sezar 0 Napisano 23 Października 2009 witam mam C330 z turem i mam problem z podnoszeniem tura po krótkim postoju .wymieniłem pompę i rozdzielacz i nie pomogło .proszę o jakieś rady Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Technik rolnik 0 Napisano 31 Października 2009 Co to jest i gdzie sie znajduje numer ramy na ciagniku c330? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
damian9871 0 Napisano 31 Października 2009 z prawej strony na tabliczce na skrzyni biegów (nad spustem oleju) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach