sendar 0 Napisano 24 Maja 2010 Witam, Ostatnio przeglądając internet trafiłem na fajny serwis z bezpłatnymi ogłoszeniami rolniczymi. Więc jak chcecie sprzedać lub kupić jakąs maszynę rolniczą to polecam: http://targ.rolniczy24.pl dużo ogłoszeń Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zonk28 0 Napisano 22 Czerwca 2010 Witam.Mam pytanko?Zrobiłem kapitalke u C-330 i jest już 80 mth po remoncie i sprężanie na cylindrach jest po 24.Komplet naprawczy krotoszyn z tłokiem gorzyckim głowica zrobiona.Co jest nie tak ze ma tak niskie sprężanie? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zonk28 0 Napisano 22 Czerwca 2010 Witam.Mam pytanko?Zrobiłem kapitalke u C-330 i jest już 80 mth po remoncie i sprężanie na cylindrach jest po 24.Komplet naprawczy krotoszyn z tłokiem gorzyckim głowica zrobiona.Co jest nie tak ze ma tak niskie sprężanie? , a sprężanie powinno wynosić od 26do 30. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tekmie 0 Napisano 22 Czerwca 2010 Witam.A manometr legalizowany?Jaką ma dokładność?I jeszcze według mnie,wskazanie ciśnienia sprężania zależy w pewnym stopniu również od impetu uderzenia(zależne od szybkości obrotu rozrusznika).Jak wszystko dobrze,to bym nie szukał dziury w całym. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zonk28 0 Napisano 23 Czerwca 2010 Tekme legalizowany bo nowy , rozrusznik szybko obraca.Ale ciagnik słaby nie ma tej mocy co powinien , wczesniej przed remontem był silniejszy i to dużo. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zonk28 0 Napisano 23 Czerwca 2010 dziś ściągłem głowice bo mi to żyć nie dawało , zalałem zawory benzyną po wcześniejszym ich oczyszczeniu szmatką i jak wlałem benzyne to zaraz było pod nimi mokro ssące okropnie kapały , i tak tu tobią w zakładach zawory docierają a gość mi powiedział ze trzymaja na 6 atmosfer..............ehhh brak słów oszusci i nic więcej.............Jutro jade po nową głowice i czeka mnie w niej docieranie zaworów bo w nowej głowicy zawory sa niedotarte trzeba je lekko przejechać pasta 1 a potem 0.Mam nadzieje że się polepszy........ Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Piotrek 1 0 Napisano 23 Czerwca 2010 Przepraszam że się wtrącam ale mam problem z trzydziestką coś trze delikatnie przy prawym tylnym kole gdy jedzie na luzie ,często odkręca się prawa pochwa czym to tarcie jest spowodowane i czy można z czymś takim jeździć Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mikruss 0 Napisano 23 Czerwca 2010 a po co od razu nową głowicę??wystarczy starą zrobić, no chyba ze krzywa albo coś... Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zonk28 0 Napisano 24 Czerwca 2010 Mój kolega miał nowa wiec odkupilem od niego za 200 zł.Orginalną z Chełmna.......dziś dotre zawory i zobaczymy co to bedzie się działo. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Piotrek 1 0 Napisano 14 Lipca 2010 jak odróżnić ursusa c330 od 328 co to jes sprzęgło dwustopniowe? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Pierniczek03 0 Napisano 14 Lipca 2010 Jeszcze nie widzałem ursusa328 to ci nie powiem ale co do sprzęgła to:sprzęgło dwustopniowe: jeśli naciśniesz na sprzęgło to traktor ci się zatrzymnie czyli pierwszy stopień. A gdy naciskasz sprzęgło mocniej tak prawie do końca musisz czuć lekki opór i to jest drugi stopień . czyli: pierwszy stopień zatrzymuje traktor a drugi napęd na maszyny rolnicze (na wałek) Jeśli się mylę prosze mnie poprawić:)) Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zonk28 0 Napisano 18 Lipca 2010 Nie mylisz sie , wszystko zalezy od rocznika .......inne sprzeglo mialy C-328 starsze C-330 roczniki do 1978 roku a nowsze C-330 .Nie tylko po sprzegle sie rozrózni ale po wielu innych zeczach.Pytanie typowo dla przedszkolaka.jak odróżnic lalke barbi od Kena....... Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Piotrek 1 0 Napisano 18 Lipca 2010 No niby tak mój ciągnik był kupiony z kółka rolniczego jako trzydziestka ale niektóry mechanik mówi żę silnik od c328 drugi że coś innego jest nie orginalneale to jest błachostka mam znacznie poważniejszy problem co chwilę zaoleja mi się tarcza sprzęgłowa od skrzyni biegów zamiast okręgu zrobiła się elipsa to pewnie przez luzy w łożyskach teraz pytanie jak to naprawić 2 mechaników próbowało coś z tym zrobić lecz każda próba kończyła się niepowodzeniem proszę powiedzcie mi jak zrobić żeby było dobrze Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Pierniczek03 0 Napisano 19 Lipca 2010 hymmm... Cięszki problem. Nie wiem czy by tak się dało ale ta elipsa by dać obtoczyć by było równe kółko ( tylko nie wiem czy tak się da) i do tego wbić na badzo ciasno tuleje z wymiarami łożyska i próbować dać jakoś simering bo musi tam być. A jak nie to poprosu trzeba by nowe kupić tą obudowe z siedzeniem na łożysko. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zonk28 0 Napisano 19 Lipca 2010 Nie mylisz sie , wszystko zalezy od rocznika .......inne sprzeglo mialy C-328 starsze C-330 roczniki do 1978 roku a nowsze C-330 .Nie tylko po sprzegle sie rozrózni ale po wielu innych zeczach.Pytanie typowo dla przedszkolaka.jak odróżnic lalke barbi od Kena.......Nie ma zeczy u C-330 co by sie nie dało zrobic..widocznie lisi Ci mechanicy ........ja mam teraz 4 C-330 i znam ten ciagnik na pamięc ale czasem i tak mnie zaskakuje.......z tą elipsa to zaden problem tylko za dokladnie nie wiem czego ta elipsa.......moze opisz dokladniej to ci podpowiem Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zonk28 0 Napisano 19 Lipca 2010 Nie ma zeczy u C-330 co by sie nie dało zrobic..widocznie lisi Ci mechanicy ........ja mam teraz 4 C-330 i znam ten ciagnik na pamięc ale czasem i tak mnie zaskakuje.......z tą elipsa to zaden problem tylko za dokladnie nie wiem czego ta elipsa.......moze opisz dokladniej to ci podpowiem Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Piotrek 1 0 Napisano 20 Lipca 2010 wałek który pracuje i przekazuje moc do skrzyni biegów i właśnie w tym miejsco gdzie przechodzi ten wałek zrobiła się taka elipsa i z tamtąd cieknie olej tym samym zaoliwiając sprzęgło. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Pierniczek03 0 Napisano 20 Lipca 2010 ale jak miałeś tam łożysko to jest nie możliwe żeby zrobiła się elipsa. chyba że było rozwalone łozysko i tak ktoś jeździł. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
michaił04 0 Napisano 20 Lipca 2010 witam. jesli chodzi o tę elipsę w obudowie. od strony sprzęgła powinien być przy łozysku uszczelniacz jesli go nie ma olej bedzie lecial caly czas a obudowy nie zmienisz bo to jest chyba razem ze skrzynią. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Pierniczek03 0 Napisano 20 Lipca 2010 no to już napisałem że musi być simering bez tego ani rusz. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
michaił04 0 Napisano 20 Lipca 2010 przeoczyłem. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zonk28 0 Napisano 20 Lipca 2010 jak moze zrobic sie elipsa na wałku ??????? aaaaaaaaaa no chyba ze w tym miejscu co idzie simering bodajze tam idzie chyba 85x50c10 i simering wyrobił elipse.Noto kolego kup ze nowy wałek zaloz nowe lozyska i simering na ten walek a drugi od strony skrzyni na koncu wałka i bedzie po sprawie Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Pierniczek03 0 Napisano 20 Lipca 2010 no ale on w obudowie ma elipse gdzie wchodzi simering i łozysko a nie na wale. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
michaił04 0 Napisano 21 Lipca 2010 pewnie ktos kiedys probowal to zrobic i sie nie udalo. bylo zatarte lub za małe łozysko i wyrobiło obudowę teraz kolego tylko nowa skrzynia. uszczelniacze nic nie pomogą. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Piotrek 1 0 Napisano 21 Lipca 2010 musi się dać coś z tym zrobić bez kupowania obudowy skrzyni pytanie tylko jak? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach