zonk28 0 Napisano 8 Października 2010 Kolego jakby pierścienie popękały to by brał olej i by wyrzucał a tu ani grama nie bierze i nic nie wyrzuca.Głowica jest nowa ORGINAŁ CHEŁMNO.Docierany był normalnie..........Nie wiem naprawde co może być nie tak,,,,,,, Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zonk28 0 Napisano 8 Października 2010 Mało tego coś zaczeło mi przy odpalaniu pśtykać w rozruszniku....wymieniłem cewke i dalej pśtyka przy odpalaniu Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tekmie 0 Napisano 8 Października 2010 Witam.Tak się zastanawiam co napisać,bo kiedyś pisałeś że znasz się na C-330.Ale nie raz coś się przegapi.Jeżeli głowica sprawna,pierścienie sprężyste i utrzymujące szczelność(brak przedmuchów,wyrzucania oleju)dżwignia odprężnika ma zachowany luz to może by trzeba było sprawdzić manometr.Teoretycznie może przedmuchiwać między cylindrami,ale bezpośrednio po wymianie uszczelki to raczej niemożliwe.Odnośnie tej mocy(słabości) jeżeli luzy na zaworach prawidłowe,moment i ciśnienie wtrysku właściwe,filtr powietrza czysty to bym się jeszcze raz sprawdził pompę wtryskową.Bo że po regeneracji to wcale nie musi znaczyć że jest sprawna.Może ktoś w okolicy ma do wypożyczenia pompę wtryskową,w celu przetestowania silnika.Jeszcze jedno czy tłoki były identyczne jak stare,bo może komorę wewnętrzną mają jakąś inną,inne zawirowanie paliwa=inne spalanie. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zonk28 0 Napisano 9 Października 2010 Kąplet naprawczy jest orginalny , taki jak ma być , pompa była regenerowana w dobrym zakładzie co wiele osób ten zakład chwali. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zonk28 0 Napisano 9 Października 2010 Pozatym kolego jest problem w kompresji , czemu jest taka niska Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mf3085 0 Napisano 9 Października 2010 To cisnienie to masz niskie, ja niedawno sprawdzałem w swoim to było 29 bar na zimnym silniku a silnik jest kilka lat po remoncie, moze sprawdz czy cisniomierz dobrze wskazuje, np. na innym ciągniku Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mf3085 0 Napisano 9 Października 2010 Na tej stronie jest wszystko o cisnieniu sprężania http://www.zssplus.pl/www_publikacje/publikacje37.htm Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tekmie 0 Napisano 9 Października 2010 Pozatym kolego jest problem w kompresji , czemu jest taka niska Witam.Oczekujesz wróżenia z "fusów" czy pytania "dla czego rozumienie tekstu jest tak niskie?".Wymieniłem przypuszczalne przyczyny twoich problemów z ciągnikiem.Na pytanie,gdzie leży problem musisz odpowiedzieć już sobie sam.Znasz się na mechanizacji i ciągniku który widzisz i znasz,a oczekujesz odpowiedzi od kogoś kto nie wie nawet jakiego koloru masz opony . Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zonk28 0 Napisano 11 Października 2010 Pozatym kolego jest problem w kompresji , czemu jest taka niska Witam.Oczekujesz wróżenia z "fusów" czy pytania "dla czego rozumienie tekstu jest tak niskie?".Wymieniłem przypuszczalne przyczyny twoich problemów z ciągnikiem.Na pytanie,gdzie leży problem musisz odpowiedzieć już sobie sam.Znasz się na mechanizacji i ciągniku który widzisz i znasz,a oczekujesz odpowiedzi od kogoś kto nie wie nawet jakiego koloru masz opony .Tekmie ...pisze o kompresji a ty mi wylatujesz żebym sprawdził pompe wtryskową........ Pomyśl 5 razy za czym coś napiszesz. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tekmie 0 Napisano 11 Października 2010 "Przyganiał kocioł garnkowi".Post z lipca.Witam.Mam pytanko?Zrobiłem kapitalke u C-330 i jest już 80 mth po remoncie i sprężanie na cylindrach jest po 24.Komplet naprawczy krotoszyn z tłokiem gorzyckim głowica zrobiona.Co jest nie tak ze ma tak niskie sprężanie?PostWysłany: Sro Paź 6 18:33 GMT 2010 Temat postu:A ja mam taki problem że silnik jest po kapitalce , pompa po regeneracji , nowe wtryski nowa głowica komplet naprawczy Krotoszy tłoki gorzyckie , silnik ma 70mth po remoncie a słaby jak piernik i kopci w polu i na wolnych obrotach Powód do sprawdzenia pompy wtryskowej jeżeli pozostałe elementy regulacyjne ustawione prawidłowo"też ciśnienie na cylindrach ma po 24 atmosfery , nie mam pojęcia co jest nie tak....Oleju nic nie pobiera i nic nie wyżuca.Pozadzcie coś"W między czasie wymieniłeś głowicę która według ciebie nie trzymała szczelności na zaworach.Mimo tej wymiany ciśnienie sprężania się nie poprawiło.Dlatego napisałem żebyś sprawdził manometr. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zonk28 0 Napisano 12 Października 2010 Tekmie , przyczyna już znaleziona , ciągnik chodzi jak rakieta , kompresja na cylindrach po ponad 29.Niestety nic z twych przypuszczań się nie sprawdziło. Oj moderatorem to ty nie zostaniesz. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Robert23 0 Napisano 12 Października 2010 to napisz lepiej co było nie tak ze wtedy miałeś 24... Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zonk28 0 Napisano 12 Października 2010 Tuleje były poniżej płaszczyzny bloku i ta kompresja którędyś zwiewała ,widocznie uszczelka je słabo dociskała, i był przedmuch pomiędzy głowicą a tylejami, tylko że nie było tego słyszeć ani widać , musiałem dać po 4 podkładki mosiężne na każda tuleje, by tyleja była ponad blok (tyle ile ma w rzeczywistości mieć) Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zonk28 0 Napisano 12 Października 2010 To prawda.......czesto się psują skrzynie i rozkręcają , jest z tym troche kłopoty.Jest szybsza jak c-330 i przez to słabsza. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zonk28 0 Napisano 12 Października 2010 Sorki pomyłka......to nie do tego tematu Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Robert23 0 Napisano 12 Października 2010 Tuleje były poniżej płaszczyzny bloku i ta kompresja którędyś zwiewała ,widocznie uszczelka je słabo dociskała, i był przedmuch pomiędzy głowicą a tylejami, tylko że nie było tego słyszeć ani widać , musiałem dać po 4 podkładki mosiężne na każda tuleje, by tyleja była ponad blok (tyle ile ma w rzeczywistości mieć) i wszystko jasne jak sie nie myle tuleje powinny wystawać w granicach 0.1mm - 0.16mm Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Piotrek 1 0 Napisano 13 Października 2010 witamprzepraszam że się wcinam mam problem zauważyłem w trzydziestce na bagnecie oleju dziwne malutkie tak jakby kropelki czy przypadkiem nie dostaje mi się woda do oleju i czy to wpływa nie korzystnie na silnik ? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
malkolm2 1 Napisano 13 Października 2010 witamprzepraszam że się wcinam mam problem zauważyłem w trzydziestce na bagnecie oleju dziwne malutkie tak jakby kropelki czy przypadkiem nie dostaje mi się woda do oleju i czy to wpływa nie korzystnie na silnik ?woda do oleju może się dostawać jeśli masz nieszczelne uszczelniacze na tulejach, w trzydziestkach czasami to się zdarza Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Piotrek 1 0 Napisano 13 Października 2010 no tak tylko jak sprawdzić czy to woda jakie są objawy silnika który ma wode w oleju? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Robert23 0 Napisano 13 Października 2010 jak idzie woda do oleju to poprostu bedzie ubywać w chłodnicy i z oleju zrobi się taka szara emulsja Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Piotrek 1 0 Napisano 13 Października 2010 na bagnecie były tak jakby takie kropelki to woda czy to może być gdy trochę spuściłem olej było troszeczkę widać tej szarej emulsji ale nie wiele wody też raczej nie bierze jutro to wszystko sprawdzę dokładniej Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wiarus 0 Napisano 14 Października 2010 na bagnecie były tak jakby takie kropelki to woda czy to może być gdy trochę spuściłem olej było troszeczkę widać tej szarej emulsji ale nie wiele wody też raczej nie bierze jutro to wszystko sprawdzę dokładniejJeżeli nie ubywa wody,to w silniku zawsze w czasie chłodów skrapla się para wodna i również miesza się z olejem.Można zaobserwować emulsję na korku wlewu oleju. Jest to normalne. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zonk28 0 Napisano 15 Października 2010 na bagnecie były tak jakby takie kropelki to woda czy to może być gdy trochę spuściłem olej było troszeczkę widać tej szarej emulsji ale nie wiele wody też raczej nie bierze jutro to wszystko sprawdzę dokładniejJeżeli nie ubywa wody,to w silniku zawsze w czasie chłodów skrapla się para wodna i również miesza się z olejem.Można zaobserwować emulsję na korku wlewu oleju. Jest to normalne. A to nowość........... Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Piotrek 1 0 Napisano 15 Października 2010 czyli jak jest zimno też nie powinno tak być u mnie nie ma tej emulsji tylko takie jakby kropelki są na bagnecie Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wiarus 0 Napisano 16 Października 2010 czyli jak jest zimno też nie powinno tak być u mnie nie ma tej emulsji tylko takie jakby kropelki są na bagnecieWoda może dostawać się też przez uszczelkę głowicy.Ale kto stosuje teraz wodę. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach