miras 0 Napisano 31 Sierpnia 2007 I sam nie wiem co powinno sie tam jeszcze znajdoać jakiś kawałek rurki który powinien schodzic niżej az do oleju czy jak...może macie jakiś rysunek co po kolei tam idzie i jak ma być... Z góry dziękuje! Nie nigdy powietrze nie przechodzi przez olej, jedynie odbija sie od niego A nie którzy jeszcze siatke maja w filtrze, ale sa różne opinie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Janek44 0 Napisano 31 Sierpnia 2007 co powinno sie tam jeszcze znajdoać jakiś ........Powinny tam być jeszcze dwa siatkowe filtry, 1 w puszce w którą wlewasz olej, 2 na górze. Muszą tam być, zostały usunięte bo klękły. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lukano 0 Napisano 31 Sierpnia 2007 A jeżeli kaseta filtra powietrza styka sie z olejem to dobrze czy zle. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zibi80 0 Napisano 31 Sierpnia 2007 O kilka cmponiżej poziomu tych siatek schodzi rurka, ta która idzie od tego "komina" a to po to aby powietrze które zasysane jest tą rurką przechodziło przez olej. jakaś ilość oleju jest zassana do tych siatek w grubszej części filtra gdzie następuje separacja powietrza i oleju. olej zwilża siatki przez co jest lepsza filtracja. potem spowrotem sobie ścieka do misy. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mory 1971 0 Napisano 1 Września 2007 witam.podsylam link do katalogu filtrow mann-hummel.Na stronie 68 tego katalogu jest pokazany przekroj mokrego filtra powietrza.powodzenia http://www.mann-hummel.com/industrialfilters/upload/doc/HBVKOMhyaqI.pdf Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Robert23 0 Napisano 1 Września 2007 O kilka cmponiżej poziomu tych siatek schodzi rurka, ta która idzie od tego "komina" a to po to aby powietrze które zasysane jest tą rurką przechodziło przez olej.quote]właśnie tak jest w filtrze starego typu ze poniłej tych siatek schodzi rurka i jest ona zanurzona w oleju na 1 czy 2 cm. A ja mam już ten nowy typ jaki miały emki i jak zaleje olej to tam z nim nic się nie styka ta siatka i rurka jest oddalona od oleju ja wiem na jakieś 5 cm lub więcej więc nie wiem czy tak powinno być i czy ten filtr wogóle oczyszcza to powietrze... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Janek44 0 Napisano 1 Września 2007 A ja mam już ten nowy typ jaki miały emki i jak zaleje olej to tam z nim nic się nie styka ta siatka i rurka jest oddalona od oleju ja wiem na jakieś 5 cm lub więcej więc nie wiem czy tak powinno być i czy ten filtr wogóle oczyszcza to powietrze...Nalej oleju do wgłębienia w dolnej części filtra, skręć go i reszte sobie odpuść, tak będzie najlepiej. Jak nalejesz za dużo, ciągnik będzie przez pewien czas ,,farfotał''(co to za słowo?), potem sobie poradzi. Ważne żeby olej tam był. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lopo 0 Napisano 1 Września 2007 Czy w c-330 ciśnienie oleju w granicach 6.0-7.0 kG/cm2 (atm) zależnie od obrotów nie jest za wysokie? ciągnik jest na dotarciu na oleju mineralnym, może zmiana oleju na półsyntetyk spowoduje minimalny spadek ciśnienia ? drugi wątek: pompa wtryskowa bierze paliwo do oleju ok 50 ml na 5 mtg, rok temu była renegerowana, a teraz podczas remontu byla sprawdzana , pompiarz stwierdził że jest dobra tylko trzeba wymienić pompke paliwa, ale wymiana na nowa nic nie pomogła, co jest przyczyną brania paliwa? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Janek44 0 Napisano 2 Września 2007 Czy w c-330 ciśnienie oleju w granicach 6.0-7.0 kG/cm2 (atm) zależnie od obrotów nie jest za wysokie? Stanowczo jest za wysokie. Popuść trochę zawór. Syntetyk nie jest najlepszym rozwiązaniem, może uwalić silnik.drugi wątek: pompa wtryskowa bierze paliwo do oleju ok 50 ml na 5 mtg, rok temu była renegerowana, a teraz podczas remontu byla sprawdzana , pompiarz stwierdził że jest dobra tylko trzeba wymienić pompke paliwa, ale wymiana na nowa nic nie pomogła, co jest przyczyną brania paliwa? Prawdę mówiąc nie rozumiem. Jak to wyliczyłeś? C330 zawsze brała paliwo. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lopo 0 Napisano 2 Września 2007 Janek o jaki zawór Ci chodzi? gdzie on sie znajduje? mechanik stwierdził że na mojej pompie oleju nie da sie zmniejszyć ciśnienia?czy on mówi prawdę czy ściemnia? jeśli chodzi o pompe wtryskową to wiem ze przepuszcza paliwo w ilości 50 ml na 5 mtg ponieważ co 5 mtg wymienia w niej olej żeby się nie zatarła i za każdym razem wlewam tyle samo a jak spuszczam to jest więcej oleju i jest rzadki[/code] Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kserkses 0 Napisano 2 Września 2007 Ja na 7 tysięcy mth olej w pompie wymieniałem raz daaaawno temu i więcej tam nie zaglądam. Olej napędowy też smaruje gorzej jak przy wymianie wpadnie jakiś paproch. Też uważam że litr na 100 mth to trochę za dużo jak przepuszcza, ale w pompie jest przelew - żeby był drożny - jeśli za dużo to wyleci. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
grzybek1988 0 Napisano 3 Września 2007 witam. idzie w jakis sposob naprawic wyskakujace biegi w C-330?? tzn 6 bieg wyskakuje i sie blokuje a 3 tylko sie blokuje. mozna cos z tym zrobic samemu by zaradzic temu problemowi na jakis czas?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kserkses 0 Napisano 3 Września 2007 nie wiem jak naprawić, ale 3 i 6 to jest ten sam bieg tylko przy 3 przechodzi przez reduktor. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
grzybek1988 0 Napisano 3 Września 2007 wiem juz naprawilem to. do naprawy potrzebowalem spawarki by naspawac ubytki w elemantach mechanizmu zmiany biegow oraz szlifierki by pozniej to wszystko ladnie wyszlifowac i wyrobic nowe kanty (kont prosty w danym elemencie ktory przed naspawaniem byl polokragly) i tak zregenerowany element wstawilem spowrotem i biegi wchodza tak jak powinny, nic sie nie blokuje ani nie wyskakuje. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
GandalfII 0 Napisano 6 Września 2007 czy ktoś wymieniał oringi w pompie oleju (podnośnik) w c-330, jaki jest rozmiar, w katalogu nie podają rozmiaru tylko nr jaki sstosuja hurtownie, problem w tym ze typowe oringi ponoć są za miękkie albo coś, bo szybko je rozrywa, gdzie znależć właściwe i jaki rozmiar javascript:emoticon(':?:') Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
MarcinC-360 0 Napisano 6 Września 2007 Skoro rozrywa oringi to po mojemu za duże ciśnienie w układzie hydraulicznym a nie że za miękkie oringi. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lukano 0 Napisano 6 Września 2007 Ja kiedyś zakładałem oringi z dużo twardszej gumy niebieskiej bardzo ciężko je założyć ale do C360 i jeszcze chyba mam gdzieś drugi komplet ale od tej pory nawet jak się podniesie duży ciężar to podnośnik trzyma miodzio. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
małorolny2 0 Napisano 7 Września 2007 czy ktoś wymieniał oringi w pompie oleju (podnośnik) w c-330, jaki jest rozmiar, w katalogu nie podają rozmiaru tylko nr jaki sstosuja hurtownie, problem w tym ze typowe oringi ponoć są za miękkie albo coś, bo szybko je rozrywa, gdzie znależć właściwe i jaki rozmiar javascript:emoticon(':?:') Po mojemu jeżeli wymieniasz oringi któryś raz z rzędu to nie jest to wina oringów tylko wyrobionej pompy. Kolega zmieniał co tydzień i zakazdym razem gdy podnosił coś ciezkiego oringi szlak trafiał. Zmienił pompę na nową i po problemie. U mnie też padły oringi i też je wymieniłem , szczęscie trwało 2 hektary orki a potem pompa padła. Skończyło się na nowej pompie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bzyczek_2 0 Napisano 9 Września 2007 Orientuję sie ktoś ile kosztuje nowa kompletna pompa paliwowa do c-330 Na allegro jest za 650zł i nie wiem jak to się ma do ceny sklepowej Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rolnik11 0 Napisano 9 Września 2007 od 800-850 złzależy, w którym sklepie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
miras 0 Napisano 9 Września 2007 Ja mam do sprzedania kompletne pompy wtryskowe do c330 nowe jak i po regeneracji Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bzyczek_2 0 Napisano 9 Września 2007 A jakie masz ceny na te pompy Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
miras 0 Napisano 9 Września 2007 A wiec po regeneracji oddam Tobie za 410zł a nowa za 630 zł.Oczywiscie przesyłka jak cos to na Twoj koszt Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
miras 0 Napisano 9 Września 2007 A zapomniałem dodac ze to nie sa jakies pompy robione w ostatnim czasie, prze frajerów ale robione prze pozadnych pompiarzy. A nowa jest orginalna, a nie jakims nowym tanim zamienikiem Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rafał88 0 Napisano 9 Września 2007 miras...uwazasz ze obecni pompiarze to frajerzy?? jesli chcesz moge dac Ci namiar na goscia ktory robi pompy i jak zreganaruje i jeszcze ustawi z wtryskami to nie ma ch...a zeby cos nie chulalo. Robil mi dwie juz dwa razy pomy do moich ciagniczkow i zawozilem kilka pomp od ciagnikow ktore naprawialem i wszustko jest oki. Wiec nie pisz ze dzisiejsi nie maja pojecia Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach