piwosz 0 Napisano 12 Września 2007 Witam W końcu ściągnąłem głowicę okazało się że to uszczelka padła .Poprostu przerdzewiała w kilku miejscach . Niestety głowica do płanowania bo są wrzery w miejscach metalowych elementów uszczelki . Oprucz tego wystąpił problem odkkręcania obudowy termostatu wszystkie 3 śruby się urwały (ze starosci) a obudowa ani drgnie . Czy ktoś wie jak ją oddzielić od głowicy , tak żeby nie uszkodzić ??? Mam jeszce małe pytanko . W cylindrach pojawiły się progi około 1/3 mm ile na tym jeszcze pojezdżę Pozdrawiam Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kserkses 0 Napisano 12 Września 2007 kserkes....ale dlaczego opuszcza TUZ jak dzwignia jest w pozycji podniesione..a na srodku nie opuszcza moze sprobowac z tym zaworem ale dobrze gdyby sprawdzil cisnienie....Przyznam że nie wiem dlaczego opuszcza nie w tym położeniu co trzeba, rozbierałem rozdzielacz z 10 lat temu, albo i lepiej i nie pamiętam jak przebiegają kanały w środku. Może dzwignia jest założona na wałek rozdzielacza przekręcony o 180 stopni, ale to tylko takie luźne przypuszczenia. Zawór jest tylko do podniesienia udźwigu, ale trzeba z tym uważać by nie uszkodzić np. pompy. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rotor69 0 Napisano 13 Września 2007 Pytanie odnośnie przewodów paliwowych. Od lipca wymieniałem przewód I cylndra już z 5 razy. Pęka zawsze w tym samym miejscu.Pytałem tu i ówdzie ale żaden mechanik nie dał konkretnej odpowiedzi. I - krzywo załozony wtryskiwacz, II - wadliwe przewody ( aż tyle?), III zatkany przewód zwrotny( ale paliwo podaje), IV zbyt duże ciśnienie z pompy, V a może słabo przykręcona pompa ( dociągałem). Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Robert23 0 Napisano 13 Września 2007 A ja mam troszke inne pytanie, jakie jest prawidłowe zuzycie oleju w 30-stce... Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rafał88 0 Napisano 14 Września 2007 rotor69.....a moze sprobuj zkrecic oba przewody razem?? mysle ze wiesz o co mi chodzi Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bartolinip 0 Napisano 14 Września 2007 Mam do was takie pytanie pare miesiecy temu wymieniłem pompe olejową w swoim cagniku i działa ok tylko od tej pory jak jest włonczona buczy mi cos przy rozdzielaczu przy wyjsiach do kipowania tym na błotniku i nie wiem czy to rozdzielacza jest wina ale dziąla on jak powinien Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Silver 0 Napisano 14 Września 2007 U mnie od zawsze buczało jak pompa była włączona i syfiło olejem cały błotnik, kilka lat temu wkurzyłem się i odjołem ten rozdzielacz ( ile taki używany rozdzielacz może byc warty? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kserkses 0 Napisano 14 Września 2007 Mam do was takie pytanie pare miesiecy temu wymieniłem pompe olejową w swoim cagniku i działa ok tylko od tej pory jak jest włonczona buczy mi cos przy rozdzielaczu przy wyjsiach do kipowania tym na błotniku i nie wiem czy to rozdzielacza jest wina ale dziąla on jak powinien Póki olej zimny to buczy, jak się rozgrzeje to już tego nie słychać. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bartolinip 0 Napisano 15 Września 2007 [Mam do was takie pytanie pare miesiecy temu wymieniłem pompe olejową w swoim cagniku i działa ok tylko od tej pory jak jest włonczona buczy mi cos przy rozdzielaczu przy wyjsiach do kipowania tym na błotniku i nie wiem czy to rozdzielacza jest wina ale dziąla on jak powinien Póki olej zimny to buczy, jak się rozgrzeje to już tego nie słychać Kiedy u mnie jak jest zimny to jest ok a jak sie nagrzeje to dopiero słychać Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Chochlik23 0 Napisano 15 Września 2007 Ten typ tak ma Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rafał88 0 Napisano 16 Września 2007 A gdyby tak wstawic jakis zawor kulowy gdzies na rurke?? wtedy olej noie bedzie bez potrezby dostarczany do rozdzielacza na blotnik Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kserkses 0 Napisano 16 Września 2007 A gdyby tak wstawic jakis zawor kulowy gdzies na rurke?? wtedy olej noie bedzie bez potrezby dostarczany do rozdzielacza na blotnik NIE !!! przecież musi być obieg tego oleju, jak niepotrzebny rozdzielacz to zawijasz przewody w literę U i rozdzielacz będzie odcięty. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rafał88 0 Napisano 16 Września 2007 ale wtedy trzeba by odkrecac przewody,a to juz zajmie jakies 10 minutek,a jesli ktos czesto uzywa rozdzielacza to bedzie meczace,moze lepiej zeobic tak zeby byl obieg ale zeby nie szlo na rozdzielacz...tak chyba mozna zrobic?? Ja tez mam rozdzielacz na blotniku ale mma inny podnosnik i rozlanczam wyjscie na rozdzielacz Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
yMHTKCWg 0 Napisano 16 Września 2007 Jeśli wymieniłeś pompe to teraz masz wyższe ciśnienie zasilające hydraulike sprawdz zawór rozdzielacza i przewody zasilający i przelewowy. Miałem podobny problem przytkał się przewód a dlatego, że wyrwało oring z suwaka. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rotor69 0 Napisano 19 Września 2007 odnośnie przewodów paliwowych przytykał się wtryskiwacz wymieniałem na zregenerowany, ale znowu pękł. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
nstkp 0 Napisano 19 Września 2007 Co do przewodów paliwowych to mi sie wydaje że te które teraz produkują są dużo gorszej jakości, na orginalnych przeparacował u mnie 16 lat a teraz to już trzeci(w dwóch 30stkach), a jeden to pękł w połowie. Ogólnie to dziesiejsze przewody to nie na miare robione, niektóre to zupełnie nie pasują, czasem to naprawde trzeba sie napracować przy ich zakładaniu, bo na przykład był ciut za krótki. Pytanie.Jeśli na pełnym baku 30ską przepracuje 14MTG to jakie mam spalanie bo nie orientuje sie ile dokładnie do baku można zalać. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kserkses 0 Napisano 19 Września 2007 C-330 w baku mieści chyba 35 litrów. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
yMHTKCWg 0 Napisano 19 Września 2007 Co do przewodów paliwowych to nie kupuj w sklepie ,jeśli muwisz że pękająi do tego nie pasują ,a wogule to niektórzy sprzedawcy to nie zawsze dadząci to co chcesz.Po prostu znajdz u jakiegoś znajomego który ma orginalnyprzewód albo dopasuj z jakiegoś innego silnika ,który by się nadał i podegnij gow miare. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
orek 0 Napisano 19 Września 2007 pełny bak w C330 pod sam korek równe 40 litrów Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
stefano 0 Napisano 21 Września 2007 ile kosztuje kapitalny remont w ciapku Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lopo 0 Napisano 21 Września 2007 stefano koszt zależy od stopnia zużycia silnika, dla przykladu u mnie remont który przeprowadzałem w sierpniu wyniósł ok. 2000zl na koszt ten złożyły sie: szlif wału, planowanie głowicy, zakup zestawu naprawczego(tuleje, pierścienie sworznie, tłoki),sprawdzenie pompy wtryskowej+ ustawienie wtrysków, zakup kompletu uszczelek silnika,7 litrów oleju silnikowego+filtr,filtry paliwa, kilka uszczelniaczy,wieniec, tarcze sprzegłowe, panewki, koszt ten jest bez robocizny, ja zapłacilem za kapitalke 500 zł mojemu specjaliście od c-330, cene czesci łatwo można zbliżyć do 4000 zł, ja bym tyle zapłacił gdy bym musiał wymienic:pompe wody, rozrusznik, zrobić regeneracje pompy wtryskowej, wymienic rozpylacze, wymienic zawory, wymienić klawiature, termostat, wałek rozrządu +inne rzeczy według fantazjiWniosek: im bardziej zajechany, tym drożej!!! Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
radek123 0 Napisano 22 Września 2007 czym różni sie rozrusznik R11A od R11C Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
radek123 0 Napisano 22 Września 2007 mam pytanie czym różni sie rozrusznik R11A od R11C Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
radek123 0 Napisano 23 Września 2007 czy ten rozrusznik bedzie pasował do c330http://www.gieldarolna.pl/?id_ogloszenia=20801&dzial_ogl=144&typ_ogl=1 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wojtek76 0 Napisano 23 Września 2007 Rozruszniki do MTZ i T25 mają inny rozstaw śrub więc nie pasują do C 330. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach