Skocz do zawartości
luk

Opinie o ciągnikach Valtra - tylko tu.

Rekomendowane odpowiedzi

witam wszystkich valtrowiczów jestem tutaj nowy kilka dni temu kupiłem valtrę 6850 hitech jest fabrycznie nowa .zawsze interesowała mnie ta marka ze względu na dobrą opinię jesli chodzi otrwałość iniezawodność .interesuje mnie czy ktos z kolegów posiada taki traktor i czy mógłby się podzielić uwagami o nim ,o zaletach wadach i usterkach .w kilku wypowiedziach przewija się problem z instalacją paliwową w valtrze np. u lukasa120 na czm to polega?. pozdrawiam.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam

w moim przypadku chodziło o uciekające paliwo podczas dłuższego postoje ale już po problemie też miałem mały przeciek na prawej zwolnicy zapewniali mnie ze to samo ustąpi i tez tak się stało po dotarciu się uszczelniaczy jest sucho ja mam valtrę T130 i ptaktycznie poza silnikien i stylistyką są technicznie identyczne gdzieś już pisałem ile mi pali ale tak przeciętnie 10-20%mniej niż Zetor pracuję na niskich obrotach 1400-1800obr/min

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ludzie pomóżcie! Gdzie można kupić Valtrę A85 i mniej więcej w jakiej cenie. Szukałem w necie i owszem coś tam jest ale bez ceny jedynie kilkuletnie z Francji za ok 33 000 EU bez Vat!

 

Pozdrawiam wszystkich posiadaczy Valtry! Może niedługo sam dołączę do tego zacnego grona

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Są nowe modele Valtry serii N.

Ciekawe połączenie serii A i N.

Jak dla mnie to super ale nie wiem jaka cena.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Są nowe modele Valtry serii N.

Ciekawe połączenie serii A i N.

Jak dla mnie to super ale nie wiem jaka cena.

czy sa to te zapowiadane modele o mniejszej mocy jak tak to od ilu km zaczynaja sie teraz i jakimaja wypas

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nowa N-ka 88 oraz 101KM występują w wersji HiTech czyli z mechaniczną

 

 

hydrauliką ,elektrnicznym PowerShiftem i przekładnią nawrotną.

Wersja A dostosowanie silników do Euro 3

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

proszę moderatora oprzeniesienie nowego tematu T151e na stronę 'Valtra-tylko tu.Przepraszam za pomyłkę.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Czy ktoś maopinię lub do swiadczenie z T151e. Czy jest warta zakupu.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mielismy swego czasu na Farmie T150, ale sie sypala raz za razem po niespelna 2500 mth, teraz w zamiane jest N141 Advance. Pole dla popisu dla panow z serwisu, wymienili chyba wszystko w niej procz opon plastikow i okien. Traktor ma niecale 700 mth i psuje sie raz za razem. Gratis, uklon od Valtry, przedluzenie gwarancji o rok. Lepiej bylo kupic Claasa albo Fendta no ale coz, czlowiek uczy sie na bledach.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

a o to ci chodzi. Zlom sprzedany juz dawno, pekla glowka ramy, pospawane bylo i poszlo do zyda. Teraz jest faza zabaw Honda Foreman 450 4X4.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli dobrze rozumię to dwa ciągniki są bardzo felerne.Czy usterki dotyczą określonego podzespołu,czy każdym razem jest to coś innegoMożna określić w jakich pracach jest największa awaryjność.A jak ze zużyciem paliwa.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Norma jest palenie sie rozrusznika i odkrecanie sie sprezarki(w M130 juz 3razy tak bylo, a w N141 po 3miechachuzytkowania), ale to standatr. N-ka sie przewaznie psula w transporcie lub przy uzywaniu cruise control z maszynami. N-ka w srodku to tandeta, to nie to samo co starsza M-ka, plastiki w niej nie dolegaja, kabina piszczy mimo wymiany calej amortyzacji. Ostatni feler, to samo zwolnienie sie zaczepu przyczepy przy kiprowaniu zrebek wierzby, nie wiele sie stalo, troche strachu i 2 wyjscia hydrauliki z lewej strony skoszone zaczepem ;/. Skonczy sie tylko gwarancja na tego zloma i bedzie nowy Claas Arion 640. Koniec prawdziwych ciagnikow Valtry zaczol sie z poczatkiem AGCO i ich grzebaniem.

Co do spalania.

M 130 paliw normie 12litrow przy orce

N141 w transporcie ponizej 30stu litrow nie schodzi i nie zejdzie a co do koszenia trawy (kosiarka przod + tyl z spulchniaczem pokosu to 26 litrow minimum)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

@misiek_zx6r

Muszę powiedźieć że zaszokowały mnie trochę twoje wypowiedzi ponieważ nigdy wcześniej nie słyszałem o ciągnikach tej marki tak ostrej krytyki. Nigdy bym sie po tych ciągnikach nie spodziewał że są takie kiepskie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Cz można wiedzieć gdzie serwisujesz swoje valtry,i na jakim on jest poziomie.Co serwis mówi o odkręcających się sprężarkach.Sądzisz żeClaas jest lepszy.Interesują mnie takie opinie bo chcę kupić ciągnik-tylko jaki.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Traktory sa serwisowane u BROWNS, w Leighton Buzzard, ja na nichjezdze bo to taka moja praca, nie jestem ich wlascicielem, co do sprezarki serwis mowi ze ten typ tak ma i juz. Moze to i wyglada jak antyreklama firmy, ale niestetyto smutna prawda o modelu N141 Advance.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Czy ktoś wie jakie sa przełożenia w Valtrze t 161 Advance pisze że przełożenie 36 do przodu jak to jest rozdzielone ile biegó ze sprzegłem ile pod obciązeniem. Wie ktoś

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

w Valtrze jest 36 biegów 3grupyLL M H cztery biegi główne i trzy zmieniane pod obciążeniem mam valtre T130 i niemam z nią żadnych kłopotów

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ale zeby grupe zmienić trzeba stanąć bo ja mam naprzykąłd górki i podczas orki 3 biegi pod obciażeniem niewiem czy to nie mało

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

grupy M i H są synchronizowane biegi główne też a na trzecim biegu trzecim półbiegu przy 1800 obr/min pojedziesz dokładnie 7,9 km/h i naprzykład można zmienić do drugiego biegu pod obciążeniem lub gieg główny i drugi pod obciażeniem to daje 9,1km/h i tu jeszcze mozna zredukowaś do pierwszego pod obciążeniem

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Troche nieumiem sie połapac w tym co napisałeś. Rozumiem że w waltrze jest tak wybieram grupę nl L puźniej biek a nakoncu mam do dyspozycji 3 przełożenia pod obciązeniem które moge zmieniac np podczas orki bez zatrzymywania ciągnika. Znajomu u nas orał Claasem to miał 4 biegi i 4 pod obciążeniem na 1 biegu i 4 biegu pod obciązenim mógł jechać 10,5 Km to wystarczało w zupełnosci gdy przyszła górka redukował na niższa pubiek i znó z powrotem tak w kółko.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

chcąc jechać około 10km/h należy wybrać zakres M 4 gieg i 3 półbieg lub zakres H 1bieg i 2 pół bieg w Valtrze jest dużo mozliwości kombinacji giegami praktycznie masz wybór co 0,5km/h i jeszcze zakres obrotów na jaki ustawisz silnik bo w tym ciągniku bez problemu mozna pracować pod obciążeniem już od 1500 obrotów

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

×
×
  • Dodaj nową pozycję...