Skocz do zawartości
Łukasz Zielant

Słabe cisnienie

Rekomendowane odpowiedzi

w ursusie c360 jest zrobiony kapitalny remont silnika, ale od poczatku nie ma wiecej jak 1,5 atm na goracym silniku przy 600 obr/min, siedezialo juz 2 waly po szlifie i korbowody robione i 2 pompy olejowe i ogolnie wszystko oprocz gniazd walka rozrzadu i wraz cisnienie za slabe bo 1,5 atm po takim remoncie to za mało. wałek tez nowy. klawiwtura nie robiona ale w porzadku jest. Prosze o podpowiedz co moze byc z tym cisnieniem.. czy to te gniazda wyrobione takie... prosiłbym o kilka fachowych wskazówek

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam.Już kiedyś odpowiadałem http://www.ppr.pl/forum/viewtopic.php?t=693784 i dodam jeszcze Cytat z instrukcji

...Ciśnienie oleju podczas pracy silnika 147-539 kPa (1,5-5,5 kG/cm2) ......i ustawić ręczną dźwignią sterowania paldwa prędkość

obrotową silnika biegu luzem powyżej 13,67 obr/s (820 obr/min).....

I być może że problemem jest to że utrzymujesz za niskie obroty na postoju.A jakie jest ciśnienie przy optymalnych obrotach?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeżeli był dobrze zrobiony,to faktycznie gubi ciśnienie.Tylko gdzie?W pierwszej kolejności bym posprawdzał okolice pompy olejowej ssanie i dalej do bloku.Czy nie ma nieszczelności.Raz miałem taki przypadek że zaciął się zawór przy pompie. Kiedyś ktoś opisywał o problemie z ciśnieniem gdyż była przytkana rurka od smoka do pompy.Ja mam już wał robiony (3-4 razy),ale wałka rozrządu jeszcze nie ruszałem(przebieg ok.9tyś.mth) . Ciśnienie oleju podczas pracy oscyluje ok.5 atm.Latem w upały jak był porządnie rozgrzany to gdy obroty spadły na minimalne(gdy zaświeciła się kontrolka od ładowania) to nieraz błysła kontrolka od smarowania ale już przy pełnych obrotach ciśnienie było ok.5.(po szlifie wału ok.3tyś mth.)Także wnioski musisz wyciągnąć sam.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Poszukaj wykruszeń w boku silnika. Widziałem u znajomego w bizonie takie jaja przez dziurkę w bloku (kanał olejowy się przedziurawił)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja mam jeszcze stara poczciwą 40-stke. I tez mam taki problem z cisnieniem. I napewno gubi cisnienie na wałku .

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

×
×
  • Dodaj nową pozycję...