Skocz do zawartości
Gość erykol

Ciągniki MTZ Oraz Pronar i Belarus

Rekomendowane odpowiedzi

Koło pasowe przewaznie jest przykrecone na duuuza srube i zawsze jest na klinie lub na stozku aby bylo jakos blokowane. Jesli uszczelniacz sie obraca w obudowie to mozesz miec do wymiany obudowe.Zobacz czy nowy uszczelniacz wchodzi Ci na ciasno bo jak nie to wymiana obudowy cie czeka.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

tylko ze za cholery nie moge odkrecic tej sruby no ale jakos bende muisał sobie poradzić ...... no ale dziekuje za info

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

no to młoteczek przecinaczek nie no żartuje, ale można w ostatecznosci spróbować młotkologii

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

mam pytanie jaką turbosprężarkę możnazamontować w mtz 82 chodzi mi głównie o parametry takiej co by pasowała

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam

Przymieżam sie do kupna nowego Belarusa 105 konnego. Tylko mam kilka pytań na temat spalanie. Czy rzeczywiście bardzo mało spala ??????? Pozdro

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Witam

Przymieżam sie do kupna nowego Belarusa 105 konnego. Tylko mam kilka pytań na temat spalanie. Czy rzeczywiście bardzo mało spala ??????? Pozdro

Spala około 12 l/mh.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam mam pytanie montował ktoś z was grzałkę do podgrzewania płynu chłodzącego w bloku w mtz82??? dzięki za podpowiedzi

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

WITAM

MAM PROBLEM ZE ZDEMONTOWANIEM POMPY WTRYSKOWEJ W BELARYSIE 820 CZY MOŻE KTOŚ MI POMÓC

POZDRAWIAM

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
WITAM

MAM PROBLEM ZE ZDEMONTOWANIEM POMPY WTRYSKOWEJ W BELARYSIE 820 CZY MOŻE KTOŚ MI POMÓC

POZDRAWIAM

od strony chłodnicy masz 1 czy 2 śruby

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam czy mugłby mi ktoś wytłumaczyć jak działa zawór do pompowania powjetrza w MTZ 82 bo po przykręceniu przewpdu i włączeniu sprężarki powjetrze jest pompowane do zbjornika a nie jdzie przewodem do koła ,w c-360 wystarczy przykręcić przewód i już pompuje a w MTZcie niechce. Bardzo proszę o pomoc.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Witam czy mugłby mi ktoś wytłumaczyć jak działa zawór do pompowania powjetrza w MTZ 82 bo po przykręceniu przewpdu i włączeniu sprężarki powjetrze jest pompowane do zbjornika a nie jdzie przewodem do koła ,w c-360 wystarczy przykręcić przewód i już pompuje a w MTZcie niechce. Bardzo proszę o pomoc.

mugłby-mógłby

powjetrza-powietrza

przewpdu- zapewne przewodu

zbjornika- zbiornika

jdzie-idzie

niechce-nie chce

 

sporo tego...a przez to nie rozumiem tego postu.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
nauczyciel polskiego się znalazł pomyliłeś fora

Szanowny Lesiu,a Ty do Agusi też się zwracasz w języku zulu-gula,czy tak bardziej po polskiemu?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

znaleźli się poloniści całe młode życie człowieka dręczyli i nawet na forum się udzielają a tak z życia kto był dobry z polskiego to był kiepski z matematyki.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam panowie, czy aby wyjąć cylinder podnośnika( to pod podłągą co podnosi i opuszcza podnośnik)) trzeba koniecznie odkręcic lewe koło i wyjąć lewy zbiornik paliwa ,czy może jest jakiś inny sposób ,a może da się wymienić tłok cylindra (ten który wystaje z cylindra i łączy sie bolcem z ramionami podnośnika) bez wyciągania całego cylindra w MTZ 82 4*4 91 ROK.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
znaleźli się poloniści całe młode życie człowieka dręczyli i nawet na forum się udzielają a tak z życia kto był dobry z polskiego to był kiepski z matematyki.

Jestem takim samym chłopem jak Ty "lesiuagusia, ale jak mówię i piszę to chcę żeby mnie druga osoba zrozumiała, a wcześniej post trudno było zrozumieć.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ja jak zmmieniałem uszczelniacze w tłoku to odkręciłem podłoge pod siedzeniem i tłok wyszedł.koła i baku nie odkręcałem.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Do "agnes" Jeżeli chcesz wyjąć cały siłownik musisz odkręcić koło i wyjąć bak inaczej nie wybijesz bolca przechodzącego przez uszy siłownika i podstawy, a rozbieranie siłownika w ciągniku nie jest takie proste, lecz gorzej będzie z jego złożeniem.Czyli lepiej będzie jak go wyjmiesz.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Do "agnes" Jeżeli chcesz wyjąć cały siłownik musisz odkręcić koło i wyjąć bak inaczej nie wybijesz bolca przechodzącego przez uszy siłownika i podstawy, a rozbieranie siłownika w ciągniku nie jest takie proste, lecz gorzej będzie z jego złożeniem.Czyli lepiej będzie jak go wyjmiesz.[/quote

 

agnes. Zdejmować koła nie trzeba i nie trzeba wyjmować zbiornika.Wystarczy jak poluzujesz opaski zbiornika i go przesuniesz w kierunku koła i wówczas da się wybić sworzeń siłownika.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Do "agnes" Jeżeli chcesz wyjąć cały siłownik musisz odkręcić koło i wyjąć bak inaczej nie wybijesz bolca przechodzącego przez uszy siłownika i podstawy, a rozbieranie siłownika w ciągniku nie jest takie proste, lecz gorzej będzie z jego złożeniem.Czyli lepiej będzie jak go wyjmiesz.[/quote

 

agnes. Zdejmować koła nie trzeba i nie trzeba wyjmować zbiornika.Wystarczy jak poluzujesz opaski zbiornika i go przesuniesz w kierunku koła i wówczas da się wybić sworzeń siłownika.

wystarczy poluzować opaski sam tak robiłem,ale koła miałem na max rozstawione.najlepiej w dwie osoby 1 odciąga zbiornik drugi wyjmuje sworzen

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dzieki wszystkim za rade wasze posty przeczytałem dopiero jak go wyjołem ,wystarczy tylko odkręcic opaski na baku rozłaczyć zbiorniki tą grubą gumą i lewy zbiornik cofnąć maksymalnie do tyłu i podnieśc go do góry a sworzeń wyjdzie bez wiekszych problemów.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

witam wszyskich posiadaczy ciągników marki PRONAR i MTZ!!! ja posiadam PRONARA 82SA (rok prod.2006), i mam problem... a mianowicie grzeje się pompa hydrauliki(jedną wymieniłem, co nie dało żadnego efektu). aby podnieść np. pługi 4 TUR muszę dać mu wysokie obroty- ok2000 aby je ruszył i to idą ciężko. liczę na waszą pomoc

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
mam prblem związany z skrzynią biegów w mtz 82 a mianowicie wyskakują mi szybkie biegi (ale to nie jest reduktor biegów polowych i szosowych) chodzi o ten redyktor na głównej dzwigni biegów. mianowicie on mi wyskakuje głownie jak jade 6 biegem i pod obciążeniem jak sam traktor jedzie bez obciążenia to jest wszystko dobrze na innych biegach tego mi nie robi czy jest tam może jakiś zamek coś jak w c-360 czy trzeba skrzynie rozbierać proszę o odpowiedz

 

U mnie jest to samo gdy jadę szosowymi biegami pod górę z przyczepą lub czymś innym. Bieg wyskakuje i ustawia się pomiędzy pozycją szosowe i polowe. Dobre jest jedynie to że z góry jeszcze mi nie wyskoczył. Miał ktoś oprócz nas ten problem?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

×
×
  • Dodaj nową pozycję...