Skocz do zawartości
Gość erykol

Ciągniki MTZ Oraz Pronar i Belarus

Rekomendowane odpowiedzi

aaa i jeszcze siedzenie na srodek przestawilem bo dzwignia od zmiany biegow o noge wadzila i mnie to draznilo teraz jest ok,nom siedzonko super grammer z podlokietnikami mozna pracowac,bo jak widze te orginalne rosyjskie siedzenia to masakra.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja w tamtym roku ściągnąłem Belarusa i mam orginalne bez podłokietników. Bez tego da się przeżyć ale brakuje mi ustawiania fotela na przechył np do orki

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

tego to i w moim niema,a w sumie nie o podlokietniki chodzi tylko amortyzacje ale jak masz sprowadzonego to jest inne niz te co ty na polske przychodzily.

Jakie masz z tylu opony?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Niestety jestem poza domem i nie mam jak sprawdzić, a nie pamiętam. Ale tak wygląda: pict1276.th.jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

jak się ociepli to będę działał. A koguta mieliście czy może ktoś montował z was takowe bo ja nie mam a wolałbym montować go jakoś na rogu bo nie chcę urwać o gałęzie a u mnie tych drzew pełno

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

U mnie nie było. Mam takowego w domu wystarczy założyć ale zastanawiam się czy wogóle będzie potrzebny

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

powiedzcie jak wyregulować hamulce w mtz - kiedyś kręciłem śrubami na korpusach gdzie siedzą te tarczki - jakiś czas działalo a teraz znów beznadziejnie hamuje właściciwe wcale - reczny jest tylko dobry - niewiem co poradzić na to, a wogóle nie wiem czy te sruby wkręcać czy wykrecać? i ile?

a mam jechać szosą z drewnem opałowym - lepiej jak by działały

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

a może masz już zużyte tarcze hamulcowe...jeżeli po podciągnięciu pomaga na bardzo krótko, to przeważ tarczki są do wymiany...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
a może masz już zużyte tarcze hamulcowe...jeżeli po podciągnięciu pomaga na bardzo krótko, to przeważ tarczki są do wymiany...

tarczki i ewentualnie do wymiany kulki.;P.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
powiedzcie jak wyregulować hamulce w mtz - kiedyś kręciłem śrubami na korpusach gdzie siedzą te tarczki - jakiś czas działalo a teraz znów beznadziejnie hamuje właściciwe wcale - reczny jest tylko dobry - niewiem co poradzić na to, a wogóle nie wiem czy te sruby wkręcać czy wykrecać? i ile?

a mam jechać szosą z drewnem opałowym - lepiej jak by działały

sruby trzeba wkrecac do momentu az skok jalowy bedzie w granicach 70-90mm mierzony od pologi do wierzcholka pedalu.

ale o ile jak naciskasz i pedaly nie wpadaja w podloge a nie chamuje to bez rozebrania sie nie obejdzie, tak wiec tarczki i uszczelniecze bo lubia puszczac i zaoliwiac tam wszystko.

aa i jak bedziesz tam zagladal to zmien sprezyny zeby potem nie wyszlo ze blokuja namulce

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

do pronara1221a planuje założyc przednie opony rozmiar 420/70R24 bo te orginalnie 370/70R24 sa za wąskie i tak sie zastanawiam czy wszystko bedzie ok średnica pozostanie taka sama wiec powinno byc ok ale jakby co mile widziana jakas opinia.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jak na moje oko to opona 420/70R24 bedzie jednak wyzsza od 370/70R24 poniewaz odnosnik 70 oznacza ,70% szerokosci stanowi wysokosc wiec o ile wieksza szerokosc to i wysokosc wzrosnie,ale nie jestem calkiem pewien.

Zatem szerokosc niczemu nie zaszkodzi, o ile srednice beda takie same bo wszystko sie rozchodzi o zgranie z tylem.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Panowie mam problem MTZ 82 raz grzeje raz nie płynu jest dość co może być nietak?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Sprawdz obieg płynu w układzie,może jest coś przytkane,co może doprowadzić wolniejszego obiegu płynu,a co wiąże się z wolniejszym oddawaniem ciepła(płyn chłodzi się już w przewodach,a nie w nagrzewnicach).Jak to nie to to nie mam pojęcia co.A może coś jest nie tak z pompą wodną.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Sprawdz obieg płynu w układzie,może jest coś przytkane,co może doprowadzić wolniejszego obiegu płynu,a co wiąże się z wolniejszym oddawaniem ciepła(płyn chłodzi się już w przewodach,a nie w nagrzewnicach).Jak to nie to, to nie mam pojęcia .A może coś jest nie tak z pompą wodną.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Panowie mam problem MTZ 82 raz grzeje raz nie płynu jest dość co może być nietak?
Może ci się zapowietrzył układ

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wczoraj po 2 godzinach jazdy nagle zaczoł grzać normalnie, dzisiaj jeździłem i mi niegrzał. czy to jest możliwe żeby w MTZ zapowietrzył sie układ? A termostat może mieć coś wspulnego z tą awarią? Jak sprawdzić czy niejest przytkana nagrzewnica czy jak spuszcze płyn i dmuchne sprężarką w te korki od spuszczania płyny z nagrzewnicy wystarczy?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Wczoraj po 2 godzinach jazdy nagle zaczoł grzać normalnie, dzisiaj jeździłem i mi niegrzał. czy to jest możliwe żeby w MTZ zapowietrzył sie układ? A termostat może mieć coś wspulnego z tą awarią? Jak sprawdzić czy niejest przytkana nagrzewnica czy jak spuszcze płyn i dmuchne sprężarką w te korki od spuszczania płyny z nagrzewnicy wystarczy?
na górę idą dwa przewody jednym idzie w górę a drugim wraca płyn odkręć ten od powrotu i tak jak się spuszcza paliwo pociąg troszke

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

witam mam problem z belarusem 82 teraz w mrozy nie chce mi podnosić ramion ostatnio troche pogrzebałem i zaczął podnosić a dzisiaj nic pompa daje olej z rozdzielacza też wychodzi ale nie chce podnosić

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ostatnio wymieniałem w swoim 820 nagrzewnicę bo ciekła , po złożeniu przewodów i zalaniu chodnicy,ciepło poszło bez odpowietrzania.Raczej to wina termostatu .

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam Koledzy. Mam takie pytanie. Jakiś czas temu nabyłem MTZ 82. Podczas pracy zauważyłem takie coś. Mianowicie gdy ciągnik pracował z górki, lekko spadało ciśnienie a gdy zbliżałem się do końca pola i jeszcze przyhamowałem gwałtownie spadało do zera na jakieś 3-5 sekund i wracało do normalnej wartości. Dodam że ciśnienie na zimnym silniku wynosi jakieś 2,5 atm. a na gorącym i wolnych obrotach spada do około 1 atm. Co może być tego przyczyną?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Miałem podobny problem z ciśnieniem okazało się że smok przy pompie olejowej odkręcił się i leżał w misce olejowej

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Ostatnio wymieniałem w swoim 820 nagrzewnicę bo ciekła , po złożeniu przewodów i zalaniu chodnicy,ciepło poszło bez odpowietrzania.Raczej to wina termostatu .

 

To jak termostat bedzie cały czas otwarty to niebędzie grzał? Idzie sprawdzić bez odkręcania do termostatu czy on jest dobry czy trzeba do niego zajżeć żeby to sprawdzić?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja znam tylko metodę sprawdzenia termostatu poprzez jego zagrzanie,czy to w wodzie,czy przez nagrzanie go opalarką,demontaż obowiązkowy,a wynik 100%.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Miałem podobny problem z ciśnieniem okazało się że smok przy pompie olejowej odkręcił się i leżał w misce olejowej

 

Dzięki sprawdzę to w najbliższym czasie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

×
×
  • Dodaj nową pozycję...