Skocz do zawartości
Gość erykol

Ciągniki MTZ Oraz Pronar i Belarus

Rekomendowane odpowiedzi

pod siedzeniem jest, ale nie uzywam - w sumie mam zamiar sprobowac czy sprawny jak skoncze remont rozrzutnika.

 

tak, plastiki rowniez zmienialem - wszystko co sie dalo wymienic jest zmienione, filtr tez pewnie sprawdze przy okazji.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Orjentuje sie ktos jaki jest koszt naprawy silnika tłoki tuleje głowica w MTZ82?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Orjentuje sie ktos jaki jest koszt naprawy silnika tłoki tuleje głowica w MTZ82?

Czesci i ich ceny znajdziesz na allegro,dzial motoryzacja-maszyny rolnicze-czesci.Wszystko jest.Przysla Ci do domu.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

W sprawie rozdzielacza

 

Ja dziś wymieniłem uszczelnienia na nowe (wkładki plastikowe i oringi plus osłonki) i jest ok suchutko ani kropli oleju wcześniej kapało kropla po kropli ,zamieniłem jeszcze wodziki ,ten najczęsciej używany od podnośnika na ten co steruje przednimi wyjściami hydrauliki bo był troche wyrobiony ,a tamten był jak nówka ,może coś żle złożyłes że sie leje lub oring się podwinoł ,a może leci z innego miejsca.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Orjentuje sie ktos jaki jest koszt naprawy silnika tłoki tuleje głowica w MTZ82?

Czesci i ich ceny znajdziesz na allegro,dzial motoryzacja-maszyny rolnicze-czesci.Wszystko jest.Przysla Ci do domu.

 

Prawidłowo: Przemysł - Rolnictwo - Maszyny Rolnicze - Części zamienne.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Orjentuje sie ktos jaki jest koszt naprawy silnika tłoki tuleje głowica w MTZ82?

Czesci i ich ceny znajdziesz na allegro,dzial motoryzacja-maszyny rolnicze-czesci.Wszystko jest.Przysla Ci do domu.

 

Prawidłowo: Przemysł - Rolnictwo - Maszyny Rolnicze - Części zamienne.

Ja otwieram swoja sciezka,Twoja jest bardziej dedykowana-szacun

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

jedna ma więcej kleju na obudowie

jak dla mnie to jedna i druga wygląda na jakieś ruskie podróbki

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

To co lepiej zregenerowac swoja czy kupić tą za 720? A niewiesz ile kosztuje regeneracja?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
To co lepiej zregenerowac swoja czy kupić tą za 720? A niewiesz ile kosztuje regeneracja?

jesli masz jakis pewny warsztat to sobie zregeneruj pompe tylko nie biez na wymiane, a co do nowych to roznie bywa montowalem kilka i w 2 przypadkach trzeba bylo zawiesc do pompiarza do regolacji bo nie dzialaly jak nalezy.w najgorszym przypadku 450zl naprawa.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

to raczej jest stara pompa po regeneracji ale ż e koles twierdzi że tam jest tylko stara obudowa to napisał że to jest nowa pompa, Nowe chyba saczerwone albo czarne a taobudowa niewidomo dlaczego jest bea koloru

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam, mam takie pytanie do znawców w temacie, gdzie znajduje się wlew oleju do tylnego mostu mt-82 (już ten model z dużą kabiną z przednim napędem). Prosiłbym o szybką odpowiedz

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Niechciałbym wyjść na (słowo zostało usunięte) ale wydaje mi sie że tam sie nieleje oleju leje sie tylko do skrzyni.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Niechciałbym wyjść na (słowo zostało usunięte) ale wydaje mi sie że tam sie nieleje oleju leje sie tylko do skrzyni.

 

ale kurek do spustu był od dołu jest jeden od skrzyni (tak z boku, z prawej strony), a całkiem pod spodem z tyłu już za łączeniem skrzyni i tylnego mostu też był kurek do spuszczania oleju.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Może w skrzyni jest jakas przegroda i muszą być dwa korki do spuszczania, jeździłem na gwarancji na zmiany i nieprzypominam sobie żeby w tylnim moście zmieniali jakiś olej.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Może w skrzyni jest jakas przegroda i muszą być dwa korki do spuszczania, jeździłem na gwarancji na zmiany i nieprzypominam sobie żeby w tylnim moście zmieniali jakiś olej.

 

no okej sprawdzimy, dzięki, a wiesz ile do skrzyni wchodzi litrów tak mniej więcej?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

dokladnie tak ,jest przegroda a dokladnie to spolowienie mostu ze skrzynia dlatego sa 2 korki spustowe a wlewa sie jednym.

w 82 starsza 40l

Co do rozdzielaczy to zasadniczo pasuja wszystkie,a roznia sie zamkami tzn.

utrzymywaniem dzwigni w ustalonej pozycji,oraz przepustowoscia oleju, ale dokladnie ktore oznaczenie pasuje do krorego rozdzielacza to musialbym w ksizke spojrzec bo troche jest rodzajow rozdzielaczy z zewnatrz nie rozniacych sie niczym.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Chłopaki wyciągnołem pompe wtryskową od MTZ 82 i dałem ją do regeneracji czy jak ją teraz tak samow włłoże na ten tryb i przykrece to trzeba będzie to jakoś jeszcze regulować? Jeśli tak to jak to sie reguluje?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Posiadam Belarusa 820 z 90 roku. Od kilku miesięcy mam problem z ładowaniem drugiego akumulatora (rozruch na 24V). Alternator jest sprawny (rozłączenie masy - światła ziałają). Po prostu pierwszy aku jest ładowany (ten od hebla) a drugi nie. Objawy są takie: ciągnik odpala elegancko, odpalę go tak kilka razy w ciągu dnia, później tak samo jeszcze kilka dni. Do momentu kiedy przekręcenie kluczyka skutkuje "tępym hełt..". Lecę po prostownik (oczywiście gdy nie jestem na polu, bo wtedy jest trochę gorzej). Podładuję drugi akumulator i mam spokój na jakiś czas. Obawiam się, że takie działanie źle skończy się dla akumulatora.

Jak w tym ciągniku jest rozwiązane ładowanie? Bo przecież mamy tu 2 akumulatory po 12V. i nie są one spięte równolegle.

Przeglądałem kable w instalacji ale nie potrafię określić gdzie jest usterka. Gdzieś słyszałem, że w ruskach zamontowany jest przekaźnik ładowania, tylko gdzie i jak on wygląda. Dodam że sprawy związane z instalacją elektryczną ciągników nie są mi obce, jednak w tym przypadku poległem.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Chłopaki wyciągnołem pompe wtryskową od MTZ 82 i dałem ją do regeneracji czy jak ją teraz tak samow włłoże na ten tryb i przykrece to trzeba będzie to jakoś jeszcze regulować? Jeśli tak to jak to sie reguluje?

jak sie fachowcy od pomp spisza to wlozysz i bedzie ok,

zamontuj i uruchom jak bedzie chodzil i palil to nic nie reguluj a jak nie to daj znac sprobuje jakos opisac co i jak zrobic zeby ustawic ten kąt wtrysku

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

×
×
  • Dodaj nową pozycję...