Skocz do zawartości
Gość erykol

Ciągniki MTZ Oraz Pronar i Belarus

Rekomendowane odpowiedzi

tak też uczynię mam nadzieje że dostanę taką a jak nie to pozostanie z jednego zwoju sprężyny zrobić to urwane ''ucho". pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam panowie, mam taki problem dziś mój mtz-82 z 1993r. doznął jakieś kontuzji, problem jest ze sprzęgłem poprostu nie reaguje na naciśnięcie pełału, jedzie nie zatrzymuje się a po wyłączeniu biegu nie można włączyć, zgrzyta i tu jest pytanie co to może być skończyła się tarcz czy może coś innego miął ktoś podobny przypadek?? Z góry dzięki za odpowiedzi pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Witam panowie, mam taki problem dziś mój mtz-82 z 1993r. doznął jakieś kontuzji, problem jest ze sprzęgłem poprostu nie reaguje na naciśnięcie pełału, jedzie nie zatrzymuje się a po wyłączeniu biegu nie można włączyć, zgrzyta i tu jest pytanie co to może być skończyła się tarcz czy może coś innego miął ktoś podobny przypadek?? Z góry dzięki za odpowiedzi pozdrawiam

zajrzyj od spodu przez okienko czy lapki sa cale i czy ktorys sworzen od lapek nie jest pekniety,jesli tam wszystko ok, to musisz rozpolowic bo cos sie stalo z tarcza.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Już wszystko jasne dziś rozpołowiłem po raz pierwszy od nowości mojego mtz-ka i przyczyną okazała się śruba od koła zębatego, która pękł cofnęła się i zblokowała pomiędzy nitami tarczy sprzęgła i sprzęgło nie działo, tarcz jest jeszcze możliwa, ale jak już rozpołowiłem to ją wymienię i tu pytanie ile około może kosztować 100zł??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

w granicach 100 no chyba ze ktos przytuli na niej niezle.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Witam panowie, mam taki problem dziś mój mtz-82 z 1993r. doznął jakieś kontuzji, problem jest ze sprzęgłem poprostu nie reaguje na naciśnięcie pełału, jedzie nie zatrzymuje się a po wyłączeniu biegu nie można włączyć, zgrzyta i tu jest pytanie co to może być skończyła się tarcz czy może coś innego miął ktoś podobny przypadek?? Z góry dzięki za odpowiedzi pozdrawiam

zajrzyj od spodu przez okienko czy lapki sa cale i czy ktorys sworzen od lapek nie jest pekniety,jesli tam wszystko ok, to musisz rozpolowic bo cos sie stalo z tarcza.[/quote

U mnie, po kompleksowej wymianie sprzegla sworzen lapki wytrzymal 16 mth.Zdzielano po narodnym prazdniku znaczy sie w poniedzialek.Cale szczescie,ze przy umielyjech rukach,mozna to wymienic -od spodu,przez okienko.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mój sprzęcior już sprawny, a cała operacja rozpoławiania i składania zajęła ok 6h bo to był mój pierwszy raz i mam nadzieję, że nie będę jej musiał powtarzać przez kolejne 17 lat Tarcz kosztowała mnie równe 100zł

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

panowie pomocy w sobotę robiłem redliny moim mtz 82 zagasiłem go na chwile jak wróciłem przekręcam kluczyk i nie chce zapalić.... to jest już ten typ w którym żeby zapalić traktor trzeba przerzucić na reduktor na dźwigni od biegów, myślałem że ten czujnik się zwalił ale odłączyłem ten cały czujnik złączyłem te 2 kabelki ( kiedyś były złączone i nie trzeba było wrzucać na reduktor) i nic.. jak wezmę klucz i przyłożę go na rozrusznik to pali bez problemu. obstawiam że albo poszła stacyjka albo coś jest z rozrusznikiem. proszę o pomoc

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
panowie pomocy w sobotę robiłem redliny moim mtz 82 zagasiłem go na chwile jak wróciłem przekręcam kluczyk i nie chce zapalić.... to jest już ten typ w którym żeby zapalić traktor trzeba przerzucić na reduktor na dźwigni od biegów, myślałem że ten czujnik się zwalił ale odłączyłem ten cały czujnik złączyłem te 2 kabelki ( kiedyś były złączone i nie trzeba było wrzucać na reduktor) i nic.. jak wezmę klucz i przyłożę go na rozrusznik to pali bez problemu. obstawiam że albo poszła stacyjka albo coś jest z rozrusznikiem. proszę o pomoc

 

możliwe że stacyjka ale sprawdz czy kable na rozruszniku sie nie poluzowały i czy nie odłączył sie jakiś kabel od stacyjki.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

kolego może to banalne ale sprawdź bezpieczniki bo mi jak jeden się zjarał to działało mi tylko radio z instalacji. A ja mam pytanko wie ktoś z was ile trzeba wlać oleju do pompy wtryskowej bo nie wiem ile zalać. proszę o pomoc,pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

bezpieczniki sprawdzałem zaraz po tym jak nie chciał zapalić, kable są ok wychodzi na to że stacyjka ale nie ma czasu jechać po new a traktor jeszcze walczy przy agregacie uprawowym jak skończe prace to sie z tym pobawie i napisze co i jak pozdro

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

witam. mam problem kupiłem nowy zestaw wspomagania na orbitrol ale kierownica nie chodzi zbyt lekko, przyycina się i jest problem ruszyć. co to może być. dodam że pompa olejowa nowa o wydajności 10 l. proszę o radę bo tak to nie da się pracować.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

a orbitrol masz przykrecony do przekladni kierowniczej czy jak go zamocowales?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

witam. orbitrol mam przykręcony do tego serwomechanizmu z przodu. z tego serwo mechanimu wyżuciłem wszystkie tryby żeby było lekko, założyłem poprzeczny drążek kierowniczy więc służy to tylko jako zbiornik oleju. nie wiem co to może być mam nie jedną maszynę z orbitrolem i chodzi lekko a to strasznie ciężko więc strasznie proszę o pomoc.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

zatem jak masz do serwomechanizmu przykrecone wiec moze walek jest krzywy i blokuje a czesto wlasnie tak jest,poluzuj sruby ktore trzymaja orbitrol i wtedy sprubuj krecic

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

witam. oska jest prosta. problem polega na tym ze przycina się zawsze jak przestaje kręcić. czyli jak jade prosto to mam problem ruszyć kierownicę żeby skręsić ale jak ruszę to idzie lekko. dopuki jej nie zatrzymam.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Też miałem tak ciężko.

U mnie przyczyną był źle zamocowany orbitrol.

Tak jak napisał nikt za mocno wepchnięty był ten wałek od kierownicy w orbitrol. Po podłożeniu podkładek między orbitrol a miejsce mocowania wszystko się unormowało.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam. W3N to może być wina stacyjki, często się wypalają styki. Po prostu jest za słaba. Zamontuj przekażnik przy rozruszniku, zmniejszy się obciążenie styków i stacyjka wytrzyma dłuzej.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Czy ktos z Was zna srednice wewnetrzna przewodow paliwowych miedzy pompa wtryskowa a filtrami ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Czy ktos z Was zna srednice wewnetrzna przewodow paliwowych miedzy pompa wtryskowa a filtrami ?

kupilem fi 8 od 60-tki . troche luzno

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam

 

Mam pytanie: kupiłem mulczer (kosiarkę bijakową) i zapinam ją do MTZ. Po wyłączeniu maszyny wałek praktycznie od razu staje i boję się, żeby sie coś nie uszkodziło w skrzyni albo przekładni w mulczerze, bo wg mnie, to sie wałek powinien jeszcze przez chwilę kręcić i dopiero się zatrzymać, a tu praktycznie od razu. Czy jest jakiś hamulec wałka MTZ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

sie pytasz, pewnie ze jest, i tego nie zmienisz, sugeruje zakup walka ze sprzeglem kierunkowym, ale kosztuje "troche" wiecej

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

mysle ze skrzynia czy tez przekladnia nie rozwala sie od tego. mysle ze moment bezwladnosci przy zatrzymmywaniu jest i tak mniejszy od tego przy ktorym mulczer pracuje. wiec tryby powinny spokojnie takie przeciazenia wytrzymywac.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam.Czy do wymiany tasm WOM-u trzeba upuscic czesc oleju ze skrzyni ?.Jakims rozwiazaniem /moim zdaniem/ jast podniesienie tylu ciagnika,ale jak nie bedzie on w poziomie moze to utrudnic prawidlowy monaz WOM-u po wymianie tasm.Na co zwrocic uwage przy tej robocie ?.Niedlugo 2 pokos na lakach.pozdro

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

×
×
  • Dodaj nową pozycję...