S-Piotr 0 Napisano 25 Stycznia 2007 Bajka gdy hydrauliczny dostanie się do silnika gdy to zauważysz i tak musisz go wylać i zrobić uszczelnienie a superol żre gume miałem zalanego w cyklopie i non stop się lało . Hydrauliczny olej ma inne właściwości odporniejszy na temperature na silnikowym szybko tracisz wydajność pompy . Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bubu 0 Napisano 25 Stycznia 2007 Pronar od 2005 roku jedzie na L-HL-32 http://www.pronar.pl/Download/2005/biuletyn_1_2005.pdf Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kserkses 0 Napisano 25 Stycznia 2007 Zalejesz HL-68 lub HL-100 i przecieków będziesz miał mniej Miałem tak w Forschritt E-514; jak miałem zalany układ HL-46 to musiałem stale uszczelniacze na siłownikach wymieniać zalałem HL-68 i jak ręką odjął MTZ ma zaletę że nie jest wrażliwy na olej w Hydraulice Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
spóła 0 Napisano 25 Stycznia 2007 Bajka gdy hydrauliczny dostanie się do silnika gdy to zauważysz i tak musisz go wylać i zrobić uszczelnienie a superol żre gume miałem zalanego w cyklopie i non stop się lało . Hydrauliczny olej ma inne właściwości odporniejszy na temperature na silnikowym szybko tracisz wydajność pompy . To dlaczego nowocześniejsze maszyny budowlane np. ATLAS fabrycznie są zalewane Silnikowym? czesto pół a nawet całkowicie syntetycznym i takiego oleju się wogule nie wymienia tylko dolewka jak np. wąż strzeli.Ja do silnika, hudrauliki i wspomagania stosuje silnikowy klasy CF i nic mi nie żre Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
MARCIN2 0 Napisano 25 Stycznia 2007 Mam MTZ82TS 96r. Prowadziłem kumplowi takiego i był zajeb.....e zrywny muj wporuwnaniu do jego to bajcyk. Moc niby ma ale niema takiego kopa nie wkręca się na obroty. Co to może być? Pompa ok turbo ok. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
paffa 0 Napisano 25 Stycznia 2007 Końcówki wtrysków Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
S-Piotr 0 Napisano 26 Stycznia 2007 Bajka gdy hydrauliczny dostanie się do silnika gdy to zauważysz i tak musisz go wylać i zrobić uszczelnienie a superol żre gume miałem zalanego w cyklopie i non stop się lało . Hydrauliczny olej ma inne właściwości odporniejszy na temperature na silnikowym szybko tracisz wydajność pompy . To dlaczego nowocześniejsze maszyny budowlane np. ATLAS fabrycznie są zalewane Silnikowym? czesto pół a nawet całkowicie syntetycznym i takiego oleju się wogule nie wymienia tylko dolewka jak np. wąż strzeli.Ja do silnika, hudrauliki i wspomagania stosuje silnikowy klasy CF i nic mi nie żre Jesli chodzi o maszyny to zobacz na jakiej koparce kopie dziure w ziemi http://www.s-piotr.fotosik.pl/ Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
S-Piotr 0 Napisano 27 Stycznia 2007 Może ktoś mam jakieś pytanie co do sprzętu z fotek. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
spóła 0 Napisano 27 Stycznia 2007 Nie no Stary wymiękam, moje doswiadczenia zakończyły się na ATLASIE który do łychy bierze niecały kubik, popierdoli!!! tą robote, płaca nie współgrała z odpowidzialnościa którą brałem za alkoholików którzy krażyli wokół. A tak poza tym faktycznie co to za koparka poza naklejką daewoo? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
S-Piotr 0 Napisano 28 Stycznia 2007 Koparka oryginal Daewoo 470 LC-V, składana w Belgii, masa całkowita 46 900 kg. łyżka od 2,5m3 do 3,6m3. Robie nią od 2003r. przyszła nowuisienka. W kabinie kilima, radio. Przeciętne spalanie od 34 do 40l/h, zbiornik paliwa 600l. Podnosze nią głazy bazaltowe wielkosci zwiniętego balota słomy, tj. ok. 12-18 ton. Na pełnym wysięgu do większej łyzki nabieram 4 tony strzelonego kamienia i ładuje na Biełazy o ładowności 30 ton. A to ostatnie zdjęcie to wywrócona wiertnica ATLAS COPCO, ktora wierci otwory w skale o średnicy 10cm i długosci 18m. Niedługo dołącze zdjęcia całej Kopalni Bazaltu Lubień k/o Legnickiego Pola, woj. Dolnośląskie. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Alberto 0 Napisano 28 Stycznia 2007 hej S-Piotr mi się wydaje że lepsze są ładowarki z rodziny TORO np 650 16 ton ta łychę czy mniejsze np 450 12 ton na łychę. Niedaleko ciebie taki sprzęt pracuje (pod ziemią) Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
suchy998 0 Napisano 28 Stycznia 2007 jak chcecie sobie o koparkach porozmawiac, to przypominam ze to nie ten ten temat. Zróbcie sobie oddzielny Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
luki21 0 Napisano 29 Stycznia 2007 Witam mam pytanie gdzie w mtz 82 ts jest odpowietrznik od oleju od hydrauliki ??i czy wogóle taki jest bo mianowicie mam problem wyminiełem pompe od wspomagania i raz ciężko raz lekk kierownica chodz. nie wiem czy to nie problem z orbitrolem>>>??? hmm i pompa jakoś dziwnie chodzi jak jest olej zimny to działa tak jakby nie było w niej oleju strasznie "wyje".prosze o pomoc dziękuje Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
luki21 0 Napisano 29 Stycznia 2007 Witam mam pytanie gdzie w mtz 82 ts jest odpowietrznik od oleju od hydrauliki ??i czy wogóle taki jest bo mianowicie mam problem wyminiełem pompe od wspomagania i raz ciężko raz lekk kierownica chodz. nie wiem czy to nie problem z orbitrolem>>>??? hmm i pompa jakoś dziwnie chodzi jak jest olej zimny to działa tak jakby nie było w niej oleju strasznie "wyje".prosze o pomoc dziękujeDodam jeszcze że olej w hydraulice jest 2 sezonu i jest to hipol 80W/90 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
S-Piotr 0 Napisano 29 Stycznia 2007 Kolego w układach hydraulicznych otwartych a taki jest w MTZe nie odpowietrzasz tego układu .Po prostu zalewasz olej zapalasz motor podnieśiesz i opuścisz ramioma podnośnika pare razy sprawdzisz stan oleju w okienkui w droge. Hipol jest ojejem do skrzyni biegów do hydrauliki zapodaj HL-68 lub HL-100,w C-360 lało się hipol. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Dymek22 0 Napisano 29 Stycznia 2007 Witam! Czy ktoś posiada belarusa 1523.3? Czy posiadacie jakieś wiadomości na temat jego awaryjności? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rafek2226 0 Napisano 29 Stycznia 2007 Cześć!Chcę kupić nowego Pronara 90tsa z pronarowskim turem sprzęt ten mialby pracować przy zbioże balotow sianokiszonki i slomy,przy wypychaniu obornika z obory oraz do orki ok 10ha.czy to dobry pomysł co wy na to? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
luki21 0 Napisano 29 Stycznia 2007 Oczywiście ze to odpowiedni ciągnik dla mnie wybór jak najbardziej odpowiedni! Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
leszek04061 0 Napisano 30 Stycznia 2007 WITAM.MAM TAKIE PYTANKO.OD NIE DŁUGIEGO CZASU JESTEM WŁASCICIELEM TROCHE JUZ LECIWEGO MTZ 82(85 ROK).ODDAWAŁEM POMPE WTRYSKOWĄ DO REGENERACJI I TERAZ PO ZAMONTOWANIU NIE MOGE GO URUCHOMIC.CZY MOGŁEM PRZESTAWIC ZAPŁON PODCZAS MONTOWANIA?W PRZEWODACH WIDAC BABELKI POWIETRZA MOZE TO PRZEZ TO?JAK PRAWIDŁOWO GO ODPOWIETRZYĆ??? POZDRAWIAM I PROSZE O ODPOWIEDZ. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
luki21 0 Napisano 30 Stycznia 2007 No aby go odpalić to najpierw 1. odpowietrzyć separator2. odpowietrzyć filtr paliwa(na górnej części filtra śruba na klucz chyba 10)3. odpowietrzyć pompe(jest sruba w pompie która do tego służy)Jeśli to nie pomoże to będziesz musiał odkręcać każdą rurke z osobna przy wtryskach i 'kręcić"rozrusznikiem do póki paliwo nie pójdzie rurką;) Pamiętaj żeby mieć przynajmniej 3/4 baku paliwa też miałe ten problem i u mnie pomogło A co do zapłonu to wydaje mi sie że nie można go przestawić. Pzdr Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
leszek04061 0 Napisano 30 Stycznia 2007 wielkie dzieki za podpowiedz!mam nadzieje ze to pomoze.napisze co i jak poszło.pozdrawiam!!! Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Eryko. 0 Napisano 30 Stycznia 2007 co zrobic jak sie braknie paliwa i ciągnik sie zapowietrzy??w jaki sposob go odpowietrzyc?? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kserkses 0 Napisano 30 Stycznia 2007 A co do zapłonu to wydaje mi sie że nie można go przestawić. Pzdr Możesz wyjaśnić dlaczego , po raz pierwszy słyszę o silniku w którym tego nie można zrobić Przejrzałem katalog i chyba można przestawić Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
andrzej2110 0 Napisano 30 Stycznia 2007 Mi na wiosne podczas przewracania siana zabrakło paliwa w 3512 to po paru prubach odpalenia za pomoco rozrusznika podiechłem 330 +linka i prawie odrazu zapalił. Jak wymieniam filtr to przeważnie w taki sam sposób choć czasem sam zapali ale to żadko. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pronar23 0 Napisano 30 Stycznia 2007 Witam Rafek po co ci aż 90 konny traktor na 10 ha .Moim zdanie w zupełności wystarczył by 80 konny np.( 82a lub 82sa )jeśli mówimy o Pronarku Ja posiadam 82a i spokojnie obrabiam nim 32 ha ale to już twój wybur a co do marki myśle że to dobry chociaż jak każda ma swoje plus i minusy mimo wszystko mysle że to dobry pomysł . Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach