Skocz do zawartości
Gość erykol

Ciągniki MTZ Oraz Pronar i Belarus

Rekomendowane odpowiedzi

Ja mam z na zbiorniku od dołu do góry przeżroczysty wężyk i obok skale.Jakiś wegierski patent bo ciagnik z Węgier.Ale dziala ok i się nie zawiesza

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jak pracuje jeden operator to mniej więcej wie kiedy odtatni raz stał przy dystrybutorze, i ile dziś będzie pracował, jak pracował ostatnio cały dzień to rano tankejszyn i jesteś pewny że nie stanie na polu, a najgorszy bul jak stanie po drodze do domu po pracy!! A i tak bywało!!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam wszystkich słuchajcie mam problem.Kupilem Belarusa 820 w marcu 2007 i dziś rano gdy jechałem i zachamowałem to lewe koło mi zablokowało i niemogłem ruszyć musiałem cofnąc do tyłu i dopiero ruszyłem i jest tak za każdym razem jak zachamuje, jaka jest przyczyna a nieznam się zabardzo na tych ciagnikach mam go młotkiej rozjebać czy co bo znerwów wychodze ,aż strach jest jechac bo blokuje za każdym razem poradzcie mi jaka przyczyna jest,a jeszcze jedno ma moze ktoś instrukcję obsługi do hamulców??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jesli sa takie jak w starszych modelach to prawdopodobnie musisz troche popuscic hamulec chociaz i tak troche dziwne ze calkiem blokuje, u mnie po remoncie jak za bardzo podciaglem to sie strasznie zaczely hamulce grzac i ciagnik sie nie mogl uciagnac.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

własnie dziwne bo się lewe koło blokuje i poprostu szybciej chamuje staje dębai nie puszcza az lekko cofne, a jak cofam to coś tam lekko strzeli czy przeskakuje,niewiem co jest w srodku może coś się odkręciło co? tylke czasu było ok aż do dzisiaj odrazu

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
własnie dziwne bo się lewe koło blokuje i poprostu szybciej chamuje staje dębai nie puszcza az lekko cofne, a jak cofam to coś tam lekko strzeli czy przeskakuje,niewiem co jest w srodku może coś się odkręciło co? tyle czasu było ok aż do dzisiaj odrazu

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

odkręć bęben hamulcowy i wszystko zobaczysz prawdopodobnie jakaś sprężyna wy haczyła się lub pękła

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ok odkrece i zobacze a jakiś schemat hamulców ktoś ma jak to ma być wsrodku żebym jakes lipy nieodwalił

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

tam są tylko tarczki i dwie stalowe które się rozchodzą a pomiędzy nimi kulki stalowe żadna filozofia

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja mam dokładnie tak samo! I tez w lewym kole. Jak zahamuje, to można przez szybe wylecieć. Tylko, że to nie jest hanowanie, tylko blokowanie. Jędrek, jak zrobisz to, to daj znać, co było, ok?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

U nas w lecie sie tarczki zabrudzily i zapiekly blokowaly i sie gotowaly.trzeba bylo rozebrac umyc rozpuszczalnikiem i jest ok.kuzym ma pronara od chyba4 lat i mowi zeraz do roku rozbiera i czysci bo mu sie zapiekaja

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Czyli hamulce są w tym bębnie, do którego "wchodzą" cięgna od hamulców, tak? A koło trzeba ściągać, żeby się do tego dobrać? U mnie, jak już wcześniej napisałem, jedno koło blokuje a drugie prawie wcale nie hamuje. Podciągnąłem na nim hamulec, to i tak nie hamowało, za to się hamulce grzały i musiałem znów popuścić (hamulce oczywiście)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

kola nie trzeba sciagnac tylko sie tam jakos wcisnac ale jest to mozliwe.a ziemia i brud wchodzi przez dziure ktora ma olej wylatowac.i tak zle i tak niedobrze

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Czyli ta dziurka to takie zabezpieczenie, gdyby zaczęły puszczać uszczelniacze, tak? Hmmm... rosyjska myśl techniczna....

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

podwiesić baniak i s powrotem do skrzyni

lepsza ta dziura niż nic u mnie jak odkręciłem bęben to olej się wylał dziurka była przytkana

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Panowie mam problem z lewym kierunkowskazem nie swieci prawy chodzi lewy niestety wymienilem przerywacz ale nie pomoglo prosze o pomoc

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Panowie mam problem z lewym kierunkowskazem nie swieci prawy chodzi lewy niestety wymienilem przerywacz ale nie pomoglo prosze o pomoc

Sprawdziłeś przełącznik? przerywacz nie ma tu nic do rzeczy, jeśli druga strona działa.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

przełącznik jest nowy tzn. oryginalny zastąppiony hebelkowym ciągnik z roku 95

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
przełącznik jest nowy tzn. oryginalny zastąppiony hebelkowym ciągnik z roku 95
NOWY nie znaczy dobry

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Pietrek, nie jesteś odosobniony w problemach z MTZ. U mnie na przykład nie świeci jedna postojówka z przodu, jedna z tyłu, oraz jeden stop z tyłu. Żarówki dobre, prąd nie dochodzi. Gdzies sie po prostu zawieruszył. Może się znajdzie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

mi tez nie swieci lewa postojowka z przodu i z tylu oraz podswietlenie tablicy a zarówki nowica, moze co do kierunkowskazu winny jest przelącznik awaryjnych

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

×
×
  • Dodaj nową pozycję...