jozekrej 0 Napisano 22 Kwietnia 2008 Kiedyś wspominałem o braku reakcji podnośnika na sterowanie dzwignia podnoszenia.Problem pojawia się po jakimś czasie ,może to byc godzina a czasem szybciej.Dzisiaj wystąpiło to samo ,ale zauwazyłem ze gdy podnośnik nie reaguje ,ale jednocześnie uruchomi się dzwignię do obsługi gniazd hydraulicznych przy kierownicy ,podnośnik zaczyna działać.Trudno tak pracować ,podejrzewam jakis zawór itp.Może ktoś ma taki problem,będę wdzieczny za jakieś sugestie ,nie chcę pakować nie potrzebnie kasy w wymianę rożdzielacza i regulatora(który był wymieniany dwukrotnie na gwarancji). może zacina ci się zawór który znajduje się przy rozdzelaczu pod kierownicą kolega wcią go przeszlifował bo miał wygniecenia od pracy i wróciło do normy Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
damian9871 0 Napisano 22 Kwietnia 2008 u mnie tak było jak kulki z suwaka uciekły ale wtedy dźwignia przy kierownicy nie blokowała się w żadnym położeniu i olej sobie krążył Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
gargamel 0 Napisano 22 Kwietnia 2008 Dzisiaj mioja wytrzymałość się skończyla i kup[iłem nowy rożdzielacz ,ale następny problem ,mimo tego samego symbolu są inne kroćce zacilające i w moim starym są na nich zaworki ,natomiast nowy nie posiada zaworkow, a nawet nie ma możliwości ich założenia ,gdyż jest mniejszy gwint i nie ma fabrycznej dokładnej obróbki tak że tam ich być nie moze.Isnieje ewentualnośc że są takie krócce wyposazone w zaworki ,a może ich być nie musi?Jutro jade znowu do sklepu się o to pytać a moze ktoś to już przerabiał? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bernipab 0 Napisano 24 Kwietnia 2008 mam przy mtz 82 potworne luzy w kierownicy a przy większych prędkośiach jazdy trudno uprowadzić ciągnik prosto ponadto w prawo skręt mam bardzo duży a w lewo ograniczony.Czy ktos wie co może być, proszę o radę i o pomoc Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bernipab 0 Napisano 24 Kwietnia 2008 mam przy mtz 82 potworne luzy w kierownicy a przy większych prędkośiach jazdy trudno uprowadzić ciągnik prosto ponadto w prawo skręt mam bardzo duży a w lewo ograniczony.Czy ktos wie co może być, proszę o radę i o pomoc Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bernipab 0 Napisano 24 Kwietnia 2008 mam przy mtz 82 potworne luzy w kierownicy a przy większych prędkośiach jazdy trudno uprowadzić ciągnik prosto ponadto w prawo skręt mam bardzo duży a w lewo ograniczony.Czy ktos wie co może być, proszę o radę i o pomoc Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
JacekXXL 0 Napisano 24 Kwietnia 2008 kolego "bernipab" na temat luzów nic Ci nie doradzę natomiast co do skrętu to podejrzewam że masz różne długości tych drążków do regulacji zbieżności i tu tkwi problem musisz poprostu je tak poskręcać aby były równe i podkręt będzie równy Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
piotrek19812 0 Napisano 24 Kwietnia 2008 moze tez byc zle ustawione ramie ktore popycha drazki,jeden zabek na frezie robi spora roznice. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Klemens 0 Napisano 24 Kwietnia 2008 mam przy mtz 82 potworne luzy w kierownicy a przy większych prędkośiach jazdy trudno uprowadzić ciągnik prosto ponadto w prawo skręt mam bardzo duży a w lewo ograniczony.Czy ktos wie co może być, proszę o radę i o pomoc bernipab-luzy zacznij od skręcenia końcówek/rownież tych pod ciągnikiem,oraz sprawdź czy śruba wychodząca z korpusu jest dobrze dokręcona. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dominik1989 0 Napisano 26 Kwietnia 2008 Przerabiał może ktoś z was ostatnio remont skrzyni w MTZ-82? Chciałbym się dowiedzieć jak kształtują się ceny cząści, głównie tryby? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
racha 0 Napisano 27 Kwietnia 2008 http://www.allegro.pl/item349829566_zetor_10145_nie_ursus.htmlPOLECAM Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
DAREX 0 Napisano 27 Kwietnia 2008 Przerabiał może ktoś z was ostatnio remont skrzyni w MTZ-82? Chciałbym się dowiedzieć jak kształtują się ceny cząści, głównie tryby? Na jesieni robiłem remont skrzyni biegów w MTZ wymieniłem 8 kól zębatych,18 łożysk 2 wodziki zmechanikiemi z wiankiem na koniec remontu wyszło 2500 pln części kupywałem w Parczewie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
siwy77 0 Napisano 27 Kwietnia 2008 mam przy mtz 82 potworne luzy w kierownicy a przy większych prędkośiach jazdy trudno uprowadzić ciągnik prosto ponadto w prawo skręt mam bardzo duży a w lewo ograniczony.Czy ktos wie co może być, proszę o radę i o pomocU mnie była niedokręcona nakrętka dociągająca wąs do wałka kolumny kier. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bernipab 0 Napisano 3 Maja 2008 moze tez byc zle ustawione ramie ktore popycha dazki,jeden zabek na frezie robi spora roznice. jak przestawic ten ząbek? dodam że nie ma luzów na drążkach a nakrętka pod wąsem jest dokręcona. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bernipab 0 Napisano 3 Maja 2008 moze tez byc zle ustawione ramie ktore popycha dazki,jeden zabek na frezie robi spora roznice. jak przestawic ten ząbek? dodam że nie ma luzów na drążkach a nakrętka pod wąsem jest dokręcona. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
nita 0 Napisano 3 Maja 2008 moze tez byc zle ustawione ramie ktore popycha dazki,jeden zabek na frezie robi spora roznice. jak przestawic ten ząbek? dodam że nie ma luzów na drążkach a nakrętka pod wąsem jest dokręcona. oring na tłoczysku do wymiany narętka od sterownia zaworem olejowym może być zbyt mocno odkręcona lekko dokręcić (tam jest chyba zawleczka to tylko o jedną dziurkę ) śrube od wąsa kierowniczego najlepiej przewiercić na przestrzał i założyć zawleczkę spokój na zawsze ale przed wierceniem usunąć podkładkę sprężynującą Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
maly 0 Napisano 3 Maja 2008 Posiadam instrukcje obsługi do MTZ 80, 82 PRONAR NAREW Mój Email: rkrystian@interia.euGG: 10024523 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
siwy77 0 Napisano 3 Maja 2008 Ma ktoś z Was zamontowany w MTZ rozrusznik szybkobieżny prod. litewskiej UAB JUBANA?.Jego cena jest o około 50% niższa niż Magnetona.Co z jakością-czy się nie psują?.P.Może ktoś jeszcze ma jakieś doświadczenia w tym temacie? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ROKITA 0 Napisano 4 Maja 2008 Ja mam Belarusa 820.2 z 2007 roku i on ma chyba taki rozrusznik oryginalnie montowany i jak na razie sprawuje sie bardzo dobrze, ciągnik w zimę pali bez problemu nawet bez użycia świecy. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
S-Piotr 0 Napisano 4 Maja 2008 Ma ktoś z Was zamontowany w MTZ rozrusznik szybkobieżny prod. litewskiej UAB JUBANA?.Jego cena jest o około 50% niższa niż Magnetona.Co z jakością-czy się nie psują?.P.Może ktoś jeszcze ma jakieś doświadczenia w tym temacie? Założyłem Megatona do C-360 pali rewelacyjnie polecam. A w MTZ mam na24v i daje rade. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kalisk 0 Napisano 5 Maja 2008 mam pytanie chce kupić sobie belarusa 920. ma ktos taka maszyne??? ile ma koni bo spotkałem 80 koni i wypowiedz ze ma 90 koni??? jest lepszy od belarus 820??? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Ulan 0 Napisano 7 Maja 2008 Witam! Posiadam ksiazki do następujacych MTZ'ów: -Instrukcja obsługi do MTZ-80,82,82H,82P ,Belarus-550E, 552E, 570,572, 510E,512E,520,522 -Katalog MTZ-80,82 - instrukcja obsługi MTZ 900/900.3; 920/920.3; 950/950.3; 952/952.3 Jeśli ktoś chce , mój mail : Comp4ct@wp.pl Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pietrek 0 Napisano 8 Maja 2008 Panowie czy naprawiał ktos hamulec reczny w mtz 80 jak zabrac sie za ta naprawe i jakie materiały sa mi potrzebne Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Janek44 0 Napisano 8 Maja 2008 @kaliskTu możesz dowiedzieć się wszystkiego.http://www.birawit.pl/belarus.htm Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Peron 0 Napisano 8 Maja 2008 Ja dzisiaj robiłem lewa stronę hamulców w MTZ. Miałem tak, że jak wcisnąłem mocno pedał hamulca, to ciągnik stawał w miejscu, po prostu blokowało koło. Rozebrałem to, tarcze były już przydarte i jedna pęknięta. Założyłem obie nowe i nowe spreżynki. Okazało się, ze nowe tarcze są za szerokie i po skręceniu całości koło jest zablokowane. Rozebrałem od nowa, w miejsce nowej wrzuciłem starą, przemytą w bnzynie tarczę i jest dobrze póki co. Jutro biorę się za prawą stronę, bo praktycznie nie hamulcuje mi. Z lewej strony nie ma przecieków ze skrzyni, uszczelniacz trzyma dobrze jeszcze. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach