nikt 0 Napisano 17 Stycznia 2010 aaa i jeszcze siedzenie na srodek przestawilem bo dzwignia od zmiany biegow o noge wadzila i mnie to draznilo teraz jest ok,nom siedzonko super grammer z podlokietnikami mozna pracowac,bo jak widze te orginalne rosyjskie siedzenia to masakra. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
powerkb 0 Napisano 17 Stycznia 2010 Ja w tamtym roku ściągnąłem Belarusa i mam orginalne bez podłokietników. Bez tego da się przeżyć ale brakuje mi ustawiania fotela na przechył np do orki Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
nikt 0 Napisano 17 Stycznia 2010 tego to i w moim niema,a w sumie nie o podlokietniki chodzi tylko amortyzacje ale jak masz sprowadzonego to jest inne niz te co ty na polske przychodzily. Jakie masz z tylu opony? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
powerkb 0 Napisano 17 Stycznia 2010 Niestety jestem poza domem i nie mam jak sprawdzić, a nie pamiętam. Ale tak wygląda: Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
andrews 0 Napisano 17 Stycznia 2010 jak się ociepli to będę działał. A koguta mieliście czy może ktoś montował z was takowe bo ja nie mam a wolałbym montować go jakoś na rogu bo nie chcę urwać o gałęzie a u mnie tych drzew pełno Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
powerkb 0 Napisano 17 Stycznia 2010 U mnie nie było. Mam takowego w domu wystarczy założyć ale zastanawiam się czy wogóle będzie potrzebny Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kgal 0 Napisano 20 Stycznia 2010 powiedzcie jak wyregulować hamulce w mtz - kiedyś kręciłem śrubami na korpusach gdzie siedzą te tarczki - jakiś czas działalo a teraz znów beznadziejnie hamuje właściciwe wcale - reczny jest tylko dobry - niewiem co poradzić na to, a wogóle nie wiem czy te sruby wkręcać czy wykrecać? i ile?a mam jechać szosą z drewnem opałowym - lepiej jak by działały Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
grzegorz200 0 Napisano 20 Stycznia 2010 a może masz już zużyte tarcze hamulcowe...jeżeli po podciągnięciu pomaga na bardzo krótko, to przeważ tarczki są do wymiany... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
siwy77 0 Napisano 20 Stycznia 2010 a może masz już zużyte tarcze hamulcowe...jeżeli po podciągnięciu pomaga na bardzo krótko, to przeważ tarczki są do wymiany...tarczki i ewentualnie do wymiany kulki.;P. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
nikt 0 Napisano 20 Stycznia 2010 powiedzcie jak wyregulować hamulce w mtz - kiedyś kręciłem śrubami na korpusach gdzie siedzą te tarczki - jakiś czas działalo a teraz znów beznadziejnie hamuje właściciwe wcale - reczny jest tylko dobry - niewiem co poradzić na to, a wogóle nie wiem czy te sruby wkręcać czy wykrecać? i ile?a mam jechać szosą z drewnem opałowym - lepiej jak by działałysruby trzeba wkrecac do momentu az skok jalowy bedzie w granicach 70-90mm mierzony od pologi do wierzcholka pedalu.ale o ile jak naciskasz i pedaly nie wpadaja w podloge a nie chamuje to bez rozebrania sie nie obejdzie, tak wiec tarczki i uszczelniecze bo lubia puszczac i zaoliwiac tam wszystko.aa i jak bedziesz tam zagladal to zmien sprezyny zeby potem nie wyszlo ze blokuja namulce Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
alwaro 0 Napisano 21 Stycznia 2010 do pronara1221a planuje założyc przednie opony rozmiar 420/70R24 bo te orginalnie 370/70R24 sa za wąskie i tak sie zastanawiam czy wszystko bedzie ok średnica pozostanie taka sama wiec powinno byc ok ale jakby co mile widziana jakas opinia. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
nikt 0 Napisano 21 Stycznia 2010 Jak na moje oko to opona 420/70R24 bedzie jednak wyzsza od 370/70R24 poniewaz odnosnik 70 oznacza ,70% szerokosci stanowi wysokosc wiec o ile wieksza szerokosc to i wysokosc wzrosnie,ale nie jestem calkiem pewien.Zatem szerokosc niczemu nie zaszkodzi, o ile srednice beda takie same bo wszystko sie rozchodzi o zgranie z tylem. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
korsarz 0 Napisano 22 Stycznia 2010 Panowie mam problem MTZ 82 raz grzeje raz nie płynu jest dość co może być nietak? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kryspinx2 0 Napisano 23 Stycznia 2010 Sprawdz obieg płynu w układzie,może jest coś przytkane,co może doprowadzić wolniejszego obiegu płynu,a co wiąże się z wolniejszym oddawaniem ciepła(płyn chłodzi się już w przewodach,a nie w nagrzewnicach).Jak to nie to to nie mam pojęcia co.A może coś jest nie tak z pompą wodną. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kryspinx2 0 Napisano 23 Stycznia 2010 Sprawdz obieg płynu w układzie,może jest coś przytkane,co może doprowadzić wolniejszego obiegu płynu,a co wiąże się z wolniejszym oddawaniem ciepła(płyn chłodzi się już w przewodach,a nie w nagrzewnicach).Jak to nie to, to nie mam pojęcia .A może coś jest nie tak z pompą wodną. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kamil 23 0 Napisano 23 Stycznia 2010 Panowie mam problem MTZ 82 raz grzeje raz nie płynu jest dość co może być nietak?Może ci się zapowietrzył układ Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
korsarz 0 Napisano 23 Stycznia 2010 Wczoraj po 2 godzinach jazdy nagle zaczoł grzać normalnie, dzisiaj jeździłem i mi niegrzał. czy to jest możliwe żeby w MTZ zapowietrzył sie układ? A termostat może mieć coś wspulnego z tą awarią? Jak sprawdzić czy niejest przytkana nagrzewnica czy jak spuszcze płyn i dmuchne sprężarką w te korki od spuszczania płyny z nagrzewnicy wystarczy? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kamil 23 0 Napisano 24 Stycznia 2010 Wczoraj po 2 godzinach jazdy nagle zaczoł grzać normalnie, dzisiaj jeździłem i mi niegrzał. czy to jest możliwe żeby w MTZ zapowietrzył sie układ? A termostat może mieć coś wspulnego z tą awarią? Jak sprawdzić czy niejest przytkana nagrzewnica czy jak spuszcze płyn i dmuchne sprężarką w te korki od spuszczania płyny z nagrzewnicy wystarczy?na górę idą dwa przewody jednym idzie w górę a drugim wraca płyn odkręć ten od powrotu i tak jak się spuszcza paliwo pociąg troszke Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zielon 0 Napisano 25 Stycznia 2010 witam mam problem z belarusem 82 teraz w mrozy nie chce mi podnosić ramion ostatnio troche pogrzebałem i zaczął podnosić a dzisiaj nic pompa daje olej z rozdzielacza też wychodzi ale nie chce podnosić Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
S-Piotr 0 Napisano 26 Stycznia 2010 Ostatnio wymieniałem w swoim 820 nagrzewnicę bo ciekła , po złożeniu przewodów i zalaniu chodnicy,ciepło poszło bez odpowietrzania.Raczej to wina termostatu . Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
cojajco 0 Napisano 26 Stycznia 2010 Witam Koledzy. Mam takie pytanie. Jakiś czas temu nabyłem MTZ 82. Podczas pracy zauważyłem takie coś. Mianowicie gdy ciągnik pracował z górki, lekko spadało ciśnienie a gdy zbliżałem się do końca pola i jeszcze przyhamowałem gwałtownie spadało do zera na jakieś 3-5 sekund i wracało do normalnej wartości. Dodam że ciśnienie na zimnym silniku wynosi jakieś 2,5 atm. a na gorącym i wolnych obrotach spada do około 1 atm. Co może być tego przyczyną? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
1Hubert2005 0 Napisano 27 Stycznia 2010 Miałem podobny problem z ciśnieniem okazało się że smok przy pompie olejowej odkręcił się i leżał w misce olejowej Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
korsarz 0 Napisano 27 Stycznia 2010 Ostatnio wymieniałem w swoim 820 nagrzewnicę bo ciekła , po złożeniu przewodów i zalaniu chodnicy,ciepło poszło bez odpowietrzania.Raczej to wina termostatu . To jak termostat bedzie cały czas otwarty to niebędzie grzał? Idzie sprawdzić bez odkręcania do termostatu czy on jest dobry czy trzeba do niego zajżeć żeby to sprawdzić? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
S-Piotr 0 Napisano 27 Stycznia 2010 Ja znam tylko metodę sprawdzenia termostatu poprzez jego zagrzanie,czy to w wodzie,czy przez nagrzanie go opalarką,demontaż obowiązkowy,a wynik 100%. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
cojajco 0 Napisano 27 Stycznia 2010 Miałem podobny problem z ciśnieniem okazało się że smok przy pompie olejowej odkręcił się i leżał w misce olejowej Dzięki sprawdzę to w najbliższym czasie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach