bartek26grot 0 Napisano 8 Października 2011 witam mam mtz 82 z 82roku ostatnio kupilem agregat 2,5 m z siewnikiem zakładanym na agregacie hydraulicznie po zasianiu w polu ok 2 ha na jednym z konców pompa przestała podnosić bez żadnych wcześniejszych oznak o awarii. na jednym z koncow odmowila posluszenstwa i tyle. po sciagnieciu i wezwaniu mechanika stwierdzil brak cisnienia i wymiane pompy olejowej kupilem nowa wzmaccniana i po nastepnym obsianiu ok 2 ha sytuacja sie powtorzyła identycznie na przed ostatnim koncu podniosla bez problemu a na drugim odmowila posluszenstwa i tyle Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Macin2 0 Napisano 9 Października 2011 -------------------------------------------------------------------------------- Witam,pytanie jak w temacie,padł mi regulator siłowy(stary typ)kupiłem nowy,podnośnik ma swój udwig podnosi dzwignią przy siedzeniu lecz nie opuszcza(kombinowałem regulować cięgnami i nic-da się to zrobić tylko dzwignia przy kierownicy).Co może być tego przyczyną???? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
korsarz 0 Napisano 9 Października 2011 witam mam mtz 82 z 82roku ostatnio kupilem agregat 2,5 m z siewnikiem zakładanym na agregacie hydraulicznie po zasianiu w polu ok 2 ha na jednym z konców pompa przestała podnosić bez żadnych wcześniejszych oznak o awarii. na jednym z koncow odmowila posluszenstwa i tyle. po sciagnieciu i wezwaniu mechanika stwierdzil brak cisnienia i wymiane pompy olejowej kupilem nowa wzmaccniana i po nastepnym obsianiu ok 2 ha sytuacja sie powtorzyła identycznie na przed ostatnim koncu podniosla bez problemu a na drugim odmowila posluszenstwa i tyle A niewciska ci sie ten guziczek w siłowniku odpwiedzialny za odciecie oleju po uniesieniu w górne położenie pompy, u mnie to lubi sie wcisnąć i niekiedy sam niewyskoczy i potem jest problem. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bartek26grot 0 Napisano 9 Października 2011 witam mam mtz 82 z 82roku ostatnio kupilem agregat 2,5 m z siewnikiem zakładanym na agregacie hydraulicznie po zasianiu w polu ok 2 ha na jednym z konców pompa przestała podnosić bez żadnych wcześniejszych oznak o awarii. na jednym z koncow odmowila posluszenstwa i tyle. po sciagnieciu i wezwaniu mechanika stwierdzil brak cisnienia i wymiane pompy olejowej kupilem nowa wzmaccniana i po nastepnym obsianiu ok 2 ha sytuacja sie powtorzyła identycznie na przed ostatnim koncu podniosla bez problemu a na drugim odmowila posluszenstwa i tyle A niewciska ci sie ten guziczek w siłowniku odpwiedzialny za odciecie oleju po uniesieniu w górne położenie pompy, u mnie to lubi sie wcisnąć i niekiedy sam niewyskoczy i potem jest problem. Jak ten przycisk to pompa a tez ni e dziala wywracanie tzn. wciaganie siewnika na agregat hydraulicznie uruchamiane drugą dzwignia od lewej pompa podnosi ciegna ale bardzo powoli pare minut same ciegna Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
korsarz 0 Napisano 9 Października 2011 Nie ten przycisk blokuje podnoszenie samych ciegien kiper powinien działac Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jahooo 0 Napisano 9 Października 2011 A może masz problem z zaworem bezpieczeństwa (zacina się ) albo z napędem pompy ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Marek1971 0 Napisano 2 Listopada 2011 Witam.Panowie,Szanowni forumowicze-szukam uszkodzonego spalonego pronara 5122.Potrzebna mi konkretnie obudowa skrzyni biegów carraro.Bardzo proszę o rekonesans w okolicy.Z góry dziękuję. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
paul723 0 Napisano 2 Listopada 2011 Witam Panowie może ktoś mi powie czy można odjechać silnikiem ze skrzynią w całości od tylnego mostu.Bo poszła mi uszczelka na połączeniu skrzyni i tylnego mostu a nie bardzo wiem jak idą tam wałki czy to się rozejdzie czy trzeba coś jeszcze rozkręcić .Proszę o szybką odpowiedź bo olej leje się jak diabli Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
nikt 0 Napisano 2 Listopada 2011 da sie odjechac no pokrywe skrzyni i przystawke napedu musisz zdjac bo pod nimi sa sruby mocujace te klocki ze soba Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
paul723 0 Napisano 11 Grudnia 2011 Witam mam problem z przełączaniem biegów w MTZcie nie mogę przełączyć z polowych na szosowe wajcha wchodzi bez problemu na położenie polowych a nie mogę jej przełożyć na szosowe. Jak się dłużej pomęczę to w końcu jakoś wejdzie Ale to nie jest robota. A jeszcze jak pracuję na szosowych w polu to czasem mi wyskakują te szosowe biegi i w tedy nie na problemu z włożeniem ich z powrotem tylko jak przebiję na polowe sam to z powrotem nie mogę za nic przełączyć. Z góry Dziękuję za odpowiedzi Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
korsarz 0 Napisano 11 Grudnia 2011 Ja robie tak jak mi ciężko wchodzą polowe albo nieumiem wbić polowych to wbijam bieg puszczam sprzęgło i potem szybko na polowe i ja to sie tam wszystko kręci to plowe wskoczą ze szosowymi jest to samo ale powiem szczeże że u mnie to żadko sie zdaża. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Asso 0 Napisano 11 Grudnia 2011 Ja powiem szczerze z biegami nie mam zadnego problemu, jedyne co to jak np w transporcie jade z wiekszym ciezarem tj. ze nie da sie ruszyc na szosowych to zmieniajac z polowych na szosowe dwa razy wysprzeglam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Asso 0 Napisano 11 Grudnia 2011 no niestety nie idzie edytowac postow.... Chcialem jeszcze dodac, ze zmieniajac biegi na reduktorze pomiedzy polowymi i szosowymi zawsze mam luz na dzwigni od biegow. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
paul723 0 Napisano 24 Grudnia 2011 Zdrowych i wesołych Świąt Bożego Narodzenia dla wszystkich ode mnie . :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Maciej Boryna 0 Napisano 26 Grudnia 2011 Witam chcę kupić mtz-ta 80 tego w dużej kabinie i mam do was z związku z tym pytanie czy: nie jest bardzo awaryjny ile ma biegów i jak się je przełącza czy WOM się włącza bez sprzęgła i ile ma prędkości podnośnik ile ma udźwigu i czy steruję się nim tymi wajchami przy kierownicy czy z boku ma jakąś wajchę od tego hamulce czy ma tarczowe czy bębnowe i czy są uruchamiane mechanicznie czy hydraulicznie. I jeszcze jedno pytanko jak jest z komfortem w takim ciągniku czy jest szczelnie i cicho w kabinie. dokładniej chodzi mi o taki model:http://otomoto.pl/mtz-belarus-80-A95375.htmlproszę o odpowiedź pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
seweryn7701 0 Napisano 26 Grudnia 2011 Awaryjny tyle co każdy ciagnik z tego okresu,Biegów 18 do przody, 4 do tyłu, Wom włączany bez sprzęgła dzwignią koło prawego błotnika. Obroty zależne i niezależne, zależne 540 i 1000. Podnośnikiem mozna sterować prawą dzwignią koło kierownicy lub drugą koło fotela kierowcy. Udzwig Nie pamiętam coś ponad 3000kg. Hamulce sterowane mechanicznie tarczowe po dwie tarcze na koło. Ciagnik za te pieniądze w miare uczciwy, w środku cicho na tyle żeby wytrzymać cały dzień jazdy i nie ogłuchnąć a posłuchać radia. Ogólnie awaryjność i cisza w środku zależy od stanu technicznego egzemplarza. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Maciej Boryna 0 Napisano 28 Grudnia 2011 Dzięki za odpowiedź w sobotę jadę oglądać dwa może nowy rok przywitam nowym nabytkiem Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
seweryn7701 0 Napisano 28 Grudnia 2011 Swojego też kupiłem w styczniu he he. http://zapodaj.net/8ae68dc9b8aa.jpg.html[/img][/url] Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
da123 0 Napisano 30 Grudnia 2011 Witam wszystkich,mam mtz 82 z 74 roku, i mam taki problem, że do pompy paliwowej dostaje mi się olej z silnika i wylatuje nadmiarem. Czy ktoś spotkał się z takim Proszę o jakąś podpowiedź, pozdrawiam;). Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
da123 0 Napisano 30 Grudnia 2011 Witam wszystkich,mam mtz 82 z 74 roku, i mam taki problem, że do pompy paliwowej dostaje mi się olej z silnika i wylatuje nadmiarem. Czy ktoś spotkał się z takim Proszę o jakąś podpowiedź, pozdrawiam;). Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
paul723 0 Napisano 30 Grudnia 2011 Witam wszystkich, Pewny jesteś że to jest olej z pompy paliwowej ? Bo takie same objawy są jak puszczają sekcje to ropa przedostaje się na dół do pompy miesza z olejem który jest w pompie i dlatego wylewa się nadmiarem najczęściej zdarza się to jak silnik pracuje na małych obrotach. Według mnie to powinieneś sprawdzić pompę u jakiegoś pompiarza. Ale to tylko takie moje sugestie. :) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
paul723 0 Napisano 30 Grudnia 2011 Przepraszam za pomyłkę chodziło o to czy pewny jesteś że to jest olej z ślinika. : Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
agnes 0 Napisano 31 Grudnia 2011 Witam nie mam przedniego napędu na pierwszej pozycji przełaczania czyli kiedy się tylne koło ślizgnie to napęd powinien sie załączyć automatycznie na podporze wyregulowałem nakrętke według książki na 80 nm ,ale mam wrażenie że juz dokręciłem do końca gwintu na drugiej pozycji napęd jest na stałe i działa, lecz nie działa jadąc do tyłu. Czy to bedzie wina podpory bawić się w jej naprawe czy lepiej kupic nową. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rusin 0 Napisano 31 Grudnia 2011 nie jestem pewien ale w MTZ chyba naped nie dziala na wstecznym. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
paul723 0 Napisano 31 Grudnia 2011 Wystarczy dołożyć do podpory jedną podkładkę i wszystko będzie działać jak należy . Jeżeli czujesz że się ślizga wał przedniego napędu na podporze, ja mam przedni napęd w obie strony i do przodu i do tyłu ŻYCZĘ WESOŁEJ ZABAWY SYLWESTROWEJ I SZCZĘŚLIWEGO NOWEGO ROKU 2012 I OBY BYŁ LEPSZY OD TEGO Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach