luki21 0 Napisano 2 Lutego 2013 Witam czy odnawiał ktoś dużą kabinę w MTZ -cie , chodzi mi głównie o wyklejenie jakąś tapicerką? Macie jakiś pomysł? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
seweryn7701 0 Napisano 4 Lutego 2013 Mam ale nie robiłem. Na razie jest plan. Z podłogi pod fotelem i błotników wywalę ten skaj i wyłożę wszystko gumą. Na podłogę na pewno podłożę jakąś matę wygłuszającom. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
luki21 0 Napisano 5 Lutego 2013 Faktycznie pomysł jest bardzo ciekawy myślę że się na niego skuszę. Problem nr 2 Jak zregenerować przystawkę wyjścia na przedni napęd? trzeba się do tego jakoś specjalnie przygotować? Mam dość duży luz osiowy na wyjściu. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
seweryn7701 0 Napisano 6 Lutego 2013 A nie trzeba. Sprawdź czy to przypadkiem tylko flansza nie popuściła. Jeśli to luz na łożyskach to trzeba ja całą odkręcić niestety.Rozbierać intuicyjnie... czyli tak żeby sie rozebrało. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
luki21 0 Napisano 6 Lutego 2013 Nie flansza trzyma mocno. Ja mam MTZ 552 ale to w 95% MTZ 82. Czy ktoś może mi odpowiedzieć na pytanie jaki powinienem mieć tam wsadzony silnik. Bo na bloku mam D-240 a wiem że takie chodzą w MTZ-80/82 a u mnie powinien być D-50 czy tak? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
seweryn7701 0 Napisano 6 Lutego 2013 D-50 jest w starszej wersji tego ciągnika mtz-50. U ciebie ma być silnik z blokiem D-240. Wszystko jest w porządku. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
luki21 0 Napisano 6 Lutego 2013 No to ok. Czy do mojej skrzyni można dołożyć wzmacniacz momentu "półbiegi" ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
seweryn7701 0 Napisano 8 Lutego 2013 Nie mam zielonego pojęcia. Trzeba by wiedzieć czy tylko nie ma bebechów czy obudowa skrzyni redukcyjnej jest taka sama. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
luki21 0 Napisano 8 Lutego 2013 Skrzynia wydaje się być taka sama. Co do bebechów nie mam zielonego pojęcia. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
luki21 0 Napisano 9 Lutego 2013 Jak sprawdzić czy jest uszkodzony czujnik a jak że wskaźnik poziomu paliwa? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
korsarz 0 Napisano 10 Lutego 2013 O właśnie sam jestem tego ciekaw bo mi odwrotnie pokazuje Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
luki21 0 Napisano 13 Lutego 2013 Czy ktoś wie jak podłączyć wskaźnik temperatury wody? Kupiłem nowy i są dwa zaciski oznaczone rosyjskimi literami D i b. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
luki21 0 Napisano 16 Lutego 2013 Podłączyłem nowy czujnik ale coś nie działa poprawnie. Wskazówka się wychyla ale nie odzwierciedla odpowiedniej temp. (przy powiedzmy 40st wchodzi na 100. Co może być przyczyną? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Aero87 0 Napisano 27 Lutego 2013 Witam.Posiadam MTZ 82 z roku 95.Interesuje mnie czy u was też ciekną złączki elastyczne hydrauliki wspomagania ( tych 4 przewodów które biegną nad silnikiem w stronę kierownicy/orbitrolu?)które znajdują sie mniej wiecej nad filtrem powietrza?Jak poradzic sobie z wyciekami? Dociąganie pomaga na chwile...Wymienić na nowe, czy jakoś uszczelnić? Kiedyś słyszałem że pomaga niby przetarcie łożyska i kulelek (końcówek) papierem sciernym, prawda to?Czy rozkrecic i na sylikonie złożyć bądź uszczeleczki dorobic?Sprawa nr 2.Siłownik TUZ tył c-110 wycieka olej na połączeniu dekla i cylindra.Jest tam jakaś uszczelka?jeśli tak to chyba nie ma jej w tym zestawie?http://allegro.pl/komplet-uszczelnienie-silownika-c-110-winnicki-mtz-i3011390668.htmlCzy warto przy okazji wymiany tej uszczelki wymienic wszystkie te elementy co sa w zestawie z powyższego linku? Siłownik nie wykazywał oznak zużycia ( agregat 3m, 4 rzedy zębów + podwójne wałki na 3 wachaczach, po zgaszeniu i podniesionym agregacie nie opadało praktycznie co 45- 60 sek może było słychać tyknięcia od tego jak powoli po mm siłownik poddaje sie, ale zaznaczam że spora dzwignia przy tym agregacie wystepuje bo najcięższe wałki na wachaczach sa na samym koncu)Pozdrawiam wszystkich uzytkowników forum PPR! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
nikt 0 Napisano 3 Marca 2013 wymien przewody bo ciekna na zakuciach i nie dociagniesza w silowniku niema uszczelki tylko oring i on jest w zestawie a jak juz rozbierasz to wymien calosc Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
luki21 0 Napisano 4 Marca 2013 Witam Chciałbym ponowić temat. Kupiłem MTZ 552 i zauważyłem że w chłodnicy płyn jest jakiś czarny i tłusty a na korku jest osad jakby oliwa. Obserwowałem olej w silniku i stan zdaje się trzymać. Uszczelkę pod głowicą mam w jednym miejscu walniętą bo mi lekko poci ale co z tym płynem? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
seweryn7701 0 Napisano 4 Marca 2013 Pewnie uszczelka walnięta jest i w drugą stronę... w kanał wodny.To najczęstsza przyczyna oleju w chłodnicy. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
luki21 0 Napisano 5 Marca 2013 No może być taka przyczyna. On miał niedawno wymieniana głowicę na nową (stara ponoć miała dziurę) i może coś zostało źle założone. A może ten olej to jeszcze pozostałości po poprzedniej awarii? może nie wyczyścili chłodnicy ! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jahooo 0 Napisano 5 Marca 2013 Witam Mam nietypowy problem. Mam MTZ-50. Nie mogę opuścić podnośnika. W pozycji opuszczanie słychać, że silnik ma ciężej i tyle. Podnośnik jest teraz na MAX w górze i stoi. Sprawdzałem zaworek na siłowniku - nie jest zacięty. W położeniu podnoszenie także słychać, że silnik ma ciężej i słychać syk zaworu przeciążeniowego. Czy to może być wina regulatora dociążenia ? Przy kierownicy mam 4 dźwignie - 2 od wyjść na hydraulikę zew, jedną od podnośnika i jedną chyba od dociążania, bo jest podłączona do tego regulatora dociążania. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jahooo 0 Napisano 7 Marca 2013 Problem się "rozwiązał", winien był regulator dociążania. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
andrews 0 Napisano 12 Marca 2013 Witam panowie, w moim belarusie zmieniłem jakiś czas temu tłumik bo się rozleciał i ten nowy po roku leci znów. Założyłem rurę z kwasówki dł 1m ale chyba za krótka jest bo strasznie głośny jest. Liczyłem się że będzie głośny ale teraz jest strasznie. Macie jakiś pomyśl na tłumik do belarusa najlepiej z kwasówki, albo może dołożyć chwytacz iskier???? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
krzysiekziolo 0 Napisano 12 Marca 2013 Na koniec tej rury co masz wspawaj cieńszą i będzie dużo ciszej. Ja mam takie tłumiki zrobione ze zwykłych rur do 80tki i Fergusona 2685 i bardzo ładnie chodzą. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
andrews 0 Napisano 12 Marca 2013 Zobaczę. Dzięki za podpowiedź. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jahooo 0 Napisano 18 Marca 2013 Rura przelotowa jest dobra tylko do turbo, do zwykłej wersji jest za głośna. Wspawanie cieńszej niewiele zmieni. A jaki tłumik zakładałeś - długi czy krótki ? Długi jest bardziej wahliwy i potrafi się odłamywać. A jeśli tłumik się przepala, to znaczy że masz źle ustawioną pompę i dużo paliwa dopala się w dolocie (za małe ciśnienie wtrysku, słabe wtryskiwacze i paliwo nie spala się zupełnie). Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jahooo 0 Napisano 21 Marca 2013 mam pytanie odnośnie sprężarki. Mam wersję eksportową ze sprężarką napędzana od skrzyni biegów. Włączenie sprężarki - dźwignią wyciąganą do tyłu. Sprężarkę się włącza czy wyłącza wyciągnięciem dźwigni???W instrukcji nic nie pisze, a ciągnika na razie nie mam potrzeby uruchamiać. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach