damian9871 0 Napisano 5 Października 2006 zapchany filtr bardziej na moc wpływa a pośrednio na grzanie silnika Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Eryko. 0 Napisano 5 Października 2006 termostat juz zamówiłem.na dniach powinien byc.filtr tez musze zmienic. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
luk 0 Napisano 6 Października 2006 A przedmuchałeś chłodnice wody i oleju??I jeszcze jedno jak zaczyna temperatura rosnąc to ciśnienie oleju spada???????? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
awe 0 Napisano 6 Października 2006 Pewnie będzie NG . Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Eryko. 0 Napisano 7 Października 2006 Było wszystko myte myjka i nic nie dało. Pojechałem na pole i to samo. A tego jak temperatura rosnie to cisnienie oleju spada nie zauwazyłem. Przyjrze sie temu. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tatamarty.323a 0 Napisano 7 Października 2006 Było wszystko myte myjka i nic nie dało.pojechałem na pole i to samo.No to będziesz chyba musiał wymienić chłodnice Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Eryko. 0 Napisano 7 Października 2006 moze termostat wystarczy wymienic.jak wymienie to sie okaze. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tatamarty.323a 0 Napisano 7 Października 2006 Możesz przecież wywalić termostat, na próbe, widziałbyś co się dzieje i wiedziałbyś, czy to termostat, czy chłodnica, bo jak bez termostatu nadal by się przegrzewał, to wiadomo, że winna chłodnica Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
korsarz 0 Napisano 7 Października 2006 Panowie poczytajcie w topagrar10/2006 na 40 stronie jakie gościu miał manewry z pronarem, to nazywa sie mieć pecha. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kserkses 0 Napisano 7 Października 2006 @ERYKO jaki przebieg tego traktora , bo przecież równie dobrze może to być pompa , a chłodnicę to jak sprawdzałeś czy niezapchana z zewnątrz ( ja przy kombajnie to kilka dni się paprałem by oczyścić chłodnicę po wyjęciu , ze szprychą i kompresorem ale efekt był pozytywny , a trochę się bałem by jej nie przebić , ale się udało ). Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Stachu 0 Napisano 7 Października 2006 współczuc facetowi, czytalem ten artykuł i do pronarow tch 82 mam zastrzezenie ale moze seria p7 i p5 bedzie dobra gdyz tam nic nie ma od ruska tylko u nas skladaja Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
luk 0 Napisano 7 Października 2006 no własnie "składaja" pytanie z jakich czesci w 70% z nam znanychpoprostu nie kupowac składaków z pronaru /edit - Sob Paź 7 21:15:36do Eryko. wywal termostat i sie przekonaj a potem zamówisz nowy jak sie okaze ze to to Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Eryko. 0 Napisano 8 Października 2006 jak pojade na pole to odkrece termostat i sprawdze. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
S-Piotr 0 Napisano 8 Października 2006 Mam pytanie? doczepiając dodatkowe obciążniki z przodu w (ok. 170kg) musze zrobić uchwyt do ramy ciągnika, czy doczepić je do tych oryginalnych. Jak rozwiązaliście ten problem. A może ktoś ma założony przedni TUZ do MTZ 82. Pozdrawiam Piotr z Legnicy. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kserkses 0 Napisano 8 Października 2006 ja przyczepiłem do oryginalnych, ale bym tego nie polecił, trzeba by usztywnić do ramy tak jak jest w tych z dużymi obciążnikami tylko że to nie będzie takie łatwe. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
luki21 0 Napisano 9 Października 2006 Ponawiam pytanie o umiejscowienie zaworu do regulacji cisnienia Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
luk 0 Napisano 9 Października 2006 zaraz zadzwonie do mechanika bo wczoraj zagladałem i juz nie pamietam gdzie to bylo ale na 100% trzeba rozkrecic filtr oleju i tam w srodku sa dwie srubki i jedna z nich trzeba dokrecic Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
luki21 0 Napisano 9 Października 2006 Bede bardzo wdzieczny "Luk" podaj jakieś namiary na swój profil! Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Eryko. 0 Napisano 10 Października 2006 Wczoraj wyczaiłem taki motyw w moim MTZ.jest ta dzwignia od sterowania regulatorem głębokości uprawy.pierwsza po prawej stronie odrazu przy siedzeniu. i u mnie ona nie jest do niczego podłączona... gdzie ona powinna byc podłączona?? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tatamarty.323a 0 Napisano 10 Października 2006 Pod podłogą, pod siedzeniem jest rozdzielacz, który steruje się tą właśnie dźwignią. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Silver 0 Napisano 11 Października 2006 Pronar ma teraz promocje i Pronar 82A jest za 85 tyś, czy synchronizowana skrzynia w mtz dużo ułatwia życie, czy da się sprawnie pracować 82A pod turem?I jak jest w końcu z wykonaniem poprawiło się ostatnio czy nie?Jakie są różnice poza skrzynią w 82A i SA Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
damian9871 0 Napisano 11 Października 2006 mtz do tura nie bardzo się nadaje.znam kilka przypadków gdzie przedni most nie wytrzymywał a wykonanie pozostawia wiele do życzenia Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Silver 0 Napisano 11 Października 2006 Nowy Pronar 82A ma przód na krzyżakach więc chyba wytrzyma, zastanawiam się bardziej nad obsługą skrzyni czy przód tył będzie gładko wchodzić i wogóle czy długo będe się przyzwyczajać po przesiadce z mf255, tam przód tył chodzi cacy. Co najbardziej piepszy się w nowym pronarze, z tego co wiem to przecieki, blokowanie się hamulców, elektrowłaczniki od blokady i przodka, coś jeszcze? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
luki21 0 Napisano 11 Października 2006 PONAWIAM PYTANIE O ZAWÓR STERUJĄCY CIŚNIENIM OLEJU.WIEM ŻE ZNAJDUJE SIE W FILTRZE OLEJU ALE DOKŁADNIEJ PANOWIE NAMAIR NA TE ŚRUBKE KTÓRĄ ZWIĘKSZE TO CIŚNINIE. Musze rozebrać filtr i co potem??? wykręcam oś wirnika czy nie??? PROSZE O POMOC. Z góry dziękuje Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
luk 0 Napisano 11 Października 2006 luki21 moje gg 4727787 /edit - Sro Paź 11 21:43:59jutro wieczorem bede wiedział na 10000000000% mechanik w terenieorka to czapaiewy siadaja Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach