Skocz do zawartości
Gość erykol

Ciągniki MTZ Oraz Pronar i Belarus

Rekomendowane odpowiedzi

A przedmuchałeś chłodnice wody i oleju??

I jeszcze jedno jak zaczyna temperatura rosnąc to ciśnienie oleju spada????????

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Było wszystko myte myjka i nic nie dało. Pojechałem na pole i to samo. A tego jak temperatura rosnie to cisnienie oleju spada nie zauwazyłem. Przyjrze sie temu.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Możesz przecież wywalić termostat, na próbe, widziałbyś co się dzieje i wiedziałbyś, czy to termostat, czy chłodnica, bo jak bez termostatu nadal by się przegrzewał, to wiadomo, że winna chłodnica

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Panowie poczytajcie w topagrar10/2006 na 40 stronie jakie gościu miał manewry z pronarem, to nazywa sie mieć pecha.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

@ERYKO jaki przebieg tego traktora , bo przecież równie dobrze może to być pompa , a chłodnicę to jak sprawdzałeś czy niezapchana z zewnątrz ( ja przy kombajnie to kilka dni się paprałem by oczyścić chłodnicę po wyjęciu , ze szprychą i kompresorem ale efekt był pozytywny , a trochę się bałem by jej nie przebić , ale się udało ).

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

współczuc facetowi, czytalem ten artykuł i do pronarow tch 82 mam zastrzezenie ale moze seria p7 i p5 bedzie dobra gdyz tam nic nie ma od ruska tylko u nas skladaja

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

no własnie "składaja" pytanie z jakich czesci w 70% z nam znanych

poprostu nie kupowac składaków z pronaru

 

/edit - Sob Paź 7 21:15:36

do Eryko.

 

wywal termostat i sie przekonaj a potem zamówisz nowy jak sie okaze ze to to

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mam pytanie? doczepiając dodatkowe obciążniki z przodu w (ok. 170kg) musze zrobić uchwyt do ramy ciągnika, czy doczepić je do tych oryginalnych. Jak rozwiązaliście ten problem. A może ktoś ma założony przedni TUZ do MTZ 82. Pozdrawiam Piotr z Legnicy.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ja przyczepiłem do oryginalnych, ale bym tego nie polecił, trzeba by usztywnić do ramy tak jak jest w tych z dużymi obciążnikami tylko że to nie będzie takie łatwe.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

zaraz zadzwonie do mechanika bo wczoraj zagladałem i juz nie pamietam gdzie to bylo ale na 100% trzeba rozkrecic filtr oleju i tam w srodku sa dwie srubki i jedna z nich trzeba dokrecic

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wczoraj wyczaiłem taki motyw w moim MTZ.jest ta dzwignia od sterowania regulatorem głębokości uprawy.pierwsza po prawej stronie odrazu przy siedzeniu. i u mnie ona nie jest do niczego podłączona... gdzie ona powinna byc podłączona??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Pronar ma teraz promocje i Pronar 82A jest za 85 tyś, czy synchronizowana skrzynia w mtz dużo ułatwia życie, czy da się sprawnie pracować 82A pod turem?I jak jest w końcu z wykonaniem poprawiło się ostatnio czy nie?

Jakie są różnice poza skrzynią w 82A i SA

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

mtz do tura nie bardzo się nadaje.znam kilka przypadków gdzie przedni most nie wytrzymywał a wykonanie pozostawia wiele do życzenia

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nowy Pronar 82A ma przód na krzyżakach więc chyba wytrzyma, zastanawiam się bardziej nad obsługą skrzyni czy przód tył będzie gładko wchodzić i wogóle czy długo będe się przyzwyczajać po przesiadce z mf255, tam przód tył chodzi cacy.

 

Co najbardziej piepszy się w nowym pronarze, z tego co wiem to przecieki, blokowanie się hamulców, elektrowłaczniki od blokady i przodka, coś jeszcze?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

PONAWIAM PYTANIE O ZAWÓR STERUJĄCY CIŚNIENIM OLEJU.WIEM ŻE ZNAJDUJE SIE W FILTRZE OLEJU ALE DOKŁADNIEJ PANOWIE NAMAIR NA TE ŚRUBKE KTÓRĄ ZWIĘKSZE TO CIŚNINIE. Musze rozebrać filtr i co potem??? wykręcam oś wirnika czy nie??? PROSZE O POMOC. Z góry dziękuje

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

luki21 moje gg 4727787

 

/edit - Sro Paź 11 21:43:59

jutro wieczorem bede wiedział na 10000000000% mechanik w terenie

orka to czapaiewy siadaja

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

×
×
  • Dodaj nową pozycję...