Eryko. 0 Napisano 12 Grudnia 2006 jak rok temu pojechalismy z ojcem po naszego pronarka to prawie 200 km zrobilem w 7 godz, w tym czasie byla jedna przerwa na porzadny obiad i od czasu do czasu moje osobiste wizyty w lesie ojciec chyba wczesniej wyczul temat bo o dziwo mnie kazal wracac ciagnikiem a sam pojechal autkiem. pierwsze wrazenia nie byly najlepsze bo przyzwyczajony bylem do w miare szybkiego mtz a tu przy 32 km/h skonczyly sie biegi i w dodatku bylo calkiem glosno w kabinie po chwili zatrzymalem sie bo myslalem ze moze nie wlaczylem nawyzszej grupy z biegami ale niestety to byla jego max predkosc. dodam jeszcze ze troche nieladny byl zapach w kabinie ale z tym poradzilem sobie na stacji paliw kupujac zapachowa choinke ale chyba stare MTZ tez cos okolo 33 lecą max,co?? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
badi 0 Napisano 12 Grudnia 2006 Kultywator ścierniskowy kupiłem jeszcze przed wejściem watu,było to jakieś 5900zł.Mój MTZ jakoś ''łazi' z tym ale w mniej sprzyjających warunkachmuszę zmniejszyc bieg i do góry nieco podnieść.Mam pagórkowaty teren więc i tak tylko na 7 jeżdżę.W tym roku założyłem na agregat siewnik do poplonówPrzystępna cena skłoniła mnie do kupna z tej firmyObecne wersje są już troche poprawione Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ansu 0 Napisano 12 Grudnia 2006 @badi całą 7 jeździsz ja w kultywatorze 2,1m maksymalnie 7reduktor jak sucho to całe 5 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
badi 0 Napisano 12 Grudnia 2006 to na terenowych to będzie 4 .. pomyliłem sie na 6 to tylko z reduktorem jeżdzę z agregatem Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Chochlik23 0 Napisano 13 Grudnia 2006 Ma może już ktoś pronara P8?Co lepiej wybrac pronara 82A z promocji czy belarusa z pełnym wyposażeniem? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
korsarz 0 Napisano 13 Grudnia 2006 Potrzebuje kilka wskazówek odnośnie ładowacza czołowego do MTZ 82. Kto już przerabiał taki temat to proszę o rade odnośnie zakupu. Jaki kupować nowy czy używany?Ja dzisiaj zawiozłem MTZ82 do montarzu ładowacz tur6 z polmotu jutro moge ci napisać pierwsze wrażenia z użytkowania.Witam dziś oDebra1łe MTZ od montarzu tura na such chodzi zajebiście tylko trzeba sie przyzwyczaić do jazdy traktorem z tym turem bo jest troche dziwne uczucie, mniejsza widoczność no i wiadomo jest zaczepione coś z przodu za blisko niepodjedziesz, jak przedczymś skręcasz to terz trzeba wziąć poprawke itd... coś za coś ale ogulnie jest narazie dobrze. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dcnt 0 Napisano 13 Grudnia 2006 tak patrzylem w specyfikacje tego tura i jest dosc mocna konstrukcja, mi wystarczylby dzwigajacy ok tony, cos jak tur-5 Apropos, mam juz MTZ-ta na podworku Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
korsarz 0 Napisano 13 Grudnia 2006 Ale dałe dupy mi chodziło żeby on podnosił wysoko żeby szło nasypać zboża na jakiegoś tira czy coś a ta 5 wyżej podnosi od mojego!! Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kserkses 0 Napisano 13 Grudnia 2006 A czy nie jest dostępna przedłużka do tego TURa, w małych TURach była na zamówienie. Wiem że w tym dużym to chyba bardziej skomplikowane, ale może Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dcnt 0 Napisano 13 Grudnia 2006 Ale dałe dupy mi chodziło żeby on podnosił wysoko żeby szło nasypać zboża na jakiegoś tira czy coś a ta 5 wyżej podnosi od mojego!! widzialem specyfikacje ladowaczy stoll, dzwigaja jeszcze wyzej ale cen nie znam . Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dcnt 0 Napisano 13 Grudnia 2006 http://www.korbanek.pl/maszyny/stoll/stoll_techn.htm F30+31 - ponad 4m wzwyz dzwignieNie wiem czy dostepne dla mtz82, choc teoretycznie wszystko da sie zrobic Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
korsarz 0 Napisano 13 Grudnia 2006 Kuźwa panowie niedobijajcie mnie, to będzie wskazówka dla innych kupujących a ja teraz ide palnąć se w łeb!! Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dcnt 0 Napisano 13 Grudnia 2006 Coby zmienic temat takie pytanko: Jak hamuje mtzecikiem na niewielkiem predkosci, to ciagnik malo w miejscu nie staje, ale jak bydlaka rozpedze to nie idzie go wyhamowac, niby hamuje ale strasznie opornie to idzie. przy czym to przy malej predkosci wyglada jakby sie cos zacinalo. Podobie dzialo sie mi w bizonie, a ze zasada dzialania hamulcow jest dosc zblizona (widzialem jak na razie tylko na rysunku) podejrzewam ze moj nowonabyty mtzecik ma wyrobione elementy robocze hamulca. Ktos mnie moze upewnic ze mam do hamulcow zagladac z mysla ze tam bedzie wsio do wymiany ile bedzie mnie to kosztowac - moze ktos juz przechodzil przez taki remoncik Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
korsarz 0 Napisano 13 Grudnia 2006 Ktury masz rok tego MTZ? Mój ma 10 lat ale chamulce jeszcze bżytwa może wystarczy podciągnąć? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dcnt 0 Napisano 13 Grudnia 2006 no juz leciwa bestia - 87r, duzo chodzil w transporcie wiec wcale sie nie zdziwie jesli beda do wymiany. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
damian9871 0 Napisano 13 Grudnia 2006 idzie kulki przełożyć i wtedy jeszcze stare tarczki zedrzesz do zera.hamulce są proste w mtz i dość skuteczne pod warunkiem że tarcze masz nie zaoliwione, musisz rozebrać bo tak nie wiele da podciągnięcie Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
piootr 0 Napisano 13 Grudnia 2006 http://www.korbanek.pl/maszyny/stoll/stoll_techn.htm F30+31 - ponad 4m wzwyz dzwignieNie wiem czy dostepne dla mtz82, choc teoretycznie wszystko da sie zrobic Nic nie tzrba robić są do mtz popatrz tu http://wstoll.de/web/en-pl/g2/index?herstellerid=10&sid=1144# A stoll nie będzie wiele droższy od polskiego a sprzedaje je nie tylko korbanek Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Miki z Rawicza 0 Napisano 13 Grudnia 2006 mam pytanie. byłem dzisiaj pronarem po wytłoki i ruszyłem z ładunkiem zbyt duzym biegiem i mnie szarpło i nagle pronar chwycił lewe obroty i po jakis 5 skundach sie zadusił ale gdy miał te lewe obroty to dym poszed filtrem od powietrza. czy mogło przez to sie cos stac z silnikiem Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
damian9871 0 Napisano 13 Grudnia 2006 nic mu nie będzie. 80 też czasami tak zrobią Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Miki z Rawicza 0 Napisano 13 Grudnia 2006 całe szczescie w pierwszej chwili nie wiedziałem co sie dzieje bo nigdy mi sie to jeszcze nie zrobiło ale pózniej zajażyłem o co chodzi Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
suchy998 0 Napisano 14 Grudnia 2006 siemanko mam pytanie : czy częśći z Pronaru pasują jako zamienne do belarusów. bo mam zamiar kupić takiego 90 KM turbo, bo jest o wile tańszy od pronaru. Ma ktoś moze taki traktor, co o nim sądzicie???? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
korsarz 0 Napisano 14 Grudnia 2006 Chłopaki goście podłączyli mi tura pod boczne wyjście hydrauliki w MTZ82 i zabardzo mi sie to niespisuje jak go odbierałem miałem mało oleju i wszystko grało dzisiaj dolałem olej i żeby pracować turem musze jedną dzwignią z boku kierownicy pompować olej i dopiero działa jojctik ale jak naprzykład puszcze jojstik to ta dzwignia mi wyskakuje i żeby znowu coś zrobić turem to musze ją włączyć, to jest troche upierdliwe macie jakiś sposób na to, może go podłączyć gdzieś indziej? Prosze doradzcie, z góry dziękuje. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
damian9871 0 Napisano 14 Grudnia 2006 w jednej pozycji powinna się blokować i wtedy wystarczy pod właściwe gniazdo podłączyć wąż od tura i gdy nie będziesz nim pracował to olej pójdzie na przelew.pierwsza dźwignia od kierownicy jest od gniazd hydrauliki z przodu.spróbuj zamienić węże Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
korsarz 0 Napisano 14 Grudnia 2006 Teraz mam podłączony wąż z prawej strony i włanczam go środkową gajgą, mam przełożyć go na lewą strone? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
damian9871 0 Napisano 14 Grudnia 2006 ile masz dźwigni przy kierownicy? mój miał 4 i pierwsza była od przednich gniazd a druga od tylnych.przełożenie na lewą stronę nic nie da one są wspólne dla przodu Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach