Skocz do zawartości
Gość erykol

Ciągniki MTZ Oraz Pronar i Belarus

Rekomendowane odpowiedzi

To tak bede musial sprobowac.innego wyjscia juz nie ma.dzieki za pomoc

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Eryko powiedz jak mógł ci ten pływak wpaść do środka???? Przecież ta część ktura jest przykręcana (od czujnika) do zbiornika jest większa od dziury w zbiorniku.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

w tej dziurze jest kawalek takiej okraglem blaszki 7cm srednica.i na srodku byl wlasnie taki wystajacy gwint i byl on przykrecony do tej blaszki od gory.odkrecilem to,lekko ruszylem i wpadlo do srodka.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli część jest z żelaza, to najlepiej weż magnes i go uwiaż, wpuść i część sie złapie

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zbliża się wiosna a znią problem z wjazdem na pole więc należało by założyć bliżniaki.Jak to zrobić ?????i jake pomysły lub oryginale sprzęgi stosujecie.Czytałem że należy zakładać bliżniaki na przód i tył.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Fajnie ale ten temat jest o prowizorkach typu opona na rant opony z felgą.To mnie nie interesuje licze na opisy oryginalnych sprzęgów lub amatorskich pomyslów do szybkiego montażu.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Zbliża się wiosna a znią problem z wjazdem na pole więc należało by założyć bliżniaki.Jak to zrobić ?????i jake pomysły lub oryginale sprzęgi stosujecie.Czytałem że należy zakładać bliżniaki na przód i tył.

W MTZ założenie bliźniaków, to jest bardzo prosta sprawa, wystarczy na tylną oś założyć drugą piaste i do niej przykręcić koło, tylko trzeba tą pierwszą cofnąć do wewnątrz, żeby sie obydwie zmieściły na osi, a co do przednich kół, to długie szpilki do przykręcenia kół i między kołami tulejki.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

kolo ze wsi kupil dzis belarusa 952 ale standart jesli sie nei myle w plastikowej masce zobaczymy co to bedzie warte (a drugi ma juz w tym tygodzniu przyprowadzic 1224) wszystko oczywiscie nowka

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

sam jestem ciekaw co ztym promarem z postow winika ze troche narzekaja ja wlasnie kupilem mtz z 80 r narazie odczucia pozytywne tylko biegi minie denerwuja bo niema zadnego schematu lub naklejki na szybie kture widzalem w nie kturych mtz

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Tak to wygląda w belarusie 820.

4e89d8302d5c1622m.jpg

Oj chyba nie wygląda, nie wiem też jak ostatnio wklejałem na fotosika to obrazek pokazywał się tylko na wzorze karty i wtedy linki nie działają na Imageshack też miałem problemy

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jedni narzekają na Pronary a inni chwala. Ja mam pronara z 2001 roku (plastikowa maska) i wcale nie nazekam na niego i mam zetora 3320 z 2004 roku i on ma 45km a Pronar 81 i Pronar mniej spali niz zetora, a jesli chodzi o biegi to nauczylem sie wlanczac baz malutkiego zgrzytniecia nawet z 8 na 9

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

dzieki za fotke naprawde mi pomogla co do ciagnikow ja mam taki przyklad brat ma ursusa 4514 z 2000 r i zetora 5314 z 2001 na pierwszym jest tur 4 co do pierwszego ma tylko 66km doslownie super sprzet pracuje nom stop co do drugiego wygodny ladna kabina i nic wiecej potrafil w plugu 3 -ce sie zadusic ja mu sie glina trafi ale u nas to strasznie popularne traktory co do mojego mtz mam go 2 tygodnie na razie maly remont jak dalej sie bedzie to sie okaze chce zmienic opony przod 11.2-20 tyl 16.9-38 czy to dobry wybor czy moze miejszy rozmiaz

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Na przód zalóż mu 13.6-20 a na tyl 16.9-38 i bedzie dobrze, bo te 11.2 sa za male i szybko sie zetrą

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

na przod nie moga byc takie szerokie bo naped nie wytrzymie.11.2 sa odpowiednie

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

11.2-20 są za małe i sztbko się zetrą i nie ma dobrej przyczepności na nich, jak 11.2-20 to tylko radialne i Taurust bo są szersze o 2-3cm od zwykłych

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mam Pronar-MTZ, jest to pierwsza wersja Pronara, w nim jet tylko kabina i maska pronara a silnik, przedni naped itp to jest MTZ-a i mialem w nim 11.2R-20 Taurusy i to są za male opony bo szybko je tnie i na gwarancji dali mi drugie też 11.2-20 ale juz zwykle i na jesień zalożyłem je i połowe już mi ścieło od tej jesieni

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

×
×
  • Dodaj nową pozycję...