pronar23 0 Napisano 23 Lutego 2007 Witam !Panowie nie ma reguły na te ciagniki wszystko zależy od sztuki mam Pronarka82A i nie ma zadnych przecieków natomiast szłyszałem że Belarusy sie leja i ze są nie podokręcane tak jak należy Co do szybkości to wydaje mi sie ze sa szybsze ja swoim osiągnołem 45km/h jadąc z Agromy ale wtedy ciągnik był na dotarciu i mysle ze traz wyciągnął bym więcej Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Krzysztof Czajkowski 0 Napisano 23 Lutego 2007 Słyszałem że belaruski 820 budowane są na starej skrzyni na starym przodzie. Czy te przody wogule były dobre czyteż nie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
GDYNIA JASIU 0 Napisano 24 Lutego 2007 słuchajcie a co z przednimi mostami w MTZ które sa lepsze stożkowe czy krzyzakowe?????????????? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dcnt 0 Napisano 24 Lutego 2007 krzyzakowe na 100% sam bm pdmienil ale nowy kosztuje z tego co slyszalem dosc sporo Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
GDYNIA JASIU 0 Napisano 24 Lutego 2007 dzieki za informacje a jak twój MTZecik sie sprawuje?jaki masz model i co wogóle o nich myslisz????????? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
GDYNIA JASIU 0 Napisano 24 Lutego 2007 słuchajcie a są jakieś MTZETY(nowe) które są chłodzone powietrzem??dzieki!! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Janek44 0 Napisano 24 Lutego 2007 słuchajcie a są jakieś MTZETY(nowe) które są chłodzone powietrzem??dzieki!! Przykro mi, ale na dzień dzisiejszy nie ma nowych ciągników MTZ chłodzonych powietrzem. Pronar swego czasu wypuścił serie pod nazwą Żubroń, teraz nie ma ich w swojej ofercie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kserkses 0 Napisano 24 Lutego 2007 Były kiedyś sprzedawane LTZ i one były chłodzone powietrzem, są nawet watki o nim Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Ulan 0 Napisano 25 Lutego 2007 MamInstrukcje obsługi do MTZ-80,82,82H,82P ,Belarus-550E, 552E, 570,572, 510E,512E,520,522-Katalog MTZ-80,82 Jeśli ktoś chce , mój mail : Comp4ct@wp.pl Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gogo 0 Napisano 25 Lutego 2007 Witam Moze dla niektorych banalne pytanie ALe jak wlaczyc WOM w mtz 82 z mala kabina? To jest 86 rocznik A i jeszcze gdzie jest blokada w tym ciagniku (tzn jak ja wlaczyc)? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
miras 0 Napisano 25 Lutego 2007 Były kiedyś sprzedawane LTZ i one były chłodzone powietrzem, są nawet watki o nim Ale takze sam widziałem raz ETZ 75 i silnik 4 gary i moc 75 koni wiec nie duzo mniej i też z napedem na 4x4 i co dodam to już krzyżaki na przodzie! Silnik jak dwa we Władku czyli chłodzone powietrzem Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kserkses 0 Napisano 25 Lutego 2007 Ale takze sam widziałem raz ETZ 75 i silnik 4 gary i moc 75 koni : Co to za marka ETZ bo jak wpisałem w GOOGLE to tylko dwa posty z tego forum wyrzuciło Jak dla mnie ETZ to modele MZetek Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
miras 0 Napisano 25 Lutego 2007 Dlamnie też to rodzaj MZT tylko ze chłodzonej powietrzem Ja widziałem to w akcji pod skupem zboza gdy ja stałem Władkiem z 10 tonami zboża to podjechał gość z 20 tonami własnie jak nówka wyglądajacą ETZ 75 (naklejki na masce miał) A silnik miał prawie indentyczny ja moj tylko ze długi!( to mie się podobało bo pompa wtryskowa byla prawie indentyczna jak moja tylko ze 4 sekcjie miała! a wentylator miał długą maske na 4 cylindry) I ten ciagniczek szarpał jak chcial te przyczepy, bo gość coś z biegami nie mogł trafić bo ruszał raz na 5 a pózniej na 6 a wkońcu trafil na 3 i poszedł (a w miedzy czasie szedłem do niego by mu pomóc bo to gosć z 20 lat miał wiec mozę nie miał pojecia) A jak trafił na 3 to poszedł i nie udało się zaglądnąć do kabiny a była indetyczna ja duży kwadrat w MTZ. ( bo nie wim czy skrzynia była z MTZ, czy z czegos innego) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marcian 0 Napisano 25 Lutego 2007 Witam Moze dla niektorych banalne pytanie ALe jak wlaczyc WOM w mtz 82 z mala kabina? To jest 86 rocznik A i jeszcze gdzie jest blokada w tym ciagniku (tzn jak ja wlaczyc)? Wom masz z prawej strony obok przedniego napędu tak na dole w rogu, musisz wyciągnąć tą wajche całkiem do góry, a blokada jest chydrauliczna i załączasz ją, pod pulpitem, pod bezpiecznikami (nie wiem jak to dokładnie określić) są 2 cięgienka, to wyzej jest właśnie od blokady a to nizej zamyka kolektor ssący, odcina dopływ powietrza. Nie wiem czy cokolwiek z tego zrozumiałeś........ Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gogo 0 Napisano 25 Lutego 2007 Dziek marciani No to WOM juz mam A co do blokady to chyba u mnie nie ma tej wajchy Pod samymi bezpiecznikami i lekko z lewej jest tylko otwor ale nie wystaje z niego zadne cieglo Jedynie zupelnie z lewej strony jest jakby pokretlo ale to u mnie jest reczny gaz Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Eryko. 0 Napisano 25 Lutego 2007 to widocznie poprzedni wlasciciel wymontowal wajche od blokady. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gogo 0 Napisano 25 Lutego 2007 No tak musialo byc Bo tam podobno powinno byc jeszcze jedno ciegno od awaryjnego gaszenia ciagnika U mnie nie ma zadnego Blokada czasem sie przyda wiec trzeba bedzie ja zrobic A rozkrecal to ktos- jak tam to jest skonstruowane? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tatamarty.323a 0 Napisano 25 Lutego 2007 Jest to sterowane za pomocą linki, jak hamulec w rowerze, w serwie od ukł. kier jest rozdzielacz, którego sterowanie odbywa sie poprzez obracanie kółeczkiem, na którym zamocowana jest właśnie ta linka, której drugi koniec jest właasnie zachaczony do dźwigienki pod deską, której u Ciebie brakuje, ta dźwigienka to taki wyciągany bolec z zapadką obrotową. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gogo 0 Napisano 25 Lutego 2007 Aha Dzieki A jeszcze jedno pytanie- po prawej stronie na dole tam gdzie walki od przedniego napedu i gdzie ten (nie wiem jak to sie nazywa) przegob ktory laczy oba walki I u mnie sa tam lozyska Tzn wlasciwie juz ich nie ma bo luzy tam jak nie wiem I tu u mnie mowia ze nie warto tego samemu rozbierac bo tam tyle uszczelek ze potem ciezko zlozyc Warto sie z tym samemu meczyc? Czylepiej i pewniej kupic cala te czesc nowa? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tatamarty.323a 0 Napisano 25 Lutego 2007 Chodzi Ci o korpus sprzęgła przedniego napędu, czy pomost wału? Jeśli Masz pojęcie i dryg do mechaniki, to wszystko sobie zrobisz sam. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
piotr maz 0 Napisano 26 Lutego 2007 mam pytanie wlasnie remotuje wspomaganie mtz w jakiej pozycji mabyc linka od blokady czy jak wyciagnieta maksymalnie to zalacza sie blokada czy od wrotnie pytam bo u mnie ta linka byla zerwana i machala sie kolo silnika Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tatamarty.323a 0 Napisano 26 Lutego 2007 W pozycji maksymalnie wyciągniętej blokada jest włączona ciągle, tzw włączenie wymuszone, ale nie wolno na tym jechać na zakrętach, ale w tej pozycji akurat dźwigni ręcznej nie idzie zablokować i tylko ręcznie ją trzymając blokada jest włączona, natomiast automatyczne włączanie blokady odbywa sie podczas do połowy wyciągniętej dźwigni, wtedy da sie ją zablokować i można jechać w tej pozycji blokady cały czas np. podczas orki, a na tym kółeczku przy serwie jest to bardzo prosto do ustawienia, bo w pozycji wyłaczonej, czyli gdy ręczna dźwigienka jest schowana, to linka powinna byc napięta, ale kółeczko powinno być w pozycji zerowej, czyli w takiej jak jest ustawione, gdy linka go nie ciągnie, a samo ustawienie odpowiedniej pozycji odbywa sie już tylko na dźwigience, podczas jej normalnej eksploatacji. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
GDYNIA JASIU 0 Napisano 26 Lutego 2007 Witam ja po raz kolejny dajcie jakas rade konkretna czy warto brac te nowe białorusie MTZ co o nich myslicie????????pozdrawiam i bede wdzieczny!!!!!! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kserkses 0 Napisano 26 Lutego 2007 Witam ja po Temat był wałkowany już pewnie setki razy, jeśli nie żądasz luksusów, to na pewno warto. w takiej cenie nie ma nic podobnego. GNIOTSA NIE ŁAMIOTSA Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Eryko. 0 Napisano 26 Lutego 2007 za Tą cene raczej nic na tyle dobrego nie kupisz.wiec sie nie zastanawiaj.wiadomo ze nie bedzie to John Deere czy Fendt.ale masz pewnosc ze za te pieniadze Ci ten ciagnik dlugo dlugo posluzy.W Rolniczym przegladzie technicznym bylo o tych nowych MTZ.i tam koles bardzo sobie je chwali. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach