kserkses 0 Napisano 11 Marca 2007 A podnosi on chyba z tuzem. Powinien, tylko nie w tym wypadku Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
piotr maz 0 Napisano 11 Marca 2007 mnie ten podnosnik strasznie wkurza z paczatku nie moglem go rozgrysc mimo ze jest kompletny a strasznie zniszczony i przyznam sie przy zakupie nie zwrucilem na uwagi morze ktos to naprawil i ile go to wynioslo Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
MarcinO-10 0 Napisano 11 Marca 2007 WitamMam kolejny problem, a więc: po dłuższej jeżdzie po osfalcie, oczywiście z wyłączonym napędem, podpora wałka napędu robi się gorąca. W środku jest olej, a raczej mazia oleju z towotem, ta ośka co siedzi w środku ma spory luz. Jak rozebrać tę część i co mogło się zużyć? Słyszałem że jest tam jakieś sprzęgło, które ciężko jest samemu wyregulować. I czy ta naprawa będzie droga?Z góry dziękuję za pomoc. A mój ciągnik to Belarus 820 z 1990r. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gogo 0 Napisano 11 Marca 2007 Na razie nic jeszcze na tym haku nie czepialem Tych rurek po bokch brakuje to wiem tylko nie wiedzialem do czego te uszy pod spodem Dzieki za informacje U mnie nawet w podlodze nie ma zadnej dzwigni zwalniajacej te haczyki o ktorej pisales Z poczatku mialem wywalic ten hitch i zrobic jakis normalny ale jak mowicie ze to wygodna sprawa i solidna to popatrze by to jakos "odrestaurowac" A ta podpora cala nowa kosztuje +-500 zl Bo jak jest spory luz to ten walek w srodku moze byc naruszony i wtedy i naprawa moze byc chyba niewiele tansza niz calosc nowa Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tomek 22 0 Napisano 11 Marca 2007 do Gogo kolego ty nie masz tych pretów co podnosza dolny hak i z jednej strony nie widze uszów do mocowanai tego preta a haki te małe co blokuja ten duzy to w jednym małym haku powinna byc dziura do drutu który prowadzi do dzwigni do kabiny która sie znajduje po prawej za raz jak wchodzisz do kabiny przy podłodze Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
palik 0 Napisano 12 Marca 2007 Prosze o rade. Mam problem z koparko-spycharką bialoruś a kokretnie z podoszeniem pługa.Albo wcale sie nie chce ruszyć albo podnosi sie bardzo powoli.Chcąc podniesc uzywajac dzwigni, pług podnosi sie tylko jednym (ninimalnym) połozeniu,dalsze popchniecie dzwigni powoduje ze silownik działa odwrotnie. Nie wiem ila ona ma lat,ma kwadratową kabine.Wymieniłem uszczelnicze w silowniku i nic.Z góry dziękuje. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kserkses 0 Napisano 12 Marca 2007 .Albo wcale sie nie chce ruszyć albo podnosi sie bardzo powoli.Chcąc podniesc uzywajac dzwigni, pług podnosi sie tylko jednym (ninimalnym) połozeniu,dalsze popchniecie dzwigni powoduje ze silownik działa odwrotnie.. dla mnie to nie było nic współnego z siłownikiem, tylko rozdzielacz. Nie wiem o co ci chodzi jak piszesz "podnosi sie tylko jednym (ninimalnym) połozeniu itd.". jeśli jest siłownik dwustronnego działania to działa w obie strony w zależności od położenia rozdzielacza. Niestety nie znam budowy układu hydraulicznego koparko-spycharki. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
palik 0 Napisano 12 Marca 2007 dzwignia podnoszenia pługa działa tylko w jednym miejscu , jak popchne do konca to siłownik działa w 2 strone.Do dołu działa dobrze Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
palik 0 Napisano 12 Marca 2007 a moze to byc zawór przelewowy czy przeciązeniowy? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kserkses 0 Napisano 12 Marca 2007 Jeśli zamieniłbyś przewody do siłownika, to nie byłoby lepiej Wiem że w tym środkowym położeniu to trudno trafić we właściwe miejsce, jeśli u spycharki jest tak samo jak przy traktorze Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
palik 0 Napisano 14 Marca 2007 dzieki spróbuje Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
piotr maz 0 Napisano 15 Marca 2007 mam pytanie siadly koncuwki wtryskiwaczy mam juz nowe ale nie wiem jake ustawic cisnienie prosze o rade Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kserkses 0 Napisano 16 Marca 2007 17,5-18 MPa , silnik D245,5 90kM turbo Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
agnes 0 Napisano 16 Marca 2007 Ciśnienie wtryskiwaczy powinno wynosić 175-180 kg/cm .Rozpylanie paliwa powinno odbywac sie bez żadnej strugi .Ktoś wcześniej pytał ile oleju wlać do pompy paliwa ,powinno tam być 250ml. oleju silnikowego Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Eryko. 0 Napisano 16 Marca 2007 Ile sie miesci oleju w MTZ-cie. w skrzyni,w silniku,zbiorniku do hydrauliki,przednim napędzie?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
agnes 0 Napisano 16 Marca 2007 silnik 15l, hydrulika 20,5 l. korpus przedniego mostu każdy 1,7l korpus reduktora kół każdy 2,3l korpus górnej pary stożkowej każdy 0,3l Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
agnes 0 Napisano 16 Marca 2007 A w skrzyni 40 litrów . Chłodnica 19 litrów wody lub płynu , kadłub serwomotoru chydraulicznego kierownicy 6 l. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
MarcinO-10 0 Napisano 16 Marca 2007 Ponawiam swoje pytanie zamieszczone pare postów niżej. Chodzi o grzejącą się podporę wałka przedniego napędu. Czy ktoś już się z tym zpodkał? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Eryko. 0 Napisano 16 Marca 2007 ok dzieki agnes:)a gdzie jaki lac olej ??oprocz silnika i skrzyni bo to wiadomo. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kserkses 0 Napisano 17 Marca 2007 Chodzi o grzejącą się podporę wałka przedniego napędu. Czy ktoś już się z tym zpodkał? Zależy jak się grzeje, że robi się ciepła to chyba normalne. Oczywiście nie powinno być specjalnych luzów Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
grzesiek1560 0 Napisano 17 Marca 2007 witam chcialbym sie was zapytac ma moze ktos z was wykaz biegów z belarus820 bo moj wója kupil wBasnie ten cignik i niezna wszystkich biegów jest ich 18 a zna tylko do 9 jak tos ma to niech wysle na forum Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Eryko. 0 Napisano 17 Marca 2007 pomoge Ci zdjeciem wstawionym przez S-Piotr http://www.fotosik.pl/showFullSize.php?id=4e89d8302d5c1622 tu masz wykaz biegow Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
agnes 0 Napisano 17 Marca 2007 zalecenia według instrukcji do mtz 80/82 sa takie : silnik i pompa wtryskowa superol cc sae 30 ,skrzynia hipol 15f , hydraulika superol ale ja śmigam na agrolu i jest ok. wspomaganie hydrauliczny 20 reszte punktów to smar łt 42/43 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
agnes 0 Napisano 17 Marca 2007 wyka zbiegów jest zamieszczony na forum wcześniej musisz sobie poszukać ,biegów jest 18 do przodu i 4 do tyłu po 9 dla wolnej i szybszej pozycji reduktora tzw.pół biegi do przodu i po 2 do tyłu . biegi polowe na zółwiu to 1,3,4,5, i 1 wsteczny a na zającu 2, 6,7,8,9,i 1 wsteczny ych i 1 wsteczny czyli razem 9 do przodu i 2 do tyłu plus jak mówiłem razy 2 na reduktorze troche to skomplikowane ale idzie sie przyzwyczaić Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
grzesiek1560 0 Napisano 17 Marca 2007 bardzo wam dziekuje teraz bede wiedziaB jak s biegi i wója naucze jeszcze raz wielke dzieki Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach