luki21 0 Napisano 13 Maja 2007 czy ktoś mi może podać parametry cięgnika MTS-50 wiem że to dziwne ale tak jest w papierach. czy nie powinno być MTZ-50??? napiszcie co o nim wiecie! Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gogo 0 Napisano 13 Maja 2007 Moze powiem glupote Ale ruskie "Z" wyglada jak nasze pisane E tylko odwrotnie I potem ktos po prostu zle spisal? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tatamarty.323a 0 Napisano 13 Maja 2007 czy ktoś mi może podać parametry cięgnika MTS-50 wiem że to dziwne ale tak jest w papierach. czy nie powinno być MTZ-50??? napiszcie co o nim wiecie!Opisałem wszystko na ten temat w dziale o ciągnikach Belarus, poszukaj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Macin2 0 Napisano 16 Maja 2007 Panowie mam taki problem w przednim napędzie mtz w miejscu gdzie jest 3cm przestrzeni na amortyzacje pojawił mi się olej,może ktoś z was przerabiał już ten problem i wie co może być przyczyną?(domyslam sie że jakiś uszczelniacz ale nie wiem jak sie za to wziąść bo jeszcze nigdy tego nie rozbierałem) Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jozekrej 0 Napisano 16 Maja 2007 Panowie mam taki problem w przednim napędzie mtz w miejscu gdzie jest 3cm przestrzeni na amortyzacje pojawił mi się olej,może ktoś z was przerabiał już ten problem i wie co może być przyczyną?(domyslam sie że jakiś uszczelniacz ale nie wiem jak sie za to wziąść bo jeszcze nigdy tego nie rozbierałem) są tam dwa oringi ja też tak mam i ciekł mi olej kupiłem oringi ale jeszcz nie zakładałem Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Macin2 0 Napisano 16 Maja 2007 Panowie mam taki problem w przednim napędzie mtz w miejscu gdzie jest 3cm przestrzeni na amortyzacje pojawił mi się olej,może ktoś z was przerabiał już ten problem i wie co może być przyczyną?(domyslam sie że jakiś uszczelniacz ale nie wiem jak sie za to wziąść bo jeszcze nigdy tego nie rozbierałem) są tam dwa oringi ja też tak mam i ciekł mi olej kupiłem oringi ale jeszcz nie zakładałem A nie wiesz jak się do tego zabrać? muszę odkręcać koło potem 4 śrubek m10 i muszę całkiem zdjąć tą przewkładnię redukcyjną(może znasz sposób jak to zrobić krótszą drogą)?? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Pronar 82A 0 Napisano 17 Maja 2007 Witam Mam Pronara z 2001 roku i tam były montowane przody miekie, te na sprerzynach i chciałbym zmienić na wloski przód ten bez spręrzyn, czy ktoś wie ile to może kosztować i czy da się to zronbić Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Macin2 0 Napisano 17 Maja 2007 Witam Mam Pronara z 2001 roku i tam były montowane przody miekie, te na sprerzynach i chciałbym zmienić na wloski przód ten bez spręrzyn, czy ktoś wie ile to może kosztować i czy da się to zronbić Powinno dać się zmienić,to jest przedni napęd-ile byś chciał za niego? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Chochlik23 0 Napisano 17 Maja 2007 Lepszy belarus z silnikiem euro 1 czy ero 2, który bardziej ekonomiczny?Jak jest z ergonomią i wyciszeniem w nowych belarusach, czy jest na podobnym poziomie jak w polskich nowych ciągnikach z niższej pułki (farmer, ursus, pronar) Czy belarus z bosh monoblok bedzie lepiej chodził z turem czy tam jest jakaś wydajniejsza pompa? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Ulan 0 Napisano 17 Maja 2007 Witam!Mam -Instrukcje obsługi do MTZ-80,82,82H,82P ,Belarus-550E, 552E, 570,572, 510E,512E,520,522-Katalog MTZ-80,82 Jeśli ktoś chce , mój mail : Comp4ct@wp.pl Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Pronar 82A 0 Napisano 19 Maja 2007 Niewiem . Niewiem czy opłacało by się zmieniać przód , mam ten przód, on jest dobry i nic mu nie jest ale tnie mi opony bardzo szybko bo mam te opony z przody 11.2-20, Ktos może wie ile by kosztowały te felgi na 470-20 czy coś takiego Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kserkses 0 Napisano 19 Maja 2007 Ale czy tych większe opony zużywałyby się wolniej też mam na tych wąskich i tnie na twardym niemiłosiernie, w dodatku nawet w instrukcji nie ma, jak to ustawić. W instrukcji mam że powinna być zbieżność, zrobiłem minimalnie rozbieżność, tnie o wiele wolniej - ale wg. mnie i tak za szybko Znowu czy gdyby dać szersze opony np. 16x20 to ten cały mechanizm wytrzyma Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Klemens 0 Napisano 20 Maja 2007 Niewiem . Niewiem czy opłacało by się zmieniać przód , mam ten przód, on jest dobry i nic mu nie jest ale tnie mi opony bardzo szybko bo mam te opony z przody 11.2-20, Ktos może wie ile by kosztowały te felgi na 470-20 czy coś takiego Jeśli Ci szybko zużywa opony tzn. masz niewłaściwie ustawioną zbieżność. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kserkses 0 Napisano 20 Maja 2007 @Klemens, a jakie są parametry tej zbieżności żeby tak nie cięło opon, bo chyba niestety ten typ tak ma Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
miccao 0 Napisano 20 Maja 2007 4x4 --> rozbieżność 1-2cm Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Pronar 82A 0 Napisano 20 Maja 2007 Witam. Jaki rozmiar opon tych szerszych jest na 20 felge Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
siwy77 0 Napisano 20 Maja 2007 W moim dziadku MTZ 82 /prod.1981/ padło mi dzisiaj wspomaganie ukł. kierowniczego.Co najczęściej się tam psuje i gdzie szukać przyczyny.Stało się to nagle,żadnego wycieku z hydrauliki,Pomocy! pozdrawiam siwy. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Tymniuk 0 Napisano 21 Maja 2007 Witam.Ja mam z przodu 360/20 i u mnie się nie drą ale mam go od marca a kupiłem z nowymi oponami. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
glizda70 0 Napisano 21 Maja 2007 W moim dziadku MTZ 82 /prod.1981/ padło mi dzisiaj wspomaganie ukł. kierowniczego.Co najczęściej się tam psuje i gdzie szukać przyczyny.Stało się to nagle,żadnego wycieku z hydrauliki,Pomocy! pozdrawiam siwy. A tak dokładniej to co się dzieje??????? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lanz buldog 0 Napisano 21 Maja 2007 Co do wspomagania to czasem moze to być banalna usterka polegajaca na zerwani gwintu lub odkręceniu się nakretki trzymającej tłok w cylindrze na kolumnie wspomagania ,radzę najpierw tam zajrzec. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
siwy77 0 Napisano 21 Maja 2007 W moim dziadku MTZ 82 /prod.1981/ padło mi dzisiaj wspomaganie ukł. kierowniczego.Co najczęściej się tam psuje i gdzie szukać przyczyny.Stało się to nagle,żadnego wycieku z hydrauliki,Pomocy! pozdrawiam siwy. A tak dokładniej to co się dzieje??????? Cofałem,skręcając kołami w lewo było jeszcze ok.-do przodu już nie mogłem ruszyć fajerą.Rozbierałem cylinder i rozdzielacz,oraz tę przystawkę gdzie jest zawór bezpieczeństwa.W lewo fajerą kręci się bardzo ciężko,w prawo praktycznie nie można. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Macin2 0 Napisano 26 Maja 2007 Tatamarty323a mam do ciebie takie troszkę nietypowe pytanie odnośnie balerusa 525,on ma sprężarkę tuż przy tylnym kole,czy możliwe byłoby że podczas jazdy(gdy mam włączoną 9)ona nie pompuje? odnoszę wrażenie że tak jest,woziłem nim dziś piasek używałem hamulców na przyczepy i tak jak ci mówię na podjazdach wszystko było ok a na ulicy gdy włączyłem 9 przejechałem 15km i ciśnienie w pneumatyce powoli spadało zamiast być na stałym poziomie,na poczatku myslałem że to zawór redukcyjny raz pracuje raz nie ale to dzieje sie już któryś tam kolejny raz,co sądzisz o tym? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tatamarty.323a 0 Napisano 26 Maja 2007 @Macin2: To nie możliwe, żeby nie pracowała sprężarka podczas jazdy na 9 biegu , Faktem jest, że po wciśnięciu sprzęgła sprężarka przestaje pracować z wiadomej przyczyny, ale nawet jak wciśnie się sprzęgło i nie wyłączy biegu a ciągnik jedzie z rozpędu, to sprężarka pracuje, bo napędzana jest przez skrzynie od kół. Spróbuj jechać na 9 biegu, ale na przełożeniu polowym, na dziewiątce prędkość jest taka sama na polowym i drogowym. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jacekopal 0 Napisano 1 Czerwca 2007 Wracając do mojego pytania wychodzi na to że najtaszym modelem który będzie posiadał przedni most krzyżakowy i hydraulikę Boscha będzie 952 zgadzacie się ze mną? około 80 tys. kosztuje Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Chochlik23 0 Napisano 2 Czerwca 2007 Model 920.2 albo 920.3 nie pamiętam dokładnie też jest na krzyzakach i monoblok kosztuje 77 tyś Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach