belarus 72 0 Napisano 19 Lipca 2007 witam wszystkich mam takie pytanie ile moze kosztowac przednia felga do belarusa 72 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
belarus 72 0 Napisano 19 Lipca 2007 witam wszystkich mam takie pytanie ile moze kosztowac przednia felga do belarusa 72 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
damian9871 0 Napisano 22 Lipca 2007 chce zmienic pompe od chydrauliki jest starego typu okragla sa dwa rodzaje maja oznaczenia 32 i50 mam chec na ta wieksza i pytam czy ktos ja zakladal czy cala reszta wytrzyma pozdrowytrzyma jak nigdy nie podkręcałeś zaworu jeżeli tak to go popuść. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Szczepan84 0 Napisano 22 Lipca 2007 Witam mam pytanie odnosnie MTZ-ta mysle o zakupie ciognika niewiem jeszcze jaki to bendzie mysle o MTZ-cie nowym lub Zetor 16145turbo no i mam taki dylemat poniewasz MTZ bylby nowy no i zwrot bylby tylko ze duzo sie naczytalem o jego wadach itp zaleto chyba to jest ze malo pali a 16145 mozna zakupic za 30-40tys zl w dosc dobrym stanie no i moc jest 2x taka i ztego co slyszalem to dobre ciognikai co radzicie i co wiecie o tych ciognikach pozdro Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Piotru$ 0 Napisano 22 Lipca 2007 ja powiem tylko tyle ze szostka to szostka, ja bym Ci polecal bez turbo, bo zawsze jest mniejszy wydatek na paliwo a podpinasz np, 5 zagonowe do tego jak i do tego, a tych belarusow to sie lepiej nie czepiaj Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Szczepan84 0 Napisano 22 Lipca 2007 no wlasnie sam tak mysle ojciec mi troche na parajil ze nowy to nowy ale to ruskie badziewie szwagier na 100-te 120km bez przodu i faktycznie 5skib i jazda ale przud by pasowalo miec bo 120km to juz jest duzo przywiozlem teraz sobie plug obrotowy 3skibowy 120cm bierze mam zetora 7011 mysle ze sobie poradzi Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
belarus 72 0 Napisano 23 Lipca 2007 to byl uzywany sciagany z niemiec Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
smerfy 0 Napisano 23 Lipca 2007 Elektryk tez człowiek i moze sie mylic;) Wracajac doo tematu zegar ma 2 zaciski do jednego łączymy czujnik czyli masa do drugiego łączymy przewód pradowy i prowdzimy z tego samego zacisku co pradowy przewód na kontrolke ot cała filozofia. Czujnik sprawdzic mozemy wkładajac do gorącej wody i mierzac opór miernikiem opór zmienia sie wraz ze zmiana temperatury maleje jezeli jest to typ NTC lub wzrasta jezeli jest typ PTC. Wskaznik sprawdzimy podłączajac + i - pod napiecie znamionowe wskaznika. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
gargamel 0 Napisano 25 Lipca 2007 Ciekawi mnie czy są dostępne kolektory wydechowe do silnika d-243 odwrotnie ustawione czyli tak by wydech byl w rogu kabiny.Wydaje mi się że pronar 2 tak ma (choć nie jestem pewien).Jesli ktoś jest zorientowany to proszę o namiary i cenę. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gogo 0 Napisano 26 Lipca 2007 Witam Mam klopot z rozrusznikiem Dotad bylo ok A dzis iwanek nie chcial odpalic Rozrusznik kreci ale chyba cewka nie zalacza go by krecil kolem Jak go zdjalem i sprobowalem tak na osobnosci to niby zalaczal sie Co moze byc nie tak? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tatamarty.323a 0 Napisano 26 Lipca 2007 Bendix kolego masz walnięty. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gogo 0 Napisano 26 Lipca 2007 Da sie to samemu jakos naprawic? czy trzeba wymienic? Bo akurat teraz cienko z kasa (tydz temu kupilem do 360 nowego magnetona i jestem Bardzo zadowolony Ale to bardzo bardzo ) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Tymniuk 0 Napisano 27 Lipca 2007 Do Szczepana84.Jaki ciągnik wybrać to zależy ile masz hektarów i jakie maszyny.Ja mam 16245 i Belarusa 952 .Zetor służy tylko do orki i agregatua Belarus robi całą resztę jak kupisz zetora będziesz musiał dokupić do niegomaszyny żeby wykorzystać jego moc. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Szczepan84 0 Napisano 27 Lipca 2007 mam zetora 7011 sprzent do 16145 juz mam szwagier na 100-tke 120km bez przodu i kupilismy agregaty podorywkowy i uprawny plug 5skibowy ale jak bym zakupil zakupil 16-stke to mam zamiar kupic obrotowy 4skiby mam 3skibowy obracany zetorem nim robie pola mam 20h ale to sie z roku na rok zmienia jak chodzi ci 16245 bo widzialem kilka na allegro Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Tymniuk 0 Napisano 27 Lipca 2007 Ja swojego kupiłem w Niemczech w 2004r i jeszcze nic przy nim nie robiłem.Pług 5-skibowy pólzawieszany ustawiony na 225 cm i Amazonia nabudowanaaktywna 3 m.W pługu granica mocy przy agregacie duży zapas.Podorywka4 m Lemken też do max wykorzystana moc. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zetor84 0 Napisano 27 Lipca 2007 Witam.Czy mial ktos kłopoty ze wspomaganiem w starszym typie mtz?tzn chodzi o to ze jak sie za bardzo rozpedzi to goni po całej drodze.Dopiero trzeba zwolnic i sie normuje.myslelismy zmienic na nowy typ ale troche kosztuje. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gogo 0 Napisano 27 Lipca 2007 Ja w swoim (86r) nie musze sie rozpedzac I tak ledwo utrzymuje sie na ulicy Mam chec przerobic na orbitrol ale za bardzo nie wiem jaki to koszt Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tatamarty.323a 0 Napisano 27 Lipca 2007 @Gogo. Bendiksu nie naprawisz, jaki masz rozrusznik? bo ja mam zwykły rozrusznik od MTZa, w którym rozsypał się szczotkotrzymacz, mogę ci ewentualnie bendiks od niego sprzedać.Natomiast co do układu kierowniczego, żeby ciągnik nie świrował od rowu do rowu, to ja wstawiłem sprężyne trzymającą ten wąs pod chłodnicą, jeden koniec zachaczyłem za wąs, o przegub drążka, a drugi koniec sprężyny zamocowałem do półośki, wstawiając śrubę w otwór od ustawiania rozstawu kół. Jazda ciągnikiem była bez porównania o niebo lepsza, wręcz komfortowa, żadnego uciekania. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gogo 0 Napisano 28 Lipca 2007 To pomoze ta sprzezyna? Bo u mnie to chyba cos wiecej niz luzy Bo wyglada to tak ze to wspomaganie baardzo ciezko chodzi Na wolnych obrotach szczegolnie A jak sie rozgrzeje olej to juz makabra Myslalem ze to pompa od wspomagania wymienilem ale jest tak samo Poza tym w prawo ciezej chodzi niz w lewo I wogole promien skretu w prawo jest wiekszy niz w lewo Na ulicy znow jak jade to taki nerwowy jest ten ciagnik Ustawie prosto i jest ok Za kawalek trzeba skorygowac to kola nie skrecaja plynnie a od razu gwaltowny skok Wyglada jakbym jechal pijany A co do rozrusznika to zamowilem magnetona- bedzie bujal az milo Przy okazji wroce do ins 12v i rozwiaza sie i inne klopoty z elektryka W kazdym razie dziekiPs Ale wypracowanie- od matury tyle nie pisalem Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tatamarty.323a 0 Napisano 28 Lipca 2007 Skoro masz takie gwałtowne szarpnięcia kół, pomimo, że kierownicą delikatnie ruszasz, to musisz skorygować luz na serwomechaniźmie, po zdjęciu górnej pokrywy, na osi jest taka duża nakrętka, musisz ją dokręcić, oraz na wejściu do serwa wałka od kierownicy, też jest nakrętka z takimi nacięciami, musisz ją dokręcić, zlikwidować luz na ślimaku, pokręcając w momencie regulacji tym wałkiem, abyś nie dokręcił za mocno, poza tym jeśli ciężko się kręci, to wymień uszczelnienia na siłowniku w serwie, oraz wymień sprężyny dociskające zawór, który sterowany jest przez ślimak, od przodu jest taki dekielek na cztery śruby, jak odkręcisz, to zobaczysz o co chodzi. Powodzenia!!! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Klemens 0 Napisano 30 Lipca 2007 Witam.Czy mial ktos kłopoty ze wspomaganiem w starszym typie mtz?tzn chodzi o to ze jak sie za bardzo rozpedzi to goni po całej drodze.Dopiero trzeba zwolnic i sie normuje.myslelismy zmienic na nowy typ ale troche kosztuje. Na początek zlikwiduj luzy na końcówkach,/ 4 szt/. poprzez wyjęcie zabezpieczeń z drutu i porządnym dokręceniu główek. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pejot7 0 Napisano 30 Lipca 2007 Ja pół roku temu kupilem oryginalnego BELARUSA 820 z Białorusi. Toporny niewygodny ale bardzo pracowity ciągnik. Jestem bardzo zadowolony. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ROKITA 0 Napisano 30 Lipca 2007 A z jakim mostem??? No i gdzie go kupiłeś? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pejot7 0 Napisano 30 Lipca 2007 Ze zwykłym mostem , najprostszego mtzeta (belarus). jakby dołożyc mu lepszy most , szerokie gumy, turbo to cenowo wyszedł by blisko zetora a to bez sensu. i na tym moscie da sie bez problemu robic. Ciągnik jak za darmo bo wyszedl mnie 54000. sprowadzal go facet z pod parczewa Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ROKITA 0 Napisano 30 Lipca 2007 Pytam sie bo tez kupiłem nowego Belarusa 820.3 (bez turbo), lecz na moście krzyżakowym, i w plastiku. Kupiłem go w Sosnowcu, cenowo do Zetora podobnej mocy to mu jeszcze dużo brakuje, no a zrobi chyba to samo więc za te około 30 tyś można kupić maszyny do niego. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach