Skocz do zawartości
wdudzinski

Wszystko o ciągnikach John Deere

Rekomendowane odpowiedzi

Nie zauwarzyłem zeby spalanie podskoczyło. Powiem tak leje opał( jak mam oczywiscie) do BMW 2.5 TD i na pełnym zbiorniku robie 200 km wiecej jak na ropie wiec sami rozumiecie. Teoretycznie silniki Turbo Diesla sa mniej podatne na slabsza liczbe cetanowa ropy wiec co za tym idzie bardziej odporne na spadek mocy. OO daje wiecej ciepła ze spalania wiec powinno sie to wyrownywac.
Lałem ukraińska ropę do silnika Hdi i zjadał o 25 % więcej na tej samej trasie testowałem to przez 6 miesięcy , na opale nie robiłem eksperymentu , ale kilka razy miałem go w ciągniku i wydaje mi się że zjadał go więcej , a może mi się tylko wydaje .......... dokładnie nie sprawdzałem z kartką i ołówkiem w ręku

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

u mnie pompa w 3p to już wytrzymała 15tyś mt.jeszcze pamiętam jak ojciec lał ropę z kopalni też taka czerwona był to jeszcze opału nikt nie znał wtedy no i dużo chodził na normalnej bo chłopaki z PPRD dostarczali od tatr.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
u mnie pompa w 3p to już wytrzymała 15tyś mt.jeszcze pamiętam jak ojciec lał ropę z kopalni też taka czerwona był to jeszcze opału nikt nie znał wtedy no i dużo chodził na normalnej bo chłopaki z PPRD dostarczali od tatr.
Z kopalni to się leje Coca -colę na tym dopiero maszyna idzie ale moj perkins w kombajnie tego nie trawi , są problemy z rozruchem na gorącym silniku w upalne dni

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

a ja znowu z pytaniem dzwoniłem do goscia co kupiłem johna i pytałem jaki olej jest w skrzyni, skrzynia jest zalana AGROLEM czy ten ole moze być ? czy trzeba go zmienić na fuchsa lub oryginała ? pytałem o fuscha to 20 L 340 zł czy to dobra cena ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mysle ze wystarczy.W 3140 od 2 lat mam Agrol U i nic sie nie dziej. W serwisie mi powiedzieli ze najwazniejsze to nie podpinac jakis pozyczanych przyczep i nie jezdzic na racznym hamulcu. Dbac i wymieniac regularnie to nie bedzie problemow.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Mysle ze wystarczy.W 3140 od 2 lat mam Agrol U i nic sie nie dziej. W serwisie mi powiedzieli ze najwazniejsze to nie podpinac jakis pozyczanych przyczep i nie jezdzic na racznym hamulcu. Dbac i wymieniac regularnie to nie bedzie problemow.

 

Dokładnie. Najlepiej pytać tych którzy pożyczają co leją do swoich układów hydrauliki i czy przypadkiem nie przepalony olej A tak na marginesie to JD powinien wreszcie oddzielić skrzynie i hydraulike.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam, niedługo wybieram się na oględziny JD 6910 tak jak już pisałem. Chciałbym się dowiedzieć na co mam zwrócić uwagę podczas obserwacji i jazdy. Jak go dobrze sprawdzić żeby nie kupić badziewia......?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Przeczytaj kilka stron wcześniej wymienialiśmy zdanie na co zwracać uwagę.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Przewertowałęm wszystkie posty do października i nic ciekawego nie znalazłem na co zwrócić uwagę podczas kupna takiego Johna. Aras a ty jeszcze nie oDebra1łeś swojego 6900 od gościa z Raciborowic? Bo byłem u niego w czwartek i stał on tam, ale mówił, że jest sprzedany więc domyśliłęm się, żę to twój:)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Bede go odbierał w tym tyg. Ja szukając Johna patrzyłem przede wszystkim na to zeby nie był picowany, malowany, na to jak odpala, jak ma wieszaki wybite. Ten w raciborowicach urzekł mnie tym że pięknie odpalił, nie puścił nawet chmurki, a był mróz, nie ma ramion wybitych i ma jeszcze org. opony z tyłu a z przodu nowe, sądze ze ma tyle Mtg ile faktycznie pokazuje licznik (7000). Pozatym jezdził nim ktoś kto o niego dbał bo środek ma nie poniszczony i czyściutki.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ale chodzi mi o jazdę, na co zwrócić uwagę podczas jazdy i co sprawdzić żeby nie kupić kota w w worku.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja jedyne co zrobiłem to sprawdziłem czy wszystkie biegi chodzą, rewers działa płynnie, czy nie ma szarpnięć. Nie mam doświadczenia, moze ktoś kto jezdzi Jelonkami by się wypowiedział?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja właśnie też nie mam doświadczenia jeśli chodzi o Jelonki. Powiedzcie czy Johy 6910S ma 150km??? Bo tyle powiedział mi gościu.... Jest w nim skrzynia PQ i ma półbiegi w rączce.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Szarpnięcia zdarzają się nawet w nowym ciągniku szczególnie gry jest zimny silnik ale nie tylko. Raz zdażyło się ze szarpnęło moim Johnym w czasie zmiany kierunku jazdy. Pytałem mechanika dlaczego tak się stało i mówił ze spowodowane to było tym ze za dużo oleju na raz skrzynia przekazała.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Polecam sklep internetowy http://czesci-rolnicze.freezoka.com/ asortyment dodany na stronie mają niewielki ale w rzeczywistości mają wszystko do John deere. Szybko tanio i solidnie.

czesci John Deere

 

Przejzałem tą strone i nie widze tam nr telefonu ani adresu, a zeby cos kupic to pewnie z góry trzeba zapłacic

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam kolegów

Mam pytanie ,jak zamontowany jest filtr magnetyczny hydrauliki w 3140

tj. w którym kierunku ma być strzałka na filtrze? .W moim jest strzałka w kierunku przodu ciągnika , a wydaje mi się ,że ojej płynie ze wspomagania poprzez ten filtr do skrzyni - czyli w kierunku tyłu ciągnika .Jak jest u was?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Kiedy należy sprawdzić olej w skrzyni

(w czasie pracy silnika czy na zgaszonym)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Witam kolegów

Mam pytanie ,jak zamontowany jest filtr magnetyczny hydrauliki w 3140

tj. w którym kierunku ma być strzałka na filtrze? .W moim jest strzałka w kierunku przodu ciągnika , a wydaje mi się ,że ojej płynie ze wspomagania poprzez ten filtr do skrzyni - czyli w kierunku tyłu ciągnika .Jak jest u was?

 

Filtr magnetyczny?? Nie słyszałem albo znam go pod inna nazwa. W ktorym miejscu sie znajduje bo za bardzo nie wiem.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jest to filtr do opiłków metalu , magnetycznym określił go sprzedawca ,znajduje się po lewej stronie skrzyni ( wygląda jak duży kondensator ) zamontowany jest przelotowo .

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

×
×
  • Dodaj nową pozycję...