Skocz do zawartości
wdudzinski

Wszystko o ciągnikach John Deere

Rekomendowane odpowiedzi

Kupię tura JD 640A lub Stolla F15,30, do John Deera 6200 bez zadnych przeróbek. Michał 602583998

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wie może ktoś z was ile wchodzi oleju do skrzyni do Jd seri 7x00. Chcę zronić zmianę a nie wiem ile powinno wypłynąć ze skrzyni.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jak brakuje to sobie można kucyków dodać, widać na tym filmie jak to jest robione, jak dla mnie profi z JD 6620 SE z 122 zrobic na 162 KM

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dajcie spokuj bez tych dodatkowych koni i tak z tym 3 m gruberkiem sobie by radził. Ja założyli by mu 4m to byłoby już coś z taką prędkościa latać. Mój 130 konny idzie z 3 m 11km/h.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam

czy ktos z was posiada jd 6100 6200 jak się sprawuje czy są jakies elementy na które należy zwrócić szczególna uwage jak się sprawuje ehr> proszę o uwagi

Pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

wie ktoś może przy jakiej temperaturze załącza sie czujnik temperatury oleju w skrzyni jd 6300

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Tu możecie zadawać pytania, dzielić się spostrzeżeniami i wystawiać opinie. Jednym słowem wszystko o JohnDeere. Odpowiem na każde pytanie 8)

 

czy ktoś może wiedzieć co dzieję sie jeżeli włączam przedni napęd i skręcam w lewo i w parwo coś trzeszczy w skrzyni lub w przodzie w ciągniku john deere 2140. jeżeli ktoś wie coś na ten temat proszę o szybką odpowiedzieć. Z góry bardzo dziękuje .

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ja bym zaczął od sprawdzenia poziomu oleju w przednim moście i przepatrzenia czy tam są jakieś kalamitki może trzeba przesmarować. jak to by nie pomogło to bym podlewarował przód i sprawdził czy nie ma luzu na kołach. Ale to tylko moje sugestie, nie mam John deera więc nie wiem jak tam jest zbudowany przedni most. A może jeszcze być taka rzecz że może się odboje bardzo wyrobiły i jest promień skrętu za duży(ale to raczej mało prawdopodobne)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

czy mógłby mi ktoś powiedzieć przy jakiej temp. powinien włączyć się czujnik od zbyt wysokiej temperatury w przekładni(skrzynia biegów ) jd 6300 ,załącza mi sie a temp 60 więc niewiem czy to czujnik czy co?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

W 3140 ( tych starszych) aby uzyskać obroty wom 1000 należy wymienić walek , który ma końcówkę wielofrezową 21 i mam pytanie

cy są jakieś nasadki , przejściówki na standard 6frezów ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Polecam sklep internetowy http://sklep.rolniczy24.pl/ asortyment dodany na stronie mają niewielki ale w rzeczywistości mają wszystko do Zachodnich maszyn rolniczych . Szybko tanio i solidnie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Koledzy ,co jest przyczyną zapowietrzania się prawego hamulca w jd 3140 ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

6210SE 2001r od nowości u mnie 2000h przepracowane , usterki - spalona pompka zasilająca w zbiorniku pailwa uszkodzony czujnik temp. płynu , od 2lat podnośnik opuszcza -nic z tym jeszcze nie zrobiłem ale jest to wkurzające (pompa ?), max zużycie paliwa 9l/h -w transporcie 2x HL 8t , orka i gruber 8l/h , uprawowo siewny 7l/h ww przy 1800obr/min bo tak jeżdżę

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

W moim 6920 2003r 3500 tyś Mgh też podnośnik troche opada więc to chyba normalne a pompa działa idealnie daje ponad 200 atmosfer.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
W 3140 ( tych starszych) aby uzyskać obroty wom 1000 należy wymienić walek , który ma końcówkę wielofrezową 21 i mam pytanie

cy są jakieś nasadki , przejściówki na standard 6frezów ?

Z ktorego roku masz tego JD? Jaka masz kabine??SG2??

 

Zmiana predkosci womu odbywa sie poprzez przestawienie dzwigni znajdujacej sie po prawej stronie fotela przy podłodze.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mam kwadratową 81 rok, a co do wajchy po prawej stronie przy podłodze jest tam kilka zakresów przestawiania od min. do max. ale ona chyba służy do podnośnika .Czy u Ciebie jest taka?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Koledzy - prosze o pomoc. Mam od niedawna pięknego leciwego JD 2040S, a w nim następujący problem: Na zimno wszystko jest OK. Po nagrzaniu (15 - 20 min po odpaleniu) pojawia się zgrzytliwy odgłos dochodzący z hydrauliki, konkretnie słyszę go od strony rozdzielacza do tura, który zamontowany jest na prawym błotniku. Towarzyszy mu wibracja wyczuwalna na przewodzie podającym olej do tego rozdzielacza. Zaczyna się to przy wyższych obrotach, ale po jakimś czasie nasila się, i wystepuje także przy niższych. Odgłos zanika przy podnoszeniu tura, po czym powraca. Olej się grzeje, co można wyczuć choćby dotknąwszy rozdzielacza czy też przewodów. Następnie pojawiają się problemy z turem (słabnie, podnosi tylko na dużych obrotach, szarpie) i ze wspomaganiem kierownicy (po postoju na niskich obrotach przestaje działać, trzeba dodać gazu na kilka sekund, wtedy "zaskakuje" i znów działa nawet na niższych obrotach).

Zjawisko zaczyna się po jakichś 15 min. od odpalenia, jednak gdy przypadkowo kolanem włączyłem "żółwia", pojawiło sie już po minucie-dwóch.

Chłodnica oleju czysta, stan oleju w skrzyni prawidłowy, olej czysty. Co to może być, co sprawdzać, gdzie szukac przyczyny? Będę wdzięczny za porady, w mojej okolicy właściwie nie ma mechaników...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

to wygląda jakbyś nie miał wolnego spływu z tura olej idzie przez jakiś zawór i się nagrzewa

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

To mamy takiego samego TRUPA i ten sam problem.

Po różnych próbach samonaprawy klamot trafił "do fachowca", firmy w Toruniu zajmującej się hydrauliką siłową.

POMPA- na pierwszy strzał, regeneracja 3000. założyli i po pewnym czasaie to samo, szukają jakiejś mikropompki co daje ciśnienie na główną tłoczkową, wymieniają jakiś zawór na sterowany ręcznie, wymieniają orbitrol ( bo przepuszczał i skręcał czasami keidy chciał). LIPA

Prawie rok z nim walczyli i wreszcie postawiony w krzaki. Kiedyś może odda się go do serwisu JD to za KASĘ może naprawią. Gdyby nie uszkodzenie półosi na przód może bym próbował coś z nim robić ale za półoś z krzyżakiem zaśpiewali prawie 6 tys więc dałem sobie spokój. Z naszymi trupami na 80 i 904 są problemy ale głównie to przewody, wycieki, siłowniki. Ale to idzie przeżyć

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Damian, biore pod uwagę taka możliwość, zwłaszcza że rozdzielacz dwusekcyjny do 2 i 3 sekcji tura zakładany był przez sprzedającego w Niemczech w ostatniej chwili przed sprzedażą - może oni coś spieprzyli, Niemiec też potrafi... Potwierdzeniem Twojej diagnozy może być fakt, że gdy włączę którąkolwiek wajchę tego rozdzielacza, zgrzytliwy odgłos cichnie, wibracja zanika (olej nie "przebija" zaworu, tylko płynie do siłownika).

Próbuję zrozumieć, jak to działa. Rozumiem to tak: pompa główna podaje olej pod ciśnieniem na jakiś "rozdzielacz priorytetów" - najpierw na skręt, póżniej na resztę (gdy skręcam, dzieje sie to kosztem pracy tura, podnosi wtedy słabiej lub wcale). Także gdzieś tam (najprawdopodobniej przed "rozdzielaczem priorytetów" lub w nim samym) musi być zawór ustalający ciśnienie (pompa daje ile może, zawór spuszcza nadmiar, utrzymujac właściwe ciśnienie w układzie). Gdy już priorytetowe potrzeby (jak np. skręt) są zaspokojone, olej podawany jest na rozdzielacz tura, a gdy ten nie pobiera oleju (bo nie włączony, lub gdy bierze go mniej niż pompa tłoczy) olej wraca do zbiornika. Tu mam pytanie: czy w przewodzie podającym olej na rozdzielacz tura ma być CIĄGLE ciśnienie (tzn pomiędzy zasilaniem a powrotem z rozdzielacza jest pracujący ciagle zawór ciśnieniowy, który utrzymuje CAŁY CZAS ciśnienie robocze w przewodzie zasilajacym), czy też jałowo olej przez rozdzielacz przepływa luzem, bez oporów, a zawór taki jest włączany dopiero PO NACIŚNIĘCIU WAJCHY rozdzielacza, powodując dopiero wtedy wzrost ciśnienia, które jest podawane na pracującą aktualnie sekcję? Jeśli właściwa jest ta druga (bardziej logiczna) możliwosć, to usterka u mnie może być w samym rozdzielaczu - olej podawany przez pompę niepotrzebnie cały czas pokonuje opór zaworu nagrzewając się przez to nadmiernie, co jest przyczyną dalszych problemów... Jaka powinna być normalna temperatura oleju, gdy nie pracuję hydrauliką zewnetrzną? U mnie nawet bez pracy po godzinie np. jazdy rozdzielacz wręcz parzy, trudno ręke utrzymac. Dzieki za odpowiedź, prosze o więcej...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

jak nie używasz tura to olej musi swobodnie przepływać.

mam tura 3 sekcyjnego ( co prawda na 60 ) i może chodzić 3-4 godziny i dopiero masz ciepły olej a nie gorący. masz zły rozdzielacz albo źle podłączony i nie masz wolnego przepływu jak nie pracujesz turem

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

wiekszosc rozdzielaczu dziala tak ze na wejsciu do rozdzielacza jest ciagle wtsokie cisnienie i to cisnienie płynie na sekcie rozdzielacza jak którąś włonczysz a jezeli nie "waj(słowo zostało usunięte)esz"to to cisnienie plynie przez zawór wmontowany czesto z boku w rozdzielacz i całe to cisnienie płynie tym zaworem.

ja bym zajrzał do zaworu bo moze cos podeszło pod sprerzynke i nie otwiera sie powodujac taki odgłos moze trzeba go wyczyscic tylko

jeżeli do rozdzielacza niemieć na szybko zamontował węże zasilający i powrotny to sprawdź tez je bo mogło sie zdarzyć ze w pospiechu ktoś tam założył niepotrzebny dławik i też taki będzie odgłos

3 możliwość to zacięty zawór pulsacyjny jak to go nazwałeś "priorytetów" i nie otwiera sie do końca powodując tylko podawanie oleju na wspomaganie a na rozdzielacz już nie jeżeli jest on oryginalny i dołożono tura to trzeba go wyregulować

ale skoro mówisz ze rurki przy rozdzielaczu są gorące to na 90% zawór przelewowy przy rozdzielaczu no chyba ze on działa ale ten olej nie ma gdzie uciec jak pisał kolega Damian "wolny spływ"

tak czy tak pompę masz dobra tylko jak tak dalej będzie cisła ze aż się olej gotuje to szybko ja załatwisz

a może masz osobny obwód hydrauliki z osobnym olejem to wtedy jest na 1000% filtr oleju na przewodzie zlewowym też go sprawdź

pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

CHmm ja mam podobniew 2030 tyle ze nie mam tura , ale takrze słysze zgrzycząco podobny głos od pompy głównej jak dotkne rurki od pompy głównej która biegnie do tylnego mostu to ma dosć silne drganie mam podobne probleny z układem kierowniczym na wolnych obrotach głównie na żółwiu po jakims czasie zanika wspomaganie i nie podnosi podnosnik jak, przegazuje wszystko wraca do normy ak ze to częsta przypadłosc tych jd ,:/ ogulnie mi to nie przeszkadza bo raczej pracuje na zającu a wtedy nie zdarza sie zanik pracy układu i podnosnika prawie wcale ,moim zdaniem jest to wina raczej pompy głównej niestety , ale będe sie za to brał dopiero jak będzie mi to przeszkadzać w pracy tym traktorem ,tak ze jakbys znalazł inną przyczyne daj prosze znać

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

×
×
  • Dodaj nową pozycję...