Skocz do zawartości
wdudzinski

Wszystko o ciągnikach John Deere

Rekomendowane odpowiedzi

Panowie mam prośbę jak w JD 6920 ustawić wałek w HMS żeby pracował na 540E oraz na obrotach maks 1500 silnika przy agregacie 3metrowym. Dzięki za pomoc

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Co do starszych ciągników ,zanikanie wspomagania ,opadanie podnośnika przy skręcie kołami na wolnych obrotach i nagrzewanie oleju wynika z ogólnego zurzycia układu hydrauliki

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Panowie mam prośbę jak w JD 6920 ustawić wałek w HMS żeby pracował na 540E oraz na obrotach maks 1500 silnika przy agregacie 3metrowym. Dzięki za pomoc

 

KTOŚ MOŻE POMÓC W TYM TEMACIE??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Co do starszych ciągników ,zanikanie wspomagania ,opadanie podnośnika przy skręcie kołami na wolnych obrotach i nagrzewanie oleju wynika z ogólnego zurzycia układu hydrauliki

 

Masz racje ale trzeba zwrocic szczegolna uwage na pompke zasilajaca bo objawy podobne do zbyt malej ilosci w ukladzie przed głowna pompa co nie pozwala jej wytworzyc odpowiedniego cisnienia i odpowiednio zasilic w olej poszczegolne uklady.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mam zamiar kupić ciągnik 2030 za kwotę 20 tyś, czy te ciagniki są dobre, jak jest z częściami, może ktoś mi pomoże w tym temacie? Będę bardzo wdzięczny.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

witam ktoś się orientuje dzie mogę zakupić / naprawić dobrze i w dobrej cenie pompę do JD 6600 - bembenek do wymiany i krzywki

nr JD re58168 pompa jest Lukasa nr 8921A050W może być aż do modelu ...056W

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Oj zaboli ja przy moim właśnie mam robiony też wałek i głowicę od 2 tygodni czekam na części bo mam pompę stanadyne a kasa spora jeszcze dokładnie nie wiem ile może jutro się dowiem.

Mi regeneruje Wachowiak Krotoszyn.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mam zamiar kupić ciągnik 2030 za kwotę 20 tyś, czy te ciagniki są dobre, jak jest z częściami, może ktoś mi pomoże w tym temacie? Będę bardzo wdzięczny.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Oj zaboli ja przy moim właśnie mam robiony też wałek i głowicę od 2 tygodni czekam na części bo mam pompę stanadyne a kasa spora jeszcze dokładnie nie wiem ile może jutro się dowiem.

Mi regeneruje Wachowiak Krotoszyn.

wyszło mi ~3500 z robocizną ale jest nowa głowica (1860zł) nowe krzywki nowy zaworek ,wirnik pompka czy jakoś. Do tego Lukasa pasują części od Delphi w Poznaniu gość ma nowe części a pompe robiłem w LEWMOTO koło Poznania autoryzowany serwis stanadyne ale z tego co wiem nalewają tam powierzchie chromu też na bembenki i wychodzi taniej - i jest twardsze niby

 

podstawowe zalecenie zbiornik do płukania,... nowy filtr

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam. wpadł mi w ręce "jaśko"3130s w cenie złomu użytkowego tj. ok. 5 tyś. z uszkodzonym wzmacniaczem momentu, rocznik ok 77 , ale niestety bez prawa rejestracji. Czy warto zawracać sobie tym głowę ?Silnik i skrzynia podobno ok,tylko ten wzmacniacz ...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Damian, biore pod uwagę taka możliwość, zwłaszcza że rozdzielacz dwusekcyjny do 2 i 3 sekcji tura zakładany był przez sprzedającego w Niemczech w ostatniej chwili przed sprzedażą - może oni coś spieprzyli, Niemiec też potrafi... Potwierdzeniem Twojej diagnozy może być fakt, że gdy włączę którąkolwiek wajchę tego rozdzielacza, zgrzytliwy odgłos cichnie, wibracja zanika (olej nie "przebija" zaworu, tylko płynie do siłownika).

Próbuję zrozumieć, jak to działa. Rozumiem to tak: pompa główna podaje olej pod ciśnieniem na jakiś "rozdzielacz priorytetów" - najpierw na skręt, póżniej na resztę (gdy skręcam, dzieje sie to kosztem pracy tura, podnosi wtedy słabiej lub wcale). Także gdzieś tam (najprawdopodobniej przed "rozdzielaczem priorytetów" lub w nim samym) musi być zawór ustalający ciśnienie (pompa daje ile może, zawór spuszcza nadmiar, utrzymujac właściwe ciśnienie w układzie). Gdy już priorytetowe potrzeby (jak np. skręt) są zaspokojone, olej podawany jest na rozdzielacz tura, a gdy ten nie pobiera oleju (bo nie włączony, lub gdy bierze go mniej niż pompa tłoczy) olej wraca do zbiornika. Tu mam pytanie: czy w przewodzie podającym olej na rozdzielacz tura ma być CIĄGLE ciśnienie (tzn pomiędzy zasilaniem a powrotem z rozdzielacza jest pracujący ciagle zawór ciśnieniowy, który utrzymuje CAŁY CZAS ciśnienie robocze w przewodzie zasilajacym), czy też jałowo olej przez rozdzielacz przepływa luzem, bez oporów, a zawór taki jest włączany dopiero PO NACIŚNIĘCIU WAJCHY rozdzielacza, powodując dopiero wtedy wzrost ciśnienia, które jest podawane na pracującą aktualnie sekcję? Jeśli właściwa jest ta druga (bardziej logiczna) możliwosć, to usterka u mnie może być w samym rozdzielaczu - olej podawany przez pompę niepotrzebnie cały czas pokonuje opór zaworu nagrzewając się przez to nadmiernie, co jest przyczyną dalszych problemów... Jaka powinna być normalna temperatura oleju, gdy nie pracuję hydrauliką zewnetrzną? U mnie nawet bez pracy po godzinie np. jazdy rozdzielacz wręcz parzy, trudno ręke utrzymac. Dzieki za odpowiedź, prosze o więcej...

kolego nie wiem czy to ci coś pomorze, ale ja miałem podobny problem z podobnymi objawami, a zaczęło się wszytko gdy kupiłem tura od prywatnej firmy i go założyłem zgodnie z instrukcją tej firmy. Zasilanie tura było wzięte z gniazda hydrauliki, a w drugie gniazdo odprowadzony odpływ ("fabrycznie") i działało to w ten sposób że żeby działał tur trzeba było załączyć zasilanie wajchą od wywrotu, tylko że gdy się tak zrobiło to silnik miał tak jakby ciężej, no i jeżdżąc tak olej się szybko grzał, a potem to już wiemy jaka jest robota. Co się okazało: ten model rozdzielacza który został założony do mojego tura oprócz przewodu zasilającego i odprowadzającego olej z siłowników potrzebuje jeszcze jednego który odprowadza olej z rozdzielacza kiedy nie pracujesz sekcjami tura ( a u mnie ten otwór w rozdzielaczy był zwyczajnie zaślepiony i olej zamiast odpływać swobodnie z rozdzielacza cały czas był przewalany przez zawór przeciążeniowy tuż za pompą ) u mnie sprawę załatwiło dołożenie trzeciego przewodu ( wolnego spływu) od rozdzielacza do skrzyni. olej spływa swobodnie nie grzeje się a hydraulika ciągnika nie wariuje. Pokombinuj może w tą stronę, bo jak pisałeś tur był zakładany na szybko i pewnie na tanio to ktoś mógł chcieć przyoszczędzić( bo tak chyba było w moim przypadku) Pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam

Od niedawna ma jd 6200 i mam z nim pewien kłopot. Mam problem z podnośnikiem, przyciski sterujące w kabinie podnoszą ramiona podnośnika do 3/4 wysokości wyżej daje się podnieść tylko przyciskami na błotniku. Mam także pytanie dotyczące siłownika podnoszącego jedno z ramion podnośnika w jd6200 czy da się w nim wymienić uszczelniacze, czy może jest on nie do naprawy?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Czym dokładnie różnią się wersje comfort i premium w modelu 6630?

Wiem narazie że w premium jest miękka przednia oś, 4 zawory na cylinder, i command center, coś jeszcze wartego dopłaty?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zastanawiam sie nad kupnem ciągnika JD 5M albo Valtra A82, Valtra za te same pieniądze o 10 KM mocniejsza, wyposażenie praktycznie to samo i do tego wg danych fabrycznych Valtra oszczędniejsza w spalaniu. Jeżeli ktoś posiada takiego JD to bardzo proszą o jakieś opinie użytkownika, bo to nowość i nie ma gdzie się dowiedzieć jak to chodzi, a wiadomo serwis tylko chwali.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Witam

Od niedawna ma jd 6200 i mam z nim pewien kłopot. Mam problem z podnośnikiem, przyciski sterujące w kabinie podnoszą ramiona podnośnika do 3/4 wysokości wyżej daje się podnieść tylko przyciskami na błotniku. Mam także pytanie dotyczące siłownika podnoszącego jedno z ramion podnośnika w jd6200 czy da się w nim wymienić uszczelniacze, czy może jest on nie do naprawy?

 

Jeśli masz dobrze ustawione potencjometry te pod klapką przy suwaku od podnośnika to prawdopodobnie jest potrzebna kalibracja podnośnika jak to nie pomoże to pisz to jeszcze coś wymyślę.Chyba że masz na desce duży wyświetlacz 5/10cm to można odczytać kody

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam mam pytanie

oriętuje sie ktoś czy jest mozliwość odblokowania biegu f w john deere 6830 zeby osiągnoł prętkość 50 km/h

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A wiesz czy są tryby od tej F? Ja też się zastanawiałem czy w miom nie będzie zablokowane ale wątpię żeby wstawiali tryby które nie bedą nigdy używane.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Witam mam pytanie

oriętuje sie ktoś czy jest mozliwość odblokowania biegu f w john deere 6830 zeby osiągnoł prętkość 50 km/h

Niestety niema takiej możliwości

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
jaki olej do silnika do jd 8400. turdus czy bawic sie w fuchsa ktory jest troche drozszy. ponadto co zalac do skrzyni. olej jd czy fuchsa hydramot ktory jest drozszy?

Kolego z doświadczenia ci powiem na fuchsie zrobisz 30 000 h i z wałem nie będzie kłopotów tylko po 15-18 tys. h przy wymianie tłoków wymieniasz panewki na nominalne i chodzi bez niczego żadnego szlifu wału

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

jesli sie dobrze orientuje to wersje produkowane na niemcy i inne kraje kture mają homologacje 50 km /h john deery mają bieg f a a zastanawia mnie to czy fabryka na karzdy kraj daje inną skrzynie w danym modelu ale sie moge mylic pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Na czym polega kalibracja podnośnika w john deere 6200. Czy możliwe jest żeby popsuł się czujnik wysokości podnośnika?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Panowie eksperci proszę bardzo o pomoc.

Niedwno nabyłem z zachodu John Deere 6200 i własnie został mi przywieziony i tu pojawił sie problem który nie pojawił sie podczas oględzin na zachodzie.

Po zapaleniu przy zimnym silniku zapala sie pomarańczowa kontrolka widoczna na zdjęciu do którego link poniżej. Kontrolka ta świeci się dłuższy czas.

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/e920afcf76aeb9bb.html

Panowie napiszcie co to może być i jak to zwalczyć.

 

pozdrawiam forumowiczów

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

a później gaśnie? za gęsty olej lub zatkany filtr trochę może się świecić byle nie ciągle

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

×
×
  • Dodaj nową pozycję...