Skocz do zawartości
wdudzinski

Wszystko o ciągnikach John Deere

Rekomendowane odpowiedzi

może cewka na pompie paliwowej poszła i odcieła dopływ paliwa i ma zwarcie miałem kiedyś w MF takie coś

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

morze wiecie na jakich obrotach silnika w John 1640 z 1985 r.ma obroty wom 540 obr\min bo niejest zaznaczone na obrotomierzu a ma wspułpracowac z rotacyjną mam jeszcze JD 6310 SE z 2000r.tu wszystkie zakresy są zarysowane

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Na obrotomierzu powinien byc zaznaczony wałek w okolicy 2200 obr

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

mam jakis znak ale przy 2400 mysle ze to maksymalne obroty silnika nic wiecej niema

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

umnie tarcza wygląda nieco inaczej morze to starszy typ bo z kabiną kwadrat

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Z zapalaniem ok teraz pali na dotyk:)poprostu w zime bede go podgrzewal bo zalozylem grzaleczke.A elektryka sie juz zrobilo elektryk byl troche pogrzebal w kablach i samo sie zrobilo oby bylo dobrze

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

potrzebuje pomocy gdy jade swojim JD6310 z przyczepą to zwalnia pod gore przy minimalnym spadku obrotow i nie kopci tak jagby sprzegło sie slizgało czy tak działa skrzynia pover quad(szift) niewiem naczym polega roznica bo mam johna od miesiaca i potrzebuje paru porad wczesniej jezdziłem zetorem 9540 jerzeli ktos potrzebuje cos na temat 9540 słuze rodą

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Rusz na półsprzęgle z najwyższego biegu pustym ciągnikiem. Jeśli ci się uda w miarę szybko osiągnąć pełną prędkość to sprzęgło jest OK.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

dzieki za rade w ciagu szesciu sekund miał pełne obroty i predkosc lecz gdy jade pod gore to spada predkosc i obroty lecz nie dymi jagby cos redukowało obciazenie czy ten model ma moze kompa ktury dobiera dawke paliwa czy moze turbo szwankuje

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Powiem Ci że najprawdopodobniej nie masz żadnego problemu, ponieważ ten ciągnik ma 100 kM i jeżeli ciagniesz przyczepę z ładunkiem pod górę na najwyższym biegu (skrzynia 40 km/h) to ma prawo zwalniać. Jeżeli prędkość zmniejsza się proporcjonalnie do spadku obrotów to wszystko ze sprzęgłem i silnikiem jest OK.

Miałeś poprzednio zetora więc też się nie dziwię że przyzwyczaiłeś się do chmury dymu nad nim, ale teraz masz JD i możesz się zdziwić ale ten sprzęt (ten model) wogóle nie dymi przy maksymalnym obciężeniu jak też i zaraz po zapaleniu. Zdarza się że jak się zagapię w pługach i pójdą za głęboko mogę silnik zadusić, ale dymu nigdy nie zobaczę.

Życzę bezawaryjnej i miłej eksploatacji.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

wielkie dzieki kolego jezeli masz taki model JD to traktoje twoje rady jak Experta i bede spokojniejszy napisz jeszcze ile pali na godzine pracy z pługiem 4x40 bo zetor palił mi 10\mth

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Spalanie bardzo zależy od techniki jazdy (obroty silnika) i doboru przełożenia (zbyt niskie lub zbyt wysokie). Moim zdaniem może to być nawet różnica dwukrotna.

Spalanie tego ciągnika przy obciążęniu na 2/3 waha się na motogodzinę od:

6l -praca z łądowaczem,

8- lekki transport,

10- siew agregatem 3m,

13 - orka.

 

Przy orce liczy się jej głębokość i szybkość oraz rodzaj gleby i ogumienie na ciągniku - średnio 15 l/ha.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

SpecjalEdition dla mniej zamożnych klientów, gorsze parametry pompy hydraul, czasem silnika(bez CR), skrzynie biegów od synchro, rewerser do powrqad 16/16 (ale z biegami zmienianym bez sprzęgła przez przesuw dźwigni), skromniejsza kabina i zazwyczaj węższe opony oraz mniej innych dodatków.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

dzieki przyjacielu za odpowiedzi na moje zagadnienia wynika ze tylko my dwaj jestesmy na tym forum ale kto pyta nie bładzi a moze inni niemaja problemow i pytan...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Na 26 str. coś tam tłumaczyłem

Powershift jest to ogólna nazwa stosowana przez wiele firm skrzyń z biegami zmienianymi pod obciążeniem na zasadzie mokrych sprzęgieł załączających i rozłączających poszczególne pary kół.

PowrQuad stosuje od jakiegoś czasu JD dla swoich skrzyń tego typu. Jest ich kilka odmian. Są też kolejne wersje AutoQuad, AutoPowr itd oraz podkategorie Plus, Eco itd.

 

Natomiast Tobie zapewne chodzi o skrzunie PowrQuad w wersji SE z 2000r.

Cztery zakresy i cztery biegi zmieniane przesuwaną dźwignią oraz rewers mechaniczno-hydrauliczny.

Tu nie ma żadnego komputera i o zmianie prędkości sam decydujesz popychając dźwignią która za pomocą linki przesuwa suwak rozdzielacza hydraulicznego w skrzyni kierując olej na odpowiednie sprzęgło. obroty silnika regulujesz naciskając pedał gazu.

 

Ot cała filozofia.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

a morze pan kolega jankris powie czy w tym ciagniku wystepuje klakson bo prztcisk jest ale reszty brak lub tak zamaskowana jak komandos w kambodzy szukałem ze dwie godziny a jak sie niemyle to według przepisow o ruchu drogowym powinien byc

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam.Według katalogu http://i43.tinypic.com/219tcvr.jpg sygnał powinien być z przodu pod filtrem powietrza.Jeżeli go ktoś od montował to powinny występować wolne przewody,otwór do przykręcenia.Szukajcie a znajdziecie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

czy to mozliwe zeby niebyło przewodow do tego klaksonu szukałem ale ich niema patrzyłem w koszulkach czy czasem ktos nieucił wyglada ze jest orginał ale przycisk jest przewody podłaczone ale giną w węzle chyba sam pociągne przewod i po kryku co

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam.Niezła zagadka z tym sygnałem.Trafiłem na instrukcję http://manuals.deere.com/omview/OMAL152877_19/OMAL152877_19.htm jest po angielsku ale wrzucić link na http://translate.google.pl/# i można dowiedzieć się o obsłudze ciągnika,rozwiązywaniu problemów,kodach usterek itp.Ale na problemy z sygnałem nie natrafiłem.Może jakiś właściciel tego modelu się odezwie i rozwiąże tą zagadkę.Pomyślności.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

×
×
  • Dodaj nową pozycję...