Skocz do zawartości
wdudzinski

Wszystko o ciągnikach John Deere

Rekomendowane odpowiedzi

a raczej docisk tarczy sprzegła wom ja mam 1640 raczej to samo tylko silnik inny!!!gdy miałem mało oleju to cos takiego sie działo.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam.. pilnie potrzebuje Piasty do JD 2650 most ZF apl 325.. prawa strona Bardzo proszę o kontakt jeśli ktos z panstwa posiada w sprzedazy lub mogłby podac mi namiar na kogos kto sie tym zajmuje. Z góry dziękuje, Pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam

Zamierzam kupić ciągnik JD 6300. Prosiłbym o opinie i komentarze na temat tego ciągnika. Ile pali i czy ten model ma komputer?

Z góry dziękuje.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam !!!

 

Zrobiłm remont silnika w JD 6200, wymiana komletnych tłoków ,tulei , naprawa głowicy( nowe zawory, uszczelniacze ) i silnik zaczął od niedawna pobierac olej. Co to moze być za przyczyna ? Może to być turbosprężarka ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

kupiłem ładowarkę John Deere i na wolnych obrotach pompa hydrauliczna chodzi pulsacyjne. czy wie ktoś dlaczego? co zrobić żeby pompa chodziła równo z silnikiem?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Witam !!!

 

Zrobiłm remont silnika w JD 6200, wymiana komletnych tłoków ,tulei , naprawa głowicy( nowe zawory, uszczelniacze ) i silnik zaczął od niedawna pobierac olej. Co to moze być za przyczyna ? Może to być turbosprężarka ?

 

Pytanie ile Ci bierze tego oleju???

Oczywiscie ze turbo moze brac olej ale to bys zauwazyl bo po silniku by juz pocieklo chyba ze ubytek jest niewielki, moze tez brac olej sprezarka pneumatyki o ile oczywiscie jest, widac bedzie w butli i po zaworze przed butla olej.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Witam !!!

 

Zrobiłm remont silnika w JD 6200, wymiana komletnych tłoków ,tulei , naprawa głowicy( nowe zawory, uszczelniacze ) i silnik zaczął od niedawna pobierac olej. Co to moze być za przyczyna ? Może to być turbosprężarka ?

 

Pytanie ile Ci bierze tego oleju???

Oczywiscie ze turbo moze brac olej ale to bys zauwazyl bo po silniku by juz pocieklo chyba ze ubytek jest niewielki, moze tez brac olej sprezarka pneumatyki o ile oczywiscie jest, widac bedzie w butli i po zaworze przed butla olej. [/quote

 

Przez dzień pracy potrafi wiząć olej od max do min. NIe posiadam pneumatyki. Moze kiepskie uszczelniacze na zaworach?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja z innej beczki robił ktoś z was zejście napedu na przednie koła. Mam wrażenie że nie wyłancza się przedni napęd co objawia się trzaskami podczas skrętu ale na rozgrzanym oleju. Rano jak jest olej zimny jest ok. Kiedyś ktoś w temacie pisał że są jakieś uczelki która zaczynają przepuszczać olej. Może zna ktoś więej szczegułów.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Miałem takie trzeszczenia ale na zimnym oleju a na rozgrzanym zanikały. Powodem są zużyte tarczki w przednim mechanizmie różnicowym. Odradzam robić to samemu, najpierw trzeba ustawić luz na samym mechanizmie a potem na przedniej osi. W samej przekładni może być 5 typów przekładek ściernych a do tego podkładki pod łożyska stożkowe na końcach osi, jest ich 10 rozmiarów. Przy okazji warto wymienić te łożyska (u mnie oryginalnie były polskie), poza tym sworznie w mechanizmie różnicowym. Całość najlepiej robić na wyjętej i postawionej w pion osi. Pomiary trzeba robić bardzo dokładnie i trzeba znać jakie powinny być luzy. Koszt takiej naprawy to ok 5-6tys zł dla JD 6610.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Najpierw to wymien olej a pozniej jesli bedzie nadal zle to dopiero remont. Bo znam juz takie 2 przypadki w ktorych wymiana oleju pomogla.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam,

 

Ostatnio przeglądając internet trafiłem na fajny serwis z bezpłatnymi ogłoszeniami rolniczymi. Więc jak chcecie sprzedać lub kupić jakąs maszynę rolniczą to polecam:

 

ogloszenia rolnicze

 

dużo ogłoszeń

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Miałem takie trzeszczenia ale na zimnym oleju a na rozgrzanym zanikały. Powodem są zużyte tarczki w przednim mechanizmie różnicowym. Odradzam robić to samemu, najpierw trzeba ustawić luz na samym mechanizmie a potem na przedniej osi. W samej przekładni może być 5 typów przekładek ściernych a do tego podkładki pod łożyska stożkowe na końcach osi, jest ich 10 rozmiarów. Przy okazji warto wymienić te łożyska (u mnie oryginalnie były polskie), poza tym sworznie w mechanizmie różnicowym. Całość najlepiej robić na wyjętej i postawionej w pion osi. Pomiary trzeba robić bardzo dokładnie i trzeba znać jakie powinny być luzy. Koszt takiej naprawy to ok 5-6tys zł dla JD 6610.

zawiozłeś zdemontowaną oś do serwisu, sam to robiłeś, czy cały ciągnik odstawiłeś?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

czy nikt nie ma jd 6300 jak one się sprawują czy warto go zakupić

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
czy nikt nie ma jd 6300 jak one się sprawują czy warto go zakupić
ja mam sprawuje sie dobrze

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ja mam JD 6400 ale to to samo. Rok 97 skrznia 24/24

Sprawuje się dobrze. Spalanie w orce z pługiem zagonowym 5x35 +brona około 11 litrów na hektar. z zammiatarką okolo 3,5litra na godzine zegarową. Zbiegiem lat trzeba zwracać uwagę na elektyrykę bo się lubi psuć.

Części troche drogie poza tym wygodny. Pisz co chcesz wiedzieć więcej.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

potrzebuje schemat ideowy do JD 6400 ma ktoś dostęp dp takich rzeczy?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam wszystkich mam pytanko odnośnie john deere 4240, lub 4240s. Interesuje mnie czy mają one pedał gazu nożnego?? No i oczywiście do użytkowników jak się te maszyny sprawują, awaryjność, spalanie itp. Z góry dzięki:) Pozdro.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

mam pytanko i prosze o oswiecenie ! gdy jade swoim jelonkiem pod gore z talerzowka o szerokosci 3.40 Ruska to szybko zpada z obrotow ale nie dymi i musze redukowac z B-4doB-1czyli predkosci 6 km/h czy to normalne ? a czy morze tego byc powodem zamałe opony na przodzie bo z tyłu mam 16.9x38 a zprzodu 13.6x24 i wtedy chamuja wedle mnie musiały by byc wieksze z przodu pracuje nim pierwszy rok przedtem miałem zetora 9540 i myslałem ze ten JD6310 bedzie duzo mocniejszy a moze ten typ tak ma

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

×
×
  • Dodaj nową pozycję...