Skocz do zawartości
wdudzinski

Wszystko o ciągnikach John Deere

Rekomendowane odpowiedzi

Moze ktoś wie jak w najprosciej wykręcic rozrusznik w JD 6200. Jaki rozmiar klucza i jakim kluczem mozna sie do niego dostać ? Wiem , że to kiedys był ten temat poruszany, ale niewiele z niego sie dowiedziałem. Proszę o pomoc. Czy klucz płaski łamany z grzechotką podejdzie, jesli tak to jaki rozmiar. Moze ktos zna jakis inny patent?

 

 

Pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Testowałem

Valtra 162 Versu moc 160

Deutz agrotron M620

JD 6930

 

Najmniej spaliła Valtra i Same-deutz różnica była 0.3l

 

Może na wiosne wytestuje Landini 7h165 tam jest motor Iveco zobaczymy...

Pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

KOledzy co może być przyczyną.Jest minus 10 stopni.Chce odpalić 6310 .Podgrzewam ok.1min swiecę żarową.Następnie staram się go

odpalić.Pokręci ok.20sek icoś tam łapie.Trwa tak gdzieś do 1min.W końcu niby zapali a trzęsie sie silnik jakby miał wyskoczyć z ramy.Zdaje mi się że pracuje na dwóch lub trzech garach.Iokropnie kopci biało.Jak dodam gazu troche to zaraz zgaśnie.

Po ok.2min takiej pracy raptownie przestaje kopcić i dostaje normalnej pracy.Można nazwać jak to mówią ze chodzi jak igiełka.

Od czego zacząć co sprawdać i jak sprawdzać. Chciałen nadmienić że paliwo jest zimowe filtry wymienione.

Proszę o radę .

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zacznij od wtryskiwaczy i pompy. Jak pisaleś nie pali na wszystkie gary.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A ja uwazam ze uszkodzona jest świeca płomieniowa w kolektorze ssacy i stad jest problem z odpaleniem. Dzieje sie tak dlatego ze puki silnik nie osiagnie temp powyzej 0 to przez świece pompowane jest paliwo i zalewa silnik. Spróbuj odlaczyc zasilanie paliwa do swiecy i odpal go wtedy jak bedzie chodzil normalnie to wymien swiece i bedzie OK

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A ja mam inne zdanie. Pewnie nie masz przewodów paliwowych przezroczystych z baku do filtrów więc nie widzisz że jest w nich powietrze. A to z tąd że zaciski na przewodach stalowych z baku są słabe (samozaciskowe). Proponuję zacząć od wymiany krótkiego odcinka przewodu paliwowego pomiędzy filtrem a zaworkiem zwrotnym. Jak potwierdzi się moja teoria to załóż nowe mocne zaciski na wyjścia z baku. Jak nie będzie powietrza to może być zapchane sitko pompki paliwowej w baku, jak taką masz. Nie napisałeś jaki masz rodzaj wtrysku. Ale co by nie było to najpierw sprawdź czy paliwo bez powietrza idzie ze zbiornika dalej.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

John Deere 5070 M

mam pytanie odnośnie tego ciągnika ,czy jest on w stanie "chodzic" w pługu obrotówce Lemken Opal 140,jest to pług o 4 korpusach gzie na jeden przypada 35cm,orka by była pod siew zboża

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

moim zdaniem pług na ramie 140 to przesada dla 5070. lepiej go poszerzyc do 45 na korpus i zostawic 3 korpusy i szybciej pojechac.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
John Deere 5070 M

mam pytanie odnośnie tego ciągnika ,czy jest on w stanie "chodzic" w pługu obrotówce Lemken Opal 140,jest to pług o 4 korpusach gzie na jeden przypada 35cm,orka by była pod siew zboża

kolego z 3x35 to on bedzie miał robote

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ale to orka by była pod siew czyli około 15 cm

jeszcze małe sprostowanie w rachubę wchodzi już J D 5080 M bo jest droższy od

J D 5070 M tylko 900 euro

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
panowiepo ostatnich mrozach zastanawiam sie nad zakupem podgrzewacza płynu doJD 6200. Powiedzcie ile może kosztowaćtakie cacko.

 

Wszystkiego najlepszego w nowym roku

koło 300

 

Gdzie mozna kupić podgrzewacz płyny do JD 6200 i w jakim miejscu sie go montuje ? Jaki rozmiar powinna miec ta grzałka ?

Prosze o odpowiedz

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Chcę zamontować w JD 5720 reduktor biegów pełzających.Szukam kontaktu z kimś kto montował taki reduktor w swoim ciągniku lub ma zamontowany fabrycznie.Z góry dziękuje

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

bylem ostatnio u przedstawiciela JD i pytalem o to. Do serii 5R kosztuje 80Euro. Montujesz w hłodnicy, z boku jest taka zaslepka, ktora wyjmujesz i montujesz grzalke

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Katalogi częsci do ciągnikow

GG 4338754

leszekwos@gmail.com

Format PDF

Jezyk polski lub wloski

ok 300-400stron

cena z wysylką 25zl

 

tel 692 956 136

 

Posiadam reflektory , lampy do wszystkich ciągnikow rolniczych .

 

 

 

SAME

Saturno,, Lampo Frutetto, Corsaro, Laser 90, Silver 100.6, Solaris, Titan 145,Dorado 70;85;86,F75,Argon60, 65F, 75F Classic,Aster 60 ,Aster70, Buffalo , Centurion,Diamond 215, Diamond265,

 

DEUTZ FAHR DX

7.10 , DX 50VF,

DEUTZ FAHR AGROTRON 110, 120 1.720, M610, M620 ,

Agrolux 67

Agrokid

25/ 30 /40 /50

Hurlimann

XT911

XT 913

XT908 XT909

H466 H468

H490T

XT85

XT95

XT105

H6170T

H476

H356

H361

H488T

H486T

H4105 Elite, H6115 Elite, H6170 T, H-361 361-5000

H 6135 Elite

Lamborghini Formula 115

135

 

Ursus 4022

4024

 

John Deere 7710

 

New Holland

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
bylem ostatnio u przedstawiciela JD i pytalem o to. Do serii 5R kosztuje 80Euro. Montujesz w hłodnicy, z boku jest taka zaslepka, ktora wyjmujesz i montujesz grzalke

 

 

Najgorsze ze w moim 6200 takiej zaslepki nie, w modelu silnika 4039TL nawet nie ma zaslepek w bloku. Jak mam zrobic podgrzewanie płynu na zime ? Moze ktoś ma zainstalowana grzałkę przepływową na dolnym wężu od chłodnicy ?? Jak to sie sprawdza? Warto zakładac ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A powiedz jak odpala ciagnik przy takiej pogodzie jaka teraz mamy za oknem?

I powiedz czy próbowałeś na kolektor ssacy zapodać mu cieple powietrze np. opalarką w ten sposob mozna wykluczyc pewne usterki i powiedz jeszcze czy czasem stan plynu sie nie zmienia bo moze to problem nie z paliwem a moze glowica lub jeszcze cos innego. Odpowiedz na te pytania a moze cos pomoge

POZDRAWIAM

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

×
×
  • Dodaj nową pozycję...