Skocz do zawartości
wdudzinski

Wszystko o ciągnikach John Deere

Rekomendowane odpowiedzi

panowie nabyłem właśnie jd 6910 z 99r przebieg 9000 raczej orginał zadbany dziś już posiałem 5ha jarej jeszcze posieje 10ha i chcę w tym 6910 pomieniać oleje itp. mam pytanie co w nim pomieniać jakie oleje i gdzie bo jestem zielony (pierwsza zachodnia maszyna w gospodarstwie )

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

zmień olej w silniku + filtr, skrzynia +2 filtry, i filtr paliwa, jak masz na tyle floty to bym jeszcze zmienił olej w przednim moście i zwolnicach, napewno należy sprawdzić poziom. Mnie zmiany tego wszystkiego kosztowały ok 1500zł, orginalne, kupowane w serwisie john deere. Można tez stosować odpowiedniki filtrów i olejów ale ja preferuje orginały. Przed podróżą do serwisu spisz sobie numery z filtrów, ilości olejów podadzą ci w serwisie. I jak masz pierwszy zachodni ciągnik to nie zapomnij wyczyścic wszystkie siłowniki maszyn z którymi bedziesz agregował ciągnik z hipolu, bo jak pomieszasz oleje to zaraz bedziesz musiał od nowa zmieniac olej i filtry.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

koledzy trafia mi sie john deere 2240 za 37 tya ma 11 tyś mth zrobione jak mowicie brac sie za niego ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

To jakiś rzadki model i ma sporo wypracowane ,za tę kasę można kupcć innej firmy nowszy i lepszy .

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

witam ja w moim 6910 zmieniłem olej w przednim moście i pomogło bo wcześniej to wydawał przy manewrowaniu dziwne dzwięki ponadto olej w silniku też wymieniony a wszystko 1100pln w tym też filtry , pozostało mi jeszcze wymienić olej przekładniowy to jakieś 60l i chyba 1tys trzeba szykować , ogólnie to maszyna fajna i robi wrażenie, pomimo 9000mtg silnik super pracuje zero dymu a w środku to też bajka tylko te drogie oleje...jeśli coś wiecie odnośnie jakichś czułych punktów tego modelu ciągnika to się odezwijcie ... mam pytanie czemu na desce rożdzielczej mruga mi I cały czas

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

koledzy kupiłem JD 2400 czyli zetora 7340 dałem za niego 39 tys 1995r czysty zetor ale jakby nie patzec w dowodzie stoi JD

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
koledzy kupiłem JD 2400 czyli zetora 7340 dałem za niego 39 tys 1995r czysty zetor ale jakby nie patzec w dowodzie stoi JD

 

to tylko pogratulowac, masz dwa ciągniki za jednym zakupem

da się to jakoś wyprostowac?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

dawidlubelskie sprawdź jeszcze filtr powietrza wstępny i bezpiecznik, jak bezpiecznik będzie brudny do wymień wstępny, co do I to chyba może to wykrzyknik?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
zmień olej w silniku + filtr, skrzynia +2 filtry, i filtr paliwa, jak masz na tyle floty to bym jeszcze zmienił olej w przednim moście i zwolnicach, napewno należy sprawdzić poziom. Mnie zmiany tego wszystkiego kosztowały ok 1500zł, orginalne, kupowane w serwisie john deere. Można tez stosować odpowiedniki filtrów i olejów ale ja preferuje orginały. Przed podróżą do serwisu spisz sobie numery z filtrów, ilości olejów podadzą ci w serwisie. I jak masz pierwszy zachodni ciągnik to nie zapomnij wyczyścic wszystkie siłowniki maszyn z którymi bedziesz agregował ciągnik z hipolu, bo jak pomieszasz oleje to zaraz bedziesz musiał od nowa zmieniac olej i filtry.

 

oryginały a od kiedy jd produkuje filtry i olej

filtry fletguard lub paliwa donaldson a olej shell

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

JD 3040 żeby dostac się do sprzęgła wom to trzeba rozpoławiać ciągnik?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

koledzy mam pytanie, mam problem z odpalaniem i poci mi się przewód paliwowy z filtra do pompy plus jest nieszczelność pod kolankiem przewodu co wchodzi do pompy, teraz pytanie czy pod tym kolankiem jest jakiś o-ring ? czy można od czegoś dopasować przewody paliwowe te gumowe, bo za oryginał pewnie krzykna w serisie jak to oni, jeśl ikots może to proszę o rysunek tych elementów w katalogu bo nie mogę znaleźć model 6210SE

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
JD 3040 żeby dostac się do sprzęgła wom to trzeba rozpoławiać ciągnik?

Trzeba

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam

mam mały problem z ciagnikiem 6320 SE (100KM) ma 6000 MTG a problem polega na tym iż po odpaleniu po kilku minutach zaczyna przerywać(tak jak by nie chodził na jednym cylindrze, silnik drży), i wtedy jest bardzo silny, przy ciagnieciu 2 przyczep ze zbożem po 16t kazda nawet pod wzniesienienie nie trzeba redukować biegu gdzie normalnie powinno sie zredukować do pedkości pieszego (jak nie przerywał) (ciągnik 8220- 225KM wciaga te przyczepy pod wzniesienie prawie bez redukcji)

gdy zaczyna przerywać mruga kontrolka ze znaczkiem świec żarowych,

dymi na czarno gdy sie wciska pedał gazu,

jak sie zgasi ciągnik i ponownie zapali to przez kilka minut chodzi normalnie po czym zaczyna przerywać.

czy jest to problem ECU czy może usterka mechaniczna pompy, czy może coś innego?

może ktoś miał taki problem?

z góry dziękuję za pomoc.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam

Panowie mam taki problem z johnem jest z 98 roku, 8mtg. podczas skrecania, ogólnie podczas kręcenia kierownicą z tylu coś tak dziwnie stuka trrrrytrrrytry, co to może być? Oprócz tego to jak poruszam kierownicą to słychać takie ssssss ale to chyba normalne przy takim sterowaniu dzieki za pomoc.

pozdro

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Słyszeliście o wtopie JD. Zapakowali lipne zwolnice podobno pekały i teraz wymieniają. Dobrze że się przyznali ale kolega chce ich skarżyć ciagnik musiał stać 2 tygodnie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
szukając maszyny do kupienia lub sprzedania proponuję zajrzeć na portal http://targ.rolniczy24.pl jest tam mnóstwo ofert. Dodanie ogłoszenia jest darmowe. Maszyny rolnicze, zwierzęta, ciągniki rolnicze, kombajny oraz wiele innych ogłoszeń.

świeca żarowa mrygająca w samochodzie jak i tu oznacza że coś jest nie tak zawsze jest to sygnał ostrzegawczy dla operatora, jakieś błedy wyskakują ? czy ze strony układu paliwowego wysztko jest ok ? przedwszystkim filtr paliwa, smok, przewody ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Witam

Panowie mam taki problem z johnem jest z 98 roku, 8mtg. podczas skrecania, ogólnie podczas kręcenia kierownicą z tylu coś tak dziwnie stuka trrrrytrrrytry, co to może być? Oprócz tego to jak poruszam kierownicą to słychać takie ssssss ale to chyba normalne przy takim sterowaniu dzieki za pomoc.

pozdro

 

Marek sprawdź poziom oleju.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

jest moze jokis john deere6310se z okolic PIŁY do porównania bo z moim chyba cos nie tak chodzi mi o silnik a głównie o jego wibracje

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam.

Zmieniłem marke z MF3080 na JD 6600 i mam mały problem ,nie dochodzi prąd do elektrozaworu przedniego napędu,zapala się tylko kontrolka ale napęd nie chodzi.Drugi problem ,ciągnik pochodzi z francji , jedzie tylko 25 na godz. i w dodatku jest zablokowany bieg F.Czy można odblokować ten bieg ewentualnie jak zwiększyc prędkość.Będe wdzięczny za schemat elektryczny.Migają też 3 zielone kontrolki w prawym górnym rogu .

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Kolego ja mam 6210se i na wolnych obrotach silnik drzy jak sie mu doda to pracuje rowno i nie wibruje mysle ze sa wyrobine gumy mocujace silnik do ramy

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Chce zamontować dodatkowe oświetlenie robocze do jd 6420, na tylni błotnik,orginalna instalcja jest położona pod błotnikiem,nie wiecie jak z włacznikiem i bezpiecznikami?montował może ktoś cośtakiego,wersja se

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

×
×
  • Dodaj nową pozycję...