Skocz do zawartości
wdudzinski

Wszystko o ciągnikach John Deere

Rekomendowane odpowiedzi

jeszce dwie wymiany oleju mam na koszt Valtry i się zastanawiam czy przypadkiem niedogadc się i te pare złotówek bym dopłacił tak na próbę a późniek będzie się kombinowac

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
@Pablooo-chyba ja to kiedyś napisałem-o tym spalaniu-z drugiej strony-nie wiem czy w tej konkurencji inne 80 konne ciągniki aż tak różnią się zużyciem paliwa (zresztą np. PowerShift wymaga mocy-niestety za komfort się płaci ).Zresztą jak skończy Ci się gwarancja będziesz mógł przestawić pompę (no chyba ,że lubisz Euro Tier2 ).Co do zużycia paliwa-ja mam gospodarstwo typowo mleczarskie-więc potrzebny mi był ciągnik,który maksymalnie szybko wykona wszelkie podstawowe prace polowe (i z którego po 12-16 godzinach pracy dam radę wyjść o własnych siłach )-a jeżeli spali mi nawet kanister paliwa więcej przez ten dzień to też płakać nie będę.A i sianokiszonka wyszła po prostu super-(540 E obroty).Pozdrawiam.

 

Ja też mam gospodarstwo typowo mleczne i coraz więcej trzeba poświęcać czasu

zwierzakom i innym zajęciom,że nie ma kiedy w polu robić.Dlatego potrzebny jest

pewny i wydajny sprzęt,szczególnie wtedy gdy nie liczą się koszty tylko jakość pasz, a tu decydują kwadranse.

Z powodu braku 540E nie brałem pod uwage Zetora.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Czy moze ma ktoś na sprzedaz istrukcje obsługi i katalog części do JD 6100. Lub moze ktoś zna jakiś link do strony gdzie można kupić.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

a co do tego oleju półsyntetycznego z lotosa to jesli to jest Semi taki w srebrnej bance to do diesla sie go nie stosuje.nawet jest to nir wskazane(czytaj opakowanie)

do nowych ciagnikow 10w40 to chyba minimum a nawet pokusił bym sie wlac 5w40.jest nieporównywalnie lepszy od minerała i semi.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

witam jest LOTOS PÓŁSYNTETYCZNY do diesla nie pamiętam nazwy ale sprawdzę a w nowych ciągnikach stosuje sięoleje klasy 15W40(taki mam zaleceniach producenta) z wyjątkiem silników zCR bo w nich stosuje się 10W40 ale to chyba dzieło działu marketingu bo skrzynie korbowe są przecież takie same nie przecze że takie oleje mają swoje plusy aleee...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja stosuję w silnikach z Orlenu 2 HPDO klasy CG-4 10W/50 i jest naprawdę dobry i nie zmienie go jak narazie na inny.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
A Fuchsa zdaje się 18 (18*15=270)-załóżmy,że zużycie paliwa spada o 0,5 l/h wtedy mamy od wymiany do wymiany 125 litrów paliwa zaoszczędzone (470zł) przy zainwestowanych dodatkowo 70 zł(hmm skórka warta wyprawki )-no a na półsyntetyku silniki osiągają przecież wyższe przebiegi niż na mineralnym

 

Cargo 1040 MC kupujesz po 18 , widze że do jasia wczodzi ci więcej jak mnie do 6 garów perkinsa ja teraz będe wymieniał i kupie ORLEN super semisyntetik po 15 za litr parametry te same i na dodatek nie będe musiał do korbanka jechać tylko 3 km od domu zawsze to mniej jak 15 kmw jedną strone

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Ja stosuję w silnikach z Orlenu 2 HPDO klasy CG-4 10W/50 i jest naprawdę dobry i nie zmienie go jak narazie na inny.

Z tego co sprawdziłem na stronie orlenu jest on o klasyfikacji CF4 i 20W50 więc bardziej jest olejem letnim niż wielo sezononowym lub zimowym

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jak dużo używasz zimą to musisz wydac trochę kasy na zimówkę. Ale generalnie tak i tak poza zimą najwięcej używasz sprzętu.

Ja mam CG-4 nie CF-4.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mam 6620 SE

Olej Fuchsa Titan Truck 15-40. Wymiana co 500mth (rzeczywiście godzin zegarowych). Na początku jeżdziłem na ichnim johndeerowskim (Schell), potem zmieniłem - po 500 dałem do badania zużyty - wyszłoże mogę jeszcze jeździć (niestety zużywanie się oleju nie jest prostoliniowe a progresywne więc nie potrafili mi powiedzieć ile jeszce dasię jechać) - dla świętego spokoju zmieniam włąsnie co 500. John Deere zastrzega sobie iż wymiana po takim przebiegu może nastapić przy używaniu oleju nap. o niskiej zawartości siarki - dmuchają na zimne - bo w praktyce nie olej napędowy decyduje bezpośrednio o jakości oleju silnikowego. Innymi słowy jeśli olej silnikowy po takim przebiegu zużył się niewiele czyli posiada właściwości smarne to można na nim jeździć. Ale namotałem.

 

Ktoś chciał się dowiedzieć o 6620SE

Mam, daje swobodnie ze wszystkim radę - pług 4 obracany, agregat Amazone 3m więc ciężkiego sprzętu nie mam. Żłopie jak John Deere, ale cóż odwdzięcza się wydajnością. Ostatnio musiałem siać U1614 z 1984, podjechał kumpel Johnem i zmierzył mi prędkość - to samo jak sieję Johnem. A wydajność przez 2 - gdzie sedno - nawroty - kardan, guziczek w górę, siłownik znacznika rewers tył, rewers przód, guziczek, kardan, itp - po prostu chwila, i sprzęgło nie śmierdzi. I wieczorem wychodzisz z niego jak człowiek. Co do porówniania z innymi ciągnikami - ja przesiadałem się z Ursusa i MTZ, wszystko co bym kupił będzie lepsze. O tym że ma to być John zadecydowało:

pełna rama - mam trochę drzewa do zrywki w podziurawionym terenie, bliskość serwisu, no i jak jedziesz do NIemiec to z autostrady najwięcej widzć John Deerów. Spalanie decyduje że gdybym miał kupić jeszcze raz to chyba nie Johna.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

W JD 5720 (zresztą nie tylko w tym) Mtg to godz. zegarowa.

Mam dopiero od kilkunastu dni ale widać,że ma apetyt.W orce łyknął ok.13l/godz.

W ładowaczu pali mniej,może z 5 l.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

To sporo pali, a ile za niego dałes? i czy razem z turem johen deere ile cie kosztował?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jd 5720 ADVANCE promocja do końca roku-cena złotówkowa ustalona przez

John Deere Polska 131 tys. Dealer opuścił jakieś 2,5 tys. i dorzucił sterowanie z błotnika podnośnikiem i przedłużenia błotników bo ten promocyjny model jest troche obrany.Przy niskim kursie € prawie warto byłoby kupić Premium za 5-7tys. więcej,najlepiej w pakiecie z ładowaczem JD,a ja musiałem wziąśc STOLLA

za 21 tys.(sam ład.) + osprzęt polski (promocji nie można łączyć).

Na dodatek okazało się ,że ładowacz w tej cenie nie ma amortyzacji gazowej,co mnie troche dziwi, bo Quicke za 24 tys.sam ładowacz już to ma czyli byłby w tej samej cenie co Stoll ????

Z tym spalaniem to jeszcze nie przesądzone do końca.Dziś rozmawiałem ze znajomym, który kupuje paliwo tam gdzie ja i okazało się ,żę jak kupił paliwo na Orlenie to jego Fendt spalił 2 litry na godz. miej.Zadzwoniłem do paru gości ,którzy też mają JD 5720 i oni twierdzą,że w orce przy 1700 obr.silnika palą im

6 litrów na godz.Taaaka różnica? Nie wiem czy to możliwe?[/i][/b]

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Cześć

Czy 8 tys godz na silnik jd w renaulcie to duży przebieg?

Bo np. w silniku fendt to jeszcze tragedią nie jest.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dzięki PABLOOO.

A jeszcze jedno ten ładowacz john deere to ma amortyzacje gazową?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Dzięki PABLOOO.

A jeszcze jedno ten ładowacz john deere to ma amortyzacje gazową?

Nie wiem na 100%,ale raczej tak.Nie podpina się automatycznie,trzeba przetykać bolce.W Stollu jest klin,który rygluje sprzęg i nie przetyka się bolcy.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam. Czy ktoś mógby mi doradzić jakiegou żywanego JD 70-90 KM najlepiej kupić tak do 45 tyś złotych. Chodzi mi głównie o bezawaryjność no i spalanie. Z góry dzięki za odpowiedz.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam. Czy ktoś mógby mi doradzić jakiego używanego JD 70-90 KM najlepiej kupić tak do 45 tyś złotych. Chodzi mi głównie o bezawaryjność no i spalanie. Z góry dzięki za odpowiedz.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam!

 

Mam -Instrukcje obsługi i katalog części do ciągników John Deere : 6520 i 6620 SE

 

 

Jeśli ktoś chce , mój mail : Comp4ct@wp.pl

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Czy JD 5720 poradzi sobie z agregatem uprawowo-siewnym,a konkretnie talerzowym? Początkowo miał być Kombi BH 3,7 m, ale wałki strunowe to troche za lekki sprzęt,a talerzowy to chyba super sprawa.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

niedaleko mnie 5720 bryka z talerzowym aresem + chyba poznanik, ale jest moc wykorzystywana na maksa brakuje te 10-20 km czasami. drugi znajomy ma 11441 + aresa + polonez i to chodzi swietnie 110Km jednak robi swoje

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Czy ten Ares sieje na zaoranym polu czy to uprawa uproszczona?

Boję się troche uprawy pod kukurydze samym Aresem w przypadku gdy jest mokrawo,ponoć talerzowe agregaty w mokrych warunkach psują strukturę gleby.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam !! jestem od niedawna szczęsliwym posiadaczem jd 2130 z 85 roku. Nabyłem go od nieuczciwego sprzedawcy co mnie na sam poczatek kosztowało 5tyś ale juz jest oki z małym wyjatkiem po remoncie zginął przedni napęd który jest u mnie hydrauliczny. Czy ktos ma doswiadczenie jakies z tym związane ??? Na ta chwilę zauważyłem że na tym forum wszyscy operują grubszym portfelem ode mnie i o starszych modelach nie czytałem ale może jest ktoś kto to czzyta i bedzie mi mógł udzielić kilku wskazówek.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

×
×
  • Dodaj nową pozycję...