Skocz do zawartości
wdudzinski

Wszystko o ciągnikach John Deere

Rekomendowane odpowiedzi

Wystarczy poszukać zamienników filtrów np z "Flutgarda" nie wiem jak to się pisze, Sędziszów robi dobre, na Filtron narzekają bo niby mają mniejszy przepływ, puszcza zaworem i grzeje olej.

Co do wyboru pompy paliwowej nie jest tak prosto. Seria 5x20 ma głowicowe, chyba 6x20SE a pozostałe to tylko idą na CR bo nie spełniały by Euro 2 czy ileś tam.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tak to prawda , co gorsze akurat ten filtr nie ma zamiennika, Jd postaral się nawet aby skok gwintu był inny niż w zamiennikach.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

W przypadku filtrów to czasami niema sensu kombinować

np: 2 filtry paliwa do silnika z CR Fleetguard a JD

to różnica około 30 zł

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
W przypadku filtrów to czasami niema sensu kombinować

np: 2 filtry paliwa do silnika z CR Fleetguard a JD

to różnica około 30 zł

 

I masz pewność że wlaśnie przez filtr nie będziesz miał awari.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Słuchajcie przecież JD nie robi tych filtrów tylko jakiś podwykonawca potem pakuje w orginalne opakowania i niby JD. A tylko sie płaci za znaczek jelonka. Fleetguard akurat jest bardzo dobrą firmą a jak zamienniki sa o 30 zł tańsze to masz na dobra flaszkę . Przy pompowtryskach najważniejszy jest odstojnik aby go regularnie opróżniać bo on jednak sporo wody wychwyci.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Macie racje że pare groszy zostanie ale w mim przypadku

jade 15 minut do serwisu JD i kupuje.A w przypadku zamienników

to gość najpierw musi sprawdzić czy jest gdzieś w centrali potem

go sprowadzić -szkoda czasu.Co do filtrów paliwa to też masz racje

codziennie sparawdzić odstojnik z rana bo po przez różnice temperatur

w dniu i w nocy a szczególnie teraz coś w paliwie napewno się wytrąci.

Najgożej ma ta pompka wspomagajaca która ciągnie z zbiornika-mogli

by przad tą pompką też jakiś separator wody zainstalować.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Filtry tanie są z BEPCO ja kupiłem do MF do hydrauliki za 50 zł , u korbanaka 350 , Fleetguard 150 zł , powietrza kupuje z filtronu a paliwa pasują od MF 255 tylko że są 2 a oleju silnikowego jest taki jak w VW LT czyli w każdym sklepie z częściami samochodowymi dostane

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dokładnie w dobrym sklepie z częściami do samochodów po marce znajdą ci w katalogu. W Grene coś tam też mają warto wcześniej się rozejrzeć i znaleść coś taniego i dobrego.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Z filtrami to wiekszość firm tak robi że przepakują i wszystko a o korbonkach to z czesciami to juz wiele słyszałem na temat przepakowywania.

 

Frez a od kogo kupiłeś że masz tak blisko??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Grzes do seri 30 zamienniki beda dopiero za 3-4 lata.Do 20 która wychodzi chyba od 2002 mają byc w tym roku (pytałem sie w firmie MAN).JD dba (niestety) o własną firmę i wszystkie wzory filtrów sa zastrzezone,podobna sytuacja jest z wszysykimi częsciami.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Co do części to dam przykład.Kolega ma kombajn JD 11-coś tam i mu

poszedł czujnik obrotów bębna młucącego zadzwonił do serwisu a oni

że nie ma problemu 1000 PLN i gotowe.Wraz ze znajomym elektrykiem

udali się do hurtowni elektrycznej i kupili zwykły czujnik indukcyjny.

Pomalował na zielono i ten sam czujnik wyniusł go 90 PLN.

Niestety kolor zielony jest drogi.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Co do części to dam przykład.Kolega ma kombajn JD 11-coś tam i mu

poszedł czujnik obrotów bębna młucącego zadzwonił do serwisu a oni

że nie ma problemu 1000 PLN i gotowe.Wraz ze znajomym elektrykiem

udali się do hurtowni elektrycznej i kupili zwykły czujnik indukcyjny.

Pomalował na zielono i ten sam czujnik wyniusł go 90 PLN.

Niestety kolor zielony jest drogi.

 

Ztą ceną to chyba przegiełeś kupowałem czunik do JD2266 myśle że jest taki sam i kosztował 240 zł zdowozem i montażem, chyba że tamten był nie zielony , a pozłacany.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nic nie przygiołem tak jak pisałem 1000 pln za orginał JD + dojazd +

montaż a 90-120 pln za odpowiednik np: E2A lub OMRON z oferty

hurtowni.Nie jestem elektrykiem ale chodzi tylko o parametr

odległości działania czujnika,napięcie 12v lub 24v oraz średnice gwintu

np: m8,m10,m12 itp.Takich czujników w hurtowniach elktrycznych jest

w pip.A żeby nie podpadało to se jeszcze pomalował na zielony.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A nie wiesz czy podobny nie jest przy przenośmiku kłosowym bo tamten mi wysiadł a na serwisie chcieli 700zł.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

W JD2266 przy przenosniku kłosowym jest taki podłużny czujnik ,jeżeli masz taki sam to idz do najbliższego zakładu naprawy telewizorów tam go zrobią , a koszt ok 30PLN.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tak jak pisałem liczy się tylko parametr odleglości działania czujnika i

napięcie.Najlepiej odkręć go sobie i jedź do pożądnej hurtowni elektrycznej

albo poszukaj w necie napewno coś ci dobiorą.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

czesci do jd nie sa az tak strasznie drogie. kupowalem silnik do regulacji predkosci obrotow wentylatora do 2264 i zaplacilem 300 pln, to samo z innymi czesciami. ale czesci do mf to juz inna bajka. za tryb do skrzyni biegow 2 tys. a za simering 400 pln. no coz ale mamy jedynego dealera czesci pana korbanka wiec mamy to co mamy. JD gora. ceny sa do zniesienia

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
czesci do jd nie sa az tak strasznie drogie. kupowalem silnik do regulacji predkosci obrotow wentylatora do 2264 i zaplacilem 300 pln, to samo z innymi czesciami. ale czesci do mf to juz inna bajka. za tryb do skrzyni biegow 2 tys. a za simering 400 pln. no coz ale mamy jedynego dealera czesci pana korbanka wiec mamy to co mamy. JD gora. ceny sa do zniesienia

 

Ta fajnie - bo ja wiem co innego na temat części do maszyn zachodnich a w tym do JD! Szkoda, że nie porównujesz trybów z trybami a co do tryba w MF to Cię uswiadomię nawet 2,7 - 4,5 tyś a simering ten co piszesz to za 5 zł kupisz, aha a łożyska ze skrzyni "nie szanowni państwo korbankowie" sprzedają po ok 600zł a ja kupuję oryginały po 65zł - ORYGINAŁY powtórzę!! Co do trybów też jestem na dobrej drodze, żeby nie wzbogacać "głąbów" w garniturach, bo podejrzewam, że nie jeden z nas na tym forum ma wykształcenie wyższe od w moim przekonaniu "pseudo biznesmenów - fachowców" Pozdrawiam uczciwych ludzi - dzielmy się informacjami i nie dajmy na nas zarabiać tak łatwo!!! Ps napewno podzielę się info na forum - co i jak w sprawie trybów jak tylko będę wszystko wiedział!!!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

wiem cos o tych cenach.kiedys miałem problem z uszczelniaczami w przedniej zwolnicy.taki mały 65x45x8 kosztował oryginał 47 euro netto a ja za polski ale dobry i taki sa zapłaciłem 3 pln.i co chodzi bez problemów do dzis a minęły 3 lata.za duży 163,5x140x12 musiałbym zapłacic 800pln.dałem do tokarza i roztoczył mi piaste na 170 i zapłaciłem za wszystko 50pln...dla mnie te ceny to są bynajmniej śmieszne

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mam pytanie:

czy ktoś ma pojęcie jakiej klasy olej idzie do skrzyni biegów w JD, bo wiem, że są to oleje shell-a.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Mam pytanie:

czy ktoś ma pojęcie jakiej klasy olej idzie do skrzyni biegów w JD, bo wiem, że są to oleje shell-a.

 

Jaki masz typ tego JD? ,Bo do rużnych typów są rużne klasy oleji.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Niedawno co kupiliśmy 1,5 rocznego John Deera 6620 i jesli ktos mial by ochote podzielic sie swoimi uwagami co do niego oraz uzytkowania to bardzo prosze o odpowiedzi. I może ma ktoś instrukcje obsługi bo posiadam tylko ta od modelu 6610 i pochodne ale tam nie ma wszystkiego np. obsługi działania HMS II.

Pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

×
×
  • Dodaj nową pozycję...