Skocz do zawartości
wdudzinski

Wszystko o ciągnikach John Deere

Rekomendowane odpowiedzi

Czyli po przejechaniu pola długości 1 km zaorzesz 0,2 ha . To 1 ha powinienieś machnąć w 1 godzinę , albo i szybciej .

no ponad.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

To za wolno jeżdzisz. .Teoretycznie pole długości 5 km i przy szybkości 5 km/h powinieneś orać 1 godzinę , ale to tylko moja teoria matematyczna , a ja lubię liczyć .

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
To za wolno jeżdzisz. .Teoretycznie pole długości 5 km i przy szybkości 5 km/h powinieneś orać 1 godzinę , ale to tylko moja teoria matematyczna , a ja lubię liczyć .
pisałem że ponad a co do twojej teori to jadąc z prędkością 10km\h bez zawracania miałbym zaorane 2ha

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Widocznie sprzedac nie chce albo przesadza z ceną , znam rolnika który kupuje ciagnik yy 2 lata i mowi że nie idzie kupić a on by najlepiej chcial kupić za pół ceny hahaha frajerstwa nie brakuje niech nikt nie mysli że znajdzie glupszego od siebie:)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
A co myślicie o używanym ciągniku John Deere 7800 albo 7700

to zależy jaki rocznik jaki przebieg na ile ha i co miałby robić.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ja mam john deera 7710 i lemkena vari opal x140 azur i na max rozzlorzonym plugu oram srednio 14 km/h na ciezkziej ziemi john deere to jets sprzet !!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
ja mam john deera 7710 i lemkena vari opal x140 azur i na max rozzlorzonym plugu oram srednio 14 km/h na ciezkziej ziemi john deere to jets sprzet !!

 

a nie przypadkiem 140 km/h he

Wiadać ze spec pierwszej klasy jesteś od orki jak tyle jedziesz

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Kupując taki ciągnik miałby on robić wszystkie cięższe prace. Najlepiej jak by był z 94, 95roku i nie miał więcej jak 10tys. mtg. Ale nie wiem jak tam z kasą na niego..... Może jak coś jeszcze uzbieram to kupie takiego.....

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

witam, wie ktos moze jaki jest zalecany olej do skrzyni do john deera 2130? pisalem wczesniej ze mam problemy z hydraulika, okazalo sie ze czesci mechaniczne sa wszystkie ok, problem chyba w oleju lub filtry.. pozdrawiam:)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

@wałek Ja mam JD 2030AS i leje do skrzyni olej AGROL i chodzi ok. Wymien filtr i utrzymuj górny poziom oleju w skrzyni biegów. Pomiaru dokonaj po ok 5 min. od zgaszenia sinika. Pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mam problem, gdy skręcam kołami to nie mogę podnieść tura i odwrotnie (J.D. 3350), co się popsuło?

Naprawdę nikt nic nie wie ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie ma z was nikt dostepu do danych diagnostycznych ciągników JD seri 7x00. Chodzi mi o kody.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tylko że nie mam instrukcji a servis niechętnie udziela takich informacji.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Mam problem, gdy skręcam kołami to nie mogę podnieść tura i odwrotnie (J.D. 3350), co się popsuło?

Naprawdę nikt nic nie wie ?

 

JD ma jedną pompe od wspomagania i hydrauliki.Olej najpierw kierowany jest do wspomagania a potem do hydrauliki,jeśli podnosisz ładowacz lub tylny TUZ i zaczniesz kręcić kierownicą to ładowacz podnosi sie bardzo powoli.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Jedna jest od wspomagania, a druga od hydrauliki.

I co jest popsute?

 

Witam.

 

To nie tak.

Pierwsza pompa, ta w skrzyni biegów zapewnia smarowanie skrzyni i podaje olej poprzez rezerwuar do drugiej pompy - tej z przodu silnika. Dopiero ta pompa wytwarza ciśnienie zasilające wspomaganie i hydraulikę zewnętrzną (tur). Przyczyn niedomagań, które opisujesz może być kilka: niedrożny filtr, nieszczelna pompa w skrzyni, nieszczelności przekładni kierowniczej, zawór pierwszeństwa ... . Zacznij od najprostszych i drogą elimnacji dojdziesz do przyczyny.

Pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam

Mam takie pytanie.. : czy ktoś z kolegów ma doświadczenia z ładowarką teleskopową John Deere 4500 z 97 roku albo podobnym sprzętem:?: - powinno być trochę podobnie jak w traktorze bo kiedyś pracowałem trochę na takim.

Jako że maszyna dotarła do nas (nowy zakup )już niesprawna- nie moge powiedzieć od czego się zaczęło.

Próbuje dojść co jest nie tak: maszyna bardzo dziwnie reaguje na joystick - tzn w większości robi co chce- np czasem sama opuszcza "przód ramienia"(widły).

W hydraulice jest chyba za niskie ciśnienie bo jak się wysunie całe ramię do przodu to ledwo się potrafi podnieść samo - bez ładunku

jak się zwiększy obroty silnika to dopiero coś się zaczyna dziać - zaczyna działać hydraulika ale bardzo powoli i bardzo niepewnie - przy tym słychać jakby "kawitowanie" pompy - moge się mylić.

Jak sprawdzić czy to wina pompy - co po kolei? wiem że jest jeden filtr w zbiorniku a drugi chyba przed pompą -nie pamiętam na szybko - później [rzed głównym rozdzielaczem jest jakieś urządzenie które nie wiem co ma za zadanie..

 

NIESTETY nie mam doświadczenia z takimi układami a jedyne własną logikę...

może ktoś ma jakiś schemat działania takiej hydrauliki - szybko się uczę

Na "konsoli" jest wskaźnik ciśnienia oleju ale nic nie pokazuje - sprawdzałem czy dochodzi do niego sygnał - wygląda na to że układ elektryczny czujnika jest otwarty (np urwany kabel albo rozwarty styk) nawet nie wiem gdzie szukać tego czujnika.

 

Zacząłem od elektryki bo była w strasznym stanie-przeglądnąłem joystick - znalazłem jeden zepsuty włącznik - który przełacza się po ruszeniu dźwigni w którakolwiek stronę - naprawiłem to - reszta elektryki dźwigni wygląda na ok

 

reasumując:

może ktoś ma jakąś dokumentację chociaż podobnej instalacji albo wie gdzie takową znaleźć/kupić bo to by było bardzo dużo -teraz bez dokumentacji i doświadczenia to jest błądzenie w ciemnościach :

Rozmawiałem z serwisem ale na razie nic nie znalazłem.. bede dalej próbował. Interesuje mnie np serwisówka albo schemat elektryczny oraz hydrauliczny w dowolnej przyswajalnej formie.

prosze o jakąkolwiek pomoc

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

×
×
  • Dodaj nową pozycję...