Skocz do zawartości
wdudzinski

Wszystko o ciągnikach John Deere

Rekomendowane odpowiedzi

nie ma takiej opcji .przedni naped załanczany jest hydraulicznie i nie ma mozliwosci zeby cos sie zerwało bo cewka reguluje tylko przepływem oleju do sprzegła.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Potrzebna mi porada jakiegos fachowca. Co zrobic w momencie gdy nie mogę rozłączyć mechanicznego przedniego napędu przyciskiem w kabinie. W trakcie kupowania sprawdziłem tylko czy jest natomiast po przetransportowaniu zauważyłem ze on cały czas chodzi i się nie wyłancza. Napięcie jest podawane na cewkę, natomiast ona nie daje żadnego znaku zycia (nic sie tam nie przełącza, nic nie stuka w środku). Miał ktos taki problem? od czego zacząć? może jakiś schemat tej części? Z góry dziękuje za każdą wskazówkę...

miałem identyczny przypadek w swoim 3140.winna była cewka,ale na szczescie moja dało sie uratowac(nowa 1800 pln...)

zasada działania jest taka.Jak jest napiecie podane do cewki to naped jest rozłaczony a jak napiecie ginie to sie załancza.Moja cewke zawiozłem do elektryka ten rozwalił plastykowa obudowe i okazało sie ze kabelek od uzwojenia do pinu sie utlenił.przylutował i jest ok.zostaje potem jeszcze kwestia zamocowania i odizolowania takiej rozwalonej cewki ale dałem rade bez problemów.

powodzenia jak cos to pisz na gg 485096

 

mnie siadła cewka cena 250 zł większe około 400

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

mam nastepujacy problem: niedziala mi przelaczanie jazdy przod - tyl. jest tak jakby caly czas bylo na N. zdarzalo mi sie to przy pracy w polu ale sie po chwili poprawialo. teraz zdarzylo mi sie to na postoju i niedziala. niema w ogole reakcji gdy przelaczam biegi i polbiegi. wydaje mi sie ze moze to byc wynikiem zatkania sie jakiegos zaworu poniewaz do oleju dostaly mi sie jakies opilki i niemoge sie ich pozbyc. prosze o rade jak naprawic te biegi i jak oczyscic skrzynie z opilkow. z gory dziekuje.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Potrzebna mi porada jakiegos fachowca. Co zrobic w momencie gdy nie mogę rozłączyć mechanicznego przedniego napędu przyciskiem w kabinie. W trakcie kupowania sprawdziłem tylko czy jest natomiast po przetransportowaniu zauważyłem ze on cały czas chodzi i się nie wyłancza. Napięcie jest podawane na cewkę, natomiast ona nie daje żadnego znaku zycia (nic sie tam nie przełącza, nic nie stuka w środku). Miał ktos taki problem? od czego zacząć? może jakiś schemat tej części? Z góry dziękuje za każdą wskazówkę...

mialem podobny problem przy 6506. u mnie zatkaol sie opilkami sitko przy elektrozaworze. wykrecilem elektrozawor i wyczyscilem sitko. moze to pomoc.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

posiadam john deere 3650 i mam problem ponieważ nie chce mi w ogóle podnieś ani obniżyć tylnych ramion podnośnika nie wiem co się stało jak ktoś by coś wiedział niech napisze? a jeszcze chciałem się zapytać jaki olej hydrauliczny najlepiej wlać do ciągnika ??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

posiadam john deere 3650 i mam problem ponieważ nie chce mi w ogóle podnieś ani obniżyć tylnych ramion podnośnika nie wiem co się stało jak ktoś by coś wiedział niech napisze? a jeszcze chciałem się zapytać jaki olej hydrauliczny najlepiej wlać do ciągnika ??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Potrzebna mi porada jakiegos fachowca. Co zrobic w momencie gdy nie mogę rozłączyć mechanicznego przedniego napędu przyciskiem w kabinie. W trakcie kupowania sprawdziłem tylko czy jest natomiast po przetransportowaniu zauważyłem ze on cały czas chodzi i się nie wyłancza. Napięcie jest podawane na cewkę, natomiast ona nie daje żadnego znaku zycia (nic sie tam nie przełącza, nic nie stuka w środku). Miał ktos taki problem? od czego zacząć? może jakiś schemat tej części? Z góry dziękuje za każdą wskazówkę...

miałem identyczny przypadek w swoim 3140.winna była cewka,ale na szczescie moja dało sie uratowac(nowa 1800 pln...)

zasada działania jest taka.Jak jest napiecie podane do cewki to naped jest rozłaczony a jak napiecie ginie to sie załancza.Moja cewke zawiozłem do elektryka ten rozwalił plastykowa obudowe i okazało sie ze kabelek od uzwojenia do pinu sie utlenił.przylutował i jest ok.zostaje potem jeszcze kwestia zamocowania i odizolowania takiej rozwalonej cewki ale dałem rade bez problemów.

powodzenia jak cos to pisz na gg 485096

 

mnie siadła cewka cena 250 zł większe około 400

 

Czy mozliwe jest zdradzenie mi adresu lub przynajmniej nr telefonu do osoby która remontuje takie cewki w takiej cenie. Jesli to jest zbyt poufne to prosze o odpowiedz na prywatny mail s_haba@o2.pl. Z góry dziekuje

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam,

to mój pierwszy post na tym forum.

Chcialem się zapytać, bo mam okazje kupic http://allegro.pl/item314350862_ciagnik_john_deere_6800.html ten traktor, rozmawialem z jego wlascicielem, moze go sprzedac za 70000zł oglądałem traktor silnik bardzo ładnie pracuje, ciagnik nie jest za bardzo zniszczony, nie był odmalowywany itp. od 2lat pracował w PL

Tylko jest male ale.. skrzynia biegów bardzo ciężko chodzi.. trzeba sie z nia wrecz szarpać czasem.. wlasciciel tlumaczyl ze to przez nie rozgrzany olej ale ja w to nie wierze, czy to moze swiadczyc o zblizajacej sie awarii?

Aha.. traktor ma zepsuty licznik stojacy na ok 2000mth.. ale ma jeszcze orginalne tylne opony, przednie zmieniane. Na silniku oleju nie mial ani kropli, jedyne co był troche brudny to z tylu od szybkozłącz.

Pytanie czy warto?

 

btw. czy ten myk z wpinaniem bezpiecznika service i sprawdzeniu rzeczywistej ilosci mth dziala?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

dobrze by było jak byś mógł troszke nim popracować przed kupnem, tak żeby upewnic się co do skrzyni. a na zimnym oleju to normalne ze biegi nie chcą wchodzić, ja tak mam u siebie od nowego i raczej nie polecam wciskać ich na siłe na zimnym oleju. Może by pomogła zmiana oleju?? Przygotuj sie na to że licznik nie zatrzymał sie na 2 tys tylko na 12 . . .

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

O tym ze licznik sie przekreca to wiem;) traktor wygląda mniej wiecej na 10000-15000mth a ze skrzynia mozliwe ze jest cos nie tak, poniewaz na niektorych biegach nie jezdzil do tylu.. powinno byc 20/20 a na niektorych nie chce jezdzic a wlasciciel mowi ze on ma 20/12

W następnym tyg znowu postaram sie ciagnik obejrzec, takze w nastepnym tyg znajomy przywiezie Fendt'a 312 1995r z 2letnim ładowaczem stolla za 90tys zł i podobno b.db. stan... i stoje przed wyborem JD albo Fendt

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
O tym ze licznik sie przekreca to wiem;) traktor wygląda mniej wiecej na 10000-15000mth a ze skrzynia mozliwe ze jest cos nie tak, poniewaz na niektorych biegach nie jezdzil do tylu.. powinno byc 20/20 a na niektorych nie chce jezdzic a wlasciciel mowi ze on ma 20/12

W następnym tyg znowu postaram sie ciagnik obejrzec, takze w nastepnym tyg znajomy przywiezie Fendt'a 312 1995r z 2letnim ładowaczem stolla za 90tys zł i podobno b.db. stan... i stoje przed wyborem JD albo Fendt

a co to znaczy ze na niektorych biegach?najszybszy zakres "D" jest zablokowany na rewersie, i nie właczy sie go, wystarczy sobie właczyc zakres C i czwarty połbieg... prędkosc jest zawrotna... przynajmniej dla mnie.... a co dopiero na zakresie D... a biegi właczaja sie ciezko na zimnym oleju to fakt...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

tam na B i na chyba 2gim polbiegu nie chcial jechac do tylu;/ na ktoryms jeszcze tez ale nie pamietam..

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

posiadam john deere 3650 i mam problem ponieważ nie chce mi w ogóle podnieś ani obniżyć tylnych ramion podnośnika nie wiem co się stało jak ktoś by coś wiedział niech napisze? a jeszcze chciałem się zapytać jaki olej hydrauliczny najlepiej wlać do ciągnika ??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jak nie jedzie do tyłu na A,B,C na wszystkich półbiegach to sobie daj spokuj. A co do fenda to ja uwałażałbym na ciągnik z turem- on swoje pojeździł zwłaszcza rewers.

Niby w seri xx10 są na wszystkich biegach półbiegi do tyłu ale po co jechać do tyłu z prędkością 30 i więcej km/h. C4 do tyłu to ponad 10km/h

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Jak nie jedzie do tyłu na A,B,C na wszystkich półbiegach to sobie daj spokuj. A co do fenda to ja uwałażałbym na ciągnik z turem- on swoje pojeździł zwłaszcza rewers.

Niby w seri xx10 są na wszystkich biegach półbiegi do tyłu ale po co jechać do tyłu z prędkością 30 i więcej km/h. C4 do tyłu to ponad 10km/h

 

Ja moim Jelonkiem miałem zawieszony z tyłu agregat upr.-siew. a za przedni zaczep przyczepe na ziarno i z pustą wracałem wieczorem to dobiłem do 30km/h, więc czasami się to przydaje, ale generalnie do 20 km/h a później strach jak cholera.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Potrzebna mi porada jakiegos fachowca. Co zrobic w momencie gdy nie mogę rozłączyć mechanicznego przedniego napędu przyciskiem w kabinie. W trakcie kupowania sprawdziłem tylko czy jest natomiast po przetransportowaniu zauważyłem ze on cały czas chodzi i się nie wyłancza. Napięcie jest podawane na cewkę, natomiast ona nie daje żadnego znaku zycia (nic sie tam nie przełącza, nic nie stuka w środku). Miał ktos taki problem? od czego zacząć? może jakiś schemat tej części? Z góry dziękuje za każdą wskazówkę...

miałem identyczny przypadek w swoim 3140.winna była cewka,ale na szczescie moja dało sie uratowac(nowa 1800 pln...)

zasada działania jest taka.Jak jest napiecie podane do cewki to naped jest rozłaczony a jak napiecie ginie to sie załancza.Moja cewke zawiozłem do elektryka ten rozwalił plastykowa obudowe i okazało sie ze kabelek od uzwojenia do pinu sie utlenił.przylutował i jest ok.zostaje potem jeszcze kwestia zamocowania i odizolowania takiej rozwalonej cewki ale dałem rade bez problemów.

powodzenia jak cos to pisz na gg 485096

 

mnie siadła cewka cena 250 zł większe około 400

 

Czy mozliwe jest zdradzenie mi adresu lub przynajmniej nr telefonu do osoby która remontuje takie cewki w takiej cenie. Jesli to jest zbyt poufne to prosze o odpowiedz na prywatny mail s_haba@o2.pl. Z góry dziekuje[/quote

 

nowa w chemirol mogilno lub w jelonku k/poznania zamówiłem jako część zamienną

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Właśnie to jak najlepiej sprawdzić taką skrzynie jak np. w 6800?
jeden ze sposobów,ale na niestety juz dosc mocno podgrzanym oleju jest włączenie jak najszybszego zakresu biegow i ruszanie rewersem z miejsca do przodu lub tyłu na wolnych obrotach, jak jest cos nie tak to kontrolki sie zapalaja... oczywiscie jesli sa podłączone... no fakt jesli tam na B nie cofie to cos jest rozwalone, a tur to raz, ze rewers, a dwa -pompy sa słabiutkie pozniej tez, lepiej kupic zwykłego i do niego założyc tura

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A o co chodzi z tym "ruszaniem rewersem z miejsca do przodu lub tyłu na wolnych obrotach". Sorki że pytam ale nie mam jeszcze ciągnika z rewersem i nie wiem co to znaczy

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

tzn ze na sprzegle wrzucasz bieg np D i 4polbieg rewers masz ustawiony na pozycje neutralną, puszczas sprzęglo a następnie przestawiasz rewers na jazde do przodu. Tak mi sie wydaje przynajmniej

A ja juz nie wiem na co sie zdecydowac, w najblizszym czasie obejrze jeszcze oba traktory dokladniej i podejme decyzje w weekend cos napisze jeszcze o obu traktorach i o swojej decyzji

pzdr

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
tzn ze na sprzegle wrzucasz bieg np D i 4polbieg rewers masz ustawiony na pozycje neutralną, puszczas sprzęglo a następnie przestawiasz rewers na jazde do przodu. Tak mi sie wydaje przynajmniej

A ja juz nie wiem na co sie zdecydowac, w najblizszym czasie obejrze jeszcze oba traktory dokladniej i podejme decyzje w weekend cos napisze jeszcze o obu traktorach i o swojej decyzji

pzdr

o to mi chodziło

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wie ktoś coś na temat ciągnika John Deere 3040 oraz kombajnu John Deere 1052? Spalanie, jak sie sprawuje itp.?? Z góry dzieńki za info gg3977820

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Wie ktoś coś na temat ciągnika John Deere 3040 oraz kombajnu John Deere 1052? Spalanie, jak sie sprawuje itp.?? Z góry dzieńki za info gg3977820

Ja mam 3140 ,to ten sam ciagnik tylko silniejszy o 12KM.Pisz na moje gg 485096

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Chodzi o to,że ruszając nawet z najwyższego biegu na małych obrotach przy użyciu rewersu ruszasz płynnie i nie udusisz traktora!!!! to bardzo dobra rzecz przy nawrotach na polu albo przy pracy z ładowaczem -przód-tył bez sprzęgła wygoda i polecam jeszcze skrzynie z 4 biegami przełączanymim pod obciążeniem-rewelka!! polecam i pozdrawiam,

 

A o co chodzi z tym "ruszaniem rewersem z miejsca do przodu lub tyłu na wolnych obrotach". Sorki że pytam ale nie mam jeszcze ciągnika z rewersem i nie wiem co to znaczy :?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

×
×
  • Dodaj nową pozycję...