Grześ 0 Napisano 29 Stycznia 2007 Wystarczy poszukać zamienników filtrów np z "Flutgarda" nie wiem jak to się pisze, Sędziszów robi dobre, na Filtron narzekają bo niby mają mniejszy przepływ, puszcza zaworem i grzeje olej.Co do wyboru pompy paliwowej nie jest tak prosto. Seria 5x20 ma głowicowe, chyba 6x20SE a pozostałe to tylko idą na CR bo nie spełniały by Euro 2 czy ileś tam. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marcin8410 0 Napisano 29 Stycznia 2007 Tak to prawda , co gorsze akurat ten filtr nie ma zamiennika, Jd postaral się nawet aby skok gwintu był inny niż w zamiennikach. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
FREZ 0 Napisano 29 Stycznia 2007 W przypadku filtrów to czasami niema sensu kombinowaćnp: 2 filtry paliwa do silnika z CR Fleetguard a JDto różnica około 30 zł Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marcin8410 0 Napisano 29 Stycznia 2007 W przypadku filtrów to czasami niema sensu kombinowaćnp: 2 filtry paliwa do silnika z CR Fleetguard a JDto różnica około 30 zł I masz pewność że wlaśnie przez filtr nie będziesz miał awari. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Grześ 0 Napisano 29 Stycznia 2007 Słuchajcie przecież JD nie robi tych filtrów tylko jakiś podwykonawca potem pakuje w orginalne opakowania i niby JD. A tylko sie płaci za znaczek jelonka. Fleetguard akurat jest bardzo dobrą firmą a jak zamienniki sa o 30 zł tańsze to masz na dobra flaszkę . Przy pompowtryskach najważniejszy jest odstojnik aby go regularnie opróżniać bo on jednak sporo wody wychwyci. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
FREZ 0 Napisano 29 Stycznia 2007 Macie racje że pare groszy zostanie ale w mim przypadkujade 15 minut do serwisu JD i kupuje.A w przypadku zamiennikówto gość najpierw musi sprawdzić czy jest gdzieś w centrali potemgo sprowadzić -szkoda czasu.Co do filtrów paliwa to też masz racjecodziennie sparawdzić odstojnik z rana bo po przez różnice temperaturw dniu i w nocy a szczególnie teraz coś w paliwie napewno się wytrąci.Najgożej ma ta pompka wspomagajaca która ciągnie z zbiornika-mogliby przad tą pompką też jakiś separator wody zainstalować. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
piootr 0 Napisano 29 Stycznia 2007 Filtry tanie są z BEPCO ja kupiłem do MF do hydrauliki za 50 zł , u korbanaka 350 , Fleetguard 150 zł , powietrza kupuje z filtronu a paliwa pasują od MF 255 tylko że są 2 a oleju silnikowego jest taki jak w VW LT czyli w każdym sklepie z częściami samochodowymi dostane Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Grześ 0 Napisano 29 Stycznia 2007 Dokładnie w dobrym sklepie z częściami do samochodów po marce znajdą ci w katalogu. W Grene coś tam też mają warto wcześniej się rozejrzeć i znaleść coś taniego i dobrego. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
szczewko 0 Napisano 29 Stycznia 2007 w biesiekierzu p.koszalinem oryginalny filtr paliwa jest tanszy niz zamiennik... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dominujacy rolnik 0 Napisano 29 Stycznia 2007 Z filtrami to wiekszość firm tak robi że przepakują i wszystko a o korbonkach to z czesciami to juz wiele słyszałem na temat przepakowywania. Frez a od kogo kupiłeś że masz tak blisko?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Daniel88 0 Napisano 30 Stycznia 2007 Grzes do seri 30 zamienniki beda dopiero za 3-4 lata.Do 20 która wychodzi chyba od 2002 mają byc w tym roku (pytałem sie w firmie MAN).JD dba (niestety) o własną firmę i wszystkie wzory filtrów sa zastrzezone,podobna sytuacja jest z wszysykimi częsciami. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marcin8410 0 Napisano 30 Stycznia 2007 Ale mimo wszystko filtry to podstawa. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
FREZ 0 Napisano 30 Stycznia 2007 Co do części to dam przykład.Kolega ma kombajn JD 11-coś tam i muposzedł czujnik obrotów bębna młucącego zadzwonił do serwisu a oniże nie ma problemu 1000 PLN i gotowe.Wraz ze znajomym elektrykiemudali się do hurtowni elektrycznej i kupili zwykły czujnik indukcyjny.Pomalował na zielono i ten sam czujnik wyniusł go 90 PLN.Niestety kolor zielony jest drogi. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marcin8410 0 Napisano 30 Stycznia 2007 Co do części to dam przykład.Kolega ma kombajn JD 11-coś tam i muposzedł czujnik obrotów bębna młucącego zadzwonił do serwisu a oniże nie ma problemu 1000 PLN i gotowe.Wraz ze znajomym elektrykiemudali się do hurtowni elektrycznej i kupili zwykły czujnik indukcyjny.Pomalował na zielono i ten sam czujnik wyniusł go 90 PLN.Niestety kolor zielony jest drogi. Ztą ceną to chyba przegiełeś kupowałem czunik do JD2266 myśle że jest taki sam i kosztował 240 zł zdowozem i montażem, chyba że tamten był nie zielony , a pozłacany. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
FREZ 0 Napisano 30 Stycznia 2007 Nic nie przygiołem tak jak pisałem 1000 pln za orginał JD + dojazd +montaż a 90-120 pln za odpowiednik np: E2A lub OMRON z oferty hurtowni.Nie jestem elektrykiem ale chodzi tylko o parametr odległości działania czujnika,napięcie 12v lub 24v oraz średnice gwintunp: m8,m10,m12 itp.Takich czujników w hurtowniach elktrycznych jestw pip.A żeby nie podpadało to se jeszcze pomalował na zielony. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Grześ 0 Napisano 30 Stycznia 2007 A nie wiesz czy podobny nie jest przy przenośmiku kłosowym bo tamten mi wysiadł a na serwisie chcieli 700zł. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marcin8410 0 Napisano 30 Stycznia 2007 W JD2266 przy przenosniku kłosowym jest taki podłużny czujnik ,jeżeli masz taki sam to idz do najbliższego zakładu naprawy telewizorów tam go zrobią , a koszt ok 30PLN. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
FREZ 0 Napisano 30 Stycznia 2007 Tak jak pisałem liczy się tylko parametr odleglości działania czujnika i napięcie.Najlepiej odkręć go sobie i jedź do pożądnej hurtowni elektrycznejalbo poszukaj w necie napewno coś ci dobiorą. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
krab1 0 Napisano 30 Stycznia 2007 czesci do jd nie sa az tak strasznie drogie. kupowalem silnik do regulacji predkosci obrotow wentylatora do 2264 i zaplacilem 300 pln, to samo z innymi czesciami. ale czesci do mf to juz inna bajka. za tryb do skrzyni biegow 2 tys. a za simering 400 pln. no coz ale mamy jedynego dealera czesci pana korbanka wiec mamy to co mamy. JD gora. ceny sa do zniesienia Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jan222 0 Napisano 30 Stycznia 2007 czesci do jd nie sa az tak strasznie drogie. kupowalem silnik do regulacji predkosci obrotow wentylatora do 2264 i zaplacilem 300 pln, to samo z innymi czesciami. ale czesci do mf to juz inna bajka. za tryb do skrzyni biegow 2 tys. a za simering 400 pln. no coz ale mamy jedynego dealera czesci pana korbanka wiec mamy to co mamy. JD gora. ceny sa do zniesienia Ta fajnie - bo ja wiem co innego na temat części do maszyn zachodnich a w tym do JD! Szkoda, że nie porównujesz trybów z trybami a co do tryba w MF to Cię uswiadomię nawet 2,7 - 4,5 tyś a simering ten co piszesz to za 5 zł kupisz, aha a łożyska ze skrzyni "nie szanowni państwo korbankowie" sprzedają po ok 600zł a ja kupuję oryginały po 65zł - ORYGINAŁY powtórzę!! Co do trybów też jestem na dobrej drodze, żeby nie wzbogacać "głąbów" w garniturach, bo podejrzewam, że nie jeden z nas na tym forum ma wykształcenie wyższe od w moim przekonaniu "pseudo biznesmenów - fachowców" Pozdrawiam uczciwych ludzi - dzielmy się informacjami i nie dajmy na nas zarabiać tak łatwo!!! Ps napewno podzielę się info na forum - co i jak w sprawie trybów jak tylko będę wszystko wiedział!!! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
szczewko 0 Napisano 31 Stycznia 2007 wiem cos o tych cenach.kiedys miałem problem z uszczelniaczami w przedniej zwolnicy.taki mały 65x45x8 kosztował oryginał 47 euro netto a ja za polski ale dobry i taki sa zapłaciłem 3 pln.i co chodzi bez problemów do dzis a minęły 3 lata.za duży 163,5x140x12 musiałbym zapłacic 800pln.dałem do tokarza i roztoczył mi piaste na 170 i zapłaciłem za wszystko 50pln...dla mnie te ceny to są bynajmniej śmieszne Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mariuszi 0 Napisano 31 Stycznia 2007 Mam pytanie:czy ktoś ma pojęcie jakiej klasy olej idzie do skrzyni biegów w JD, bo wiem, że są to oleje shell-a. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marcin8410 0 Napisano 31 Stycznia 2007 Mam pytanie:czy ktoś ma pojęcie jakiej klasy olej idzie do skrzyni biegów w JD, bo wiem, że są to oleje shell-a. Jaki masz typ tego JD? ,Bo do rużnych typów są rużne klasy oleji. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mariuszi 0 Napisano 1 Lutego 2007 Mam JD 6300A z 1993r. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Karol_18 0 Napisano 1 Lutego 2007 Niedawno co kupiliśmy 1,5 rocznego John Deera 6620 i jesli ktos mial by ochote podzielic sie swoimi uwagami co do niego oraz uzytkowania to bardzo prosze o odpowiedzi. I może ma ktoś instrukcje obsługi bo posiadam tylko ta od modelu 6610 i pochodne ale tam nie ma wszystkiego np. obsługi działania HMS II.Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach