Skocz do zawartości
wdudzinski

Wszystko o ciągnikach John Deere

Rekomendowane odpowiedzi

Może mi ktoś z użytkowników ciągników JD napisać która dzwignia na poniższej fotce jest od czego zaznaczyłem je kolorami. dzięki.

http://jd.patrz.pl

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ciekawy przebieg pewno jak już było wcześniej pisane bedzie się licznik juz drugi raz kręcił. Ja szukam czegoś z serii 7

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość

czerwony-gaz ręczny

niebieski-pólbiegi

brązowy-biegi

zielony,żółty,czarny-hydraulika

 

a jaki to model tego JD?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość

Drugi raz???Jesteś wielkim optymistą!!!hehe

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie wiesz, że tak nałatwiej wymienia się lemiesze jak podniesiesz ten pług

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość

Chyba REVERS mu nie zadziałał!? "A taki ładny był Amerykański!!"

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Drugi raz???Jesteś wielkim optymistą!!!hehe

No na 3 raz to by chyba tak nie wyglądał chociaż nigdy nic nie wiadomo

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość

Troche farby, szpachlu jedna sprzątaczka i jak NÓWKA!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Łe w ten szpachel to nie uwierzę ta fotka nie wygląda na Polską a na zachodzie nie bawiliby się w to. A sprzątaczka to całkiem mozliwe.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość

Fest!Tak wjebane... to jeszcze nie widziałem!Ciekawe gdzie to się działo?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A co on ma tam z tyłu?? mi sie wydaje że po prostu tam była wykopana dziura i on tam wjeżdżąją.. nie wygląda mi to za bardzo na zakopany ciągnik... On by przecież wyrył kołami i usiad na ramie-osiach. A tutaj widać jakby wpad do połowy maski... to troche dziwnie wygląda..

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zaraz wysle sąsiada T-25 to go lekko szarpnie i wyciągnie

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
A co on ma tam z tyłu?? mi sie wydaje że po prostu tam była wykopana dziura i on tam wierzdzą... nie wygląda mi to za bardzo na zakopany ciągnik... On by przeciesz wyrył kołami i usiad na ramie-osiach. A tutaj widać jakby wpad do połowy maski... to troche dziwnie wygląda..

A może już go częściowo odkopali

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Koła ma za czyste.

Pozatym, z czym on wjeżdża? Mi to wygląda na coś w rodzaju szufli. Jakby robił specjalnie rób, aby później wjeżdżać tam np. przyczepą.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość
Troche farby, szpachlu jedna sprzątaczka i jak NÓWKA!

Łe w ten szpachel to nie uwierzę ta fotka nie wygląda na Polską a na zachodzie nie bawiliby się w to. A sprzątaczka to całkiem mozliwe.

 

ciagnik jest malowany na 100% - widzialem sporo ciagnikow podmalowanych juz w niemczech - co ciekawe maja oryginalne farby JD do podrasowywania- zielona i zółta

 

w srodku gumy i plastiki sa z dosc dobrego materialu wiec mozna je wyczyscic ze wygladaja jak nowe

 

jak poogladasz z 10-20 ciagnikow to sie sam przekonasz

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Chyba ktoś był ślepy delikatnie mówiąć pchać się w takie gów.o.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Znalazłem fotkę sterowania napędam w JD. Mam pytanie co się dzieje jak PowrQuad jest tak jak na tej fotce nastawiony. Chodzi mi o tą 2 wajchę od dołu z takim grzybkiem. Jak sie nie mylę to jest rewers ale ona teraz jest w innej "pozycji" . Może mi ktoś to wyjaśnić.

 

/edit

Przepraszam najmocniej nie wstawiłem fotki już to naprawiam.

http://jd.powrquadpowershift.patrz.pl

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

×
×
  • Dodaj nową pozycję...